Missä kaikki ovat?
Tietääkö joku, mistä löydän Mynttiksen?
*huhuilee*
Koivut hiirenkorvilla, kevättä rinnoissa, saniaiset sikkuralla - valmiina kesään. Minusta tulee kesäksi kirjastotäti, mitäs teistä?
Haloooooooo???
6
632
Vastaukset
nais to sii juu :) Sitä muista enää tänne kurkkia, kun porukat ovat liuenneet tuonne kaffilan puolelle. Missä sitä on piileskelty? Talviunilla kuin muumit? ;)
Ei muuten ole enää hiirenkorvilla koivut, kesä pläjähti kerralla keskelle kevättä. Mielenkiintoinen avaus.
Terassia tässä pikkuhiljalleen laittamassa kuntoon, kalusteita ja mattoja, mutta ne tärkeinmmät -kukat vielä taimitarhassa. Vantteroitukoot siellä rauhassa....työläämpi sitten kuihduttaa ne :D
Töitä on riittänyt ja lomaa tässä odotellessa.
Mynttistä en ole nähnyt enkä kuullut missä lie piileksii hän.
Paukuttele niitä näppäimiä sinäkin vähän useammin...:))- ex-laiffari,
Porukka on siirtynyt reilijen kerhoon, tai jakautuneet ikäsivuille, valitettavasti.
Leppoisa ja mukava keskustelu ei käy jos tult 5 -60 sivuille.
Siellä pari nikkiä yritti, vaan luovuttivat, miksi tapella ...niin käy tämänkin palstan, hyvä niin...kuolee viimeinenkin laiffari - jäänne!- ex-laiffari
siis: reilujen kerhoon, pitikirjoittamani!
- pirpzuzeiccu
Kaffeessa me ollaan. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492