Eli minulla on siis Telewellin modeemi ja se katkaisee netin aina välillä! jopa 10-15 min välein. Alkaa ärsyttämään tämä ja kaipaisin apua. Modeemissa ei pitäisi olla mitään vikaa koska tämä ongelma oli edellisessäkin modeemissa. Kaipaisin apua nopeasti.
Auttakaa!
6
321
Vastaukset
- sdfasdf
ongelmasi näyttää nyt olevan se, että postailet viestiäsi joka ikiselle palstalle.
- WLAN pätkii
WLAN: in eräs ominaisuus on se, että WLAN katkaisee aika-ajoin yhteydet kaikkialle kuten esimerkiksi mainitsemaasi Internet-yhteyteesi eli nettiin. WLAN ja Internet-yhteys ova fyssisisestikin kaksi toisistaan täysin erillistä asiaa, vaikka moni WLAN: in pätkiessä kuvitteleekin, että taas meni Internet-yhteys, mutta ei se mennyt, koska Internet-yhteys on jatkuva eikä juuri milloinkaan pätki paitsi koti tai haittaeläimen järsiessä sen poikki. Mokkula on helkkarin suuri WLAN, joten senkin ominaisuuksiin kuuluu pätkiminen.
Noh mokkulat onkin asia erikseen :D
Onko kyseessä modeemista johdon kautta koneelle vai langattomasti?
muutama veikkaus.
1.Huono signaali piuhoissa, usein asentajat kyllä tarkistavat ne kun laittavat yhteyden.
2.Vanha talo jossa puhelin pistoke alaa antiikki.Näyttää normaalilta, mutta teknisesti vanha. Ratkaisu soitto palvelun tarjoajaan joka käy sen vaihtamassa.- WLAN pätkii
sfinski80 kirjoitti:
Noh mokkulat onkin asia erikseen :D
Onko kyseessä modeemista johdon kautta koneelle vai langattomasti?
muutama veikkaus.
1.Huono signaali piuhoissa, usein asentajat kyllä tarkistavat ne kun laittavat yhteyden.
2.Vanha talo jossa puhelin pistoke alaa antiikki.Näyttää normaalilta, mutta teknisesti vanha. Ratkaisu soitto palvelun tarjoajaan joka käy sen vaihtamassa.Minulla ei ole puhelinpistoketta. Tai on, mutta sitä ei ole käytetty vuosiin.
- kertoi jo...
WLAN pätkii kirjoitti:
Minulla ei ole puhelinpistoketta. Tai on, mutta sitä ei ole käytetty vuosiin.
jaahas, mihinkäs se telewellin modeemi sitten on kytketty...?
myös otsikointiin. Auttakaa! on tyhmin kysymyksen otsikko heti APUUVVAA:n jälkeen.
Jos haluaa kaikenlaista kettuilua eikä varsinaisesti apua, sitten nuo ovat molemmat mainioita otsikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502