onko sperman juominen miten yleistä naisilla?

svallov

kiinnostaa vaan siksi kun naiset joita on tavannu niin sylkee pois

25

5147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThatBitch

      en tiedä, kun eihän sitä nyt sieltä kuppikaupalla lennä... Mutta eilen viimeksi salarakkaan hoitelin totaalisen loppuun saakka enkä ole kyllä tapanani pitänyt pois sylkeä, jos suuhun lasti lentää...

      • karadan

        monilla videoilla miehiltä tuleerunsaast spermaa ihan että voi juoda.


      • Anonyymi
        karadan kirjoitti:

        monilla videoilla miehiltä tuleerunsaast spermaa ihan että voi juoda.

        Videoiden mälli ei monesti ole spermaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videoiden mälli ei monesti ole spermaa.

        Perunajauhosta ja vedestä voi saada samalanlaisen ”liemen”. Spruutalla ja trikkikuvauksella vaikutuksen.

        Juomisen sijaan käyttäisin sanaa nieleminen. Yleisyydestä tuskin tehty mitään laskelmaa koska ”aihe” lienee vähän keskustelussa. Naiset saattaa jutella pienessä piirissä keskenään ja tilanteessa juttu on eri.


    • .luk,bg

      No ei sitä kyl juomiseksi voi sanoa, kun eihän sitä kovin monta millilitraa kerralla tule...

      • kata 22

        mieheltäni tulee kyllä aika paljon kyllä siintä voi puhua juomisesta.
        kyllä sitä mahtuu kurkusta meneen.


      • lillukanvarsia
        kata 22 kirjoitti:

        mieheltäni tulee kyllä aika paljon kyllä siintä voi puhua juomisesta.
        kyllä sitä mahtuu kurkusta meneen.

        Keskimäärin spermaa tulee 2-15 ml, eli korkeintaan puoli yskänlääkemittaa, että ei minusta sellaisen määrän nieleminen vielä juomista ole, mutta miten nyt kukin juomisen määrittelee... Itse en esim. sano, että juon 20ml yskänlääkettä, vaan, että otan 20ml yskänlääkettä ;)


      • Palomies(kö)
        lillukanvarsia kirjoitti:

        Keskimäärin spermaa tulee 2-15 ml, eli korkeintaan puoli yskänlääkemittaa, että ei minusta sellaisen määrän nieleminen vielä juomista ole, mutta miten nyt kukin juomisen määrittelee... Itse en esim. sano, että juon 20ml yskänlääkettä, vaan, että otan 20ml yskänlääkettä ;)

        Hehee.. Jos olet Nainen, Miehesi tyhjenee sitten jossain muualla, kun Sinun kanssasi yskänlääkemittaan.
        Kyllä tästä suonikkaasta tulee useampi yskänlääkemitallinen. Piti ihan kokeilla, kun en ollut uskoa korviani.

        Mutta voihan se olla, että määräkin vaihtelee julleittain.
        Itselläni onkin melko aktiiviset ajatukset seksin suhteen, niin kait sekin määrää määrää.. =)


      • lillukanvarsia
        Palomies(kö) kirjoitti:

        Hehee.. Jos olet Nainen, Miehesi tyhjenee sitten jossain muualla, kun Sinun kanssasi yskänlääkemittaan.
        Kyllä tästä suonikkaasta tulee useampi yskänlääkemitallinen. Piti ihan kokeilla, kun en ollut uskoa korviani.

        Mutta voihan se olla, että määräkin vaihtelee julleittain.
        Itselläni onkin melko aktiiviset ajatukset seksin suhteen, niin kait sekin määrää määrää.. =)

        Ei, oon kyl mies ;) Tollasen lukeman jostain tutkimuksest löysin, ja vaik en oo itse koskaan testannut, niin luulen, et ei multa ainakaan sitä koko mitallista tule pitkänkään selibaatin jälkeen, mut eihän siin mitään, jos sulla tulee...


      • johasenkaiktietää
        Palomies(kö) kirjoitti:

        Hehee.. Jos olet Nainen, Miehesi tyhjenee sitten jossain muualla, kun Sinun kanssasi yskänlääkemittaan.
        Kyllä tästä suonikkaasta tulee useampi yskänlääkemitallinen. Piti ihan kokeilla, kun en ollut uskoa korviani.

        Mutta voihan se olla, että määräkin vaihtelee julleittain.
        Itselläni onkin melko aktiiviset ajatukset seksin suhteen, niin kait sekin määrää määrää.. =)

        kauanko ollut laakeematta ja onko ärtsytetty useasti.


    • terve111

      Se on jenkkien tutkimusten mukaan todella terveellistä ja valkuaispitoista ainetta.. Itse en pane
      koskaan hukkaan ,kun käyn vieraissa vaan nainen imuttaa joka tipan suuhunsa....

      • bonjouvi

        naisten niellä useammin spermat kurkusta ales.


      • nin_a
        bonjouvi kirjoitti:

        naisten niellä useammin spermat kurkusta ales.

        on ihanaa.. nielisin vaikka joka päivä mieheltäni ;-) se on just parasta, kun oottaa aina, koska lentää lastit 8) 8) aaaaaah..... mitä sitä muuta nainen enää tarvitsee ;) kai mä olen hullu, ainakin joidenkin naisten mielestä :) useat kuuluu inhoavan tuota hommaa :( :( en tajuu, miksi?!


      • tytyX
        nin_a kirjoitti:

        on ihanaa.. nielisin vaikka joka päivä mieheltäni ;-) se on just parasta, kun oottaa aina, koska lentää lastit 8) 8) aaaaaah..... mitä sitä muuta nainen enää tarvitsee ;) kai mä olen hullu, ainakin joidenkin naisten mielestä :) useat kuuluu inhoavan tuota hommaa :( :( en tajuu, miksi?!

        Et ole hullu. Tai sitten ollaan molemmat :D Kunnon spermaruiskahdukset suuhun suihinoton päätteeksi kruunaa kaiken ;) Joskus vaihtelu tosin virkistää ja haluan spermat rinnoille. Suihinottaminen on ihanaa! Nautin ja kiihotun siitä ihan suunnattomasti. Mulla lienee jonkinlainen spermafetissi... :D


      • ahkera100
        nin_a kirjoitti:

        on ihanaa.. nielisin vaikka joka päivä mieheltäni ;-) se on just parasta, kun oottaa aina, koska lentää lastit 8) 8) aaaaaah..... mitä sitä muuta nainen enää tarvitsee ;) kai mä olen hullu, ainakin joidenkin naisten mielestä :) useat kuuluu inhoavan tuota hommaa :( :( en tajuu, miksi?!

        ihana mitä mitä sanoit ,hzvää kokemusta :) would y like to try?


      • lkjafgo
        nin_a kirjoitti:

        on ihanaa.. nielisin vaikka joka päivä mieheltäni ;-) se on just parasta, kun oottaa aina, koska lentää lastit 8) 8) aaaaaah..... mitä sitä muuta nainen enää tarvitsee ;) kai mä olen hullu, ainakin joidenkin naisten mielestä :) useat kuuluu inhoavan tuota hommaa :( :( en tajuu, miksi?!

        Meillä tyttöystävä nielee kyllä kaiken. Sperman juottaminen naiselle on minulle se ykkösjuttu, vielä tyydyttävämpää kuin edes itse seksi. Olenkin vienyt tuon homman niinkin pitkälle, että olen opettanut tyttöystäväni nielemään spermani myös muulloin kuin suihinoton päätteeksi. Eli jos laukean hänen pilluunsa, niin hän valuttaa spermani ulos ja syö sen lusikalla. Hänen matkoilla ollessaankin usein vedän käteen ja talletan spermani pakastimeen, josta hän sen sitten kotiin palattuaan juo. Nytkin minulla on pakkasessa spermaa odottamassa tyttöni kotiinpaluuta.


      • Anonyymi
        lkjafgo kirjoitti:

        Meillä tyttöystävä nielee kyllä kaiken. Sperman juottaminen naiselle on minulle se ykkösjuttu, vielä tyydyttävämpää kuin edes itse seksi. Olenkin vienyt tuon homman niinkin pitkälle, että olen opettanut tyttöystäväni nielemään spermani myös muulloin kuin suihinoton päätteeksi. Eli jos laukean hänen pilluunsa, niin hän valuttaa spermani ulos ja syö sen lusikalla. Hänen matkoilla ollessaankin usein vedän käteen ja talletan spermani pakastimeen, josta hän sen sitten kotiin palattuaan juo. Nytkin minulla on pakkasessa spermaa odottamassa tyttöni kotiinpaluuta.

        Mä runkkaan spermaa rasiaan ja laitan sitä vaimon iltapala leipiin. Hyvä vitamiinipommi ja lisänä melatoniinia. Hyvä mieli, hyvä uni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä runkkaan spermaa rasiaan ja laitan sitä vaimon iltapala leipiin. Hyvä vitamiinipommi ja lisänä melatoniinia. Hyvä mieli, hyvä uni :)

        Tietääkö vaimosi tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä runkkaan spermaa rasiaan ja laitan sitä vaimon iltapala leipiin. Hyvä vitamiinipommi ja lisänä melatoniinia. Hyvä mieli, hyvä uni :)

        Vien usein aamu kahvin sänkyyn vaimolle, laitan myös rasiasta spermaa kahviin ja kahvi kermaa, sekoitan hyvin vaimo kehuu hyvää. Näin meillä.


    • Anonyymi

      Outoa sylkeä pois. En ole koskaan semmoista nähnyt.

    • Anonyymi

      Taas tälläinen yksilöllinen ja tilannekohtainen asia josta tuskin on tilastoa!

      Eikä se ole juomista. Se määrä on millejä ei desejä!

    • Anonyymi

      Olin kerran erään polttariporukan juhlissa ainoana naisena. Oli villiä menoa. Sain joka reikään vähintään kaksi kertaa ja nautin suunnattomasti saadessani kahdesti nieltäväksi isot lastit. Pimppini ja peppuni saivat myös omat osansa nuorten miesten kiihkoisista purkautumisista. Myös polttarisankari viimeistään kanssani menetti poikuutensa kuten väitti. Kun muistelen tuota kiimaista menoa, kostun vieläkin vuosien jälkeen. Mieheni ihmettelee, mikäs minuun meni kun yhtäkkiä märkänä käyn taas hänen kimppuunsa ja haluan saada joka reikään. Kun olen hänen allaan, polttaripoikien kasvot vilisevät silmissäni ja mieheni ihmettelee kiihkoani. Näin minä saan mahtavan orgasmin, jonka myös huudan ilmoille. Sen jälkeen nukahdan raukeana ja onnellisena.

    • Anonyymi

      Minä naisena olen tosi herkkä siitä mitä suussa on ja herkästi alkaa oksettaa. Kerran olen kokelun vuoksi niellyt sperman ja sain siitä vatsani kipeäksi. En myöskään nauti sperman mausta, mutta siedän jotenkuten sen että saan spermat suuhuni, laitan kyklä kielen eteen ettei mene kurkkuun ja valutan pois esim. miehen vatsalle tai sitten paperiin.
      Mutta hienointa minusta on NÄHDÄ kun sperma tulee ja otan mielelläni rinnoille tai vatsalleni.

    • Anonyymi

      Kaikki edelliset tyttöystävät ovat syljeneet pois, mutta vaimo ei. Ensi tapaamisella pääsin panemaan. Kun ensimmäisellä suihinotolla olin lauennut suuhun, hän katsoi silmiin ja nielaisi. Sitten pyyhki sormella suupielensä ja nuoli sen.

    • Anonyymi

      Menisikö sperman parhaat hyödyt hukkaan niellessä, spermassa on hormoneja jotka rauhoittaa naista imeytyessään naisen elimistöön pillusta ja osin pepusta. Suusta ja kondomista tulee suora teilaus siemenille ja hormoneille, mahan hapot räjäyttää hormonit atomeiksi ja kondomista ei pääse vaikuttamaan.
      Naisella suvunjatkamisen kannalta kaikki ok jos hormoneja imeytyy päivittäin, ei tarvitse hakea korvaavia hormonin luovuttajia muualta koska imeytyneet hormonitkertoo että saa riittävästi siementä sisään lisääntymisen kannalta.

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe