facebook-ongelma (törkeän iso). Apua kaivataan.

tig-

Terve kaikille!

Tuota mulla olis sellainen ongelma että mun facebooktili on otettu pois käytöstä tammikuussa ja nyt vasta sain vastausviestiä kun kysyin (ties kuinka monetta kertaa...) että mitä tapahtui. Sanoivat että oon rikkonut niiden sääntöjä lähettämällä liian monta kaveripyyntöä liian nopeasti, mikä on katsottu "ihmisten häiritsemiseksi". Tiliä ei kulemma "missään olosuhteissa" voi avata uudestaan ja päätös on pysyvä.

Näin kävi siitä johdosta että pelasin Zyngan pelejä joissa on hyvä olla paljon jäseniä omassa yhteisössä, eli siis toisin sanoen fb-kavereita jotka myös pelaavat samaa peliä. Käytin sitten muiden pelaajien kehotuksesta peliryhmien "mass add train"eja missä siis idea on se että niihin pistetään oma sähköpostiosoite viimeiseksi ja listassa edellä oleville lähetetään kaveripyynnöt... Mitään ennakkovaroitusta en saanut ja niin kuin sanoin en tiennyt (omaa tyhmyyttäni tietysti) että kaveripyyntöjen määrissä mitään rajoja on kunhan ei mene yli sen 5000 mikä yleinen kaveriraja on. Kirjoitin uudestaan viestiä missä olin mahdollisimman mukava ja kohtelias vaikka ärsytti ja selitin tarkasti mitä olin tehnyt ja etten tiennyt kyseisestä säännöstä aikaisemmin. Painotin myös että niitä "junia" käyttävät haluavat että heidät lisätään kaveriksi, joten kyseessä ei voi olla häirintä, kun kerran kumpikin osapuoli on tyytyväinen siihen että kaveripyyntö lähetetään... noh ei siinä mitään apua ollu, sain taas viestin että päätös on pysyvä ja uskon että kyseinen henkilö ei ole edes vaivautunut lukemaan koko selitystäni...

Onko täällä ketään jolle olis käynyt samalla tavalla? Tai tietääkö joku jonkun serkun kaiman isoäidin enon siskon kaverin kaverin tädin serkun jolle olisi käynyt samoin? Entä olisiko kenelläkään mitään neuvoa että mitäs nyt? Minusta on vähän ihmeellistä että jos sosiaalisessa mediassa pistää kaveripyyntöjä tyypeille jotka on halunnut että heille pistetään näitä pyyntöjä, tuloksena on "häiriköinti" ja pysyvä tilin poisotto, olkoonkin että sääntöä on rikottu (mutta vahingossa, tietämättömyyttään ja pyydetty nöyrimmästi anteeksi). Lisä-ärsytystä asiaan tuo että mulla oli siellä paljon kavereita, kuvia, muistiinpanoja, joita nyt en sitten ilmeisesti saa koskaan pois...

4

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lovejoy_84

      tee uusi tunnus eri sähköpostiosoitteelle ja aloita alusta.. Eräällä ystävälläni 4 samannimistä tunnusta facessa. Itselleni on käynyt vähän samoin enkä voi lähettää ( tai ainakaan 1-2kk ole voinut )enään kaveripyyntöjä. Silti tunnusta ei suljettu . Minkäs sille mahtaa jos vuosien varrella on tutustunut niin moneen ihmiseen ;)

      • tig-

        En uskalla... Tuttu oli tehnyt ja sai ikuisen bannin :/


      • apuapyytääaapo

        Mulla Just sama ongelma :'( En oo voinu lähettää kaveripyyntöjä nyt johonkin aikaan :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe