surettaa

27

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa musiikkia ja meillä on niin ihana kuuma 29astetta laitetaan soimaan *hiljasta ja rauhallista

      • kysyjä.

        29 astetta laitetaan soimaan??????????


      • parempi.

      • ?

      • ? kirjoitti:

        kumpaakos sukupuolta se sammakko tänään on?

        huuhaalla niin sammakonkutuaika mietiDDDD...Oletkos jaksanut päivystää taas viikonlopun woi ressua


      • (((
        sammakko17 kirjoitti:

        huuhaalla niin sammakonkutuaika mietiDDDD...Oletkos jaksanut päivystää taas viikonlopun woi ressua

        sammis,,,kutee puskissa ja monella nikillään,,,vaihda välillä tyyliä((())))


      • parhain.

      • ?????
        sammakko17 kirjoitti:

        huuhaalla niin sammakonkutuaika mietiDDDD...Oletkos jaksanut päivystää taas viikonlopun woi ressua

        tämä on huuhaa ja sulla nikkejä mutta miksi ystäviäsikin kiusaat monella nikillä ?


      • ((( kirjoitti:

        sammis,,,kutee puskissa ja monella nikillään,,,vaihda välillä tyyliä((())))

        Tyrkytä tapojas en kerkeä oleen täällä niin usein kuin sinä,mutta hauskaa illanjatketta ,mua hymyilyttää ...


      • ....:)
        sammakko17 kirjoitti:

        Tyrkytä tapojas en kerkeä oleen täällä niin usein kuin sinä,mutta hauskaa illanjatketta ,mua hymyilyttää ...

        puhisuttaa,,,olet oppinut tuon älä tyrkytä tapojasi täältä huuhaalta,,, voi ressukkaa,,,hengitä välillä ettet tukehdu,,,


      • Cassis-Alma
        ? kirjoitti:

        kumpaakos sukupuolta se sammakko tänään on?

        itse kumpaa sukupuolta sinä olet?,,, mut ilmeisimmin joku katkroitunu kuitenkin, sukupuolesta huolimatta!,,, No mitä sen väliä kumpaa sukupuolta olet,,, muuten tiedätkö itsekkään?,,, vilkase pöksyihis jos on hukassa ;o)))),,,


      • pistän paremmaksi

    • tietäjä.

      sammako laettoo puurokattilan tulille nii soiha siinä kattila ja perse

      • oikea possujen

        POSSU! sairas olet!


    • muistelija.

      eiks ne oo aina huonossa hapessa. joskus loppuu happi kokonaan.

      • ?????????

        SE NYT MIES VAI NAINEN


    • Mites hiivatissa tällaisesta aloituksesta saatiin aikaiseksi haukkumaketju?

      • Siinä meni pala todella tärkeää historiaa:(



    • Viivi.

      että on kuollut.

    • up

      up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe