...pyydän anteeksi sinulta,että rakastan sinua niin paljon. En mahda sille mitään..olen toki yrittänyt..olen toivonut että pääsisin eroon tästä..olen halunnut ajatella muuta...jotain uutta...olen odottanut että tunne kuolisi pois...
Olen toivonut että se lähtisi vaikka silloin kun sinulla on uusi nainen..
Olen yrittänyt sitä juodakkin pois...
Mutta ei se lähde, ei millään...se naurettava, lapsellinen tunne... Minä en saa sitä pois että rakastan sinua, että sinun kuvasi on mielessäni aina...että toivon sinulle vain niin paljon hyvää että yritän siksi olla elämässäsi syrjässä...että sinä,rakkaani saisit elämässäsi sen mikä
on sinulle kaikkein kauneinta...
jonkun jota rakastaisit....
Minä aina
rakastan sinua
-j-
rakkaani -j-
6
1147
Vastaukset
- mutta
kannattaisi ehkä laittaa tuo henkilökohtaisesti koska on paljon j-alkuisia.
mutta asiaan, mistäpä sinä tiedät hänen tunteistaan, onko hän sulle kertonut ettei rakasta? jos ei niin äläpä vielä heitä pyyhettä kehään.- w30+
vaikka ei ole kertonut, ettei välitä.
Ei ainakaan samalla tavoin kuin minä.
Mutta tämä on niitä asioita mihin ei itse pysty vaikuttamaan.... rakastan vain hiljaa.
Onneksi hän silti on osa elämääni...edes ystävänä.
....en ole walentina vaan joku muu.......
- -j-
Mäkin olen -J- ja huomasin tuon viestin ja on pakko kysyy kun sun nikkis tuntuu jotenkin tutunoloiselta, ootko sä Walentina?
En tiedä siis ootko mun kaipaamani Walentina mut WALENTINALLE haluun sanoo että:
rakastan sua edelleen (paljon) eikä mun tunteet ole muuksi muuttuneet kuin vaan siten että ovat voimistuneet. Enhän muuten viestejäkään laittais päivätolkulla jos en rakastaisi sua (siis Walentinaa). Enkä muuten haaveilis yhteisestä tulevaisuudesta jos en nimenomaan sitä sun kanssa haluais viettää. - -J-
Niin minäkin sinua. Voi hyvin!
- w30+
...miten olen toivonu kuulevani nuo sanat.....
Kumpa saisin kuulla ne oikealta ihmiseltä....
Kaipaan niin kovasti.....
-w- - Jussi
w30+ kirjoitti:
...miten olen toivonu kuulevani nuo sanat.....
Kumpa saisin kuulla ne oikealta ihmiseltä....
Kaipaan niin kovasti.....
-w-Olet säälittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155