Moikka! Olin poissa muutaman viikon ja tänään huomasin, että voittajat on valittu ja yhteyttä otettu. Minulla oli vaihtunut sähköposti, en kuvitellutkaan, että voittaisin jotain, mutta jos en olekaan saanut teidän viestiä. Osallistuin kuitenkin ahkerasti keskusteluun. Terveisin
Purina ONE sheriffille
3
347
Vastaukset
No voi harmi, jollet sinä MUKA saisi mitään, koska minusta henk.kohtaisesti sinä todella osallistuit paljon tähän keskusteluun ja olet tosi mukavan tuntuinen *kilpailija* vielä ollut koko ajan!
HALLOO PURINA ONEN VÄKI!!!
[Kiitän teitä PURINA ONEN TIIMI, vielä kovasti siitä päävoitosta, mutta kyllä Raitahäntää EI voisi nyt unohtaa millään, koska monet selvittelyt ja selostukset hän täällä ystävällisessä hengessä kirjoitti ja oli aherasti mukana !?! ]
P.S Eiköhän nämä *PURINALAISET* vielä ota sinuunkin yhteyttä Raitahäntä!
Kesäisin terkuin EC / alias EvilCat- -Roope-
T. -Roope-
- Anonyymi
Purina pussin ostin viimeksi akvaario elosta Tampereelta. Nyt on pussi tyhjentynyt ja meinasin tilata uuden mutta oli elo mennyt konkurssiin joskus parikymmentä vuotta sitten. Ois kannattanut ostaa silloin kerralla kaksi pussia, mutta mistä sitä aina tulevasta tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem342656- 111407
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361063- 45982
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20879Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44760
- 44756
- 46686