Nyt se alkoi

Jees !!!

Lopultakin lämmintä täällä pohjoisessa. Nyt aletaan nauttia niin kauan kuin se on mahdollista !!!!
Shortseissa tarkenee hyvin ja paitakin taitaa lähteä pois lähiaikoina, näin sitä sitten mennään koko kesä kun se vaan vähänkin on mahdollista ilmojen puolesta.

6

684

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shortsman

      Kyllä se täälläkin meni eilinen päivä pelkät shortsit jalassa, eipä taida olla ihmiset vielä tottuneet lämpimään kun ei niin paljoa näkynyt samalla tavalla kevyesti pukeutuneita.

      • näin kesällä

        Jo vain, asiaa. Kyllä sitä kesän lämpimät ilmat vietetään mahdollisimman vähällä vaatetuksella, käytännössä pienissä shortseissa, paidatta ja varvassandaaleissa. näin mennään lähes missä vain !!!!


      • jokeri6
        näin kesällä kirjoitti:

        Jo vain, asiaa. Kyllä sitä kesän lämpimät ilmat vietetään mahdollisimman vähällä vaatetuksella, käytännössä pienissä shortseissa, paidatta ja varvassandaaleissa. näin mennään lähes missä vain !!!!

        Näin se meni viime kesänä, eipä tarvinnut paljoakaan vaatteilla koreilla. kesällä saa iho näkyä ja antaa auringon sitä lämmittää


      • jeppe42345
        jokeri6 kirjoitti:

        Näin se meni viime kesänä, eipä tarvinnut paljoakaan vaatteilla koreilla. kesällä saa iho näkyä ja antaa auringon sitä lämmittää

        Asiaa, hyvä kun tälläistäkin joku esittää !!!!!!!!1


      • jeppe45677
        jokeri6 kirjoitti:

        Näin se meni viime kesänä, eipä tarvinnut paljoakaan vaatteilla koreilla. kesällä saa iho näkyä ja antaa auringon sitä lämmittää

        No joko on shortsikausi aloitettu tältä kesältä ???


    • jokeri890

      No kyllä sitä on jo oltu ilman paitaa ja shortseissa, vähän kyllä perään katsotaan, mutta ei se mitään NAUTITAAN KESÄSTÄ

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe