Nämä firmat toimii eikä kysy mitään.
Tunnistaudu, vahvista ja jos pankkisi on listalla niin pari minuuttia kestää kun ovat tilillä.
Ok money finance (ainakin se 50egee on varma)
Pikavippi.fi (50egee varma)
vipster (100egee voi pyytää tai enemmän)
ferratum (suoraa päätä voi pyytää sen 300egee vaikka olisi eka kerta)
clearpay (50egee varma)
egefinance (50egee varma)
Tuossa oli vähän aluksi.
Menkää ja lainatkaa.
Laitanpa itekin listaa.
17
2317
Vastaukset
- VIPPIMESTARI
Mikäs toi on clearpay. Ihan uus mulle..
- toivotontapaus.
Clearpay ltd
Poimin tuon tiliotteesta ja 50egee lainattu joten kaipa se jokin firma on. - we4twe
toivotontapaus. kirjoitti:
Clearpay ltd
Poimin tuon tiliotteesta ja 50egee lainattu joten kaipa se jokin firma on.Toi clearpay ltd on suomiarvat.com puljun maksu..
- toivotontapaus.
we4twe kirjoitti:
Toi clearpay ltd on suomiarvat.com puljun maksu..
Niinpä olikin. Kiitos tiedosta.
- faktaa..
En tiedä miks pitää mainostaa ja laittaa ihmisiä huonompaan jamaan kun on. Yksikään firma ei lainaa henkilölle, jolla on asiakastiedossa tai vastaavassa maksuhäiriömerkintä.
- toivotontapaus.
Mitä oikein haluat, tiliotteeni vai?
"Yksikään firma ei lainaa henkilölle, jolla on asiakastiedossa tai vastaavassa maksuhäiriömerkintä."
Noinhan minäkin uskoin kun ekaa lainaa hain.
Voihan tämä toimia herätyksenäkin että yrittäkää nyt perkele vähän varoa mitä teette. - semmosta...
Mitä oikein haluat, tiliotteeni vai?
"Yksikään firma ei lainaa henkilölle, jolla on asiakastiedossa tai vastaavassa maksuhäiriömerkintä."
Noinhan minäkin uskoin kun ekaa lainaa hain.
Voihan tämä toimia herätyksenäkin että yrittäkää nyt perkele vähän varoa mitä teette.No en minä nyt sentään ihan kiven kovaan sitä väitä, kun ei kai sitäkään tosiaan varmaks voi tietää. Vippipaikkoja on lukemattomia ja vippajia muutama tuhat kertaa enemmän. Maksuhäiriömerkintöjäkin on monenlaisia ja jotkut isoja ja jotkut pieniä. Samoin voi olla, että katsoovat, että muutama ei haittaa. Itellä ei sinällään oo mitään toivoo, kun on vielä vuosi velkajärjestelyä ja rahat finaalissa. Velkajärjestely merkintä on ihan eri kai kun maksuhäiriö merkintä...oon muutamasti koittanut, mutta hylsy on tullut. Tässä velkajärjestelyssä se huono puoli, että tulee esim sairaalamaksu ja hammaslääkäri maksu, niin kaikki on persiillään, kun mitään yllättävää ei saa tulla.
- toivotontapaus.
semmosta... kirjoitti:
No en minä nyt sentään ihan kiven kovaan sitä väitä, kun ei kai sitäkään tosiaan varmaks voi tietää. Vippipaikkoja on lukemattomia ja vippajia muutama tuhat kertaa enemmän. Maksuhäiriömerkintöjäkin on monenlaisia ja jotkut isoja ja jotkut pieniä. Samoin voi olla, että katsoovat, että muutama ei haittaa. Itellä ei sinällään oo mitään toivoo, kun on vielä vuosi velkajärjestelyä ja rahat finaalissa. Velkajärjestely merkintä on ihan eri kai kun maksuhäiriö merkintä...oon muutamasti koittanut, mutta hylsy on tullut. Tässä velkajärjestelyssä se huono puoli, että tulee esim sairaalamaksu ja hammaslääkäri maksu, niin kaikki on persiillään, kun mitään yllättävää ei saa tulla.
Juu niinhän se taitaa olla mutta kun aina tulee jotain yllättävää.
Itse olen ollu rekisterissä hemmetin pitkän aikaa. Uo-maksut sain yhden kerran suoritetuksi ja kesti noin kolme vuotta.
Sakot oli yhden kerran pakko maksaa tai sitten mennä istumaan. Olikohan niin ettei nykyään sakoista mennä istumaan?
En minä ainakaan enää käsitä koko systeemiä? - sama...
Juu niinhän se taitaa olla mutta kun aina tulee jotain yllättävää.
Itse olen ollu rekisterissä hemmetin pitkän aikaa. Uo-maksut sain yhden kerran suoritetuksi ja kesti noin kolme vuotta.
Sakot oli yhden kerran pakko maksaa tai sitten mennä istumaan. Olikohan niin ettei nykyään sakoista mennä istumaan?
En minä ainakaan enää käsitä koko systeemiä?Tosiaan sakkovankeus poistui jonkun aikaa sitten. Monelle oli paljon helpompaa käydä sakot istumassa, kun tais aika paljon päivä kuitata niitä. Kuukaudessa täysihoidossa kuittasi jo isotkin sakot. Nykyisin jos menee voudille, niin pientäkin sakkoa maksaa kauan, kun vouti kuittaa pienen pääoman ja joka kerralla otetaan kulut valtiolle.
- ketut
Huuuhaata koko ketju!
- vippimies
Tässä on aika hyvä lista, jonka firmoja itse olen käyttänyt: http://pikavipit.jorkki.com/
Itse kokemusta tuolta mm. VippiLuotosta ja Everydaystä. - juuppppppppppp
näin on juu kaikista kokeilin ja yhdestäkään en saanut vippiä :)
- Enmaksaveroi420
Paskapuhetta että saisi vippejä ilman luottotietoja. Kaikki on kokeiltu. En saanut edes DNA:lta avattua liittymää! Kumma kyllä elisalta onnistui vaikka katsoivat että on luottotiedot mennyt. Rahan tarve on kova, Onneksi on muitakin keinoja hommata rahaa ;)
- jurkka90
www.pikavipitvertailu.net tuolla näky olevan melkee 700 eri vippiä vertailussa
- Vappua odotellessa
- Henhry
Lainaa http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php Luottoa http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php
Pikavippejä http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php
KAIKKI SIIS SAMASTA PAIKASTA - ully786
Onhan näitä http://www.uudetpikavipit.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921393Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 81935
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821