Voin olla tuntojesi tulkki tai muuten vain.....
tämä nyt on keskustelua jos ei muuhun niin aikuiseen makuun, olisiko tuo pitänyt kirjoittaa isoilla kirjaimilla. silti ei saa herjoja heittää miten sattuu koska ne voidaan tulkita miten tahansa ja nyt on rauhoitusaika menossa...
No niin kaiken tietävä...ööö...Katriina
36
246
Vastaukset
- juurisaavi
Minä ole pieni hellä kiltti pehmoinen.
keskustelua, mutta kuten nähdään, mitään ei synny. Päätin vain kokeilla, kaikki tähän pystyy kuten ilkeilyynkin. Siispä rauhoitusajan puitteissa kuitenkin haluaisin ihan kunnollista lämminhenkistä keskustelua. Vaikkapa aiheesta, oletko grillannut jo ja mitä, jos olet?
- juurisaavi
firefox58 kirjoitti:
huudella omiaan...
Minä olen vaan sellainen hellä,kiltti, lämpöinen, pesunkestävä, otus ja kävelen kuitenkin kahdella jalalla.
Mutta ikävä kyllä grillaan harvoin ja jos joskus grilliherkkuja saan maistaa kipaisen tyttäreni luokse ja hänen miehensä grillaa muutamat herkut. Ja se on kyllä oikein mukavaa. luulen että ainakin Juhannuksena grillaamme. juurisaavi kirjoitti:
Minä olen vaan sellainen hellä,kiltti, lämpöinen, pesunkestävä, otus ja kävelen kuitenkin kahdella jalalla.
Mutta ikävä kyllä grillaan harvoin ja jos joskus grilliherkkuja saan maistaa kipaisen tyttäreni luokse ja hänen miehensä grillaa muutamat herkut. Ja se on kyllä oikein mukavaa. luulen että ainakin Juhannuksena grillaamme.olet olet. Ajattelin vaan kuten tapanani on, sanoa jotakin nasevaa, mutta en nyt keksi mitään joten olkoon...tai ei sittenkään, liian läpinäkyvää tuo tyttäresi mies grillaa kaikki herkut, joskus ne on palaneita ja ällöttäviä muttei viitsi sanoa...tämä siis omasta kokemuspiiristä, miesten egoa ei saa horjuttaa. !!
keskustelua?
Grillata ei ole tarvinnut kun poika hoitaa ruuanlaiton viikonloppuisin. Eikä ole palanutta ja ällöttävää. Tänään syötiin fetasalaattia, erinomaisen maukasta broilerfilettä ja saksalaista nakkia sekä halloumijuustoa. Kaikki huuhdeltiin tummalla Kozelilla alas.
Joskus hieman ihmetyttää, mistä poika on tuon kiinnostuksen ja taidon/tiedon ruuanvalmistukseen saanut kun meistä kumpikaan ei kokkailua rakasta. Kauhulla odotan aikaa kun poika ei enää tule viikonlopuksikaan kokkaamaan. Ei siinä auta kun taas itse alkaa vääntämään, kunnolla haluan kuitenkin syödä. Ja se syö miestä.
Tunne mun puolesta miltä vanhasta turnusta tuntuu kun se on just riisunut hiestä märät haalarit ja on heittäytynyt niin irstaaksi että otti ja joi pullon ykköstä.
Miten sait siihen luvan, hellapoliisilta, joko olet laatoittanut kaiken. Vaikka olen nainen on minulla siitäkin kokemusta. Niin ja olen kaivanut lipputangolle kuopan, se oli taidetta se.
firefox58 kirjoitti:
Miten sait siihen luvan, hellapoliisilta, joko olet laatoittanut kaiken. Vaikka olen nainen on minulla siitäkin kokemusta. Niin ja olen kaivanut lipputangolle kuopan, se oli taidetta se.
Samalla kun menin pesemään välineitä tempaisin puupinon välistä potun,taidolla viisasta narrataan
- juurisaavi
firefox58 kirjoitti:
on maskuliinisia taitoja?
Moni varmaan kateellinen? juurisaavi kirjoitti:
on maskuliinisia taitoja?
Moni varmaan kateellinen?osaakkaan kun olla hyvä työmies.
koti-kiusattu kirjoitti:
Samalla kun menin pesemään välineitä tempaisin puupinon välistä potun,taidolla viisasta narrataan
joku ottaa kaiken tosissaan, älä luule pääseväsi pälkähästä, siitä huolimatta on kiva kun joku on tehnyt jotakin konkreettista, minäkin olisin, ei vain ole kukaan tarjonnut mitään. Siksi täällä hillun vaikka taitoja olisi...
- juurisaavi
koti-kiusattu kirjoitti:
osaakkaan kun olla hyvä työmies.
taivaalla paukkuu! Tuli ukkonen kylään!
Kyllä minun tyttären mies siinä perheessä aina grillaa, ei kukaan muu ja hyvää tulee.
Ja hän tekee muutenkin ruokaa paitsi kyllä tytärkin tekee, mutta hän leipoo hyviä herkkuja taitavasti. koti-kiusattu kirjoitti:
osaakkaan kun olla hyvä työmies.
Me kaikki olemme hyviä...jossakin. Joillakin on vain enemmän kokemusta kuin toisilla, jostakin syystä mä olen helkkaristi naputellut täällä tänään, mistähän mahtaa johtua. Täältä puuttuu kaikki palstan vakiot, tulkaa ny ulos koloistanne, voin mä häipyäkkin jos on tarvis..??
- juurisaavi
firefox58 kirjoitti:
Me kaikki olemme hyviä...jossakin. Joillakin on vain enemmän kokemusta kuin toisilla, jostakin syystä mä olen helkkaristi naputellut täällä tänään, mistähän mahtaa johtua. Täältä puuttuu kaikki palstan vakiot, tulkaa ny ulos koloistanne, voin mä häipyäkkin jos on tarvis..??
olisi taikasauva - niin - antaisin kaikille palstalaisille ämpärillisen rakkautta ja ymmärrystä kaikkia kohtaan! Se on osa ihmisyyttä ja siihen meidän kaikkien pitäisi pyrkiä, Tai siis saavillisen tietenkin, unohdin ihan että minulla on saavi mistä antaa.
En koskaan aliarvioi ketään kaikki ovat hyviä omalla tavallaan. Ja yhtä tärkeitä!!!!!! - Meriläinen
firefox58 kirjoitti:
Mä vasta saavuin takas kolooni äskettäin.
Olin kahden "aikuisen" ihmisen kanssa viikonlopun alkua viettämässä.
Systerillä tutkittiin pihan tila ja saunottiin, otettiin aurinkoa.
Ja tänään vedin ammukahvin kera oikein kunnolla aurinkoa pörriäisten kanssa.
Sitten he heittivät autollaan)) minut porvooseen jossa käytiin syömässä vanhassa kaupungissa.
Ja koska televisioni on edelleen rikki meinaan keksiä huomiseksi menoa jonnekin, kenties saareen jos ei kovaa tule vettä. firefox58 kirjoitti:
vaan olen hiton ylpeä kun osaan yhtä ja toista,sivistystä ei oo ku kansalaiskoulun verran ja siks en pysty osallistumaan noihin mailmoja syleileviin keskusteluihin ,hömpän mä taas hallitten.
Mailmas tarvitaan aina hyviä ammattimiehiä.- juurisaavi
Aivokäyrää!-------------------------------------------------------------------
- ................
juurisaavi kirjoitti:
Aivokäyrää!-------------------------------------------------------------------
omasi?
koti-kiusattu kirjoitti:
vaan olen hiton ylpeä kun osaan yhtä ja toista,sivistystä ei oo ku kansalaiskoulun verran ja siks en pysty osallistumaan noihin mailmoja syleileviin keskusteluihin ,hömpän mä taas hallitten.
Mailmas tarvitaan aina hyviä ammattimiehiä.Aina tarvitaan hyviä ammattimiehiä. Huomasin sen kun poikani SAI kesätyöpaikan. Jos ihminen tekee jotain hyvin ja tykkää siitä, edessä on vain mielikuvitus, tähän voisi laittaa muutakin, mutta laitoin nyt tuon. Minulla ei käynyt niin hyvin mutta olen onnellinen siitä huolimatta.
Moikka kaikille! Aamuvuorosta tullut ja pienet päikkärit päälle nukuttu, täs sitä nyt sit ollaan.
Ulkona möykkää ukkonen ja aurinko tietty sen tien häipy eestä, mut lämmintä on, ja mikä parasta, huomenna vapaapäivä:))))
Näin miulla:)Nostan hattua koska tiedän millaista se on. nauti huomisesta vaapastasi, sen olet ansainnut. No nayt voikin olla ulkona kun ei itikat haittaa ja kivan lämmintä. Itsekin grillaisin mutta jotakin puuttuu. Ei se mitään huomenna korvaantuu kaikki !
firefox58 kirjoitti:
Nostan hattua koska tiedän millaista se on. nauti huomisesta vaapastasi, sen olet ansainnut. No nayt voikin olla ulkona kun ei itikat haittaa ja kivan lämmintä. Itsekin grillaisin mutta jotakin puuttuu. Ei se mitään huomenna korvaantuu kaikki !
puuttuu? Onko huomenna jotain erityisen ihanaa tiedossa? Enhän minä utele, pois se minusta, hyi,hyi...:)))
Meille on tohon takapihan patiolle viritelty krilli, yhden kerran ollaan siinä vasta grillailtu, ja tietty, mitäs muutakaa, ku MAKKARAA:))))))sasus kirjoitti:
puuttuu? Onko huomenna jotain erityisen ihanaa tiedossa? Enhän minä utele, pois se minusta, hyi,hyi...:)))
Meille on tohon takapihan patiolle viritelty krilli, yhden kerran ollaan siinä vasta grillailtu, ja tietty, mitäs muutakaa, ku MAKKARAA:))))))oon grillannut itteeni kaks päivää.
Aivotkin kai samalla kärähtäneet, en ymmärrä näistä ketjuista mitään.
Kohta ne paahtuu saunassa lopullisesti...sasus kirjoitti:
Meille on tohon takapihan patiolle viritelty krilli, yhden kerran ollaan siinä vasta grillailtu, ja tietty, mitäs muutakaa, ku MAKKARAA:))))))härregud. olen täällä omassa seurassani ja teitä häiriköin, tosin kohta lähden kävelylle leppoisalle sellaiselle ja tuon ton hännänheiluttajan kotiin (hoitopaikkaan), on kuin takiaispensas jos metsään päästää. Nyt en päästä ja huomenna voi nukkua pitkään...
- aivot-.on
minttupuu kirjoitti:
oon grillannut itteeni kaks päivää.
Kohta ne paahtuu saunassa lopullisesti...joku muukin on tuota mieltä. Täällä olen ihmetellyt peukaloa imien, olenko menettänyt viimeisenkin yläkertani järjenhivenen, kun ei aukene, ei.
minttupuu kirjoitti:
Kohta ne paahtuu saunassa lopullisesti...Messiin mukaan vaan, vaik paahtuneilla aivoillaki. Ota nyt kunnon löylyt, sit oot löylyn lyömäki:))))
minttupuu kirjoitti:
Kohta ne paahtuu saunassa lopullisesti...tämä on harvinaista herkkua meillä, siis nauttikaamme täysin siemauksin ja vielä hörpyt päälle!!
sasus kirjoitti:
Messiin mukaan vaan, vaik paahtuneilla aivoillaki. Ota nyt kunnon löylyt, sit oot löylyn lyömäki:))))
Kiitti Sasus, heti kun tuli, sai päivän naurut!!
firefox58 kirjoitti:
härregud. olen täällä omassa seurassani ja teitä häiriköin, tosin kohta lähden kävelylle leppoisalle sellaiselle ja tuon ton hännänheiluttajan kotiin (hoitopaikkaan), on kuin takiaispensas jos metsään päästää. Nyt en päästä ja huomenna voi nukkua pitkään...
täysin rinnoin häiriköinnistä:) Mein hännän heiluttaja painelee pitkin pihaa, vaik siel tuntuu satelevanki, ja isäntä haravoi yläpihaa, en tajuu? Saa nähdä tuleeko aurinko enää tänä iltana taivaalle ollenkaa, niin synkältä näyttää):
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
täysin rinnoin häiriköinnistä:) Mein hännän heiluttaja painelee pitkin pihaa, vaik siel tuntuu satelevanki, ja isäntä haravoi yläpihaa, en tajuu? Saa nähdä tuleeko aurinko enää tänä iltana taivaalle ollenkaa, niin synkältä näyttää):
Ja nyt ne teiän pilvet on täällä :(
Olisit vaan puhallellut niitä muualle vielä pari päivää. Saa nähä alkaako sataakin. Meriläinen kirjoitti:
Ja nyt ne teiän pilvet on täällä :(
Olisit vaan puhallellut niitä muualle vielä pari päivää. Saa nähä alkaako sataakin.alkaa, ihan kohta, ei kauan tartte ootella. Hitsi puhalsin ne hiukka pidemmälle ku oli tarkoituskaan):
Sori nyt:)))sasus kirjoitti:
alkaa, ihan kohta, ei kauan tartte ootella. Hitsi puhalsin ne hiukka pidemmälle ku oli tarkoituskaan):
Sori nyt:)))missä lie asustelettekin jossain kivenkolossa?? No joo Kaikkea hyvää täältä Keski-Suomesta. Lähden kattoon terassin meininkejä, varmaan täynnä paikat , mutta minäpä tiedän ...
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
alkaa, ihan kohta, ei kauan tartte ootella. Hitsi puhalsin ne hiukka pidemmälle ku oli tarkoituskaan):
Sori nyt:)))Menköön nyt tän kerran. Johan tässä on puolitoista päivää nautittukin auringosta ja lämmöstä.
Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen :)) firefox58 kirjoitti:
missä lie asustelettekin jossain kivenkolossa?? No joo Kaikkea hyvää täältä Keski-Suomesta. Lähden kattoon terassin meininkejä, varmaan täynnä paikat , mutta minäpä tiedän ...
tietty, asuskelen, en missään kivenkolossa, no, mettän keskellä kylläki:)))
Mitäpä tiedät? Kerro, ku aloitit....:)))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931