Kerroin ajatukseni. Jouduin suljetulle

Kylmät kädet

Enää en aio olla rehellinen "auttajille". Jo toinen kerta kun mielenterveyspuolen lääkäri kerrottuani ajatukseni vain passitti suljetulle osastolle Peltolaan, jossa saa lojua sen 4-5 päivää ilman ulkoilumahdollisuutta. Mitään hyötyä siitä ei ole, sieltä haluaa vain pois hinnalla millä hyvänsä, valehtelemalla kaiken olevan nyt hyvin. Ei se ole masentuneen ihmisen paikka ja se tuntuukin vain rangaistukselta.

Osastot 4 ja 78 ovat tuttuja.

Tappaisin itseni heti jos vain uskaltaisin ja kahdesti olen sitä yrittänytkin, lääkkeillä. Katolta en uskaltanut hypätä vaikka kiipesin sinne 4 kertaa ja nyt suunnittelen rekan eteen juoksemista. Nousuhumalan aikana sitä mahdollisesti uskaltaisi. Pää edellä juokseminen rekan eteen 80km/h rajoituksella tuskin jättää henkiin?

Minä yksinkertaisesti vain haluan kuolla. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole, eikä siihen liity surullista mielialaa, se taas johtunee Seronil-lääkityksestäni (60mg per päivä).

42

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.

      Ei kenenkään pidä kuolla. Sun ei pidä kuolla.

    • äiti kolmelle

      Onko sinulla äiti ja isä tai sisaruksia? Vaikka heidän kanssa sinulla olisi ollut vaikeuksia, tai jos he ovat tehneet virheitä kasvatuksessaan (kaikkihan niitä tekee, enemmän tai vähemmän), niin usko pois, he surisivat aivan kauheasti, jos kuolisit.

      Oletko ikinä miettinyt, mitä Jumala mahtaa olla mieltä, siitä, jos riistät hengen itseltäsi. Minä ainakin pelkäisin, että joutuisin kadotukseen tehtyäni sen tempun. Minä rukoilen vielä tänään puolestasi. Älä luovuta! Kaikilla meillä on omat ristimme kannettavina.

      • Kylmät kädet

        Kadotus pienempi paha kuin eläminen täällä. Ja uskon, että ihmisten keksimää nuo tuommoiset. Ylempään voimaan toki uskon, mutta tuskin se/Hän välittää, milloin ja millä tavalla yksi ihminen kuolee.

        Kaikkihan me kuolemme joskus.


      • Onnellinen rahattoma

        Elä tapa itseäsi.. Lähde vaikka ulkomaille.. Vaikka ei olisi rahaa.. Parempi kuolla johonkiin sairauteen (jos ei ole mitä syödä ja sairastut) Kun tappaa itsensä..



        Oletko ikinä miettinyt, mitä Jumala mahtaa olla mieltä, siitä, jos riistät hengen itseltäsi. Minä ainakin pelkäisin, että joutuisin kadotukseen tehtyäni sen tempun. Minä rukoilen vielä tänään puolestasi. Älä luovuta! Kaikilla meillä on omat ristimme kannettavina.

        Jos helvetti/kadotus on olemassa niin se on tämä maapallo jossa nyt olemme!!


      • Kylmät kädet
        Onnellinen rahattoma kirjoitti:

        Elä tapa itseäsi.. Lähde vaikka ulkomaille.. Vaikka ei olisi rahaa.. Parempi kuolla johonkiin sairauteen (jos ei ole mitä syödä ja sairastut) Kun tappaa itsensä..



        Oletko ikinä miettinyt, mitä Jumala mahtaa olla mieltä, siitä, jos riistät hengen itseltäsi. Minä ainakin pelkäisin, että joutuisin kadotukseen tehtyäni sen tempun. Minä rukoilen vielä tänään puolestasi. Älä luovuta! Kaikilla meillä on omat ristimme kannettavina.

        Jos helvetti/kadotus on olemassa niin se on tämä maapallo jossa nyt olemme!!

        Elän jo kadotuksessa, joten en pelkää kuolemaa.


    • 5+13=

      mutta älä saata rekkakuskia siihen tilanteeseen, jossa kokee tappaneensa toisen ihmisen. pahimmassa tapauksessa rekkakuski masentuu itse ja päättää päivänsä.
      koska itse olen yrittänyt itseni tappamista pari kertaa, niin tiedän mitä todellinen masennus on. masennuksen kanssa eläminen on välillä helvetillistä. apua on vaikea saada ja ottaa vastaan, kun ei mikään kiinnosta.

      toivon sinun harkitsevan vielä, mitä olet suunnittelemassa. etkö todella pystyisi muuttamaan elämääsi parempaan suuntaan? pakkohoitoon ei ketään ihan helpolla laiteta, joten ihmettelen mitä olet oikein auttajille puhunut.

      mitä tahansa päätätkin, niin älä vahingoita teoillasi muita ihmisiä, eli unohda ne junaradoille, autojen alle yms. kokonaan. sillä teolla saatat viedä muita mukanasi helvettiin.

      mielestäni kaikilla ihmisillä maan päällä on jokin tarkoitus olla täällä. eikö elämässäsi löydy ketään joka sinua auttaisi jaksamaan?

    • nössökö?

      Voi jumalauta sentään!! jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä haluaa!! jos elämä on yhtä helvettiä on oikeus päättää se! Se ei ole nössöä!! ei hitto teitä paskiaisia. pitää auttaa niitä lopettamaan elämä jotka ei halua elää!!!!! saatana!! mäkään en halua elää paitsi mieheni tähden!!!

      • rekkakuskin vaimo

        teet niin älä sekoita siihen ketään muuta! Ei rekkakuskia, ei veturikulj. jne.


      • Kylmät kädet
        rekkakuskin vaimo kirjoitti:

        teet niin älä sekoita siihen ketään muuta! Ei rekkakuskia, ei veturikulj. jne.

        Jos annat aseen tai tynnyrillisen tenoxia, niin sitten en.


      • ..
        rekkakuskin vaimo kirjoitti:

        teet niin älä sekoita siihen ketään muuta! Ei rekkakuskia, ei veturikulj. jne.

        Jos yhteiskunta avustaisi niitä, jotka tahtovat itsensä lopettaa, niin ei tarvitsisi sotkea siihen muita.


      • Kk
        .. kirjoitti:

        Jos yhteiskunta avustaisi niitä, jotka tahtovat itsensä lopettaa, niin ei tarvitsisi sotkea siihen muita.

        Totta, mutta asia on ajateltu varmaankin näin, että olisiko se sittenkin suurempi paha, kun itsemurhat lisääntyisivät huomattavasti? Joka päivä 1-2 suomalaista tappaa itsensä.

        Tuo luku moninkertaistuisi, jos yhteiskunta avustaisi siinä.


      • d_hicks

        Vain KUSIPÄÄT tekee itsarin! Aatelkaa nyt muitakin!!!!


      • d_hicks
        d_hicks kirjoitti:

        Vain KUSIPÄÄT tekee itsarin! Aatelkaa nyt muitakin!!!!

        Oletko ajatellut tekosi seurauksia? Tekisit puolisosi/lastesi/vanhempiesi elämästä helvettiä. Omaisensa itsemurhan kautta menettänyt ei siitä toivu.


      • se ole
        d_hicks kirjoitti:

        Oletko ajatellut tekosi seurauksia? Tekisit puolisosi/lastesi/vanhempiesi elämästä helvettiä. Omaisensa itsemurhan kautta menettänyt ei siitä toivu.

        Varma ennuste, että tämä maapallo tuhoutuu 21pvä joulukuuta 2012, me kaikki tuhoudumme, minä ainakin yritän kärvistellä siihen asti, vaikka tämä elämä onkin yhtä helvettiä, yritä sinäkin.


      • faktoja
        Kk kirjoitti:

        Totta, mutta asia on ajateltu varmaankin näin, että olisiko se sittenkin suurempi paha, kun itsemurhat lisääntyisivät huomattavasti? Joka päivä 1-2 suomalaista tappaa itsensä.

        Tuo luku moninkertaistuisi, jos yhteiskunta avustaisi siinä.

        3 itsaria/pv Suomessa. Vuodessa yli 1000 suomalaista päättää päivänsä oman käden kautta, yleensä hirttäytymällä (35 %).

        1000 / 365 = n. 2.7 per päivä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Itsemurha


      • x candy
        d_hicks kirjoitti:

        Oletko ajatellut tekosi seurauksia? Tekisit puolisosi/lastesi/vanhempiesi elämästä helvettiä. Omaisensa itsemurhan kautta menettänyt ei siitä toivu.

        itsarissa. miksi ei kaikissa muissa asioissa. ajattelevatko muut mitä sinä tunnet kun tekevät valintoja. tuollainen syyllistäminen ei ole auttamista, te olette pelkkiä haaskansyöjiä jotka rientävät paikalle kun oma elämänne on niin tyhjää.
        minun elämäni on minun.
        jos en enää jaksa, päätän päiväni. siitä syyllistäminen on sama kuin syyllistäisi minut siitä että sairastun syöpään.
        haistakaa paska.


      • masista yli 20 v.
        rekkakuskin vaimo kirjoitti:

        teet niin älä sekoita siihen ketään muuta! Ei rekkakuskia, ei veturikulj. jne.

        "jos sen teet, niin älä sekoita siihen ketään muuta". Onpas "kannustavaa porukkaa"!!
        Minun mielestäni jokaisella on oikeus päättää elääkö vai ei. Kaikkien elämä ei ole elämisen arvoista. Juuri sen takia EUTANASIA PITÄISI SALLIA KAIKILLE, myös psyykkisesti sairaille. Eiköhän täysi-ikäinen ihminen tiedä mitä on tekemässä!?
        Ainakin se olisi arvokas tapa kuolla verrattuna itsariin, jossa ei koskaan tiedä miten tulee käymään, pahimmassa tapauksessa vammautuu ja jää henkiin.



      • eutanasiaääliöt taas
        masista yli 20 v. kirjoitti:

        "jos sen teet, niin älä sekoita siihen ketään muuta". Onpas "kannustavaa porukkaa"!!
        Minun mielestäni jokaisella on oikeus päättää elääkö vai ei. Kaikkien elämä ei ole elämisen arvoista. Juuri sen takia EUTANASIA PITÄISI SALLIA KAIKILLE, myös psyykkisesti sairaille. Eiköhän täysi-ikäinen ihminen tiedä mitä on tekemässä!?
        Ainakin se olisi arvokas tapa kuolla verrattuna itsariin, jossa ei koskaan tiedä miten tulee käymään, pahimmassa tapauksessa vammautuu ja jää henkiin.

        Eutanasian laillistaminen olisi vain yksi askel lisää kohti yhä pinnallisempaa yhteisöllistä maailman- ja ihmiskuvaa. Siinä ei ole yhtään mitään hyvää eikä järkevää. Kun elämä ei ole nautinnollista vaan vaikeaa, kun ihminen ei ole nuori vaan vanha, niin tarjotaan ratkaisuksi elämän lopettamista. Nykyihmisten käsitys elämästä on niin helvetin yksipuolinen ja typerä, että sitten, kun ei ole enää sitä pintaliitokivaa, mihin on totuttu, niin ei nähdä elämässä mitään mieltä. Vaan halutaan ottaa se omiin käsiin niin kuin joku v**tun muovinen kännykkä, ja tuhota se "käyttökelvottomana".

        Jos joku haluaa todella tappaa itsensä, niin kai nyt helvetti osaatte tehdä sen itse. Vai tarvitaanko siihenkin joku muodikas tuote mainoskampanjoineen välineeksi? Hitto mitä idiotismia.

        Voimia ketjun aloittajalle, ei osaa sanoa muuta.


      • Kylmät kädet

      • vierestäkatsoja
        d_hicks kirjoitti:

        Vain KUSIPÄÄT tekee itsarin! Aatelkaa nyt muitakin!!!!

        Minä itse en sairasta masennusta mutta satun rakasatamaan henkilöä joka sitä sairastaa! ja hän taistelee ajatustensa kanssa päivästä toiseen ajatellen vain ja ainoastaan läheisiänsä että jaksaa tässä maailmassa... Usein puhutaan aina että jos masennusta sairastava ihminen tekee sen lopullisen päätöksen niin on pakko olla kusipää/itsekeskeinen! Nämä sairastavat henkilöt ovat suurimmaksi osaksi ihmisä ketkä tekevät kaikkensa kaikkien läheisiensä hyväksi!!!! Eli taistelevat tuskaista elämäänsä vastaan joka ikinen aamu heti kun heräävät ja joka ikinen ilta ennen kun nukahtavat ja vain sen takia että etteivät tuottaisi enempää tuskaa kenellekkään... Se itse inho sairastavalla ihmisellä on jotain niin käsittämätöntä mitä ei terve ihminen vaan pysty käsittämään.. Jos joskus (toivottavasti ei ikinä) naiseni tekisi jotain niin peruuttamatonta itsellensä niin en voisi sietää tekstiä keneltäkään että hän olisi pelkuri, koska hän on taistellut asian kanssa jo vuosia ja kenenkään voimavarat ei ole loputtomia! Mutta päivä kerrallaan ja pikku hiljaa parempaanpäin! Kaikki ne ketkä sinnittelevät päivästä toiseen omien pahojen ajatusten kanssa niin voimia teille ja toivoa parempaan huomiseen!!!!!!!!!!


      • hoidetaanpa
        masista yli 20 v. kirjoitti:

        "jos sen teet, niin älä sekoita siihen ketään muuta". Onpas "kannustavaa porukkaa"!!
        Minun mielestäni jokaisella on oikeus päättää elääkö vai ei. Kaikkien elämä ei ole elämisen arvoista. Juuri sen takia EUTANASIA PITÄISI SALLIA KAIKILLE, myös psyykkisesti sairaille. Eiköhän täysi-ikäinen ihminen tiedä mitä on tekemässä!?
        Ainakin se olisi arvokas tapa kuolla verrattuna itsariin, jossa ei koskaan tiedä miten tulee käymään, pahimmassa tapauksessa vammautuu ja jää henkiin.

        että joku lääkäri päättää että tehdäämpä aktiivinen eutanasia jonkin psyykkisesti sairaan kohdalla joka ei sitä halua? Eikös se ole vastoin lääketieteen periaatteita? Onko psyykensairaus ja köyhyys sellaisia ettei elämä ole elämisen arvoista?

        Oletko valmis itse päättämään kenellä on oikeus elää? PSyk.puolen ihmisillä on sellainen käsitys että masennus on hoidettavissa oleva sairaus....masentunut itse ei ajattele näin enkä ole itsekään eri mieltä.


    • jjnnj

      Älä tee itsaria rekan eteen se on rekankuljettajalle erittäin henkisesti raskasta.
      Älä edes ajattele sitä!

    • no huh huh

      Elämäsi on oma asiasi, mutta heittämällä henkesi pilaat monen muunkin ihmisen elämän! Onko se sinusta oikein? Jos heittäytyisit rekan eteen, niin kuski potisi ikuista syyllisyyttä siitä että tappoi jonkun. Entäs oletko ajatellut, mitä jos rekka ajaisin sen jälkeen esim. ojaan tai muiden autojen päälle? Kuski saattaisi itsekin kuolla, samoin kuin muita ihmisiä. ONko se sinusta oikein?

      Itsemurha on aina itsekäs teko. Oletko ajatellut miten paljon perheeso joutuisi kärsimään siitä? He eivät koskana toipuisi asiasta?!!

      Kyllä me joskus kaikki kuollaan, mutta ei aikasi vielä ole. Olet arvokas ihminen, ja sinulle on vielä vaikka mitä ihanaa elämässä edessä.

    • soth

      kuinka vanha olet?
      ei muka elämää edessä niin paljon, että suurin osa siitä voisi olla onnellista?

      okei, elämäsi on helvettiä nyt täällä eikä tämä maailma nyt niin ihanakaan ole, vaikka kyllä se todella kaunis on jos sattuu olemaan niin onnekas, että on onnellinen, kyllä sinullakin lienee jotain muistikuvia onnellisista hetkistä? hyviä ihmisiäkin löytyy...

      mutta jukliste! unohda hyvä mies (tai nainen) (ja samoin kaikki muut itsaria hautovat mieletön ajatuksenne.)
      lukekaa tarinoita vaikka guantanamossa kidutetuista vangeista. tai kehitysleireistä, stalinin gulageista, jne.
      vuosikausia ihmiset kestivät ulkoista helvettiä, joka varmasti vetää vertoa sisäisille helveteille, mistä kertovat myös yritetyt itsarit. joku voisi olla sinullekinn kateellinen? ja silti yhtenä kauniina päivänä ihmiset ovat vapautuneet...

      on epärealistista olla uskomatta vapauttavaan päivään. se voi olla hyvinkin lähellä. muutaman vuoden, muutaman kuukauden, muutaman viikon, muutaman päivän.

      minä en ymmärrä ihmisiä, vaikka sitten ihan normaaleita ja "tyytyväisiä", jotka eivät usko siihen, että jotain aivan uutta ja ihmeellistä on edessä, ennemmin tai myöhemmin, pakko olla; joilla ei ole uskoa ja toivoa, voiko heillä olla sitten rakkauttakaan? se on suurinta hulluutta, hidas itsemurha.

      ja elämä voi teoriassa olla ikuista. sekin kannattaa muistaa: mitä varten olemme täällä? heittääksemme kaiken pois?

      • Kylmät kädet

        Taitava kirjoitus, mutta me henkilöt, jotka tapamme itsemme ihan aikuisten oikeasti, emme välitä paskan vertaa kirjoituksistanne.

        Ei pahalla, mutta se on vaan tosi asia.


      • Dumplate
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Taitava kirjoitus, mutta me henkilöt, jotka tapamme itsemme ihan aikuisten oikeasti, emme välitä paskan vertaa kirjoituksistanne.

        Ei pahalla, mutta se on vaan tosi asia.

        paitsi sitten en saa ikuna tietää kuka olit :)

        Ei pahalla, mutta se on vaan tosi asia. :D


    • taistelen

      tuttuja ajatuksia.
      meni vuosia ennenkuin minun masennus osattiin yhdistää toiseen sairauteen.
      kaikki te... onko teilät koskaan tarkistettu kilpirauhasarvoja? hakekaa tietoa kilpirauhasen toiminnasta ja siihen liittyvistä oireista.
      valitettavan useasti hoidetaan masennusta "ilopillereillä" vaikka se on vain yksi oire monien joukossa ihan toiseen sairauteen liittyvä.

    • TAAS TÄTÄ PASKAA!

      Sitäkö, että henkesi on pelastettu lähettämällä itsemurhavaarassa oleva sairas suljetulle osastolle? Mitä varten sinä luulet niiden suljettujen osastojen olevan?

      Ja jos kerta kaikkiaan on VAARANA saada hoitoa ollessaan suisidaalinen, niin pidä pääsi kiinni äläkä hiisku kenellekään itsemurha-ajatuksistasi.

      Älä kuitenkaan hyppää rekan eteen. Vaikka oletkin hyvin itsekäs etkä kykene muita ajattelemaan velloessasi kuoleman toiveissasi, sinulla ei ole mitään oikeutta sotkea muita itsemurhaasi ja aiheuttaa heille kenties lopun ikänsä kestävät syyllisyydentunnot.

      Niin että mitä jos edes värkkäisit sen itsarisi ihan itse.

      Hyvää kesää!

      • Kylmät kädet

        Hieno kirjoitus.

        Olen samaa mieltä. Jäin kiinni ensimmäisestä yrityksestäni, sillä viina ja lääkkeet pisti pääni niin sekaisin, että lähdin kuulemma konttaamaan rappukäytävään alushoususilleni tajuamatta maailman menosta yhtään mitään.

        Naapuri soitti poliisit ja ne taas ambulanssin.

        VIELÄ PAREMPAA KESÄÄ SINULLE! :)


      • masistäti
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Hieno kirjoitus.

        Olen samaa mieltä. Jäin kiinni ensimmäisestä yrityksestäni, sillä viina ja lääkkeet pisti pääni niin sekaisin, että lähdin kuulemma konttaamaan rappukäytävään alushoususilleni tajuamatta maailman menosta yhtään mitään.

        Naapuri soitti poliisit ja ne taas ambulanssin.

        VIELÄ PAREMPAA KESÄÄ SINULLE! :)

        "Taitava kirjoitus, mutta me henkilöt, jotka tapamme itsemme ihan aikuisten oikeasti, emme välitä paskan vertaa kirjoituksistanne.

        Ei pahalla, mutta se on vaan tosi asia. "

        Jos et välittäisi siitä mitä me ajattelemme, olisi jättänyt tämän ketjun aloittamatta ja tappanut itsesi.


        Onko siis kyse huomion hakemisesta? Hyvä kumminkin kun ajattelet muutakin.

        Nim. kaksi pätevää itsemurhasuunnitelmaa laatikossa (ei pelkkiä yrityksiä)


      • Kylmät kädet
        masistäti kirjoitti:

        "Taitava kirjoitus, mutta me henkilöt, jotka tapamme itsemme ihan aikuisten oikeasti, emme välitä paskan vertaa kirjoituksistanne.

        Ei pahalla, mutta se on vaan tosi asia. "

        Jos et välittäisi siitä mitä me ajattelemme, olisi jättänyt tämän ketjun aloittamatta ja tappanut itsesi.


        Onko siis kyse huomion hakemisesta? Hyvä kumminkin kun ajattelet muutakin.

        Nim. kaksi pätevää itsemurhasuunnitelmaa laatikossa (ei pelkkiä yrityksiä)

        Huomion hausta ei ole kysymys.
        Halusin vain keskustella asiasta anonyymina ennen lähtöä.

        Varmaa konstia itsemurhan tekemiseen ei ole olemassa. Jopa myrkkyruiske voi mennä pieleen sekä aiheuttaa ainoastaan kovat tuskat uhrille. Hirttonarukin voi katketa ja solmu aueta, jopa kokeneiden ammattilaisten käsissä.

        Neliraajahalvauksen mahdollisuus on monessakin eri yrityksessä (mitä tulee väkivaltaisiin vaihtoehtoihin), mutta se riski on vain otettava.


      • Anonyymi
        masistäti kirjoitti:

        "Taitava kirjoitus, mutta me henkilöt, jotka tapamme itsemme ihan aikuisten oikeasti, emme välitä paskan vertaa kirjoituksistanne.

        Ei pahalla, mutta se on vaan tosi asia. "

        Jos et välittäisi siitä mitä me ajattelemme, olisi jättänyt tämän ketjun aloittamatta ja tappanut itsesi.


        Onko siis kyse huomion hakemisesta? Hyvä kumminkin kun ajattelet muutakin.

        Nim. kaksi pätevää itsemurhasuunnitelmaa laatikossa (ei pelkkiä yrityksiä)

        Mulla on sulle salaisuus jos joku harkitsee itsemurhaa tottakai se hakee huomiota koska huomion puute on se syy siihen pahaan oloon.

        Idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sulle salaisuus jos joku harkitsee itsemurhaa tottakai se hakee huomiota koska huomion puute on se syy siihen pahaan oloon.

        Idiootti

        Maailma ja erityisesti foorumit ovat täynnä huomio huo... korjaan hakijoita, mutta joskus on niin, että joku itsemurhaviestintä on aito hätähuuto. Miten sen sitten sieltä poimit onkin jo toinen juttu.


    • Dr Annamia

      tekee ihmisestä tunteettoman ja aiheuttaa itsemurha-ajatusia. lisäksi haittoina ovat kasvojen turvotus, hikoilu, pulssin nousu, ruokahalun muutoket, toisilla pakkoajatuksia,jne. Eivätkö hoitavat lääkärisi ole reagoineet lääkkeen osalta tilanteeseen????? Ssri- lääke on vienyt monet itsemurhaan.

      • HÄIRIÖINEN

        On surullista jos tapat itsesi. Sinusta tulee kylmä luku tilastoihin, joka taas todistaa, että tässä maassa ei mielenterveyshoito toimi. Älä luovuta noin helposti. Taistele, itsellesi hoitoa!
        Uskon täysin, että pidät itsemurhaa tällä hetkellä oikeana ratkaisuna, mutta lupaan sinulle, että joskus olet onnellinen, kun et tehnyt sitä. Matka voi olla pitkä, eikä se ole helppo, mutta se kannattaa kulkea.
        Tiedän mistä puhun, koska olen itse ollut lähellä onnistua. Mietin vieläkin joka päivä, että olisiko se kuitenkin helpoin tie. Luovuttaa, antaa periksi, haistattaa paskat kaikelle...välillä huomaan kuitenkin nauttivanikin elämästä. Se pitää pinnalla.
        Olen kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista monta vuotta. Olen kokeillut kymmeniä eri lääkkeitä, saanut sähköhoitoa, ollut sairaalassa kaksi vuotta hoidossa. Outoa kyllä vuoden alusta asti on ollut pieniä merkkejä, että jotain tapahtuu päässäni parempaan suuntaa. Kauan se kesti, mutta nyt olen onnellinen, että en ole tappanut itseäni.

        TAISTELE!


      • Kylmät kädet

        Hetkinen kuule, ne väitti että Seronil nimenomaan LIEVITTÄÄ pakkoajatuksia,


      • Kylmät kädet
        HÄIRIÖINEN kirjoitti:

        On surullista jos tapat itsesi. Sinusta tulee kylmä luku tilastoihin, joka taas todistaa, että tässä maassa ei mielenterveyshoito toimi. Älä luovuta noin helposti. Taistele, itsellesi hoitoa!
        Uskon täysin, että pidät itsemurhaa tällä hetkellä oikeana ratkaisuna, mutta lupaan sinulle, että joskus olet onnellinen, kun et tehnyt sitä. Matka voi olla pitkä, eikä se ole helppo, mutta se kannattaa kulkea.
        Tiedän mistä puhun, koska olen itse ollut lähellä onnistua. Mietin vieläkin joka päivä, että olisiko se kuitenkin helpoin tie. Luovuttaa, antaa periksi, haistattaa paskat kaikelle...välillä huomaan kuitenkin nauttivanikin elämästä. Se pitää pinnalla.
        Olen kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista monta vuotta. Olen kokeillut kymmeniä eri lääkkeitä, saanut sähköhoitoa, ollut sairaalassa kaksi vuotta hoidossa. Outoa kyllä vuoden alusta asti on ollut pieniä merkkejä, että jotain tapahtuu päässäni parempaan suuntaa. Kauan se kesti, mutta nyt olen onnellinen, että en ole tappanut itseäni.

        TAISTELE!

        Olen yrittänyt saada sitä sähköshokkihoitoa jo vuoden ajan. Eivät ota tosissaan, yksi lääkäri jopa nauroi ajatukselle.


      • nurse..
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Hetkinen kuule, ne väitti että Seronil nimenomaan LIEVITTÄÄ pakkoajatuksia,

        joku "dr" asialla:((((((

        Kyllä, fluoxetin _korkeilla_ annoksilla auttaa pakkoajatuksiin. Eli annoksen tulee olla 60-80 mg/vrk.

        Ja ECT-hoito ei sovi kaikille


      • masistäti
        nurse.. kirjoitti:

        joku "dr" asialla:((((((

        Kyllä, fluoxetin _korkeilla_ annoksilla auttaa pakkoajatuksiin. Eli annoksen tulee olla 60-80 mg/vrk.

        Ja ECT-hoito ei sovi kaikille

        .. kouluttama hoitsu asialla..


        Fluoextin, niin kaikki muutkin ns. masennus&ahdistuslääkeet ovat pääosin lumevaikutteisia keskushermostolääkkeitä.

        Lääketeollisuus on julkaissut vain onnistuneet kokeet, pieleen menneet on pimitetty (ja niitä on paljon).


      • Anonyymi
        HÄIRIÖINEN kirjoitti:

        On surullista jos tapat itsesi. Sinusta tulee kylmä luku tilastoihin, joka taas todistaa, että tässä maassa ei mielenterveyshoito toimi. Älä luovuta noin helposti. Taistele, itsellesi hoitoa!
        Uskon täysin, että pidät itsemurhaa tällä hetkellä oikeana ratkaisuna, mutta lupaan sinulle, että joskus olet onnellinen, kun et tehnyt sitä. Matka voi olla pitkä, eikä se ole helppo, mutta se kannattaa kulkea.
        Tiedän mistä puhun, koska olen itse ollut lähellä onnistua. Mietin vieläkin joka päivä, että olisiko se kuitenkin helpoin tie. Luovuttaa, antaa periksi, haistattaa paskat kaikelle...välillä huomaan kuitenkin nauttivanikin elämästä. Se pitää pinnalla.
        Olen kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista monta vuotta. Olen kokeillut kymmeniä eri lääkkeitä, saanut sähköhoitoa, ollut sairaalassa kaksi vuotta hoidossa. Outoa kyllä vuoden alusta asti on ollut pieniä merkkejä, että jotain tapahtuu päässäni parempaan suuntaa. Kauan se kesti, mutta nyt olen onnellinen, että en ole tappanut itseäni.

        TAISTELE!

        Kyllä mielenterveyspalvelut eivät toimi mutta Miettikääpä sitä että tässä maassa edes tarvitaan mielenterveyspalveluita Kiitoksia vain Petteri orvolle ja muille kokoomuslaisille tunnevammaisille mielisairaalle ihmisille Tämä on heidän syytään


    • Anonyymi

      Hypätkää junan alle Mikä siinä on niin vaikeaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe