Laitanpa itekin listaa.

toivotontapaus.

Nämä firmat toimii eikä kysy mitään.
Tunnistaudu, vahvista ja jos pankkisi on listalla niin pari minuuttia kestää kun ovat tilillä.
Ok money finance (ainakin se 50egee on varma)
Pikavippi.fi (50egee varma)
vipster (100egee voi pyytää tai enemmän)
ferratum (suoraa päätä voi pyytää sen 300egee vaikka olisi eka kerta)
clearpay (50egee varma)
egefinance (50egee varma)

Tuossa oli vähän aluksi.
Menkää ja lainatkaa.

17

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIPPIMESTARI

      Mikäs toi on clearpay. Ihan uus mulle..

      • toivotontapaus.

        Clearpay ltd
        Poimin tuon tiliotteesta ja 50egee lainattu joten kaipa se jokin firma on.


      • we4twe
        toivotontapaus. kirjoitti:

        Clearpay ltd
        Poimin tuon tiliotteesta ja 50egee lainattu joten kaipa se jokin firma on.

        Toi clearpay ltd on suomiarvat.com puljun maksu..


      • toivotontapaus.
        we4twe kirjoitti:

        Toi clearpay ltd on suomiarvat.com puljun maksu..

        Niinpä olikin. Kiitos tiedosta.


    • faktaa..

      En tiedä miks pitää mainostaa ja laittaa ihmisiä huonompaan jamaan kun on. Yksikään firma ei lainaa henkilölle, jolla on asiakastiedossa tai vastaavassa maksuhäiriömerkintä.

      • toivotontapaus.

        Mitä oikein haluat, tiliotteeni vai?
        "Yksikään firma ei lainaa henkilölle, jolla on asiakastiedossa tai vastaavassa maksuhäiriömerkintä."
        Noinhan minäkin uskoin kun ekaa lainaa hain.
        Voihan tämä toimia herätyksenäkin että yrittäkää nyt perkele vähän varoa mitä teette.


      • semmosta...
        toivotontapaus. kirjoitti:

        Mitä oikein haluat, tiliotteeni vai?
        "Yksikään firma ei lainaa henkilölle, jolla on asiakastiedossa tai vastaavassa maksuhäiriömerkintä."
        Noinhan minäkin uskoin kun ekaa lainaa hain.
        Voihan tämä toimia herätyksenäkin että yrittäkää nyt perkele vähän varoa mitä teette.

        No en minä nyt sentään ihan kiven kovaan sitä väitä, kun ei kai sitäkään tosiaan varmaks voi tietää. Vippipaikkoja on lukemattomia ja vippajia muutama tuhat kertaa enemmän. Maksuhäiriömerkintöjäkin on monenlaisia ja jotkut isoja ja jotkut pieniä. Samoin voi olla, että katsoovat, että muutama ei haittaa. Itellä ei sinällään oo mitään toivoo, kun on vielä vuosi velkajärjestelyä ja rahat finaalissa. Velkajärjestely merkintä on ihan eri kai kun maksuhäiriö merkintä...oon muutamasti koittanut, mutta hylsy on tullut. Tässä velkajärjestelyssä se huono puoli, että tulee esim sairaalamaksu ja hammaslääkäri maksu, niin kaikki on persiillään, kun mitään yllättävää ei saa tulla.


      • toivotontapaus.
        semmosta... kirjoitti:

        No en minä nyt sentään ihan kiven kovaan sitä väitä, kun ei kai sitäkään tosiaan varmaks voi tietää. Vippipaikkoja on lukemattomia ja vippajia muutama tuhat kertaa enemmän. Maksuhäiriömerkintöjäkin on monenlaisia ja jotkut isoja ja jotkut pieniä. Samoin voi olla, että katsoovat, että muutama ei haittaa. Itellä ei sinällään oo mitään toivoo, kun on vielä vuosi velkajärjestelyä ja rahat finaalissa. Velkajärjestely merkintä on ihan eri kai kun maksuhäiriö merkintä...oon muutamasti koittanut, mutta hylsy on tullut. Tässä velkajärjestelyssä se huono puoli, että tulee esim sairaalamaksu ja hammaslääkäri maksu, niin kaikki on persiillään, kun mitään yllättävää ei saa tulla.

        Juu niinhän se taitaa olla mutta kun aina tulee jotain yllättävää.
        Itse olen ollu rekisterissä hemmetin pitkän aikaa. Uo-maksut sain yhden kerran suoritetuksi ja kesti noin kolme vuotta.
        Sakot oli yhden kerran pakko maksaa tai sitten mennä istumaan. Olikohan niin ettei nykyään sakoista mennä istumaan?

        En minä ainakaan enää käsitä koko systeemiä?


      • sama...
        toivotontapaus. kirjoitti:

        Juu niinhän se taitaa olla mutta kun aina tulee jotain yllättävää.
        Itse olen ollu rekisterissä hemmetin pitkän aikaa. Uo-maksut sain yhden kerran suoritetuksi ja kesti noin kolme vuotta.
        Sakot oli yhden kerran pakko maksaa tai sitten mennä istumaan. Olikohan niin ettei nykyään sakoista mennä istumaan?

        En minä ainakaan enää käsitä koko systeemiä?

        Tosiaan sakkovankeus poistui jonkun aikaa sitten. Monelle oli paljon helpompaa käydä sakot istumassa, kun tais aika paljon päivä kuitata niitä. Kuukaudessa täysihoidossa kuittasi jo isotkin sakot. Nykyisin jos menee voudille, niin pientäkin sakkoa maksaa kauan, kun vouti kuittaa pienen pääoman ja joka kerralla otetaan kulut valtiolle.


    • ketut

      Huuuhaata koko ketju!

    • vippimies

      Tässä on aika hyvä lista, jonka firmoja itse olen käyttänyt: http://pikavipit.jorkki.com/
      Itse kokemusta tuolta mm. VippiLuotosta ja Everydaystä.

    • juuppppppppppp

      näin on juu kaikista kokeilin ja yhdestäkään en saanut vippiä :)

    • Enmaksaveroi420

      Paskapuhetta että saisi vippejä ilman luottotietoja. Kaikki on kokeiltu. En saanut edes DNA:lta avattua liittymää! Kumma kyllä elisalta onnistui vaikka katsoivat että on luottotiedot mennyt. Rahan tarve on kova, Onneksi on muitakin keinoja hommata rahaa ;)

    • jurkka90

      www.pikavipitvertailu.net tuolla näky olevan melkee 700 eri vippiä vertailussa

    • Vappua odotellessa
    • Henhry
    • ully786

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe