Terve kaikille!
Tuota mulla olis sellainen ongelma että mun facebooktili on otettu pois käytöstä tammikuussa ja nyt vasta sain vastausviestiä kun kysyin (ties kuinka monetta kertaa...) että mitä tapahtui. Sanoivat että oon rikkonut niiden sääntöjä lähettämällä liian monta kaveripyyntöä liian nopeasti, mikä on katsottu "ihmisten häiritsemiseksi". Tiliä ei kulemma "missään olosuhteissa" voi avata uudestaan ja päätös on pysyvä.
Näin kävi siitä johdosta että pelasin Zyngan pelejä joissa on hyvä olla paljon jäseniä omassa yhteisössä, eli siis toisin sanoen fb-kavereita jotka myös pelaavat samaa peliä. Käytin sitten muiden pelaajien kehotuksesta peliryhmien "mass add train"eja missä siis idea on se että niihin pistetään oma sähköpostiosoite viimeiseksi ja listassa edellä oleville lähetetään kaveripyynnöt... Mitään ennakkovaroitusta en saanut ja niin kuin sanoin en tiennyt (omaa tyhmyyttäni tietysti) että kaveripyyntöjen määrissä mitään rajoja on kunhan ei mene yli sen 5000 mikä yleinen kaveriraja on. Kirjoitin uudestaan viestiä missä olin mahdollisimman mukava ja kohtelias vaikka ärsytti ja selitin tarkasti mitä olin tehnyt ja etten tiennyt kyseisestä säännöstä aikaisemmin. Painotin myös että niitä "junia" käyttävät haluavat että heidät lisätään kaveriksi, joten kyseessä ei voi olla häirintä, kun kerran kumpikin osapuoli on tyytyväinen siihen että kaveripyyntö lähetetään... noh ei siinä mitään apua ollu, sain taas viestin että päätös on pysyvä ja uskon että kyseinen henkilö ei ole edes vaivautunut lukemaan koko selitystäni...
Onko täällä ketään jolle olis käynyt samalla tavalla? Tai tietääkö joku jonkun serkun kaiman isoäidin enon siskon kaverin kaverin tädin serkun jolle olisi käynyt samoin? Entä olisiko kenelläkään mitään neuvoa että mitäs nyt? Minusta on vähän ihmeellistä että jos sosiaalisessa mediassa pistää kaveripyyntöjä tyypeille jotka on halunnut että heille pistetään näitä pyyntöjä, tuloksena on "häiriköinti" ja pysyvä tilin poisotto, olkoonkin että sääntöä on rikottu (mutta vahingossa, tietämättömyyttään ja pyydetty nöyrimmästi anteeksi). Lisä-ärsytystä asiaan tuo että mulla oli siellä paljon kavereita, kuvia, muistiinpanoja, joita nyt en sitten ilmeisesti saa koskaan pois...
facebook-ongelma (törkeän iso). Apua kaivataan.
4
856
Vastaukset
- pois kaikki!
http://vempaimia.net/poista-facebook-tilisi-et-tarvitse-sita-miten-poistan-facebookin/
tehkää sama perässä. - Lovejoy_84
tee uusi tunnus eri sähköpostiosoitteelle ja aloita alusta.. Eräällä ystävälläni 4 samannimistä tunnusta facessa. Itselleni on käynyt vähän samoin enkä voi lähettää ( tai ainakaan 1-2kk ole voinut )enään kaveripyyntöjä. Silti tunnusta ei suljettu . Minkäs sille mahtaa jos vuosien varrella on tutustunut niin moneen ihmiseen ;)
- tig-
En uskalla... Tuttu oli tehnyt ja sai ikuisen bannin :/
- apuapyytääaapo
Mulla Just sama ongelma :'( En oo voinu lähettää kaveripyyntöjä nyt johonkin aikaan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009