Lääkkeiden määrät yliannostuksessa

DarkestNight...

Kun te täällä kyselette "kuinka paljon pitää ottaa sitä ja tätä, että henki lähtee" niin voin sanoa, että riippuu ihan kehosta ja sen reagoinnista suuriin määriin myrkkyjä. Ihmiskeho kestää joskus suurempiakin koetuksia, niin fyysisiäkin kuin henkisiä. Itse otin puoli vuotta sitten aikamoiset annokset kaikkea mahdollista mitä kaapista löytyi. Kipulääkkeitä (panadol 500 mg tabletteja, norgesic 450 mg tabletteja), lamictalia (200 mg tabletteja) ja jotain muuta mitä en muista (jotain unettavia). Tablettien kokonaismäärää en muista, mutta jotkut pakkaukset menivät kokonaan. Aluksi tuli hieman pahoinvointia ja sydän tykytti. Uskoin, että kuolen nukkuessa joten olin sängyssä koko sen helvetin ajan. Pian keho alkoikin reagoida siihen, että nyt on tullut jotain ylimääräistä liikaa ja oksennus alkoi. Sitä oksentamista jatkui koko yön aina aamuun asti. Sydän hakkasi helvetisti ja hengitys oli todella nopeaa ja tiheää. Oksentamista tapahtui n. 5-10 min välein ja tuntui, että oksennan sisukaluni ulos. Välillä mietin, että miten sieltä vatsalaukusta voi vieläkin tulla limaa ulos, kunnes tajusin, että sieltä tulikin verta. Ämpärissä oli kyllä aika paljon oksennusta.

Se tuska mitä koin oli jotain sellaista mitä en ollut koskaan kokenut. Kylmä hiki virtasi ja tuntui etten saa tarpeeksi happea. En pysty edes sanoin kuvaamaan tarpeeksi miten hirveää se oli, mutta monin verroin kamalampaa kuin vatsatauti. Kaikki lääkkeet eivät tietenkään ehtineet imeytyä, koska keho puski ulos aika paljon niitä mömmöjä. Tätä en ottanut huomioon, sillä kuvittelin, että sen verran kerkeää imeytyä jotta henki lähtee. Toivoin koko ajan, että sydän pysähtyisi. Hoin sitä päässäni "pysähdy, pysähdy, pysähdy. Haluan pois tästä helvetistä". Tuskan ääntelyjen ja oksentamisesta johtuvan yökkäämisäänien takia joku naapureista oli soittanut poliisit paikalle. Se talo jossa asuin oli vanha ja kaikki äänet kuuluivat hyvin. Ovi murrettiin aamulla auki ja silloin oli kulunut n. 7-8 tuntia yliannostuksen ottamisesta. Sitten tietenkin ambulanssi saapui paikalle, juotettiin hiilimönjää ja vietiin sairaalaan jossa sain kaikki pulssi, happi ym. piuhoja itseeni.

Sairaalassa kun tajusin kehoni tilan stabiloituessa, että jään eloon, niin pettymys valtasi minut. Olin taas epäonnistunut. Se oli jo neljäs yritys sinä vuonna ja taas epäonnistuminen. Miksi kehoni taistelee niin voimakkaasti vaikka yritän katkoa suoneni ja myrkyttää itseni? Yritän kaikin keinoin heikentää kehoani, mutta kai se toimii liiankin hyvin kun en saa tapettua itseäni. Melkein uskoin johonkin voimaan (en jumalaan kuitenkaan) joka väkisin piti minut elossa ja antoi keholleni energiaa selviytyä ja taistella. En ole edes hyväkuntoinen. En harrasta urheilua, olen ylipainoinen, poltan tupakkaa ja ryyppään. Uskon kuitenkin, että kehoni on nyt heikentynyt sen verran, että saattaisin kuolla seuraavaan yliannostukseen jos suorittaisin sen oikein. Voisin yhdistää kaiken jo aikaisemmin yrittämäni ja uusia keinoja. Viiltää itseni monesta kohtaa auki ja syvältä lääkkeet alkoholi. Kaikki on suunniteltava tarkkaan ja otettava huomioon riskit pelastumisesta.

Yliannostus jo pieninä määrinä parasetamolia (panadol, norgesic) voi aiheuttaa pysyviä vaurioita maksaan ja munuaisiinkin jotain vaurioita tai ainenkin näin olen lukenut. Terveyteni ei ole sen yliannostuksen jälkeen ollut muutenkaan normaali. Aineenvaihdunta on jotenkin päin hittoa ja ruokailutottumuksetkin ja vessassakäymistiheys muuttui. Kaikkien itsemurhayritysten jälkeen kehoni näyttää kamalalta turmeltumien vuoksi. Hirveät arvet ja tuntuu, että naamakin on jotenkin "venähtänyt". Yliannostuksen jälkeen naama oli täynnä punaisia pisteitä (verisuonien purkautumia) ja silmätkin ihan veren punaiset kun verisuonia katkesi ja nuo tietenkin hävisi viikon sisällä. En haluaisi pitää kesäisin t-paitaa arpien vuoksi. Ilman paitaa en pysty olemaan ollenkaan edes mökillä. Hyvä että shortseja uskallan pitää.

Miettikää siis tarkkaan kun lähdette leikkimään hengellänne, koska saatatte jäädä henkiin ja jotkut aiheuttamanne vauriot voivat jäädä pysyviksi. Sen yliannostuksen jälkeen en ole uskaltanut tappaa itseäni, koska pelkään kipua. Kuolemaa en pelkää, mutta kipua. En halua kokea sitä tuskaa uudestaan. Mutta vaikka koinkin jotain valaistumisia niin silti olen elämästäni samaa mieltä ja haluan kuolla. En kadu sitä, että yritin, sillä kadun sitä, että epäonnistuin. Minä olen käynyt läpi vuosien terapiat, monet lääkitykset ja useamman sairaalajakson. Mikään ei muuta mieltäni tästä elämästä. Minua ei ole tehty elämistä varten ja olin muutenkin virhelapsi, joka olisi pitänyt abortoida. Äitini ei kuitenkaan aborttin kyennyt, mutta minun puolestani olisi kyllä saanut kyetä, jotta en olisi syntynyt tähän hirveään elämään joka on 95 % negatiivista.

32

20470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä ja kuolema

      Otan osaa.

      • outo_tyypä

        Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon pitäisi ottaa 10mg masennuslääkkeitä että henki lähtisi ! Oikeesti antakaa vastauksia jos tiedätte nyt hetiii !!!!


      • Anonyymi
        outo_tyypä kirjoitti:

        Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon pitäisi ottaa 10mg masennuslääkkeitä että henki lähtisi ! Oikeesti antakaa vastauksia jos tiedätte nyt hetiii !!!!

        Otin melkein koko paketin eli lähes 100 kpl. 50mg ym. lääkkeitä ja ilmeisesti jouduin johonkin psykoosiin tms. kun jossain vaiheessa havahduin siihen että makaan olohuoneen lattialla ja on kauhean kylmä. Sain siitä sohvalta vedettyä jotain vilttiä päälle ja taas nukkumaan. Sitten taas havahduin kun on kauhea jano, mutta en päässyt liikkumaan kuin vaivoin konttaamalla ja revittyä itseni ylös. Sitten kun pääsin keittiöön hanan viereen niin sain samallla läjän astioita rikki kun niitä putoili lattialle, ja taas konttaamaan jolloin jalat meni haavoille lasinsiruista ja nukkumaan. Sitten olo alkoi selkenemään ja kivut oli hillittömät ja tuntui että sydän räjähtää. Sitten kun vihdoin vähitellen tokenin, niin havaitsin että olin saanut lähes koko kämpän tuhottua siinä ilmaisesti rämpiessäni ympäri kämppää.

        En suosittele leikkimään pillereillä.


      • Anonyymi
        outo_tyypä kirjoitti:

        Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon pitäisi ottaa 10mg masennuslääkkeitä että henki lähtisi ! Oikeesti antakaa vastauksia jos tiedätte nyt hetiii !!!!

        about 2


    • Kylmät kädet

      Sinun pitäisi olla kirjailija.

      Omat kokemukseni tahallisista lääkeyliannostuksista ei ole läheskään noin kirjavia, varsinkaan kun en muista niistä yhtään mitään. Eka kerralla heräsin teholta ja toka kerralla vain nukuin pari päivää.

      Olo oli hyvä molempien yrityksien jälkeen. Bentsojen ja alkoholin kanssa leekasin ja toteankin nyt, ettei niillä saa henkeä riistetyksi sitten millään.

      Tarvitaan tynnyrillinen niitä mömmöjä.

    • sadgirly

      Hieno kirjoitus. Kiitos!! Haluatko kertoa lisää et miksi elämä 95% negatiivista?

      • 14 plus 2

        Näin hän heitä opetti:"Kuulkaa! Mies lähti kylvämään. Ja kun hän kylvi, kävi niin, että osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät. Osa putosi kallioiseen paikkaan, missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta. Osa taas putosi ohdakkeiden sekaan, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä siitä saatu satoa. Mutta muut jyvät putosivat hyvään maahan. Ne nousivat oraalle, kasvoivat ja antoivat sadon, mikä kolmekymmentä, mikä kuusikymmentä, mikä sata jyvää."Ja hän sanoi: "Jolla on korvat, se kuulkoon!"

        Sitten Jeesus sanoi: "Jos te ette käsitä tätä vertausta, niin onko teistä ymmärtämään muitakaan vertauksia? Kylvömies kylvää sanan. Tien oheen kylvetty siemen tarkoittaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan mutta joilta Saatana, heti kun se on heihin kylvetty, tulee ottamaan sen pois. Kylvö kallioiseen paikkaan taas kuvaa niitä, jotka sanan kuullessaan heti ottavat sen iloiten vastaan mutta jotka kestävät vain hetken, koska heiltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, he luopuvat kohta. Sitten on siemen, joka kylvettiin ohdakkeiden sekaan. Se tarkoittaa niitä, jotka kuulevat sanan mutta joissa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden petolliset houkutukset ja muut mielihalut saavat heissä sijan ja tukahduttavat sanan. Mutta kylvö hyvään maahan kuvaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan. He tuottavat satoa, kolmekymmentä, kuusikymmentä tai sata jyvää


      • Aloittaja..
        14 plus 2 kirjoitti:

        Näin hän heitä opetti:"Kuulkaa! Mies lähti kylvämään. Ja kun hän kylvi, kävi niin, että osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät. Osa putosi kallioiseen paikkaan, missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta. Osa taas putosi ohdakkeiden sekaan, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä siitä saatu satoa. Mutta muut jyvät putosivat hyvään maahan. Ne nousivat oraalle, kasvoivat ja antoivat sadon, mikä kolmekymmentä, mikä kuusikymmentä, mikä sata jyvää."Ja hän sanoi: "Jolla on korvat, se kuulkoon!"

        Sitten Jeesus sanoi: "Jos te ette käsitä tätä vertausta, niin onko teistä ymmärtämään muitakaan vertauksia? Kylvömies kylvää sanan. Tien oheen kylvetty siemen tarkoittaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan mutta joilta Saatana, heti kun se on heihin kylvetty, tulee ottamaan sen pois. Kylvö kallioiseen paikkaan taas kuvaa niitä, jotka sanan kuullessaan heti ottavat sen iloiten vastaan mutta jotka kestävät vain hetken, koska heiltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, he luopuvat kohta. Sitten on siemen, joka kylvettiin ohdakkeiden sekaan. Se tarkoittaa niitä, jotka kuulevat sanan mutta joissa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden petolliset houkutukset ja muut mielihalut saavat heissä sijan ja tukahduttavat sanan. Mutta kylvö hyvään maahan kuvaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan. He tuottavat satoa, kolmekymmentä, kuusikymmentä tai sata jyvää

        Tuolla mielikuvitusjutullla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, ymmärrän kyllä tuon vertauksen, mutta kun "sana" joka pitäisi ottaa vastaan on mielikuvituksen tuotetta. Minua loukkaa, että tulet tunkemaan tuollaista paskaa tähän. En usko jumalaan tai raamatun satuihin ylipäätänsä, en kuulu kirkkoon enää ja en todellakaan ota yhden yhtäkään askelta mitään uskontokuntaa kohti. Olen kuitenkin miettinyt, että ehkä jokin korkeampi voima/korkeammat voimat tätä maailmankaikkeutta pyörittää. En vain tiedä, että mikä/mitkä joten en myöskään nimeä mitään tai palvo mitään. Elämme täällä vain kerran, jotkut pidempään ja jotkut vähemmän aikaa. Jokainen on oman elämänsä herra ja siksi minä voin sen myös päättää. Ymmärrän toki sen, että joillekin usko on voimavara, mutta on se surullista kun se voimavara perustuu satukirjan tarinoihin. Yhtälailla minäkin voisin saada voimaa vaikka Lumikki ja seitsemän kääpiötä sadusta.


      • Anonyymi
        14 plus 2 kirjoitti:

        Näin hän heitä opetti:"Kuulkaa! Mies lähti kylvämään. Ja kun hän kylvi, kävi niin, että osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät. Osa putosi kallioiseen paikkaan, missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta. Osa taas putosi ohdakkeiden sekaan, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä siitä saatu satoa. Mutta muut jyvät putosivat hyvään maahan. Ne nousivat oraalle, kasvoivat ja antoivat sadon, mikä kolmekymmentä, mikä kuusikymmentä, mikä sata jyvää."Ja hän sanoi: "Jolla on korvat, se kuulkoon!"

        Sitten Jeesus sanoi: "Jos te ette käsitä tätä vertausta, niin onko teistä ymmärtämään muitakaan vertauksia? Kylvömies kylvää sanan. Tien oheen kylvetty siemen tarkoittaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan mutta joilta Saatana, heti kun se on heihin kylvetty, tulee ottamaan sen pois. Kylvö kallioiseen paikkaan taas kuvaa niitä, jotka sanan kuullessaan heti ottavat sen iloiten vastaan mutta jotka kestävät vain hetken, koska heiltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, he luopuvat kohta. Sitten on siemen, joka kylvettiin ohdakkeiden sekaan. Se tarkoittaa niitä, jotka kuulevat sanan mutta joissa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden petolliset houkutukset ja muut mielihalut saavat heissä sijan ja tukahduttavat sanan. Mutta kylvö hyvään maahan kuvaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan. He tuottavat satoa, kolmekymmentä, kuusikymmentä tai sata jyvää

        Ja taas Jeesus pelastaa!
        Miksi edes olet näillä saiteilla, jos sinulla on jo "autuas pelastajasi??"


      • Anonyymi
        14 plus 2 kirjoitti:

        Näin hän heitä opetti:"Kuulkaa! Mies lähti kylvämään. Ja kun hän kylvi, kävi niin, että osa siemenistä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät. Osa putosi kallioiseen paikkaan, missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta. Osa taas putosi ohdakkeiden sekaan, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan, eikä siitä saatu satoa. Mutta muut jyvät putosivat hyvään maahan. Ne nousivat oraalle, kasvoivat ja antoivat sadon, mikä kolmekymmentä, mikä kuusikymmentä, mikä sata jyvää."Ja hän sanoi: "Jolla on korvat, se kuulkoon!"

        Sitten Jeesus sanoi: "Jos te ette käsitä tätä vertausta, niin onko teistä ymmärtämään muitakaan vertauksia? Kylvömies kylvää sanan. Tien oheen kylvetty siemen tarkoittaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan mutta joilta Saatana, heti kun se on heihin kylvetty, tulee ottamaan sen pois. Kylvö kallioiseen paikkaan taas kuvaa niitä, jotka sanan kuullessaan heti ottavat sen iloiten vastaan mutta jotka kestävät vain hetken, koska heiltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, he luopuvat kohta. Sitten on siemen, joka kylvettiin ohdakkeiden sekaan. Se tarkoittaa niitä, jotka kuulevat sanan mutta joissa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden petolliset houkutukset ja muut mielihalut saavat heissä sijan ja tukahduttavat sanan. Mutta kylvö hyvään maahan kuvaa ihmisiä, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan. He tuottavat satoa, kolmekymmentä, kuusikymmentä tai sata jyvää

        Ja, anteeksi, mutta jos haluatte Jeesuksen siunausta kaikkeen - Menkää ihmiset kirkkoon rukoilemaan. Se varmasti auttaa teidän kohdallanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas Jeesus pelastaa!
        Miksi edes olet näillä saiteilla, jos sinulla on jo "autuas pelastajasi??"

        Tää nyt on vähä rumasti sanottu, mutta uskovaiset on vähän kuin alkoholistit. Ne luulee ettei kellään voi olla hauskaa, jos ei ota heidän troppejaan.


      • Anonyymi
        Aloittaja.. kirjoitti:

        Tuolla mielikuvitusjutullla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, ymmärrän kyllä tuon vertauksen, mutta kun "sana" joka pitäisi ottaa vastaan on mielikuvituksen tuotetta. Minua loukkaa, että tulet tunkemaan tuollaista paskaa tähän. En usko jumalaan tai raamatun satuihin ylipäätänsä, en kuulu kirkkoon enää ja en todellakaan ota yhden yhtäkään askelta mitään uskontokuntaa kohti. Olen kuitenkin miettinyt, että ehkä jokin korkeampi voima/korkeammat voimat tätä maailmankaikkeutta pyörittää. En vain tiedä, että mikä/mitkä joten en myöskään nimeä mitään tai palvo mitään. Elämme täällä vain kerran, jotkut pidempään ja jotkut vähemmän aikaa. Jokainen on oman elämänsä herra ja siksi minä voin sen myös päättää. Ymmärrän toki sen, että joillekin usko on voimavara, mutta on se surullista kun se voimavara perustuu satukirjan tarinoihin. Yhtälailla minäkin voisin saada voimaa vaikka Lumikki ja seitsemän kääpiötä sadusta.

        Entä jos kävisit koulun ussan tunnit uudestaan


      • Anonyymi
        Aloittaja.. kirjoitti:

        Tuolla mielikuvitusjutullla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, ymmärrän kyllä tuon vertauksen, mutta kun "sana" joka pitäisi ottaa vastaan on mielikuvituksen tuotetta. Minua loukkaa, että tulet tunkemaan tuollaista paskaa tähän. En usko jumalaan tai raamatun satuihin ylipäätänsä, en kuulu kirkkoon enää ja en todellakaan ota yhden yhtäkään askelta mitään uskontokuntaa kohti. Olen kuitenkin miettinyt, että ehkä jokin korkeampi voima/korkeammat voimat tätä maailmankaikkeutta pyörittää. En vain tiedä, että mikä/mitkä joten en myöskään nimeä mitään tai palvo mitään. Elämme täällä vain kerran, jotkut pidempään ja jotkut vähemmän aikaa. Jokainen on oman elämänsä herra ja siksi minä voin sen myös päättää. Ymmärrän toki sen, että joillekin usko on voimavara, mutta on se surullista kun se voimavara perustuu satukirjan tarinoihin. Yhtälailla minäkin voisin saada voimaa vaikka Lumikki ja seitsemän kääpiötä sadusta.

        Ymmärrän vihasi mutta raamattu on historian kirja juuri niinkuin muutkin historian kirjat. Joku on eläny elämänsä sille että voi hyvin kun on hyvä omatunto kaikesta ja optettaa siitä meille. Kyllä minäkin epäilen mutta silti jotenkin uskon ja kuolemaa toivon. Minulle kuolema olisi vain voitto mutta tuo kipu itseänikin hieman pelottaa sillä itsesuojeluvaisto herää. Siitä syystä olenkin ajatellut lähteä johonkin sotaisaan maahan kuolemaan samalla kun autan jotain muuta selviämään.


    • samaistun

      Noniin, kerrankin löydän samanlaisen henkilön kuin minä itse. Olen 22-vuotias nainen joka on kyllästynyt elämään helvetissä. Lääkkeitä syöny 7-vuotta, käyny terapiat ja osastohoidot ja ollu sairaalassa yliannostuksen takia joka ei onnistunut. Elämäni on helvettiä ja toivoin etten olisi koskaan edes syntynyt. Tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu ja tiedän myös ettei mikään saa sinun, tai minun, päätä käännettyä tässä tosiasiassa että joidenkin elämä vaan on helvettiä ja haluaa päästä pois tuskasta. Odotan kuolemaa hymyillen, en pelkää sitä. En pelkää kipuja tai mitään, haluan vain kuolla jotta kaikki loppuisi. En usko jumalaan (suurin satukirja ikinä: raamattu) joten en myöskään taivaaseen. Kun kuolen niin kaikki loppuu...ja se tuntuu niin helvetin ihanalta ajatukselta että tuska ja kärsimys loppuu joten ehkä se onkin minun näkemys "taivaasta". Olen suunnitellut jo lähtöni, joka tapahtuu pian....odotan vain tilaisuutta. Olen valinnut tarkkaan lääkkeet ja pidän huolen että tällä kertaa onnistun! Joten en siis ole yksin, joku muukin tuntee elämän ahdistavana ja inhottavana paikkana...vaikka sitten "helvettinä"!

      • Anonyymi

        Kyllä


    • ThinkerGirl14

      Mahtava tarina, en taidakkaan kokeilla lääkkeitä. Hyvin kuvailtu. Sitä tässä on jo pitkään kaivannut! Mutta mitäs sitten kun ranteet auki? Kelle soittaa, millä mennä, minne mennä? Jos osaa painesiteen? Millainen hoito? Mitä ne lääkärit tekee ja kyselee? Millaiset tilit raikas side? Pystyykö käydä suihkussa vai pitääkö peittää haava?

    • SamaHeppu

      Millaiset tikit tai side? * Ja jos on vielä yksin kotona eikä kehtaa soittaa 112?

    • TaasSamaHeppuli

      Ja joo haluan huomiota, sillä en sitä mistään saa. Kaverit vaan on keskenää ja mä oon 3, 5 tai 6 pyörä. Kyllä aikuiset ja sisaruksetkin varmaan välittää mutta bitut vaan. Negatiivista kyllä kun tällainen paska pää oon. Masennus on, mutta en halua palatakkaan normaaliin kun huomasin millainen kusipää olen iloisena. Tappaa en yritä vielä, mutta otan selvää kestääkö sitä kipua mikä pikku viikossa tulee.

    • Anonyymi

      Pelleilin aikoinaan lääkkeiden kanssa, se oli oikeastaan pelkkää huomion hakemista. Usein vedin jotakin purkillisen ja sitten soitin ambulanssin. Tosi typerää. Ei ihminen joka haluaisi kuolla niin soita heti itselleen apua. Olin silloin aikoinaan n. 20 kertaa vatsahuuhtelussa. Yhden ainoan kerran oli läheltä piti-tilanne. Minulle jouduttiin tekemään veridialyysi 3 kertaa. Kaikki tuo on omaisille todella rankkaa koettavaa. Kun sitten loppujen lopuksi kasvoin aikuiseksi niin päätin että en itselleni enää tuollaista tee. Osittain heitin vielä vitsinä että lopetin koska en ikinä onnistunut. Se on tosiasia että psyykelääkkeillä ei ihan herkästi itseään hengiltä saa. Ja miksi pitäisi? Sitä kannattaa aina miettiä siinä vaiheessa jos tilanteet ajautuvat niinkin pitkälle että haluaa luovuttaa. Vuosien jälkeen olen omia hölmöilyjäni jonkin verran miettinyt ja tullut tulokseen että ei siinä ollut mitään järkeä. Miettinyt että onneksi ei ikinä sattunut vahinkoa ja saan olla vielä täällä maan päällä, omaksi iloksi ja muiden kiusaksi...

    • Anonyymi

      Lost

    • Anonyymi

      mulla ois 10mg seronilii joku parikymmentä
      ei niilläkää varmaa henki lähe, oks jollai kokemuksii

      • Anonyymi

        Ei ole kokemuksia (jos olisi niin tuskin olisin täällä kertomassa että ”joo sillä ja sillä lääkkeellä sain itseni tapettua”) mutta tokkopa noilla henki menee, ylipäätäänkin lääkkeillä yrittäessä päätyy lähinnä suolihuuhteluun ja lääkkeestä riippuen saa hirvittävät tuskat sekä mahdollisesti elinikäisiä sisäelinvaurioita. Tietyillä reseptilääkkeillä onnistuu, mutta ei taatusti masennuslääkkeillä.


    • Anonyymi

      Aa eli riittää että otan koko paketin lääkärin määräämiä lääkkeitä 👍🏼

    • Anonyymi

      Ei kai 100 pros. varmaa tapaa olekaan itsemurhan tekoon.

    • Anonyymi

      ite vedin pari vk sit lähes 100 20mg serotoniilia ja burnanaa että panadolia… Sain joitaki kouristuskohtauksia ja mun pikkuveljen piti soittaa lanssi paikalle. Mentii sit vilkut pääl sairaalaa. Oli läheltäpiti tilanne :( . En suosittele, läheiset sai traumat kuten itekki. Ne syyttää itteää mitä teki väärin vaik yritän vakuutella et se on mun pääkoppa missä se vika on ei ne…

    • Anonyymi

      Tääl 22v tyttö ja otin maaliskuun lopussa 28tbl 10mg olanzapiinia. Jouduin ambulanssilla sairaalaan vilkut soiden ja suoraa teholle hengityskoneesee. Taju lähti kokonaa ja ihme kyllä en kertakaa oksentanu. Voin sanoa, että oli ihanaa olla tajuttomana koska sai hetken olla pois tästä elämästä. Olihan se läheisille kova koettelemus ja kadun tavallaa että tein sen mutta samalla voisin yrittää uudelleen... Jotenki tää elämä ei vaa tunnu elämisen arvoselta...

    • Anonyymi

      Aloittajalle: Otan osaa. Mutta minulla on ehdotus. En kannata huumeita, enkä oikeastaan mitään mikä vaikuttaa päätöksentekokykyyn, mutta oletko koskaan kokeillut suipposilokkeja? Ne voivat tunnetusti parantaa syvään ahdinkoon ajautuneita ihmisiä. Voimakkuutta voi verrata LSD:hen. Silokit voivat antaa todella voimakkaita ykseyden kokemuksia universumin kanssa, mutta samalla voi mennä jotain ajatusmalleja uusiksi. Uskon että sellaisesta voisi olla apua, mutta niitä pitää kunnioittaa, koska todella voimakkaita ovat. En usko että ihminen haluaa tappaa itseään, vaan haluaa eroon tietyistä tunteista, ajatuksista jos olosuhteista. Ihmisen tajunta, se joka havaitsee, on kuitenkin jo vapaa näistä kaikista. Jos osaat englantia, kuuntele Eckhart Tollen puheita, varsinkin vanhoja. Hyviä kirjojakin on suomennettu. Ota askel taaksepäin elämäntilanteestasi ja ajatuksista ja tunteista. Positiivisiakin yllätyksiä voi elämässä olla. Tutki nuo vinkit!

    • Anonyymi

      Miten paljon pitää ottaa unilääkkeitä että kuolee ?

    • Anonyymi

      Heittäkää vaan ittenne hirteen

    • Anonyymi

      Varmaankin olisi tehokkaampaa murskata lääkkeet ja liottaa. Kokonaisia kovia tabletteja jos nielee kourakaupalla, niin pukkaa ylös ennen imeytymistä...

    • Anonyymi

      Ainakin itse olen suunnitellut hankkivani jotain kunnollisia lääkkeitä tai vaikka fentanyliä katukaupasta. Aika turhaa temppuilla jonkun Panadolin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe