Mitä tarkoittaa "First things first"?
Mitä tarkoittaa "First things first"?
11
7863
Vastaukset
- hhhhhhhf
Mäkää en tiiä. Kertokaa jos tiedätte!! xDD
- kielinaattori111
enklantilainen sanonta. suoraa suameks ekat asiat ensin mutta käsittäisin niin että vastaa sanontaa "älä jätä huomiseen sitä, minkä voit tehdä tänään" tai sen tapaista ^^
- Mierolainen122
kielinaattori111 kirjoitti:
enklantilainen sanonta. suoraa suameks ekat asiat ensin mutta käsittäisin niin että vastaa sanontaa "älä jätä huomiseen sitä, minkä voit tehdä tänään" tai sen tapaista ^^
käyttää parempaa ilmaisua: "Tärkeimmät asiat ensin".
- Kk
Mierolainen122 kirjoitti:
käyttää parempaa ilmaisua: "Tärkeimmät asiat ensin".
This.
- zepakko
Mullakin olisi ongelma. Mikä hymiö on tälläinen
- kohan aattelin
mie aattelisin että se olis ennemminki jotaki tyyliin asiat tärkeysjärjestykseen? vaiko eikö?
- oppikaas englantia
Englanti 10 kaikilla näköjään. Tirsk.
- jas-zas-
Se tarkoittaa, että tärkeimmät asiat ensiksi!
- Kk
Easy come, easy go
Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Tuon alkuperäisen englanninkielisen version ymmärtää paremmin. - Kylmät kädet
Englanniksi sanonnat ovat aina paljon loogisempia, lyhyempiä sekä ytimekkäämpiä.
Esimerkiksi: Ei kannata nuolaista, ennen kuin tipahtaa.. englanniksi varmasti paljon parempi. - EnglishBoi
First things first means first things first, thats it. ekat asiat ensin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697