Haussa olisi matematiikkaa tai tilastotiedettä opiskeleva henkilö/henkilöjä jota kiinnostaisi vedonlyöntisysteemin kehittäminen. Systeemi perustuisi puhtaasti matematiikkaan eikä vedonlyöntivihjeisiin. Urheilun tuntemuksesta kuitenkin hyötyä
Vedonlyönnistä kiinnostunutta matemaatikkoa
5
773
Vastaukset
- RH
Täällä on yksi tilastotieteilijä, jolla on myös vedonlyöntitaustaa. Kuulen mielelläni lisää, mistä on kysymys. Laita sähköpostiosoitteesi, niin otan yhteyttä.
- nb
Jos olet vielä kiinnostunut asiasta niin laita viesti tähän ketjuun. Itse jätin ketjun päivystämisen kun pitkään aikaan ei ollut ketään kiinnostunutta. Olen tehnyt kesän aikana pientä tutkimusta jalkapallosta ja jääkiekosta.
- joojoo.
Ei matematiikka mitään magiaa ole, jonka avulla pelkästään voisi vedonlyöntiä tehdä! Kerroppa mikä on oma ymmärryksesi tilastotieteestä ja mitä oikein suunnittelet? Pelkästään ns. "pelihistorian" avulla EI veikkauksessa voi päästä voitolle; ei vaikka löisit koneeseen kaikki pelatut ottelut, muiden pelaamat ottelut tai ylipäätänsä kaikki ne kymmenet tilastot mitä esim. joukkuepeleissä kerätään. Moni kadunmies luulee, että sellainen viisastenkivi olisi olemassa jopa Kenossa tai Lotossa, vaikka niissä koko homma perustuu puhtaaseen satunnaisuuteen ja pikkulapsikin tietää ettei aikaisemmilla numeroilla ole silloin mitään arvoa.
Nimenomaan ne vihjeet ja joukkueen sen hetkinen "tila" antavat hyvän ennusteen lopputuloksesta.- m
ei liikesalaisuuksia täällä paljasteta
- 7467567575
Voitolle voi päästä kun omistaa useille eri vedonlyöntisivuilla tilejä ja etsii "ylikertoimet". Eli toisinsanoen aluksi itse laskee tietyllä kaavalla % ottelun voittajasta / tasapelistä ja mikäli, jollakin bookerilla sattuu olemaan erityisen hyvä kerroin, niin käyttää sen hyödyksi ja panostaa summan rahaa kys. kohteeseen. Toki ylikertoimet on tosi pieniä useimmiten, eli 0,5-2% luokkaa ja vain harvoissa kohteissa sadoista kohteista on oikeasti ylikertoimia tarjolla. Näin pitäisi pitkällä aikavälillä tehdä voittoa, mutta tosiaan vaatii pääomaa paljo nimenomaan mikäli aikoo tehdä kunnolla voittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906