Luottotietohäiriöiselle luottokortti?

kun palkka ei riitä

Tietääkö kukaan kertoa onko olemassa pankkia, joista merkinnän luottotietoihinsa saanut henkilö voisi saada luottokortin?
Saati mitä muita vaihtoehtoja luottotiedottomalle jää kuin Visa Electron?

15

1274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+3

      nykyisin ei voi edes unelmoida luottokortista jos tiedot menneet.Varsinkin jos vielä maksamatta laskut.Jos maksettu niin nykyisinhän merkintä pitää poistua heti.Ainoa on tuo Visa electron eli nykyisin Visa Debit jos senkään saa sillä kaikki pankit ei edes sitä anna luottotiedottomalle,kun ei ole pakko antaa.Jos pankkiin oli velat nin ei ainakaan siitä pankista saa kortin korttia.

      • kun palkka ei riitä

        Mitä ensimmäiseen kommenttiin tulee, niin täytyy tunnustaa että jouduin täysin hämilleni. Menetin luottotietoni syksyllä -07 Intrumin maksusopimuksessa sattuneen väärinkäsityksen vuoksi, mutta se velka on hoidettu aikapäiviä sitten pois. Tämän jälkeen olin kuitenkin hetken tekemisissä myös ulosottoviraston kanssa, mutta nekin perittävät on hoidettu nyt alkuvuodesta pois. Onko minulla siis tällä hetkellä luottotietomerkintä?


      • thsfhgs
        kun palkka ei riitä kirjoitti:

        Mitä ensimmäiseen kommenttiin tulee, niin täytyy tunnustaa että jouduin täysin hämilleni. Menetin luottotietoni syksyllä -07 Intrumin maksusopimuksessa sattuneen väärinkäsityksen vuoksi, mutta se velka on hoidettu aikapäiviä sitten pois. Tämän jälkeen olin kuitenkin hetken tekemisissä myös ulosottoviraston kanssa, mutta nekin perittävät on hoidettu nyt alkuvuodesta pois. Onko minulla siis tällä hetkellä luottotietomerkintä?

        losotosta tullee aina merkintä. Kato omatieto.fi , vaikka maksaa muutaman euron niin hyvä se on tietää mitä siellä luottokunnan arkistoissa luuraa..


    • RIITTÄÄ

      palkka riittä paremmin kun et käytä luottokorttia,

      10-300 % paremmin.

      mutta jos et osaa käyttää rahaa, huomioi siten muutenkin kykysi toimia,
      että et ala pelailemaan, se on pahempaa kuin alkoholisti, yms.

    • kjnhgfds

      Et saa luottokorttia.

    • Luottohäiriöinen

      Eipä taita onnistua..., nyt vuodenvaihteen jälkeen luottoyhtiöt tiukensivat luotonmyöntökriteereitä. Kulutuslainaa tai pankkilainaa voit kuitenkin saada.. joko takaajalla, tai jopa ilmankin takaajaa.. Itse sain sampo pankista 7000 euroa kulutusluottoa vaikka oli 3 maksuhäiriömerkintää, ja antoivat vielä asuntolainankin :) Riippuu täysin pankista.. suosittelen handelsbankenia, tai tapiolaa.. Niin jos siis lainaa tarvit... Onnea yritykseen!!, äläkä anna periksi!! Luottohäiriöisiä on yli 200000 suomalaista, joten ei olla ainuita T. Tero

    • Rouiks

      Onnistunee useimmista pankeista, mutta kun olet luottotietosi menettänyt, tarvitset luottokortin vakuudeksi suurehkon pantin. Pantti on usein 2-3 kertaa luottorajan suuruinen.

      Visa Electronin lisäksi mm. pakkovarmennuksella varustettu Visa Debit voisi olla saatavissa, mutta pankit suhtautuvat nykyään hyvin nihkeästi luottokelvottomiin.

    • jyräys36

      Mistä saa TV kortin jos on luottohäiriömerkintä?

      • 14+18

        Ihan samoista paikoista kuin luotollakin, joudut vain käyttämään käteistä.


    • 11+5

      Nimimerkille "kun palkka ei riitä"

      Luottokortti ei ole mikään ratkaisu pysyvään talousvajeeseen. En yhtään ihmettele, että sinulla ovat luottotiedot menneet. Jos palkka ei riitä, oikea ratkaisu on suurentaa palkkaa tai pienentää menoja.

    • velkansa maksanut

      Tässä ap:lle ja muillekin vinkki näistä omien luottotietojen tarkistamisesta ILMAISEKSI:

      Vapaamuotoinen hakemus, että haluat tietää velkasi ja luottotietojesi tilan. Mukaan passista kopio ja tietenkin nimi- ,osoite- ,ja numerotiedot.

      Lähetä nämä: Suomen Asiakastieto oy
      Kuluttajaneuvonta
      Työpajankatu 10 A , PL 16
      00581 Helsinki

      Sieltä tulee nopea vastaus ilmaiseksi.
      Jos siis malttaa pari postin kulkupäivää odottaa, niin ei kannata maksaa verkossa tästä asiasta kahtakymppiä(tai enemmän).

    • Mie vaan..

      Olen itse maksanu omani kaikki perittävät ulosotolle jo muutama vuosi sitten. Merkinnät näkyy vielä hetken vaikka maksut on kunnossa. Saako merkintöjä mitenkään pois???

    • Mie vaan..

      Selvitin pankista, ei auta vaikka luottotiedoissa lukisi ulosoton puolelta maksettu jokainen rästi ajallaan. Siltikään pankki ei myönnä luottokorttia minkäänlaista=( Onko muilla kokemuksia??

    • Kekkonen
    • masteriski68

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe