Mitä teet huumepäissäsi?

kanjabispoika-91

Kun otat huumeita, mitä tykkäät tehdä vaikutuksen alaisena?
Itse tykkään savuissa istua tietokoneella,kuunnella musiikkia samalla kun syön sipsejä ja muuta mässyjä.Tai sitten kävellä aurinkoisina päivinä pihalla ja kuunella kuulokkeilla musiikkia ja polttaa tasurit.Ketähän tämä loukkaa?
No kertokaa te omia hupianne

67

3561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      siivoon, teen ruokaa, luen, katon töllöä, olen kavereden kans. joskus pelaan, toisinaan roikun netissä.
      otan aurinkoa, täytän ristikoita ja harrastan seksiä naiseni kanssa. siinä nyt jotain listaa mutta paljon muutakin tulee tehtyä, töitäkin.

      • sisisisilisko

        Tykkään puuhastella jotakin. Joskus kylläkin on niin, että ei oikein
        ole mitään projektia mitä touhuta vapaa-ajalla. Ei jotenkaan keksi.
        Siivoan kanssa se on jotenkin mukavaa. Lukemisesta nautin tosi paljon.
        Kun saa oikein hyvän kirjan ja pääsee puistoon selälleen ja pari jopoa tai
        sit vaikka eka esim. kermajugurttiin öljyä ja ilman jopoja, vielä rennompaa.
        Saunominen ja uiminen mahtavaa, monesti olen ollut salilla muutaman hatsin
        jälkeen. Kärsin kivuista, niin otin parit hatsit ja sitten salille. Eipä se nyt
        kuitenkaan mitenkään suositeltavaa ole kipeänä mennä salille. Mutta ihan
        kivenä siellä salilla ei varmaan kulje mikään.

        Osa päättötyöstä tuli tehtyä lagom-savuissa.


      • hampuusi420
        sisisisilisko kirjoitti:

        Tykkään puuhastella jotakin. Joskus kylläkin on niin, että ei oikein
        ole mitään projektia mitä touhuta vapaa-ajalla. Ei jotenkaan keksi.
        Siivoan kanssa se on jotenkin mukavaa. Lukemisesta nautin tosi paljon.
        Kun saa oikein hyvän kirjan ja pääsee puistoon selälleen ja pari jopoa tai
        sit vaikka eka esim. kermajugurttiin öljyä ja ilman jopoja, vielä rennompaa.
        Saunominen ja uiminen mahtavaa, monesti olen ollut salilla muutaman hatsin
        jälkeen. Kärsin kivuista, niin otin parit hatsit ja sitten salille. Eipä se nyt
        kuitenkaan mitenkään suositeltavaa ole kipeänä mennä salille. Mutta ihan
        kivenä siellä salilla ei varmaan kulje mikään.

        Osa päättötyöstä tuli tehtyä lagom-savuissa.

        Luen, pelaan, katon töllöä, roikun netissä tms.Tavallisimmat ongelmat, näin empiirisesti havainnoituna, joita kannabiksen käytöstä voi seurata ovat tylsistymis- eli virikkeettömyysjuttuja sekä toimettomuutta.

        Istutaan himassa ja poltetaan, käydään kaupassa ehkä ja loput on semmosta vihanneksen elämää. Ei välttämättä edes erityisen hauskaa. Toimettomuus luo myös turhautuneisuutta, josta tullaan äkäisiksi ja ehkäpä myös poltetaan enemmän.

        Nuo ratkaistaan samalla tavalla kuin siinä tapauksessa että päihteenä on olut tai muut alkoholijuomat. Keksimällä jotain tekemistä, oli sitten pilvessä samaan aikaan tai ei. Aktivoitumalla. Pesemällä astiat, siivoamalla, järjestelemällä asunnon vallanneet paperikasat, pesemällä ikkunat tms. Kesän tulokin on monta putkea katkaissut.


      • hampuusi 420
        hampuusi420 kirjoitti:

        Luen, pelaan, katon töllöä, roikun netissä tms.Tavallisimmat ongelmat, näin empiirisesti havainnoituna, joita kannabiksen käytöstä voi seurata ovat tylsistymis- eli virikkeettömyysjuttuja sekä toimettomuutta.

        Istutaan himassa ja poltetaan, käydään kaupassa ehkä ja loput on semmosta vihanneksen elämää. Ei välttämättä edes erityisen hauskaa. Toimettomuus luo myös turhautuneisuutta, josta tullaan äkäisiksi ja ehkäpä myös poltetaan enemmän.

        Nuo ratkaistaan samalla tavalla kuin siinä tapauksessa että päihteenä on olut tai muut alkoholijuomat. Keksimällä jotain tekemistä, oli sitten pilvessä samaan aikaan tai ei. Aktivoitumalla. Pesemällä astiat, siivoamalla, järjestelemällä asunnon vallanneet paperikasat, pesemällä ikkunat tms. Kesän tulokin on monta putkea katkaissut.

        Toimettomuushan ei kotikasvattelijaa varsinaisesti edes uhkaa sillä vaikka poltettavaa olisi aina saatavilla, vaatii puutarhan ylläpito ja ruokinta jne. sen verran tarmoa ettei sohvaperunaksi tule.
        Pari tuntia kahdesti tai kolmesti viikossa, eli samaa luokkaa kuin järjestetty liikuntakin jos semmoista harrastaa. Mullat ja sen semmoiset pitää myös rontata kaupasta ja ladata pöntöt kasvatussyklien välissä ja niin edespäin.


      • kerrostaloasukas
        hampuusi 420 kirjoitti:

        Toimettomuushan ei kotikasvattelijaa varsinaisesti edes uhkaa sillä vaikka poltettavaa olisi aina saatavilla, vaatii puutarhan ylläpito ja ruokinta jne. sen verran tarmoa ettei sohvaperunaksi tule.
        Pari tuntia kahdesti tai kolmesti viikossa, eli samaa luokkaa kuin järjestetty liikuntakin jos semmoista harrastaa. Mullat ja sen semmoiset pitää myös rontata kaupasta ja ladata pöntöt kasvatussyklien välissä ja niin edespäin.

        jees..

        "Mullat ja sen semmoiset pitää myös rontata kaupasta ja ladata pöntöt kasvatussyklien välissä ja niin edespäin."

        Olipa hyvä vinkki. Pitääpä muistaa tuo. Täällä kaupungin vuokratalossa on monenlaista asukasta ja muutamat tuntuvat olevan innokkaita puutarhureita, vaikka ei ulkonäön osalta sitä voisi päätellä.

        Eli seuraavan kerran kun multaa roudataan sisälle, tilaan paikalle ratsian.

        Alkaa tympäistä nämä narkkien hommat.. pelottelette lapsia ja muutenkin olette epämääräisiä hamppeja..
        joutaisitte linnaan..


      • arttu karkki
        kerrostaloasukas kirjoitti:

        jees..

        "Mullat ja sen semmoiset pitää myös rontata kaupasta ja ladata pöntöt kasvatussyklien välissä ja niin edespäin."

        Olipa hyvä vinkki. Pitääpä muistaa tuo. Täällä kaupungin vuokratalossa on monenlaista asukasta ja muutamat tuntuvat olevan innokkaita puutarhureita, vaikka ei ulkonäön osalta sitä voisi päätellä.

        Eli seuraavan kerran kun multaa roudataan sisälle, tilaan paikalle ratsian.

        Alkaa tympäistä nämä narkkien hommat.. pelottelette lapsia ja muutenkin olette epämääräisiä hamppeja..
        joutaisitte linnaan..

        Voisitko kertoa, miten erotat innokkaan puutarhurin ulkoisten tuntomerkkien pohjalta? Harva mummokaan näyttää ulospäin puutarhurilta, mutta monilla on paljon kukkia ja multaakin kuluu.


      • Kerrostalossa kasvaa
        kerrostaloasukas kirjoitti:

        jees..

        "Mullat ja sen semmoiset pitää myös rontata kaupasta ja ladata pöntöt kasvatussyklien välissä ja niin edespäin."

        Olipa hyvä vinkki. Pitääpä muistaa tuo. Täällä kaupungin vuokratalossa on monenlaista asukasta ja muutamat tuntuvat olevan innokkaita puutarhureita, vaikka ei ulkonäön osalta sitä voisi päätellä.

        Eli seuraavan kerran kun multaa roudataan sisälle, tilaan paikalle ratsian.

        Alkaa tympäistä nämä narkkien hommat.. pelottelette lapsia ja muutenkin olette epämääräisiä hamppeja..
        joutaisitte linnaan..

        Oletkos joku trolli vai? Luokittelisit luultavasti minutkin narkiksi, koska kasvatan ja käytän kannabista, mutta eivät lapset minua pelkää. Itseasiassa olen ollut parissakin paikassa töissä lasten parissa ja ovat varmasti tykänneet!
        Enkä luokittelisi itseäni edes epämääräiseksi. Pari vuotta käytin kannabista säännöllisesti ennen kuin kerroin siitä vanhemmilleni ja eivät olleet huomanneet mitään muutosta. Sama ihminenhän minä olen vaikka käytänkin kannabista.


      • Kerrostalossa kasvaa kirjoitti:

        Oletkos joku trolli vai? Luokittelisit luultavasti minutkin narkiksi, koska kasvatan ja käytän kannabista, mutta eivät lapset minua pelkää. Itseasiassa olen ollut parissakin paikassa töissä lasten parissa ja ovat varmasti tykänneet!
        Enkä luokittelisi itseäni edes epämääräiseksi. Pari vuotta käytin kannabista säännöllisesti ennen kuin kerroin siitä vanhemmilleni ja eivät olleet huomanneet mitään muutosta. Sama ihminenhän minä olen vaikka käytänkin kannabista.

        " Sama ihminenhän minä olen vaikka käytänkin kannabista"

        Muutut pikkuhiljaa erillaiseksi.
        Itsesi mielestä aivan mahtavaksi, mutta vuosien aikana läheisesi alkavat ihmettelemään negatiivista muuttumistasi.
        Muutut "hiipien hölmöksi" JOOP. Salut.


      • eihajuakaan
        Huutavanääni kirjoitti:

        " Sama ihminenhän minä olen vaikka käytänkin kannabista"

        Muutut pikkuhiljaa erillaiseksi.
        Itsesi mielestä aivan mahtavaksi, mutta vuosien aikana läheisesi alkavat ihmettelemään negatiivista muuttumistasi.
        Muutut "hiipien hölmöksi" JOOP. Salut.

        Kuinka kauan pitää vielä hiipiä?

        Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.

        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu.

        Nyt olen ollu 5kk polttamatta. Sukulaiset ja kaverit ei ole huomanneet mitään eroa käyttäytymisessäni.

        Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa.

        Ja lupaatko sinä VS:n tavoin (ellet ole hän) että on olemassa sellaista hallusinaatioita aiheuttavaa kannabista? Vaikka muutoin en nyt poltakkaan, niin jos jostain löydät sitä semmoista hallusinaatioita aiheuttavaa kannabista, niin minä lupaan polttaa sen. Vielä kertaakaan kun ei ole lukuisista valistajien lupailuista huolimatta löytynyt.


      • JOOP!
        Huutavanääni kirjoitti:

        " Sama ihminenhän minä olen vaikka käytänkin kannabista"

        Muutut pikkuhiljaa erillaiseksi.
        Itsesi mielestä aivan mahtavaksi, mutta vuosien aikana läheisesi alkavat ihmettelemään negatiivista muuttumistasi.
        Muutut "hiipien hölmöksi" JOOP. Salut.

        LSD-JOOP!

        Suvussa kulkeva skitsofrenia ja päihdeongelma-JOOP!

        Liikaa heiluvia nyrkkejä ja psyykkistä uhkailua-JOOP!


      • eihajuakaan kirjoitti:

        Kuinka kauan pitää vielä hiipiä?

        Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.

        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu.

        Nyt olen ollu 5kk polttamatta. Sukulaiset ja kaverit ei ole huomanneet mitään eroa käyttäytymisessäni.

        Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa.

        Ja lupaatko sinä VS:n tavoin (ellet ole hän) että on olemassa sellaista hallusinaatioita aiheuttavaa kannabista? Vaikka muutoin en nyt poltakkaan, niin jos jostain löydät sitä semmoista hallusinaatioita aiheuttavaa kannabista, niin minä lupaan polttaa sen. Vielä kertaakaan kun ei ole lukuisista valistajien lupailuista huolimatta löytynyt.

        Kirjoitit...

        "Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.
        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu."

        Vastaan..

        Jos teininä ollessasi pössyttelit vain "satunaisesti" ja päivittäisen polttamisen aloitit esim. silloin kun olit jo täysi-ikäinen (aivojen toiminta on täysi-ikäisyydessään vasta n. 25 vuotiaana, niin tuo kehitysvaiheessa tapahtunut pössyttely "hölmistytti" sinua vain suhteellisen vähän--niiin vähän, että sitä ei äitisi eikä muutkaan noteeranneet kannabiksen aiheuttamaksi hölmöydeksi--vaan se laitettiin kasvu-iän piikkiin.

        Jos olet mielestäsi nyt vielä suhteellisen fiksussa kunnossa, niin veikaampa, että olisit vielä fiksumpi, jos et olisi pössytellyt lainkaan teini-iässä-- etkä myöhemminkään.

        Kirjoitit..

        "Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa. "

        Vastaan...

        Ne kokemukset, mitkä allekirjpoittaneella on, seuratessani sivusta kannabiksen pitkä-aikaisia käyttäjiä, niin tuo "hölmistymnen" luonnollisesti alkaa jo ensimmäisestä jointista, edellyttäen että alkaa käyttämään säännöllisesti ja tiheämmin, kun THC:n puoliintumisaka sallisi.
        Ensimmäisien pössyttelyjen aiheuttamat psyykkiset ongelmat ovat suurimmalla osalla käyttäjistä niin pienin askelin eteneviä että niitä ei yksinkertaisesti noteerata yhteiskunnassamme.
        Ja jos lähtökohtaisesti esim. sinulla on aivokapasiteetti älyllisesti ollut suhteellisen korkea, niin sinulla kestää kauemmin "hölmistyttää" itseäsi psyykkeeseen vaikuttavalla aineella.



        Poikani on ollut ensijaisesti tarkkailuni kohde ja hänen kannabiksen aiheuttama psyykkinen sairautensa alkoi (että sen ulkopuoliset voivat noteerata) 20 vuotisen pössyttelyn seurauksena.
        Nyt 30 vuoden jälkeen tilanne on aika paha.

        Olen kirjoittanut aikaisemmin "vierestäseuranneen" nimimerkillä, mutta kun muutin palstan ylläpitäjän kehoituksesta salasanaani, niin menetin ko. nimimerkin käyttömahdollisuuden.
        pari kolme kertaa kirjoitin sitten VS:n rekisteröimättömällä nimimerkillä, mutta sen "sieppasi" itselleen palstalla paljon kirjoitellut ja omien sanojensa mukaan "hullunpaperit" omaava skitsofreenikko.
        Hänkin todennäköisesti saisi terveen paperit kun vain lopettaisi kannabiksen käytön.
        Nyt käytän nimimrerkkiä "Huutavanääni"

        On hieno asia, että olet lopettanut kannabiksen käytön, nyt kun lopetat vielä kannabiksen ylistämisen, niin ajatusmaailmasi on saavuttanut alkuperäisen viisautesi jonka ehkä olet perinyt vanhemmiltasi.

        Mitä tulee "Hallunisaatiota" koskevaan kommenttiisi, niin luulempa, että sekoitat psykoosin ja hallunisaation keskenään.
        Hallunisaatiosta saat selvyyttä esim. klikkaamalla Wikipediasta sana "Hallunisaatio".


      • Antiuskovainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit...

        "Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.
        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu."

        Vastaan..

        Jos teininä ollessasi pössyttelit vain "satunaisesti" ja päivittäisen polttamisen aloitit esim. silloin kun olit jo täysi-ikäinen (aivojen toiminta on täysi-ikäisyydessään vasta n. 25 vuotiaana, niin tuo kehitysvaiheessa tapahtunut pössyttely "hölmistytti" sinua vain suhteellisen vähän--niiin vähän, että sitä ei äitisi eikä muutkaan noteeranneet kannabiksen aiheuttamaksi hölmöydeksi--vaan se laitettiin kasvu-iän piikkiin.

        Jos olet mielestäsi nyt vielä suhteellisen fiksussa kunnossa, niin veikaampa, että olisit vielä fiksumpi, jos et olisi pössytellyt lainkaan teini-iässä-- etkä myöhemminkään.

        Kirjoitit..

        "Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa. "

        Vastaan...

        Ne kokemukset, mitkä allekirjpoittaneella on, seuratessani sivusta kannabiksen pitkä-aikaisia käyttäjiä, niin tuo "hölmistymnen" luonnollisesti alkaa jo ensimmäisestä jointista, edellyttäen että alkaa käyttämään säännöllisesti ja tiheämmin, kun THC:n puoliintumisaka sallisi.
        Ensimmäisien pössyttelyjen aiheuttamat psyykkiset ongelmat ovat suurimmalla osalla käyttäjistä niin pienin askelin eteneviä että niitä ei yksinkertaisesti noteerata yhteiskunnassamme.
        Ja jos lähtökohtaisesti esim. sinulla on aivokapasiteetti älyllisesti ollut suhteellisen korkea, niin sinulla kestää kauemmin "hölmistyttää" itseäsi psyykkeeseen vaikuttavalla aineella.



        Poikani on ollut ensijaisesti tarkkailuni kohde ja hänen kannabiksen aiheuttama psyykkinen sairautensa alkoi (että sen ulkopuoliset voivat noteerata) 20 vuotisen pössyttelyn seurauksena.
        Nyt 30 vuoden jälkeen tilanne on aika paha.

        Olen kirjoittanut aikaisemmin "vierestäseuranneen" nimimerkillä, mutta kun muutin palstan ylläpitäjän kehoituksesta salasanaani, niin menetin ko. nimimerkin käyttömahdollisuuden.
        pari kolme kertaa kirjoitin sitten VS:n rekisteröimättömällä nimimerkillä, mutta sen "sieppasi" itselleen palstalla paljon kirjoitellut ja omien sanojensa mukaan "hullunpaperit" omaava skitsofreenikko.
        Hänkin todennäköisesti saisi terveen paperit kun vain lopettaisi kannabiksen käytön.
        Nyt käytän nimimrerkkiä "Huutavanääni"

        On hieno asia, että olet lopettanut kannabiksen käytön, nyt kun lopetat vielä kannabiksen ylistämisen, niin ajatusmaailmasi on saavuttanut alkuperäisen viisautesi jonka ehkä olet perinyt vanhemmiltasi.

        Mitä tulee "Hallunisaatiota" koskevaan kommenttiisi, niin luulempa, että sekoitat psykoosin ja hallunisaation keskenään.
        Hallunisaatiosta saat selvyyttä esim. klikkaamalla Wikipediasta sana "Hallunisaatio".

        Kannabisuskovainen on puhunut. Järkeä kirjoituksessa oli yhtä paljon kuin ennenkin eli ei paljonkaan, mutta tyhjänpäiväistä ja itsekeksittyä teoretisointia sitäkin enemmän. Kuten uskovaisella yleensä onkin, kun totuus ei uskonnon takaa pääse koskaan paistamaan.


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit...

        "Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.
        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu."

        Vastaan..

        Jos teininä ollessasi pössyttelit vain "satunaisesti" ja päivittäisen polttamisen aloitit esim. silloin kun olit jo täysi-ikäinen (aivojen toiminta on täysi-ikäisyydessään vasta n. 25 vuotiaana, niin tuo kehitysvaiheessa tapahtunut pössyttely "hölmistytti" sinua vain suhteellisen vähän--niiin vähän, että sitä ei äitisi eikä muutkaan noteeranneet kannabiksen aiheuttamaksi hölmöydeksi--vaan se laitettiin kasvu-iän piikkiin.

        Jos olet mielestäsi nyt vielä suhteellisen fiksussa kunnossa, niin veikaampa, että olisit vielä fiksumpi, jos et olisi pössytellyt lainkaan teini-iässä-- etkä myöhemminkään.

        Kirjoitit..

        "Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa. "

        Vastaan...

        Ne kokemukset, mitkä allekirjpoittaneella on, seuratessani sivusta kannabiksen pitkä-aikaisia käyttäjiä, niin tuo "hölmistymnen" luonnollisesti alkaa jo ensimmäisestä jointista, edellyttäen että alkaa käyttämään säännöllisesti ja tiheämmin, kun THC:n puoliintumisaka sallisi.
        Ensimmäisien pössyttelyjen aiheuttamat psyykkiset ongelmat ovat suurimmalla osalla käyttäjistä niin pienin askelin eteneviä että niitä ei yksinkertaisesti noteerata yhteiskunnassamme.
        Ja jos lähtökohtaisesti esim. sinulla on aivokapasiteetti älyllisesti ollut suhteellisen korkea, niin sinulla kestää kauemmin "hölmistyttää" itseäsi psyykkeeseen vaikuttavalla aineella.



        Poikani on ollut ensijaisesti tarkkailuni kohde ja hänen kannabiksen aiheuttama psyykkinen sairautensa alkoi (että sen ulkopuoliset voivat noteerata) 20 vuotisen pössyttelyn seurauksena.
        Nyt 30 vuoden jälkeen tilanne on aika paha.

        Olen kirjoittanut aikaisemmin "vierestäseuranneen" nimimerkillä, mutta kun muutin palstan ylläpitäjän kehoituksesta salasanaani, niin menetin ko. nimimerkin käyttömahdollisuuden.
        pari kolme kertaa kirjoitin sitten VS:n rekisteröimättömällä nimimerkillä, mutta sen "sieppasi" itselleen palstalla paljon kirjoitellut ja omien sanojensa mukaan "hullunpaperit" omaava skitsofreenikko.
        Hänkin todennäköisesti saisi terveen paperit kun vain lopettaisi kannabiksen käytön.
        Nyt käytän nimimrerkkiä "Huutavanääni"

        On hieno asia, että olet lopettanut kannabiksen käytön, nyt kun lopetat vielä kannabiksen ylistämisen, niin ajatusmaailmasi on saavuttanut alkuperäisen viisautesi jonka ehkä olet perinyt vanhemmiltasi.

        Mitä tulee "Hallunisaatiota" koskevaan kommenttiisi, niin luulempa, että sekoitat psykoosin ja hallunisaation keskenään.
        Hallunisaatiosta saat selvyyttä esim. klikkaamalla Wikipediasta sana "Hallunisaatio".

        Mun mielestä on hienoa, että olet antanut kasvot ja nimen koko sille tietämättömyydelle ja fanaattisuudelle jota suomalainen huumevalistus on ollut ja edelleenkin on. Liisa Tallgrenin skitsofreeninen poika ei muuten ole parantunut, vaikka ei ole vuosiin enää mitään käyttänyt, joten noi sun itsekehittelemät teoriat on enemmän vain osoitus sun omasta höperyydestäsi ja siitä mitä kannabisuskovaisuus saa aikaan. Laitat kannabisuskovaisena uusiksi koko päihdetutkimuksen, psykiatrian näkemykset ja monet muutkin asiat, eikä sillä ole mitään väliä sulle, vaikka kaikki olisi vain itsekeksimääsi kuraa. Olethan uskossa, joka antaa sellaisen universaalin jäniksenpassin kaikkeen sekoiluusi.


      • Tukijainen kirjoitti:

        Mun mielestä on hienoa, että olet antanut kasvot ja nimen koko sille tietämättömyydelle ja fanaattisuudelle jota suomalainen huumevalistus on ollut ja edelleenkin on. Liisa Tallgrenin skitsofreeninen poika ei muuten ole parantunut, vaikka ei ole vuosiin enää mitään käyttänyt, joten noi sun itsekehittelemät teoriat on enemmän vain osoitus sun omasta höperyydestäsi ja siitä mitä kannabisuskovaisuus saa aikaan. Laitat kannabisuskovaisena uusiksi koko päihdetutkimuksen, psykiatrian näkemykset ja monet muutkin asiat, eikä sillä ole mitään väliä sulle, vaikka kaikki olisi vain itsekeksimääsi kuraa. Olethan uskossa, joka antaa sellaisen universaalin jäniksenpassin kaikkeen sekoiluusi.

        On aivan hyvä että palautat mieliin sen, että ei kannabis ole aivan niin helppo huume, kuin mitä esim. allekirjoittanut on todennut poikansa kohdalla.

        Poikani nimittäin parani ollessaan hoidossa n. 6 viikkoa, hän siis oli pakkohoidossa ko. ajan.

        Jos toiset kannabikseen rakastuneet eivät olisi saaneet häntä houkuteltua takaisin kanssaan kannabiksen pössyttelijäksi, niin hän olisi terve mies.

        Liisa Talgrenin poikien kohtalot ei olleet todellakaan todisteita huumeiden vaarattomuudesta.
        Toinen kuoli huumeiden käytön seurauksena ja toinen on jatkuvassa hoidossa psykiatrisessa sairaalassa.

        Oli todellakin hyvä että muistutit asiasta, minä kun toiveissani poikani paranemisesta joskus voin unohtaa, että kaikilla ei ole edes mahdollisuuksia selviytyä huumeiden käytön vakavista seurauksista, me ihmset kun olemme kaikki erillaisia ja varustettu eri vahvuuksilla psyykkisesti.

        Mutta edelleenkin on hyvin todennäköistä, että poikani kohdalla on paranemismahdollisuudet hyvin suuret jos vain lopettaisi kannabiksen käytön.

        Tähän viittaa jo hänen aikaisempi paranemiskokemuksensa sekä NYKYISET lääketieteelliset tutkimukset paranemismahdollisuuksista.


      • eihajuakaan
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit...

        "Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.
        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu."

        Vastaan..

        Jos teininä ollessasi pössyttelit vain "satunaisesti" ja päivittäisen polttamisen aloitit esim. silloin kun olit jo täysi-ikäinen (aivojen toiminta on täysi-ikäisyydessään vasta n. 25 vuotiaana, niin tuo kehitysvaiheessa tapahtunut pössyttely "hölmistytti" sinua vain suhteellisen vähän--niiin vähän, että sitä ei äitisi eikä muutkaan noteeranneet kannabiksen aiheuttamaksi hölmöydeksi--vaan se laitettiin kasvu-iän piikkiin.

        Jos olet mielestäsi nyt vielä suhteellisen fiksussa kunnossa, niin veikaampa, että olisit vielä fiksumpi, jos et olisi pössytellyt lainkaan teini-iässä-- etkä myöhemminkään.

        Kirjoitit..

        "Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa. "

        Vastaan...

        Ne kokemukset, mitkä allekirjpoittaneella on, seuratessani sivusta kannabiksen pitkä-aikaisia käyttäjiä, niin tuo "hölmistymnen" luonnollisesti alkaa jo ensimmäisestä jointista, edellyttäen että alkaa käyttämään säännöllisesti ja tiheämmin, kun THC:n puoliintumisaka sallisi.
        Ensimmäisien pössyttelyjen aiheuttamat psyykkiset ongelmat ovat suurimmalla osalla käyttäjistä niin pienin askelin eteneviä että niitä ei yksinkertaisesti noteerata yhteiskunnassamme.
        Ja jos lähtökohtaisesti esim. sinulla on aivokapasiteetti älyllisesti ollut suhteellisen korkea, niin sinulla kestää kauemmin "hölmistyttää" itseäsi psyykkeeseen vaikuttavalla aineella.



        Poikani on ollut ensijaisesti tarkkailuni kohde ja hänen kannabiksen aiheuttama psyykkinen sairautensa alkoi (että sen ulkopuoliset voivat noteerata) 20 vuotisen pössyttelyn seurauksena.
        Nyt 30 vuoden jälkeen tilanne on aika paha.

        Olen kirjoittanut aikaisemmin "vierestäseuranneen" nimimerkillä, mutta kun muutin palstan ylläpitäjän kehoituksesta salasanaani, niin menetin ko. nimimerkin käyttömahdollisuuden.
        pari kolme kertaa kirjoitin sitten VS:n rekisteröimättömällä nimimerkillä, mutta sen "sieppasi" itselleen palstalla paljon kirjoitellut ja omien sanojensa mukaan "hullunpaperit" omaava skitsofreenikko.
        Hänkin todennäköisesti saisi terveen paperit kun vain lopettaisi kannabiksen käytön.
        Nyt käytän nimimrerkkiä "Huutavanääni"

        On hieno asia, että olet lopettanut kannabiksen käytön, nyt kun lopetat vielä kannabiksen ylistämisen, niin ajatusmaailmasi on saavuttanut alkuperäisen viisautesi jonka ehkä olet perinyt vanhemmiltasi.

        Mitä tulee "Hallunisaatiota" koskevaan kommenttiisi, niin luulempa, että sekoitat psykoosin ja hallunisaation keskenään.
        Hallunisaatiosta saat selvyyttä esim. klikkaamalla Wikipediasta sana "Hallunisaatio".

        Jos et veikkaa et voi voittaa.

        Mikään tutkimus ei tue sitä, että älykkyys laskisi kannabiksen käytön myötä. Hyviä veikkauksia kuitenkin. Kiitos osallistumisesta, mutta tällä kertaa ei voittoa tullut. Yritätähän uudelleen?

        Lisäksi, mielipide kannabiksesta puolesta tai vastaan ei liity älykkyyteen. Viisauteni ei kasva eikä laske, olin mitä mieltä tahansa kannabiksesta. Mielipide voi muuttua ihmisen kasvaessa, mutta ihminen ei kasva mielipidettä muuttamalla. Mikäli olet sitä mieltä, että sitä muututaan "hiipien hölmöksi" ja älykkyys siis pysyvästi laskee, niin mihin tutkimukseen/tutkimuksiin viittaat? Empiiriset tutkimukset eivät tällä kertaa kelpaa.

        Hiirikokeilla tehdyt tutkimukset tosin ovat osoittaneet, että ihmisen ikään suhteutettuna 13-15 vuotiaana aloitettu runsas polttaminen vaikuttaa muistiin pysyvästi, mutta 17-18 vuotiaana aloitettu ei enää heikennä muistia pysyvästi. Ihmiskokeita ei tästä olla vielä tehty. Tosin CB1 ja CB2 reseptorit ovat meillä ympäri kehoa, ne aktivoituvat jo sikiövaiheessa ja kannabiksen kannabinoidit ovat erittäin lähellä elimistön omia kannabinoideja, joten en siksi suosittelisi kannabista raskauden aikaan enkä lapsen ollessa alle 18-vuotias. Ihan varmuuden vuoksi.

        J.K. Se kirjoitetaan "hallusinaatio". Psykedeelejä nauttineena tiedän kyllä mitä visuaalit ovat. Minulla ei ole suvussa skitsofreniaa, joten minun on lähes mahdoton sairastua skitsofreniaan. Tästä syystä en voi päästä siihen kannabispsykoosiinkaan, sillä tutkimusten mukaan (mm. Aarhusin yliopisto, marraskuu 2008 julkaistu tukimus) "kannabispsykoosi" on skitsofrenian ensioire, eikä oma sairautensa. En siis missään nimessä suosittelisi kannabista jos suvussa on skitsofreniaa, maanisdepressiivisyyttä tai muita vastaavia mielenterveysongelmia. Ihan varmuuden vuoksi.

        Siinäpä se. Ei mielenterveysongelmaisille, eikä alaikäisille ja raskaana oleville. Muut käyttäköön omaa harkintaansa.


      • eihajuakaan kirjoitti:

        Jos et veikkaa et voi voittaa.

        Mikään tutkimus ei tue sitä, että älykkyys laskisi kannabiksen käytön myötä. Hyviä veikkauksia kuitenkin. Kiitos osallistumisesta, mutta tällä kertaa ei voittoa tullut. Yritätähän uudelleen?

        Lisäksi, mielipide kannabiksesta puolesta tai vastaan ei liity älykkyyteen. Viisauteni ei kasva eikä laske, olin mitä mieltä tahansa kannabiksesta. Mielipide voi muuttua ihmisen kasvaessa, mutta ihminen ei kasva mielipidettä muuttamalla. Mikäli olet sitä mieltä, että sitä muututaan "hiipien hölmöksi" ja älykkyys siis pysyvästi laskee, niin mihin tutkimukseen/tutkimuksiin viittaat? Empiiriset tutkimukset eivät tällä kertaa kelpaa.

        Hiirikokeilla tehdyt tutkimukset tosin ovat osoittaneet, että ihmisen ikään suhteutettuna 13-15 vuotiaana aloitettu runsas polttaminen vaikuttaa muistiin pysyvästi, mutta 17-18 vuotiaana aloitettu ei enää heikennä muistia pysyvästi. Ihmiskokeita ei tästä olla vielä tehty. Tosin CB1 ja CB2 reseptorit ovat meillä ympäri kehoa, ne aktivoituvat jo sikiövaiheessa ja kannabiksen kannabinoidit ovat erittäin lähellä elimistön omia kannabinoideja, joten en siksi suosittelisi kannabista raskauden aikaan enkä lapsen ollessa alle 18-vuotias. Ihan varmuuden vuoksi.

        J.K. Se kirjoitetaan "hallusinaatio". Psykedeelejä nauttineena tiedän kyllä mitä visuaalit ovat. Minulla ei ole suvussa skitsofreniaa, joten minun on lähes mahdoton sairastua skitsofreniaan. Tästä syystä en voi päästä siihen kannabispsykoosiinkaan, sillä tutkimusten mukaan (mm. Aarhusin yliopisto, marraskuu 2008 julkaistu tukimus) "kannabispsykoosi" on skitsofrenian ensioire, eikä oma sairautensa. En siis missään nimessä suosittelisi kannabista jos suvussa on skitsofreniaa, maanisdepressiivisyyttä tai muita vastaavia mielenterveysongelmia. Ihan varmuuden vuoksi.

        Siinäpä se. Ei mielenterveysongelmaisille, eikä alaikäisille ja raskaana oleville. Muut käyttäköön omaa harkintaansa.

        Kirjoitit mm...

        "Viisauteni ei kasva eikä laske, olin mitä mieltä tahansa kannabiksesta. Mielipide voi muuttua ihmisen kasvaessa, mutta ihminen ei kasva mielipidettä muuttamalla. Mikäli olet sitä mieltä, että sitä muututaan "hiipien hölmöksi" ja älykkyys siis pysyvästi laskee, niin mihin tutkimukseen/tutkimuksiin viittaat? Empiiriset tutkimukset eivät tällä kertaa kelpaa"

        Vastaan...

        Mielipiteillämme on selvä ero, johtuneeko se asian väärin ymmärtämisestä vai puhummeko eri asioista ---tms.

        Kyllä "viisaus" laskee kannabiksen käytön seurauksena jos ja kun kannabis aiheuttaa esimerkiksi muistin huononemista.
        Kuinka ihmnen voisi tehdä viisaita valintoja elämässään jos ei muista kaikkia opiskelemiaan asioita ?

        Viisaus merkitsee myös mm. elämänuransa ennakoimista. Kuinka ihminen voi rakentaa viisaasti elämäänsä, jos on jatkuvassa pöhnässä ? Oli se "pöhnä" sitten alkoholin tai kannabiksen aiheuttama.

        Jos ihminen on jatkuvassa pöhnässä esim. päihteen rasvaliukoisuuden takia (että se ei poistu käyttäjästä niin nopeasti kuin itse luulee) niin kyllä se viisautta ja älykkyytäkin vähentää.

        Se, että onko tuo viisauden ja älykkyyden väheneminen peruuttamatonta, on sitten toinen kysymys.

        Mielestäni se ei ole "pysyvästi" laskenut, edellyttäen että on lopettanut aineen tai aineiden käytön.

        Ihmisellä on käyttämätöntä aivokapasiteettia enemmän kuin moni arvaa ja sitä nykyisien tutkimuksien mukaan tätä käyttämätöntä "aivokapasiteettia voidaan "kasvattaa" ja näin tervettä elämää jälleen muodostaa.

        Olethan sinäkin "viisastunut" sitten "teini-iän", vaikka oman ilmoituksesi mukaan aloitit kannabiksen käytön
        teini-iässä. Eli puolen vuoden raittiina olo kannabiksen suhteen on tehnyt hyvää aivotoiminnallesi.

        Tämä "viisaus" ilmeni mielipiteessäsi että "teini-iässä" ei ole syytä käyttää kannabista.

        Viisautta ilmeni myös siinä ajatuksessasi, että skitsofrenia ei tule ihmiseen, jos ei sitä ole suvussa ollut aikaisemmin.

        Esim minun suvussani ei ole ole ollut skitsofreniaa ja siitä voidaan päätellä että pojallani oleva pitkällinen psykoosi / skitsofrenia on kannabiksen aiheuttama ja näin ollen mahdollisesti parannettavissa.

        PS Kiitos kun korjasit väärin kirjoittamani "Hallusinaatio" sanan.


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        On aivan hyvä että palautat mieliin sen, että ei kannabis ole aivan niin helppo huume, kuin mitä esim. allekirjoittanut on todennut poikansa kohdalla.

        Poikani nimittäin parani ollessaan hoidossa n. 6 viikkoa, hän siis oli pakkohoidossa ko. ajan.

        Jos toiset kannabikseen rakastuneet eivät olisi saaneet häntä houkuteltua takaisin kanssaan kannabiksen pössyttelijäksi, niin hän olisi terve mies.

        Liisa Talgrenin poikien kohtalot ei olleet todellakaan todisteita huumeiden vaarattomuudesta.
        Toinen kuoli huumeiden käytön seurauksena ja toinen on jatkuvassa hoidossa psykiatrisessa sairaalassa.

        Oli todellakin hyvä että muistutit asiasta, minä kun toiveissani poikani paranemisesta joskus voin unohtaa, että kaikilla ei ole edes mahdollisuuksia selviytyä huumeiden käytön vakavista seurauksista, me ihmset kun olemme kaikki erillaisia ja varustettu eri vahvuuksilla psyykkisesti.

        Mutta edelleenkin on hyvin todennäköistä, että poikani kohdalla on paranemismahdollisuudet hyvin suuret jos vain lopettaisi kannabiksen käytön.

        Tähän viittaa jo hänen aikaisempi paranemiskokemuksensa sekä NYKYISET lääketieteelliset tutkimukset paranemismahdollisuuksista.

        Voisitko näyttää näitä lääketieteellisiä tutkimuksia skitsofreniasta paranemisesta? Niitä on varmaan ihan vaan helvetisti, kun kerran NYKYISET tutkimukset sinusta niin kertovat. Itse en ole sellaisia nähnyt, joten nyt on hyvä aika niitä esitellä.


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit mm...

        "Viisauteni ei kasva eikä laske, olin mitä mieltä tahansa kannabiksesta. Mielipide voi muuttua ihmisen kasvaessa, mutta ihminen ei kasva mielipidettä muuttamalla. Mikäli olet sitä mieltä, että sitä muututaan "hiipien hölmöksi" ja älykkyys siis pysyvästi laskee, niin mihin tutkimukseen/tutkimuksiin viittaat? Empiiriset tutkimukset eivät tällä kertaa kelpaa"

        Vastaan...

        Mielipiteillämme on selvä ero, johtuneeko se asian väärin ymmärtämisestä vai puhummeko eri asioista ---tms.

        Kyllä "viisaus" laskee kannabiksen käytön seurauksena jos ja kun kannabis aiheuttaa esimerkiksi muistin huononemista.
        Kuinka ihmnen voisi tehdä viisaita valintoja elämässään jos ei muista kaikkia opiskelemiaan asioita ?

        Viisaus merkitsee myös mm. elämänuransa ennakoimista. Kuinka ihminen voi rakentaa viisaasti elämäänsä, jos on jatkuvassa pöhnässä ? Oli se "pöhnä" sitten alkoholin tai kannabiksen aiheuttama.

        Jos ihminen on jatkuvassa pöhnässä esim. päihteen rasvaliukoisuuden takia (että se ei poistu käyttäjästä niin nopeasti kuin itse luulee) niin kyllä se viisautta ja älykkyytäkin vähentää.

        Se, että onko tuo viisauden ja älykkyyden väheneminen peruuttamatonta, on sitten toinen kysymys.

        Mielestäni se ei ole "pysyvästi" laskenut, edellyttäen että on lopettanut aineen tai aineiden käytön.

        Ihmisellä on käyttämätöntä aivokapasiteettia enemmän kuin moni arvaa ja sitä nykyisien tutkimuksien mukaan tätä käyttämätöntä "aivokapasiteettia voidaan "kasvattaa" ja näin tervettä elämää jälleen muodostaa.

        Olethan sinäkin "viisastunut" sitten "teini-iän", vaikka oman ilmoituksesi mukaan aloitit kannabiksen käytön
        teini-iässä. Eli puolen vuoden raittiina olo kannabiksen suhteen on tehnyt hyvää aivotoiminnallesi.

        Tämä "viisaus" ilmeni mielipiteessäsi että "teini-iässä" ei ole syytä käyttää kannabista.

        Viisautta ilmeni myös siinä ajatuksessasi, että skitsofrenia ei tule ihmiseen, jos ei sitä ole suvussa ollut aikaisemmin.

        Esim minun suvussani ei ole ole ollut skitsofreniaa ja siitä voidaan päätellä että pojallani oleva pitkällinen psykoosi / skitsofrenia on kannabiksen aiheuttama ja näin ollen mahdollisesti parannettavissa.

        PS Kiitos kun korjasit väärin kirjoittamani "Hallusinaatio" sanan.

        Ajattele kuinka älykäs sinä olisit, jos et olisi koskaan runkannut. Sehän tunnetusti laskee älykkyyttä ja aiheuttaa vähämielisyyttä. No, vitsihän tämä, mutta samalla uskovaisen logiikalla voit sovittaa minkä tahansa väitteen älykkyyden laskemisen tai minkä tahansa haitan taakse. Ja jos ei äly tai joku muu laske millään, niin voit helposti todeta, että käytä jotain vielä vähän aikaa tai runkkaa vielä hieman lisää. Sellainen ympäripyöreä selityshän se vain on, kuten juttusi yleensäkin.


      • Tukijainen kirjoitti:

        Voisitko näyttää näitä lääketieteellisiä tutkimuksia skitsofreniasta paranemisesta? Niitä on varmaan ihan vaan helvetisti, kun kerran NYKYISET tutkimukset sinusta niin kertovat. Itse en ole sellaisia nähnyt, joten nyt on hyvä aika niitä esitellä.

        Kannabiksen aiheuttama pitkällinenkin psykoosi joita jotkut sanovat skitsofreniaksi, paranee kun sen syy eli kannabiksen käyttö lopetetaan.

        Suvussa, eli periytyvää skitsofreniaa voidaan nykyaikaisin lääkkein huomattavasti helpottaa ja potilas voi lääkkeitä käyttämällä elää suhtkoht normaalia elämää.


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kannabiksen aiheuttama pitkällinenkin psykoosi joita jotkut sanovat skitsofreniaksi, paranee kun sen syy eli kannabiksen käyttö lopetetaan.

        Suvussa, eli periytyvää skitsofreniaa voidaan nykyaikaisin lääkkein huomattavasti helpottaa ja potilas voi lääkkeitä käyttämällä elää suhtkoht normaalia elämää.

        Tuo on vain oma mielipiteesi, ja minä pyysin jotain tutkimusta asiasta, enkä vain mielipidettäsi. Joten onko sitä NYKYISTÄ tutkimusta jossa osoitetaan, että skitsofrenia paranee?

        MIelestäni toimit taas vain tyypilliseen uskovaiseen tyyliisi väittäen ihan pokkana asioita joista et mitään tiedä, ja sitten kun sinulta pyydetään todisteita, yrität todistaa väitteesi omilla mielipiteilläsi. Aika surkea toimintatapa. Ja sitten kun et enää kykene vastaamaan, jätät aiheen ja menet vaan.

        Joten nyt sitä helvetin NYKYISTÄ lääketieteellistä tutkimusta tästä skitsofrenia-asiasta tähän alle, sillä muuten sanon sinua vain pelkäksi valehtelijaksi ja itsekeksimäsi mutu-tiedon levittäjäksi.


      • BS
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit...

        "Teininä alotin ja ekat muutama vuos meni satunnaisesti poltellessa. Edes porukat ei huomannu jos satuin olee pikku paukuissa.
        Yli kymmenen vuotta meni päivittäin polttaessa. Sukulaisten ja kaverien mielestä ihan samanlainen kaheli mä olen aina ollu. Mikään ei siis muuttunu."

        Vastaan..

        Jos teininä ollessasi pössyttelit vain "satunaisesti" ja päivittäisen polttamisen aloitit esim. silloin kun olit jo täysi-ikäinen (aivojen toiminta on täysi-ikäisyydessään vasta n. 25 vuotiaana, niin tuo kehitysvaiheessa tapahtunut pössyttely "hölmistytti" sinua vain suhteellisen vähän--niiin vähän, että sitä ei äitisi eikä muutkaan noteeranneet kannabiksen aiheuttamaksi hölmöydeksi--vaan se laitettiin kasvu-iän piikkiin.

        Jos olet mielestäsi nyt vielä suhteellisen fiksussa kunnossa, niin veikaampa, että olisit vielä fiksumpi, jos et olisi pössytellyt lainkaan teini-iässä-- etkä myöhemminkään.

        Kirjoitit..

        "Jos vajaa 20-vuotta ei vielä riitä siihen "hiipien hölmöksi", niin kuinka paljon mun pitäisi vielä sit polttaa, että se hiipivä hölmöys tulee? Ja koska mä sen sairaudentunnon saan, ku sitäkin on lupailtu? VS:n mukaan mä olen vielä tässä vaiheessa ihastumisvaiheessa, eli vissiin en ole riittävän pitkään polttanu. Eli kerro ihmeessä, kuinka monta vuotta sitä pitäis vielä polttaa, että esim oma äitini huomaisi psyykkeessäni jotain eroa? Hän on kuitenkin psykologiaa lukenut, kun on sillä puolella duunissa. "

        Vastaan...

        Ne kokemukset, mitkä allekirjpoittaneella on, seuratessani sivusta kannabiksen pitkä-aikaisia käyttäjiä, niin tuo "hölmistymnen" luonnollisesti alkaa jo ensimmäisestä jointista, edellyttäen että alkaa käyttämään säännöllisesti ja tiheämmin, kun THC:n puoliintumisaka sallisi.
        Ensimmäisien pössyttelyjen aiheuttamat psyykkiset ongelmat ovat suurimmalla osalla käyttäjistä niin pienin askelin eteneviä että niitä ei yksinkertaisesti noteerata yhteiskunnassamme.
        Ja jos lähtökohtaisesti esim. sinulla on aivokapasiteetti älyllisesti ollut suhteellisen korkea, niin sinulla kestää kauemmin "hölmistyttää" itseäsi psyykkeeseen vaikuttavalla aineella.



        Poikani on ollut ensijaisesti tarkkailuni kohde ja hänen kannabiksen aiheuttama psyykkinen sairautensa alkoi (että sen ulkopuoliset voivat noteerata) 20 vuotisen pössyttelyn seurauksena.
        Nyt 30 vuoden jälkeen tilanne on aika paha.

        Olen kirjoittanut aikaisemmin "vierestäseuranneen" nimimerkillä, mutta kun muutin palstan ylläpitäjän kehoituksesta salasanaani, niin menetin ko. nimimerkin käyttömahdollisuuden.
        pari kolme kertaa kirjoitin sitten VS:n rekisteröimättömällä nimimerkillä, mutta sen "sieppasi" itselleen palstalla paljon kirjoitellut ja omien sanojensa mukaan "hullunpaperit" omaava skitsofreenikko.
        Hänkin todennäköisesti saisi terveen paperit kun vain lopettaisi kannabiksen käytön.
        Nyt käytän nimimrerkkiä "Huutavanääni"

        On hieno asia, että olet lopettanut kannabiksen käytön, nyt kun lopetat vielä kannabiksen ylistämisen, niin ajatusmaailmasi on saavuttanut alkuperäisen viisautesi jonka ehkä olet perinyt vanhemmiltasi.

        Mitä tulee "Hallunisaatiota" koskevaan kommenttiisi, niin luulempa, että sekoitat psykoosin ja hallunisaation keskenään.
        Hallunisaatiosta saat selvyyttä esim. klikkaamalla Wikipediasta sana "Hallunisaatio".

        "Olen kirjoittanut aikaisemmin "vierestäseuranneen" nimimerkillä, mutta kun muutin palstan ylläpitäjän kehoituksesta salasanaani, niin menetin ko. nimimerkin käyttömahdollisuuden.
        pari kolme kertaa kirjoitin sitten VS:n rekisteröimättömällä nimimerkillä, mutta sen "sieppasi" itselleen palstalla paljon kirjoitellut ja omien sanojensa mukaan "hullunpaperit" omaava skitsofreenikko.
        Hänkin todennäköisesti saisi terveen paperit kun vain lopettaisi kannabiksen käytön."

        Eli sinulle tehtiin samalla tavalla kuin sinä teit pojallesi, kun kirjoittelit hänen nimimerkillään viestejäsi? Surullinen on tosiaan kohtalosi.


      • Tukijainen kirjoitti:

        Tuo on vain oma mielipiteesi, ja minä pyysin jotain tutkimusta asiasta, enkä vain mielipidettäsi. Joten onko sitä NYKYISTÄ tutkimusta jossa osoitetaan, että skitsofrenia paranee?

        MIelestäni toimit taas vain tyypilliseen uskovaiseen tyyliisi väittäen ihan pokkana asioita joista et mitään tiedä, ja sitten kun sinulta pyydetään todisteita, yrität todistaa väitteesi omilla mielipiteilläsi. Aika surkea toimintatapa. Ja sitten kun et enää kykene vastaamaan, jätät aiheen ja menet vaan.

        Joten nyt sitä helvetin NYKYISTÄ lääketieteellistä tutkimusta tästä skitsofrenia-asiasta tähän alle, sillä muuten sanon sinua vain pelkäksi valehtelijaksi ja itsekeksimäsi mutu-tiedon levittäjäksi.

        Kirjoitit....

        "Joten nyt sitä helvetin NYKYISTÄ lääketieteellistä tutkimusta tästä skitsofrenia-asiasta tähän alle, sillä muuten sanon sinua vain pelkäksi valehtelijaksi ja itsekeksimäsi mutu-tiedon levittäjäksi."

        Kysyisin..

        Miksi muuksi olet minua tähän asti nimittänyt ?


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit....

        "Joten nyt sitä helvetin NYKYISTÄ lääketieteellistä tutkimusta tästä skitsofrenia-asiasta tähän alle, sillä muuten sanon sinua vain pelkäksi valehtelijaksi ja itsekeksimäsi mutu-tiedon levittäjäksi."

        Kysyisin..

        Miksi muuksi olet minua tähän asti nimittänyt ?

        Sitähän ilmeisesti olet, mutta älä jatka sen todistamista tällä kertaa tämän enempää, kun odotamme kuitenkin tuleeko tänne NYKYINEN lääketieteellinen tutkimus siitä, kuinka skitsofrenia parannetaan. Ja ehkä siinä NYKYISESSÄ tutkimuksessa on jotain siitäkin, kuinka skitsofrenia paranee niilläkin, jotka eivät koskaan ole kannabista tai LSD:tä nähneetkään. Heitäkin suurin osa kuitenkin on.

        Mielipiteesi asiasta on nyt luettu, mutta se ei vielä riitä todistamaan sitä, kuinka NYKYINEN tiede parantaa skitsofrenian. Odotan mielenkiinnolla, ja uskon että myös moni skitsofreenikko (kuin myös heidän omaisensakin) odottavat tätä merkittävää ja mullistavaa tietoasi.


      • 17+1
        Huutavanääni kirjoitti:

        On aivan hyvä että palautat mieliin sen, että ei kannabis ole aivan niin helppo huume, kuin mitä esim. allekirjoittanut on todennut poikansa kohdalla.

        Poikani nimittäin parani ollessaan hoidossa n. 6 viikkoa, hän siis oli pakkohoidossa ko. ajan.

        Jos toiset kannabikseen rakastuneet eivät olisi saaneet häntä houkuteltua takaisin kanssaan kannabiksen pössyttelijäksi, niin hän olisi terve mies.

        Liisa Talgrenin poikien kohtalot ei olleet todellakaan todisteita huumeiden vaarattomuudesta.
        Toinen kuoli huumeiden käytön seurauksena ja toinen on jatkuvassa hoidossa psykiatrisessa sairaalassa.

        Oli todellakin hyvä että muistutit asiasta, minä kun toiveissani poikani paranemisesta joskus voin unohtaa, että kaikilla ei ole edes mahdollisuuksia selviytyä huumeiden käytön vakavista seurauksista, me ihmset kun olemme kaikki erillaisia ja varustettu eri vahvuuksilla psyykkisesti.

        Mutta edelleenkin on hyvin todennäköistä, että poikani kohdalla on paranemismahdollisuudet hyvin suuret jos vain lopettaisi kannabiksen käytön.

        Tähän viittaa jo hänen aikaisempi paranemiskokemuksensa sekä NYKYISET lääketieteelliset tutkimukset paranemismahdollisuuksista.

        Että se poikasi ei käyttäisi myös jotain muuta? ja jos hän on saanut psykoosin vaihtoehto päihteiden käytön saralla, niin hän olisi sen todennäköisesti saanut joka tapauksessa ennemmin taikka myöhemmin.


      • 17+1 kirjoitti:

        Että se poikasi ei käyttäisi myös jotain muuta? ja jos hän on saanut psykoosin vaihtoehto päihteiden käytön saralla, niin hän olisi sen todennäköisesti saanut joka tapauksessa ennemmin taikka myöhemmin.

        Poikani on ja on aina ollut vannoutunut kannabisti. Kertomansa mukaan pari kolme kertaa käyttänyt LSD:tä.

        Viimeiselle lausekkeellesi ei ole perusteita.

        Lääkärinkin todistuksen mukaan hänellä on kannabispsykoosi.


      • Turjakko
        Huutavanääni kirjoitti:

        Poikani on ja on aina ollut vannoutunut kannabisti. Kertomansa mukaan pari kolme kertaa käyttänyt LSD:tä.

        Viimeiselle lausekkeellesi ei ole perusteita.

        Lääkärinkin todistuksen mukaan hänellä on kannabispsykoosi.

        LSD-rinki paljastui Ikaalisten alueella

        Perjantai 16.10.2009 klo 16.45

        Poliisi tutkii kymmenien huumerikosten sarjaa Luoteis-Pirkanmaalla.

        Erityisen huolestuttavana poliisi pitää sitä, että seudulla on välitetty erittäin vaaralliseksi huumeeksi luokiteltavaa LSD:tä. AINE VOI ESIMERKIKSI AIHEUTTAA PSYKOOSIN ELI VAKAVAN MIELENHÄIRIÖN JO YHDELLÄ KÄYTTÖKERRALLA.

        Pirkanmaan poliisin tutkimat rikokset ovat tapahtuneet enimmäkseen tämän vuoden aikana. Tutkittavana on 40-50 huumausainerikosta. Epäillyt ovat iältään 17-30-vuotiaita. Useita epäiltyjä on ollut pidätettynä, ja yksi on vangittu.

        Huumevälityksen keskuspaikka on poliisin mukaan ollut Ikaalinen, josta aineita on kulkeutunut lähikuntiin. Poliisi on takavarikoinut tutkinnan aikana LSD-lappujen ohella muun muassa Subutexia ja amfetamiinia.

        Huumerikosten esitutkinta valmistuu syksyn aikana ja siirtyy syyttäjälle ennen vuodenvaihdetta.


        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009101610439642_uu.shtml


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit....

        "Joten nyt sitä helvetin NYKYISTÄ lääketieteellistä tutkimusta tästä skitsofrenia-asiasta tähän alle, sillä muuten sanon sinua vain pelkäksi valehtelijaksi ja itsekeksimäsi mutu-tiedon levittäjäksi."

        Kysyisin..

        Miksi muuksi olet minua tähän asti nimittänyt ?

        Odotan edelleen sinulta NYKYISTÄ tutkimusta skitsofrenian parantamisesta.


      • Tukijainen kirjoitti:

        Odotan edelleen sinulta NYKYISTÄ tutkimusta skitsofrenian parantamisesta.

        Todennäköisesti sinunkin skitsofreniasi johtuu kannabiksen käytöstä ja se on silloin parannettavissa, kunhan lopetat sen pössyttelyn.

        Kannattaa kokeilla.

        Jos kuitenkin skitsofreniasi johtuu sukuperimästä, niin siihen on nykyaikana olemassa hyviä lääkkeitä, Kannattaa kokeilla.
        Kokemuksien mukaan nämä uudet lääkkeet auttavat elämään suhtteellisen normaalia elämää.

        Näin vastasin jo aikaisemminkin, mutta sairautesi estää sinua ymmärtästä kirjoitettua tekstiä.

        Eli lopeta ensin kannabiksen käyttö, että paranisit sen aiheuttamasta skitsofreniasta ja sitten voimme kirjoitella palata asiaan.
        Sinun sairaana ollessasi ajatusten vaihto on hieman hankalaa, koska et pysty kirjoittelemaan asiallisemin ja ilman herjauksia.


      • Tukijainen
        Huutavanääni kirjoitti:

        Todennäköisesti sinunkin skitsofreniasi johtuu kannabiksen käytöstä ja se on silloin parannettavissa, kunhan lopetat sen pössyttelyn.

        Kannattaa kokeilla.

        Jos kuitenkin skitsofreniasi johtuu sukuperimästä, niin siihen on nykyaikana olemassa hyviä lääkkeitä, Kannattaa kokeilla.
        Kokemuksien mukaan nämä uudet lääkkeet auttavat elämään suhtteellisen normaalia elämää.

        Näin vastasin jo aikaisemminkin, mutta sairautesi estää sinua ymmärtästä kirjoitettua tekstiä.

        Eli lopeta ensin kannabiksen käyttö, että paranisit sen aiheuttamasta skitsofreniasta ja sitten voimme kirjoitella palata asiaan.
        Sinun sairaana ollessasi ajatusten vaihto on hieman hankalaa, koska et pysty kirjoittelemaan asiallisemin ja ilman herjauksia.

        Eli sinulla ei ollut sitten yhtään mitään väitteesi taakse? Nyt ei ole myöskään riviäkään kirjoitettu minun elämästäni, joten se ei asiaan kuulu millään tavalla, vaan odotettiin sinun NYKYISTÄ lääketieteellistä tutkimustasi siitä, kuinka skitsofrenia paranee. Heitit melko huiman väitteen, jota et sitten taaskaan kyennyt todistamaan. Mutta se ei ole uutta se.

        En tosin koskaan mitään odottanutkaan sinut ja kroonisen valehtelusi tuntien, mutta sovitaanko jatkossa, että et enää väitä tai keksi päästäsi asioita, joita et pysty todistamaan tai josta et yhtään mitään tiedä.

        Joten älä väitä, että skitsofrenia paranee NYKYISEN tutkimuksen mukaan, jos et pysty väitettäsi perustelemaan.

        Loppulauseeksi keskustelusta jäi siis taas kerran se, että olet vain pelkkä valehtelija, joka keksii kannabisuskovaisesta päästään häpeämättä mitä mieleen tulee, mutta jolla ei ole mitään tarvetta väitteitään koskaan todistaa, kun uskovaisuus antaa sen universaalin jäniksenpassin kaikkeen sekoiluusi.


      • eihajuakaan
        Huutavanääni kirjoitti:

        Kirjoitit mm...

        "Viisauteni ei kasva eikä laske, olin mitä mieltä tahansa kannabiksesta. Mielipide voi muuttua ihmisen kasvaessa, mutta ihminen ei kasva mielipidettä muuttamalla. Mikäli olet sitä mieltä, että sitä muututaan "hiipien hölmöksi" ja älykkyys siis pysyvästi laskee, niin mihin tutkimukseen/tutkimuksiin viittaat? Empiiriset tutkimukset eivät tällä kertaa kelpaa"

        Vastaan...

        Mielipiteillämme on selvä ero, johtuneeko se asian väärin ymmärtämisestä vai puhummeko eri asioista ---tms.

        Kyllä "viisaus" laskee kannabiksen käytön seurauksena jos ja kun kannabis aiheuttaa esimerkiksi muistin huononemista.
        Kuinka ihmnen voisi tehdä viisaita valintoja elämässään jos ei muista kaikkia opiskelemiaan asioita ?

        Viisaus merkitsee myös mm. elämänuransa ennakoimista. Kuinka ihminen voi rakentaa viisaasti elämäänsä, jos on jatkuvassa pöhnässä ? Oli se "pöhnä" sitten alkoholin tai kannabiksen aiheuttama.

        Jos ihminen on jatkuvassa pöhnässä esim. päihteen rasvaliukoisuuden takia (että se ei poistu käyttäjästä niin nopeasti kuin itse luulee) niin kyllä se viisautta ja älykkyytäkin vähentää.

        Se, että onko tuo viisauden ja älykkyyden väheneminen peruuttamatonta, on sitten toinen kysymys.

        Mielestäni se ei ole "pysyvästi" laskenut, edellyttäen että on lopettanut aineen tai aineiden käytön.

        Ihmisellä on käyttämätöntä aivokapasiteettia enemmän kuin moni arvaa ja sitä nykyisien tutkimuksien mukaan tätä käyttämätöntä "aivokapasiteettia voidaan "kasvattaa" ja näin tervettä elämää jälleen muodostaa.

        Olethan sinäkin "viisastunut" sitten "teini-iän", vaikka oman ilmoituksesi mukaan aloitit kannabiksen käytön
        teini-iässä. Eli puolen vuoden raittiina olo kannabiksen suhteen on tehnyt hyvää aivotoiminnallesi.

        Tämä "viisaus" ilmeni mielipiteessäsi että "teini-iässä" ei ole syytä käyttää kannabista.

        Viisautta ilmeni myös siinä ajatuksessasi, että skitsofrenia ei tule ihmiseen, jos ei sitä ole suvussa ollut aikaisemmin.

        Esim minun suvussani ei ole ole ollut skitsofreniaa ja siitä voidaan päätellä että pojallani oleva pitkällinen psykoosi / skitsofrenia on kannabiksen aiheuttama ja näin ollen mahdollisesti parannettavissa.

        PS Kiitos kun korjasit väärin kirjoittamani "Hallusinaatio" sanan.

        "Viisaus merkitsee myös mm. elämänuransa ennakoimista. Kuinka ihminen voi rakentaa viisaasti elämäänsä, jos on jatkuvassa pöhnässä ? Oli se "pöhnä" sitten alkoholin tai kannabiksen aiheuttama."

        Ihan hyvin se on kannabiksen kanssa mennyt. Alkoholin kanssa ei niin hirveen hyvin. Luuletko, että yritykseni kuljettaisi minua ympäri maailman tekemään töitä siellä missä minua tarvitaan, ellen olisi työnantajalleni eduksi? Muutenkin elämäni on hyvin rakennettu. Taloudellinen ja henkinen puoli kunnossa. Itse asiassa paremmin kuin kunnossa.

        -----------------------------------

        "Jos ihminen on jatkuvassa pöhnässä esim. päihteen rasvaliukoisuuden takia (että se ei poistu käyttäjästä niin nopeasti kuin itse luulee) niin kyllä se viisautta ja älykkyytäkin vähentää."

        Joo, mutta mikäs päihde se semmonen sitten olisi? Kannabis kun joo varastoituu rasvakudoksiin, mutta se ei ole se kannabiksen THC, vaan sen aineenvaihduntatuote THC-COOH. Tästä olemme puhuneet aikaisemminkin. Ja ei, aineenvaihduntatuotteet EIVÄT anabolisoidu psykoaktiivisiksi ainesosiksi elimistössä.

        -----------------------------------

        "Olethan sinäkin "viisastunut" sitten "teini-iän", vaikka oman ilmoituksesi mukaan aloitit kannabiksen käytön
        teini-iässä. Eli puolen vuoden raittiina olo kannabiksen suhteen on tehnyt hyvää aivotoiminnallesi."

        ...tuota, olen yli 30. Tuosta "teininä alotettu" ja "puolen vuoden tauko" välistä uupui nimittäin vajaa kaksi vuosikymmentä. Teininä aloitettuna se meni muutaman vuoden satunnaisesti ja sen jälkeen yli 10-vuotta päivittäin.

        Mielipiteeni kannabiksesta ei kuitenkaan ole muuttunut tämän puolen vuoden aikana mihinkään. (Tai no, 5kk. Eipä liiotella. :)

        -----------------------------------

        "Tämä "viisaus" ilmeni mielipiteessäsi että "teini-iässä" ei ole syytä käyttää kannabista."

        Olen ollut sitä mieltä, että alaikäisten ei pitäisi käyttää mitään päihteitä (edes kahvia) jo paljon ennen kuin lopetin kannabiksen käytön. Älä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin minä sanon.

        -----------------------------------

        "Esim minun suvussani ei ole ole ollut skitsofreniaa ja siitä voidaan päätellä että pojallani oleva pitkällinen psykoosi / skitsofrenia on kannabiksen aiheuttama ja näin ollen mahdollisesti parannettavissa."

        Valitettavasti ei. Nyt taisit syyllistyä väärään vastakkainasetteluun. "Jos ei A, niin sitten B" kuulostaa helpolta ratkasulta, mutta unohdit, että syy voi olla C, D, E tai F. Varsinkin kun ottaa huomioon, että mikään päihde ei _aiheuta_ skitsofreniaa ja "kannabispsykoosi" on tutkimusten mukaan (kuten se mainitsemani Aarhusin yliopiston tutkimus) skitsofrenian ensioire, joten kannabiksen käytön lopettaminen ei tule parantamaan poikaasi jos hänellä skitsofrenia on. Se on elinikäinen sairaus, vaikka oikealla hoidolla se voidaan saada pysymään kurissa.

        Mutta päihteet totta tosiaan voivat _pahentaa_ skitsofrenian oireita. Kannabis mukaanlukien.

        Skitsofrenia alkaa miehillä yleensä 20-30-vuotiaana. Se voi laueta esim kannabiksen käytön myötä. Voi se laueta myös muissa tilanteissa, kuten urbaani elinympäristö, stressaava työ, tragedinen tapahtuma lähipiirissä, jne. Aivokemian kehittyessä kehityshäiriöt ovat todennäköinen _syy_ skitsofrenialle. Syy voi olla perintötekijöissä tai raskaus-/lapsuusajan taudeissa, kuten erilaisissa tulehduksissa. Jopa äidin sairaudet raskausaikana voivat johtaa skitsofreniaan myöhemmällä iällä. Esimerkiksi pohjoisissa maissa ollaan havaittu, että useat skitsofreenikot ovat syntyneet talvella tai keväällä. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14609251 Tämä antaisi osviittaa siitä, että raskausajan sairaudet ovat merkittävässä osassa skitsofrenian kehityksen kanssa.

        Et muuten vastannut mihin viittaat, että "viisaus" laskisi pysyvästi. Mikä tutkimus, koska julkaistu? Esim muistin heikkeneminen kannabiksen käytön yhteydessä on lähinnä käytön aikana tai muutama tunti sen jälkeen. Mutta pysyvää jälkeä ei jää. Toki jos olet tiedät jotain tutkimumksia jotka osoittaa toisin niin mielelläni lukisin niistä. Kuten sanoin, hiirikokeissa ollaan havaittu että ihmisiin suhteutettuna teini-iän alkuvaiheilla aloitettu intensiivinen kannabiksenkäyttö voi heikentää muistia pysyvästi, mutta teini-iän loppuvaiheessa aloitettu ei enää jätä pysyviä jälkiä. Joka tapauksessa, en suosittele minkään päihteen käyttöä kun koulut on vielä kesken. Täysi-ikäsenä ja koulut käyneenä kerkee kyl sitten käyttää haluamiaan päihteitä mielin määrin.

        (Hassu juttu... muisti ei toimi "täysillä" kun ollaan päihtyneitä... Tapahtuukohan samaa muiden päihteiden kanssa? /sarkasmi)


      • Mateo70
        Huutavanääni kirjoitti:

        Todennäköisesti sinunkin skitsofreniasi johtuu kannabiksen käytöstä ja se on silloin parannettavissa, kunhan lopetat sen pössyttelyn.

        Kannattaa kokeilla.

        Jos kuitenkin skitsofreniasi johtuu sukuperimästä, niin siihen on nykyaikana olemassa hyviä lääkkeitä, Kannattaa kokeilla.
        Kokemuksien mukaan nämä uudet lääkkeet auttavat elämään suhtteellisen normaalia elämää.

        Näin vastasin jo aikaisemminkin, mutta sairautesi estää sinua ymmärtästä kirjoitettua tekstiä.

        Eli lopeta ensin kannabiksen käyttö, että paranisit sen aiheuttamasta skitsofreniasta ja sitten voimme kirjoitella palata asiaan.
        Sinun sairaana ollessasi ajatusten vaihto on hieman hankalaa, koska et pysty kirjoittelemaan asiallisemin ja ilman herjauksia.

        Kannabis ei varsinaisesti aiheuta skitsofreniaa vaan toimii ns. laukaisevana tekijänä sille. Pitkäaikaisen käytön seurauksena esiintyvää psykoottistasoista oireilua kutsutaan kannabispsykoosiksi, joka siis paranee kun kannabiksen käyttö lopetetaan. Skitsofrenia potilaat voivat hyötyä joistakin kannabinoileista tai kannabiksen käytöstä sinänsä voi olla kroonikoille hyötyä. Mm. mielihyvän tunne on saavutettavissa farmagologisesti kannabiksen avulla. Lisäksi CBD kannabinoidi lievittää ahdistusta.

        Olen pahoillani huutava ääni poikasi puolesta. Toivon todella, että hän ymmärtää jättää polttelun, koska se ei ilmiselvästikään hänelle sovi.

        Mitä kirjoitit aiemmin hölmistymisestä kannabiksen käytön seurauksena, on todettava, että kongnitiivisiä seurauksia kannabiksen käytöstä ilmiselvästi on ja erityisesti työmuistin alueella. Kannabiksen jatkuva käyttö heikentää muistitoimintoja ja oppimiskykyä.

        Itse kannatan kannabiksen laillistamista ja olen varma, että päihteenä kannabista voi käyttää vastuullisesti ja turvallisemmin kuin muita laillisia tai laittomia päihteitä. Itse minimoin käytöstäni koituvat riskit mm. frekvenssoimalla käyttöni niin, ettei kannabinoideja varastoidu elimistööni. (käytännössä tämä tarkoittaa korkeintaan 1-3 käyttökertaa/kk.) Joskus käyttökertojen väli voi olla huomattavasti pidempikin. Käyttömäärät tällä frekvenssillä pysyvät väkisinkin pieninä n 0.1g käyttökerta. Käyttämäni lajikkeet pyrin valitsemaan niin, että tiedän niissä olevan suhteellisen korkean CBD pitoisuuden ja vastaavasti korkeintaan keskivahvan THC- pitoisuuden koska en hae kannabiksesta "hurjinta mahdollista sekavuustilaa", vaan haluan rentoutua.


    • nkyllikki

      masturboin

    • ausfuasgiagsuia

      riippuu tietty et mitä on vetäny.

      pilvee en polta mut sillon ku poltin ni tuli lähinnä vaa jumitettuu koneel ja kuunneltuu musaa, tai sit saatto istuu jossai luonnonhelmas kuuntelemas musaa tms.

      hapoissa tuli tanssittua aika paljon, ihan kotona tosin vaan. ja pihalla käyskenneltyä ja tutkiskeltua luonnon ihmeellisyyttä... samaa sienis mut ei tota riehakkuutta (ei tuu esim. tanssittuu yhtä rajusti)

      salviassa ei oikein pystyny ite vaikuttaa siihen mitä teki mutta pääasiassa olen "istunut sohvalla" ja luullut olevani jossain ihan muualla :D

      pireis/essois voi vaik mennä baariin tai keikoille bilettää jne.

      • varoituksen sana

        "ja loput on semmosta vihanneksen elämää"

        Siihen se ennen pitkää johtaa, jollei osaa lopettaa ajoissa. Jos on nuorena aloittanut niin saa kantaa haittoja ehkä lopun elämää vaikka lopettaisikin. Aivojen kehitys pysähtyy siihen mitä se oli ennen kuin kannabiksen aloitti ja henkisesti kapasitetti jää keskenkasvuisen asteelle.


      • lääkärismies
        varoituksen sana kirjoitti:

        "ja loput on semmosta vihanneksen elämää"

        Siihen se ennen pitkää johtaa, jollei osaa lopettaa ajoissa. Jos on nuorena aloittanut niin saa kantaa haittoja ehkä lopun elämää vaikka lopettaisikin. Aivojen kehitys pysähtyy siihen mitä se oli ennen kuin kannabiksen aloitti ja henkisesti kapasitetti jää keskenkasvuisen asteelle.

        niin kaikki downin syndroomaiset Suomessa johtuvat pilven polttelusta.


      • legonumb

      • R.I.P JH
        lääkärismies kirjoitti:

        niin kaikki downin syndroomaiset Suomessa johtuvat pilven polttelusta.

        uutinen, kyllä näkee että tiedät sen hyvin ja koulun penkillä opetettu. Paras lääke kaikkeen
        vaivaan, joka oli aikoinaan myös meillä apteekin hyllyllä. Faktaa..lukekaa Jack Hererin kirja tai
        googlettakaa Keisarilla ei ole vaatteita, niin tiedätte maailman menosta enemmän. T. Apteekkari


      • 11

        Huomasin aikoinani kun vielä harrastin dxm trippejä seuraavaa: (mikäli tasasin hapon ph:n kalkilla/happoon sopivalla anionilla (sitruunahapon anioni= sitraatti)) että tanssitukset väheni kuten myös kutinat tuon tasaisemman ph:n ansiosta.


      • ausfuasgiagsuia
        varoituksen sana kirjoitti:

        "ja loput on semmosta vihanneksen elämää"

        Siihen se ennen pitkää johtaa, jollei osaa lopettaa ajoissa. Jos on nuorena aloittanut niin saa kantaa haittoja ehkä lopun elämää vaikka lopettaisikin. Aivojen kehitys pysähtyy siihen mitä se oli ennen kuin kannabiksen aloitti ja henkisesti kapasitetti jää keskenkasvuisen asteelle.

        no en ny sanois ainakaan itteeni mikskään vihannekseks, käyn duunis ja opiskelen samal lukios ja mul on kuitenki yli 9 keskiarvo. se on vähä et melkee sama oikeestaan mitä vetää, jos osaa pitää käytön hanskassa ni ei siitä nyt sen enempää haittaa ole ku alkoholinkaan juomisesta satunnaisesti... aika monet laittomat on oikeestaan jopa turvallisempii fyysiseltä kannalta katottuna, vaikka laittomuus on jo toki oma riskinsä.

        mut oon kyl osittain samaa mieltä että kannabiksen käyttö heikentää esim. lähimuistii melko pysyvästi jos alle 15-vuotiaana alottaa säännöllisen käytön. ei mun mielestä oikeestaan kannattais mitään laittomia (tai laillisiakaan) päihteitä kokeilla ainakaan ennen ku on täysikänen... vaikka alotin kyl iteki aika kakarana.

        joka tapauksessa, jos se käyttö on satunnaista (esim. kerran kuussa) niin en usko että siitä kamalasti mitään haittaa on. mä käytän aika harvoin ku ei oo hirveesti aikaa koululta ja töiltä ni ei oo kehittyny ongelmakskaan.


    • Happotimppa

      En saanu happopäissäni yöllä nukuttua, nii rupesin vekslaamaan moottorisahaprojektiani. Laitoin sen käynnistymään toistepäin. En oo tosin vielä käynnistäny. Siitä tulee RC-auto, tyyliin tämmönen -> http://www.youtube.com/watch?v=RAZ4417-4go .

    • KYLÄN MIES

      MINÄ KUN KÄYTÄN VAIN KOSKENKORVAN HERKKUNAUTINTAJUOMAA NIIN EI TARVII MITÄÄN "TASUREITA" NAPSIA. OLO ON AINA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ KRISTALLINKIRKAS JA SEESTEINEN.

      HUPIA ON KUN NAPSII PARI LEKKERIÄ KORVAA JA SEN JÄLKEEN LÄHTEE PAIKALLISEEN PUBIIN KESKUSTELEMAAN NURKKAKUNNAN NEROEN KANSSA PÄIVÄN PUHEENAIHEISTA. SAMALLA VOI NAPSIA MUUTAMAN TUPLA-KORVAN VISSYLLÄ, SE ANTAA AIVOILLE ENERKIAA JA JUTTU LUISTAA.

    • ertdh

      Niin kannabishan on siitä mukavaa että pilvessä voi tehdä melkeinpä mitä vain. Totuus on että useimmat asiat tuntuvat pilvessä paremalta kuin selvänä.

      • ausfuasgiagsuia

        jos näin on, kannattaa ehkä harkita psykiatrista hoitoa sen bongin sijaan.


    • Mikke_ORIG­

      Itse tykkään seota pössyttelyni aikana. Pössyttelen siis itseni mielisairaalaan. Pajauttelen ja kirjoittelen samalla nettiin, että kuinka vähähaittaista kannabis on. Eri saiteille, onhan niitä. Lopulta, kun päässäni on alkanut heittämään riittävän rajusti, niin soitan itselleni ambulanssin ja neuvon määränpääksi mielisairaalan.

      Mielisairaalassa sitten mangun hoitohenkilökunnalta koko ajan kannabista lääkkeeksi kannabispsykoosiini. Samalla messuan kannabiksen vähähaittaisuudesta itsellenikin ja pidän pitkiä esitelmiä alkoholista ja siitä, kuinka maapallo muuttuisi paratiisiksi, jos kannabis laillistettaisiin maapallon laajuisesti.

      • Makke_orig

        Voisitko laittaa lähettämäsi tekstin oikein sillä rekisteröidyllä nimimerkillä jonka lähettämänä sitä yrität esitellä?

        Etkö? Olipa yllätys.


      • Mikke_ORIG­
        Makke_orig kirjoitti:

        Voisitko laittaa lähettämäsi tekstin oikein sillä rekisteröidyllä nimimerkillä jonka lähettämänä sitä yrität esitellä?

        Etkö? Olipa yllätys.

        Oletko Vogonien kätyri?


      • Mikke_ORIG
        Mikke_ORIG­ kirjoitti:

        Oletko Vogonien kätyri?

        Yritähän sitten taas rauhoittua, vaikka oletkin huumevalistuksen ehdoton ykkönen Suomessa. Ja hyvä myös häiriköimään kaikkien muiden nimimerkeillä.


      • Mikke_ORIG

        Viimeisestä psykoosistani alkaa olla jo pian vuosikymmen aikaa. Sen jälkeen olen mennyt naimisiin, ostanut talon, laajentanut hallia ja ostanut sinne uusia työstökoneita ja koko ajan olen myös ollut töissä samassa paikassa. Joten älä elä menneisyydessä, vaikka täysi fossiili oletkin.


      • Mikke_ORIG­
        Mikke_ORIG kirjoitti:

        Yritähän sitten taas rauhoittua, vaikka oletkin huumevalistuksen ehdoton ykkönen Suomessa. Ja hyvä myös häiriköimään kaikkien muiden nimimerkeillä.

        Oletko vajonnut Vogonien vasalliksi vai oletko yhä psedonyymi?


      • Telvis
        Mikke_ORIG­ kirjoitti:

        Oletko vajonnut Vogonien vasalliksi vai oletko yhä psedonyymi?

        Toihan on kätevää. Nyt olet keksinyt miten voit häiriköidä jopa rekisteröidyillä nimimerkeillä. Laitoitko tuonne "Mikke_ORIG"-sanan loppuun jonkun ALT-näppäin ASCII-koodin joka ei kirjaimena näy, mutta foorumisoftan mielestä kyseessä on kaksi eri nimimerkkiä, kun ne ruudulla näkymätön merkki tekee sen eron?


      • huh huh
        Mikke_ORIG kirjoitti:

        Viimeisestä psykoosistani alkaa olla jo pian vuosikymmen aikaa. Sen jälkeen olen mennyt naimisiin, ostanut talon, laajentanut hallia ja ostanut sinne uusia työstökoneita ja koko ajan olen myös ollut töissä samassa paikassa. Joten älä elä menneisyydessä, vaikka täysi fossiili oletkin.

        "Viimeisestä psykoosistani alkaa olla jo pian vuosikymmen aikaa"

        Et ole vain hoitanut psykoosiasi/ skitsofreniaasi. Tai olethan sinä sitä hoitanut kannabiksella. Edellisestä sairaalajaksostasi on siis 10 vuotta aikaa. Nytkö et enää mene jatkossa sairaalaan ...


      • Mikke_ORIG
        huh huh kirjoitti:

        "Viimeisestä psykoosistani alkaa olla jo pian vuosikymmen aikaa"

        Et ole vain hoitanut psykoosiasi/ skitsofreniaasi. Tai olethan sinä sitä hoitanut kannabiksella. Edellisestä sairaalajaksostasi on siis 10 vuotta aikaa. Nytkö et enää mene jatkossa sairaalaan ...

        Silloin saavutin stabiilin skitsofreenisen mielen, eikä terve hullu enää voi seota, vaan sekin homma pitää nykyään jättää palstan huumevalistajien vastuulle.

        Missä hyviä ovatkin.

        Yksi on vuosien varrella jo oppinut jopa häiriköimään ihan samalla nimimerkilläkin jota käytän, mutta rekisteröimättömällä silti vielä kuitenkin. Mikähän foorumisoftan bugi tuon puuhastelun mahdollistaa?

        Psykiatri R.D Laing on henkilö, jonka kirjallisuutta voin edelleen suositella, jos haluat mieltäni tai mieltämme edes vähäisessä määrin yrittää ymmärtää, vaikka hänen näkemyksensä eivät olekaan saaneet valtaisaa jalansijaa nykyisessä medikalisoituneessa psykiatriassa, koska lääkevapaa hoito ei ole taloudellisesti lääkefirmoille kannattavaa. Siksi sitä ei kannata erityisesti suosia tai suositellakaan.


      • Mikke_ORIG­
        Telvis kirjoitti:

        Toihan on kätevää. Nyt olet keksinyt miten voit häiriköidä jopa rekisteröidyillä nimimerkeillä. Laitoitko tuonne "Mikke_ORIG"-sanan loppuun jonkun ALT-näppäin ASCII-koodin joka ei kirjaimena näy, mutta foorumisoftan mielestä kyseessä on kaksi eri nimimerkkiä, kun ne ruudulla näkymätön merkki tekee sen eron?

        Vastaus on yksinkertaisempi. Pystyn kirjoittamaan Mikke_ORIG -nimimerkillä, koska olen Mikke_ORIG.


      • Jouni Hesasta
        Mikke_ORIG kirjoitti:

        Silloin saavutin stabiilin skitsofreenisen mielen, eikä terve hullu enää voi seota, vaan sekin homma pitää nykyään jättää palstan huumevalistajien vastuulle.

        Missä hyviä ovatkin.

        Yksi on vuosien varrella jo oppinut jopa häiriköimään ihan samalla nimimerkilläkin jota käytän, mutta rekisteröimättömällä silti vielä kuitenkin. Mikähän foorumisoftan bugi tuon puuhastelun mahdollistaa?

        Psykiatri R.D Laing on henkilö, jonka kirjallisuutta voin edelleen suositella, jos haluat mieltäni tai mieltämme edes vähäisessä määrin yrittää ymmärtää, vaikka hänen näkemyksensä eivät olekaan saaneet valtaisaa jalansijaa nykyisessä medikalisoituneessa psykiatriassa, koska lääkevapaa hoito ei ole taloudellisesti lääkefirmoille kannattavaa. Siksi sitä ei kannata erityisesti suosia tai suositellakaan.

        Jos sinä olet esimerkki Laingin psykiatrian "toimivuudesta" , niin tulokset eivät vakuuta. Olet vain kannabiksesta jankuttava idiootti, rumpuja päristelevä vapaana oleva hullu.


      • Mikke_ORIG
        Jouni Hesasta kirjoitti:

        Jos sinä olet esimerkki Laingin psykiatrian "toimivuudesta" , niin tulokset eivät vakuuta. Olet vain kannabiksesta jankuttava idiootti, rumpuja päristelevä vapaana oleva hullu.

        Sovitaan sitten niin. Siltikään mielipiteesi, jonka harhaluulosi ja fanaattisuutesi on synnyttänyt, ei elämääni hetkauta suuntaan tai toiseen. Jokohan tämän tunnustuksen jälkeen pystyt rauhoittumaan, vai vieläkö viha ja kauna sieluasi runtelee?

        Toisaalta kommenttisi on siinä mielessä mielenkiintoinen, että koska et mitään tiedä elämästäni, vaan olet rakentanut oman näkemyksesi vain omien mielikuviesi varaan, niin millähän varmuudella pystyt tuollaista lausumaan mitä nyt lausuit? Olet pakostakin varmaan vähän samanlainen mielikuvissaan ja omissa harhaluuloissaan elävä "huumevalistaja", mitä tämä Pallarikin.


      • Mikke_ORIG
        Mikke_ORIG­ kirjoitti:

        Vastaus on yksinkertaisempi. Pystyn kirjoittamaan Mikke_ORIG -nimimerkillä, koska olen Mikke_ORIG.

        Mutta et rekisteröidysti kuitenkaan pysty lähettämään mitään, joten et ole minä.

        Olet edelleen vain se sama lapsellisia valheita ja keksittyjä huumetarinoita palstalle vuosia lähettänyt henkisesti häiriintynyt ja täysin suhteellisuudentajunsa kadottanut nettihäirikkö, jota vie eteenpäin pelkästään viha, psyykkinen epätasapainoisuus ja ennakkoluuloisuus. Asiaa et ole osannut kirjoittaa palstalle koskaan, joten olet kompensoinut tätä kyvyttömyyttäsi tuottamalla valtaisan kasan ns. henkistä paskaa, jota päästäsi tulee ulos joka kerta kun tietokonenäppäimistön eteen istut.

        Nimimerkkihäiriköinnissä olet myös osoittautunut todella päteväksi vuosien varralla. Niin hyväksi, että henkisesti terveenä sinua ei voida todellakaan pitää, koska sen verran pahasti käytöksesi poikkeaa tavallisen ja ns. normaali-ihmisen käytöksestä, jopa netissäkin. Mielestäni on huvittavaa, että skitsofreenikko kertoo sinulle, että et ole henkisesti terve. Vai voitko jollain osoittaa, että tämä nykyinen tai aikaisempi nettikäytöksesi olisi ollut jotenkin terveellä pohjalla tällä palstalla? Etpä todellakaan.


      • Telvis
        Mikke_ORIG­ kirjoitti:

        Vastaus on yksinkertaisempi. Pystyn kirjoittamaan Mikke_ORIG -nimimerkillä, koska olen Mikke_ORIG.

        Joo, tottakai olet. Yhtä uskottavaa kuin sun jututkin. Saatko muuten myös rekisteröityä tuon näkymättömällä ASCII-merkillä varustetun "Mikke_ORIG sun merkki" pötkön? Oletko koittanut? Jos saat sen rekisteröityä siten tuon virityksen kanssa, että se oikeasti näyttää sisäänkirjautumisen jälkeen viestit ihan samalla tavalla kuin nuo "MIkke_ORIG" viestit, niin se kertoo selkeästä ohjelmabugista foorumisoftassa, koska sen kautta on mahdollista sitten häiriköidä kenen tahansa nimimerkillä ja ihan missä tahansa Suomi24-forumilla.

        Hyvin koodattu siis, ja sinulta erittäin hyvin huomattu. Joskus jostain pakkomielteisyydestä on hyötyäkin. Tuskin kenellekään tätä sivua pyörittävän softan ohjelmoinneelle kaverille tuli edes mieleen, että joku alkaa palstalla vedellä pimeitä ASCII-merkkejä jonkun rekisteröidyn nimimerkin loppuun leikkiäkseen tätä ja lähetellä sitten väärennetyllä nimimerkillä viestejä alkuperäisen "nimissä".

        Oma opettajani sanoi minulle aikoinaan, että "tietokoneen käyttäjä voi tehdä sitten ihan mitä tahansa, joten ota se ohjelmakoodissasi aina huomioon". Tämänkin Suomi24-keskustelusoftan koodanneille kavereille pitäisi sanoa samalla tavalla.


      • Codesan pimp

        Eli nyt nämä huumevalistajat hakkeroivat jo ohjelmoituja nettisivujakin ja etsivät keinoja, jotta voivat häiriköidä toisten nimimerkeillä. Ei tosiaan hyvin mene huumevalistuksella tässä maassa, kun touhu lähentelee jo selkeää tietoliikennerikollisuutta.


      • missä muka
        Codesan pimp kirjoitti:

        Eli nyt nämä huumevalistajat hakkeroivat jo ohjelmoituja nettisivujakin ja etsivät keinoja, jotta voivat häiriköidä toisten nimimerkeillä. Ei tosiaan hyvin mene huumevalistuksella tässä maassa, kun touhu lähentelee jo selkeää tietoliikennerikollisuutta.

        "Ei tosiaan hyvin mene huumevalistuksella tässä maassa..."

        Mitä huumevalistusta olet näkevinäsi Mikke Origin kirjoituksissa? Kerro toki. Minusta Mikke Orig on vain sekaisin.

        Oletko kenties vainoharhainen? Kannabis kylläkin aiheuttaa vainoharhaisuutta, että on kyse siitä?


      • Codesan Pimp
        missä muka kirjoitti:

        "Ei tosiaan hyvin mene huumevalistuksella tässä maassa..."

        Mitä huumevalistusta olet näkevinäsi Mikke Origin kirjoituksissa? Kerro toki. Minusta Mikke Orig on vain sekaisin.

        Oletko kenties vainoharhainen? Kannabis kylläkin aiheuttaa vainoharhaisuutta, että on kyse siitä?

        Tai sitten tuo huumeiden vastustus on vain noin helvetin pakkomielteistä, että nettisivuja on oikein hakkeroitava ja ohjelmakoodista etsittävä ohjelmointivikoja, että saa taas vähän häiriköidä toisen nimimerkeillä.


      • Irhyläinen
        Telvis kirjoitti:

        Joo, tottakai olet. Yhtä uskottavaa kuin sun jututkin. Saatko muuten myös rekisteröityä tuon näkymättömällä ASCII-merkillä varustetun "Mikke_ORIG sun merkki" pötkön? Oletko koittanut? Jos saat sen rekisteröityä siten tuon virityksen kanssa, että se oikeasti näyttää sisäänkirjautumisen jälkeen viestit ihan samalla tavalla kuin nuo "MIkke_ORIG" viestit, niin se kertoo selkeästä ohjelmabugista foorumisoftassa, koska sen kautta on mahdollista sitten häiriköidä kenen tahansa nimimerkillä ja ihan missä tahansa Suomi24-forumilla.

        Hyvin koodattu siis, ja sinulta erittäin hyvin huomattu. Joskus jostain pakkomielteisyydestä on hyötyäkin. Tuskin kenellekään tätä sivua pyörittävän softan ohjelmoinneelle kaverille tuli edes mieleen, että joku alkaa palstalla vedellä pimeitä ASCII-merkkejä jonkun rekisteröidyn nimimerkin loppuun leikkiäkseen tätä ja lähetellä sitten väärennetyllä nimimerkillä viestejä alkuperäisen "nimissä".

        Oma opettajani sanoi minulle aikoinaan, että "tietokoneen käyttäjä voi tehdä sitten ihan mitä tahansa, joten ota se ohjelmakoodissasi aina huomioon". Tämänkin Suomi24-keskustelusoftan koodanneille kavereille pitäisi sanoa samalla tavalla.

        "Irti Huumeista ry - huumevalistusuutuutena nyt myös webbisivujen nimimerkkihakkerointi."


      • Toimun
        Irhyläinen kirjoitti:

        "Irti Huumeista ry - huumevalistusuutuutena nyt myös webbisivujen nimimerkkihakkerointi."

        "Irti Huumeista ry - Mielipuolisuudesta miljoonabisnekseksi."


    • Timo M.

      Ns. pilvessä ollessani mua naurattaa, tulee euforisia tuntemuksia ja muuten chilli olo. En jaksa tehä paljoo mitään muuta kuin jos yksin pössyttelen, mä vaan mietiskelen asioita. Jos taas porukalla bongista otetaan niin juttu lentää.

    • jokurandompoika

      Mä ainakin tykkään eniten mennä metsään polttaa kunnon hatsit ja juoksenella kavereiden kanssa siellä, myös puistot ja muut virkistys alueet on kivoja kunhan pääsee ulos ehkä vähän syrjään kaupungin hulinasta.
      Sinne mukaan vielä joku limu yms. ehkä jotain lukemista, lautapelejä, mutta ei elektroniikkaa. Säälläkään ei niin väliä kunhan on varustautunut oiken ;)

    • Pajatso palaa

      Että minä tykkään syödä kannabiskeksejä ja -kaakkuja. Vaikutusta pitää tosin odottaa jonkin aikaa, mutta sitten rävähtää. Otollisen hetken koittaessa (pahoinvointikohtauksen aikana) syöksyn vessaan. Monasti lentää paskakin siinä samassa, eli täytyy valita, että rojauttaako oksennuksen vai paskan pyttyyn. Toinen tavarahan menee vessan lattialle. Itse yritän saada ainakin osan molemmista tuotteista lattialle.

      Sitten vain kierin vessan lattialla paskan ja oksennuksen seassa vainotuksien vallassa. Se on suurta hubaa.

      Kannabiksenkäyttöni on viihdekäyttöä.

    • KIN0K0

      Syön. :P

      Kuuntele musiikkia. | ))))

      Poltan savukkeen jos toisenkin. B)-

    • Anonyymi

      Outoa lukea näitä niin positiivisia kuvauksianne aiheesta. Näette selvästi itsenne aivan eri tavalla kuin me, jotka katsellaan teitä selvinpäin. Pahalta haisevia, flegmaattisis ja veteliä. Mihinkään asiaan ei saa järkevää vastausta ja seksi on ihan farssi poissaolevan ilmeen ja olemuksen vuoksi -sitten jälkeenpäin olette kuitenkin kuin olisitte olleet pornostara. Ja ne teidän mainitsemat syvälliset keskustelut on kaukana siitä mitä syvällisyydeltä odotan. Itseasiassa muututte vain pinnallisemmiksi. Agendan vankeja, sitä te päissänne olette.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe