Enkelten aerodynamiikka

10 pot 22

Olen monasti ajatellut kuinka enkelit selviävät lennoillaan ilman pyrstöä. Myös siipien eijoituksessa olisi toivomisen varaan. Osaako joku valaista asiaa paremmin?

19

1802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      olet käsittänyt koko enkelijutun ihan väärin.

      • fgsjfg

        ilmeisestikin olet käsittänyt sen oikein?


      • Aritta
        fgsjfg kirjoitti:

        ilmeisestikin olet käsittänyt sen oikein?

        miten minä enkelit käsitän?


      • Athos Brodda
        Aritta kirjoitti:

        miten minä enkelit käsitän?

        ..vaan, minä voin puolestani kirjoittaa miten käsitän Helinä-keijun.


      • Aritta
        Athos Brodda kirjoitti:

        ..vaan, minä voin puolestani kirjoittaa miten käsitän Helinä-keijun.

        Olisi kiva tietää. :-)


    • G.A. Briel

      Itseasiassa siivet ovat hämäystä, ne otetaan pois lennettäessä. Enkeleitä pitäisi verrata lähinnä raketteihin - he lentävät anuksesta purkautuvan suolikaasun voimalla.

    • Aerodynamiikka

      Jos nyt ajatellaan että ne siivet tulevat selästä, niin eikös silloin enkelit kykene käyttämään käsiään ja jalkojaan ohjatakseen lentoaan ja ilmavirtauksia?

      Tässä linkissä on kuvattu edellä mainitun kaltainen enkeli, niin ymmärrätte minkälaisesta enkelistä minä puhun:
      http://satullite.net/muisto/enkeli.jpg

      • 10 pot 22

        Kuvaamasi enkeli on ihastuttava, mutta sen aerodynamiikka toimisi vain jalat edellä lennettäessä ja silloinkin vain yliääninopeuksilla.

        Tähän asiaan liittyen (joskin aikamoisella aasin sillalla) kerron pienen tarinan kotinurkiltani. Asia siis liittyy enkelten lentotaitoon.

        Ihmettelin kovasti rännikouruja puhdistaessani sieltä lehtimullan seasta löytynyttä paria kastematoa, jotta kuinkas he tänne kouruun ovat eksyneet. heitin madot maahan, jolloin oitis pesästään pudonnut pikkulinnun poikanen ne nokki nokkaansa.

        Aasinsilta on tässä:

        Enkeli oli nähnyt pesästään pudonneen pikkulinnun ja noutanut tunkioltamme pari kastematoa sille nokkaan pantavaksi. Huonon ohjailuominaisuutensa vuoksi, oli enkeli kuitenkin matoa kuljettaessaan joutunut lentonsa aikana jonkinlaiseen syöksyvolttikierteeseen ja pudottanut madot hädissään taloni yläpuolella. Näin madot olivat joutuneet vesikourujen lehtimultaan. Samoihin aikoihin olin ilmestynyt tikkaineni kouruja puhdistelemaan ja enkeli ei halunnut näyttäytyä minulle. Näin enkeli poistui näköpiiristä ajatellen myöhemmin tulla suorittamaan tehtävänsä loppuun. Sattuman oikuista kuitenkin satuin heittämään madot juuri lintuparan lähelle ja tehtävä sai näin aivan onnellisen lopun.

        Tämä tarina syntyi kun mietin, jotta miksi madot olivat vesikourun lehtimullassa. Aikaisemmin minua vaivannut enkelten lentotaito yhdisti ajatukseni tähän mato-ongelmaan ja näin molemmat ongelmat saivat mielessäni rauhan.

        Mietin jonkin aikaa, jotta onko tämä tarina kertomisen arvoinen, vai voisiko se mahdollisesti loukata enkelmaailmaa tai enkeli-ihailijoita? Mitä mieltä sinä olet asiasta?

        Mietin myös, miksi enkeli ei halunnut minun näkevän häntä?


      • Aerodynamiikka
        10 pot 22 kirjoitti:

        Kuvaamasi enkeli on ihastuttava, mutta sen aerodynamiikka toimisi vain jalat edellä lennettäessä ja silloinkin vain yliääninopeuksilla.

        Tähän asiaan liittyen (joskin aikamoisella aasin sillalla) kerron pienen tarinan kotinurkiltani. Asia siis liittyy enkelten lentotaitoon.

        Ihmettelin kovasti rännikouruja puhdistaessani sieltä lehtimullan seasta löytynyttä paria kastematoa, jotta kuinkas he tänne kouruun ovat eksyneet. heitin madot maahan, jolloin oitis pesästään pudonnut pikkulinnun poikanen ne nokki nokkaansa.

        Aasinsilta on tässä:

        Enkeli oli nähnyt pesästään pudonneen pikkulinnun ja noutanut tunkioltamme pari kastematoa sille nokkaan pantavaksi. Huonon ohjailuominaisuutensa vuoksi, oli enkeli kuitenkin matoa kuljettaessaan joutunut lentonsa aikana jonkinlaiseen syöksyvolttikierteeseen ja pudottanut madot hädissään taloni yläpuolella. Näin madot olivat joutuneet vesikourujen lehtimultaan. Samoihin aikoihin olin ilmestynyt tikkaineni kouruja puhdistelemaan ja enkeli ei halunnut näyttäytyä minulle. Näin enkeli poistui näköpiiristä ajatellen myöhemmin tulla suorittamaan tehtävänsä loppuun. Sattuman oikuista kuitenkin satuin heittämään madot juuri lintuparan lähelle ja tehtävä sai näin aivan onnellisen lopun.

        Tämä tarina syntyi kun mietin, jotta miksi madot olivat vesikourun lehtimullassa. Aikaisemmin minua vaivannut enkelten lentotaito yhdisti ajatukseni tähän mato-ongelmaan ja näin molemmat ongelmat saivat mielessäni rauhan.

        Mietin jonkin aikaa, jotta onko tämä tarina kertomisen arvoinen, vai voisiko se mahdollisesti loukata enkelmaailmaa tai enkeli-ihailijoita? Mitä mieltä sinä olet asiasta?

        Mietin myös, miksi enkeli ei halunnut minun näkevän häntä?

        Tarinasi on oikein mielenkiintoinen. Itse olen pohtinut aikoinani vastaassa tilanteessa syytä moiseen: Mitä/miksi/miten nämä madot ovat päässeet tänne ränniin? Ja täytyy myöntää että en ole tullutkaan ajatelleekseni enkeleiden olevan tämän asian takana.

        Ja jos jatketaan vielä tuota enkeleiden aerodynamiikkaa, minusta tuo linkittämäni kuva enkelistä pystyy lentämään myös pää edellä. Jos miettii vaikkapa formula-autoja, niin niissäkin takana ilmanohjaimia (takasiipi mm.) ja edessä on sitten etusiipi.
        Eli ajatuksissani enkelit tuottavat lentovoimansa siivillään ja niiden ja käsiensä avulla hallitsevat kulkusuuntaansa. Siipiensä ja jalkojensa avulla ne sitten säätävät lentokorkeutta. Tämä siis pätee ns. "Teräsmiehen lentotyyliin" eli vaakalentoon. Suoraan ylöspäin kohdistuva lento tapahtuu täysin siipien avulla ja raajoillaan enkelit pitävät itsensä ja nousunsa vakaana ennen kuin kääntyvät vaakalentoon.

        Ja miksei enkeleitä usein näy tai tämä kyseinen enkeli ei näyttäytynyt sinulle? Luulen että enkeleitä on ehkä hetken verran kaunisteltu. Voipi olla että ne on ihan törkeän rumia. Tai sitten tämä tarinasi enkeli oli ruma. Kenties oli alasti ja häpesi itseään?


      • Joe Dalton
        Aerodynamiikka kirjoitti:

        Tarinasi on oikein mielenkiintoinen. Itse olen pohtinut aikoinani vastaassa tilanteessa syytä moiseen: Mitä/miksi/miten nämä madot ovat päässeet tänne ränniin? Ja täytyy myöntää että en ole tullutkaan ajatelleekseni enkeleiden olevan tämän asian takana.

        Ja jos jatketaan vielä tuota enkeleiden aerodynamiikkaa, minusta tuo linkittämäni kuva enkelistä pystyy lentämään myös pää edellä. Jos miettii vaikkapa formula-autoja, niin niissäkin takana ilmanohjaimia (takasiipi mm.) ja edessä on sitten etusiipi.
        Eli ajatuksissani enkelit tuottavat lentovoimansa siivillään ja niiden ja käsiensä avulla hallitsevat kulkusuuntaansa. Siipiensä ja jalkojensa avulla ne sitten säätävät lentokorkeutta. Tämä siis pätee ns. "Teräsmiehen lentotyyliin" eli vaakalentoon. Suoraan ylöspäin kohdistuva lento tapahtuu täysin siipien avulla ja raajoillaan enkelit pitävät itsensä ja nousunsa vakaana ennen kuin kääntyvät vaakalentoon.

        Ja miksei enkeleitä usein näy tai tämä kyseinen enkeli ei näyttäytynyt sinulle? Luulen että enkeleitä on ehkä hetken verran kaunisteltu. Voipi olla että ne on ihan törkeän rumia. Tai sitten tämä tarinasi enkeli oli ruma. Kenties oli alasti ja häpesi itseään?

        Enkelin olisi syytä käyttää kypärää lentäessään pää edellä ainakin supersoonisilla nopeuksilla. Epäilen kuitenkin ettei enkelin siipisulat pysy kuosissa lennettässä yli äänen nopeuden. Onko kellään näköhavaintoa lentävästä enkelistä ? Jos on niin räpyttääkö enkeli siipiään vai tuleekp eteenpäin työntävä voima jostain jälkipottimesta ?


    • iltojen kuluksi.

      Toivon että asiaan paneudutaan huolella, ja toivoisin myös näkeväni selostuksen millä tavalla lopputulokseen on päädytty.
      Kysyn siis: Mikä oli Jeesuksen lähtönopeus?

      • Aerodynamiikka

        Jotta tätä voitaisiin pohtia, pitäisi minun mielestäni kaikkien olla kärryllä mistä puhutaan. Jos oikein käsitin niin nyt puhutaan Jeesuksen taivaaseenastumisesta. No ainakin mä puhun nyt siitä. Tai oikeastaan heitän lisää pohdittavaa.

        Katsoin jonkun dokumentin muutama vuosi sitten. Siinä eräs uskova tutkija sanoi ettei Jeesuksen fyysinen ruumis sinne taivaaseen päätynyt. Tuuli vain heitti sen ruumiin jonnekkin metsään ja Jeesuksen henki sinne taivaaseen meni.
        Jos tästä ruvetaan pohtimaan tuota lähtönopeutta, tulisi meidän saada selville Jeesuksen paino. Ja kun paino on saatu, voimme laskea sen avulla vähimmäisen tuulen nopeuden, jolla Jeesus lähtisi lentoon. Tämä antaisi jotain osviittaa Jeesuksen lähtönopeudesta. Ja jos halutaan mennä ihan tarkkoihin tuloksiin, pitäisi meidän myös tietää mm. Jeesuksen vaatetus ja tuulen suunta. Muistaakseni lähtöpaikka oli joku kallio/vuori/kukkula tms.


      • nyt-sitä-järkeä
        Aerodynamiikka kirjoitti:

        Jotta tätä voitaisiin pohtia, pitäisi minun mielestäni kaikkien olla kärryllä mistä puhutaan. Jos oikein käsitin niin nyt puhutaan Jeesuksen taivaaseenastumisesta. No ainakin mä puhun nyt siitä. Tai oikeastaan heitän lisää pohdittavaa.

        Katsoin jonkun dokumentin muutama vuosi sitten. Siinä eräs uskova tutkija sanoi ettei Jeesuksen fyysinen ruumis sinne taivaaseen päätynyt. Tuuli vain heitti sen ruumiin jonnekkin metsään ja Jeesuksen henki sinne taivaaseen meni.
        Jos tästä ruvetaan pohtimaan tuota lähtönopeutta, tulisi meidän saada selville Jeesuksen paino. Ja kun paino on saatu, voimme laskea sen avulla vähimmäisen tuulen nopeuden, jolla Jeesus lähtisi lentoon. Tämä antaisi jotain osviittaa Jeesuksen lähtönopeudesta. Ja jos halutaan mennä ihan tarkkoihin tuloksiin, pitäisi meidän myös tietää mm. Jeesuksen vaatetus ja tuulen suunta. Muistaakseni lähtöpaikka oli joku kallio/vuori/kukkula tms.

        Enkelit ovat henkiolentoja ja te puhutte fyysisen maailman lainalaisuuksista aivan kuin he olisivat sidottu niihin. Pelkkä ajatus saa henkiolennot liikkeelle, ei tarvita mitään lähtönopeuksia ja siihen vaikuttavia fyysisiä tekijöitä.

        Eihän Jeesuksen ruumis ollut enää ylösnousemuksen jälkeen sama fyysinen ruumis vaan se oli kirkastettu, joka pystyi kulkemaan fyysisten esteiden läpi. Uskova tutkija taitaa olla mielikuvituksesi tuotetta! Kukaan uskova ei sanoisi, että tuuli heitti Jeesuksen ruumiin jonnekin metsään!!! :DD


      • Aerodynamiikka
        nyt-sitä-järkeä kirjoitti:

        Enkelit ovat henkiolentoja ja te puhutte fyysisen maailman lainalaisuuksista aivan kuin he olisivat sidottu niihin. Pelkkä ajatus saa henkiolennot liikkeelle, ei tarvita mitään lähtönopeuksia ja siihen vaikuttavia fyysisiä tekijöitä.

        Eihän Jeesuksen ruumis ollut enää ylösnousemuksen jälkeen sama fyysinen ruumis vaan se oli kirkastettu, joka pystyi kulkemaan fyysisten esteiden läpi. Uskova tutkija taitaa olla mielikuvituksesi tuotetta! Kukaan uskova ei sanoisi, että tuuli heitti Jeesuksen ruumiin jonnekin metsään!!! :DD

        No tää uskova tutkija oli jostain MTV3 Max dokumentista. Tai sitten jostain 4D:n Jeesuksen hautaa etsimässä tai vastaavasta. Ja kaveri oli sen oloinen että haastattelu oli katkaistu juuri ennen kuin tutkija sanoi "mainitsinko muuten että olen muslimi?".

        Ja saahan täällä keskustella olivat ne enkelit sitten sidottujat tai ei sidottuja fyysiseen maailmaan ja sen lakeihin.

        --------------------------------------------------------

        Muistaakseni X-Men 3:ssa oli joku enkelihahmoinen mutantti. Miten se lenteli? Jotain osviittaa saisko?


      • hänen olleen
        Aerodynamiikka kirjoitti:

        Jotta tätä voitaisiin pohtia, pitäisi minun mielestäni kaikkien olla kärryllä mistä puhutaan. Jos oikein käsitin niin nyt puhutaan Jeesuksen taivaaseenastumisesta. No ainakin mä puhun nyt siitä. Tai oikeastaan heitän lisää pohdittavaa.

        Katsoin jonkun dokumentin muutama vuosi sitten. Siinä eräs uskova tutkija sanoi ettei Jeesuksen fyysinen ruumis sinne taivaaseen päätynyt. Tuuli vain heitti sen ruumiin jonnekkin metsään ja Jeesuksen henki sinne taivaaseen meni.
        Jos tästä ruvetaan pohtimaan tuota lähtönopeutta, tulisi meidän saada selville Jeesuksen paino. Ja kun paino on saatu, voimme laskea sen avulla vähimmäisen tuulen nopeuden, jolla Jeesus lähtisi lentoon. Tämä antaisi jotain osviittaa Jeesuksen lähtönopeudesta. Ja jos halutaan mennä ihan tarkkoihin tuloksiin, pitäisi meidän myös tietää mm. Jeesuksen vaatetus ja tuulen suunta. Muistaakseni lähtöpaikka oli joku kallio/vuori/kukkula tms.

        sen ajan paikallista keskimittaa kookkaampi, eli noin 180cm saattaisi olla lähtökohtana pituudelle. Olettaisin vahvasti ettei ylipainoakaan kertynyt kulkurille runsaasti kalaa ja hedelmiä sisältävän ruokavalion johdosta joten veikkaan painoksi noin 85kg josta todennäköisesti suuri osa oli lihasta, talonrakentajana eli puusepän töissä kehittynyttä.
        Vaatetus ei ratkaisevassa määrin vaikuta saavutettuun lähtönopeuteen, joten se voidaan jättää huomioimatta.
        -Itse en toki nykyään enää usko sellaiseen Jeesukseen mitä kristinusko on viimeiset parituhatta vuotta maailmalle markkinoinut.
        Jos lyhyesti ilmaisen mielipiteeni, niin jösse oli lähinnä hypnotisoija, silmänkääntäjä sekä yksinkertaisen ja tietämättömän kansan hyväksikäyttäjä, joka oli opiskellut pappien tuntemia salaisuuksia joiden avulla sitten loi maineensa.
        Puheita voisi verrata pulitrukin julistuksiin ja kiihottamiseen valtaapitäviä vastaan, niinhän tapahtuu aina valtataisteluissa kun osapuolet ottavat yhteen.


      • 3+3 tosi helppo

        Ensiksi tulisi tietää jeesuksen ilmanvastus. Se saadaan kaavasta ilmaa vastustava pinta-ala x muotokerroin. Pisara muoto on edullisin ainakin alle äänennopeuden mutta vanhan koulun inssinä tiedän että esim tykin kranaatilla täytyy lähtönopeus olla n. 11km/sek ja tällöin muotokertoimella ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Tämä nopeus täytyy olla että pääsee maan aiheuttamasta gravitaatiokentästä ulos. Miten päästä pois Auringon ja planeettojen yhteisestä painovoimakentästä onkin toinen juttu ja vielä suurempia nopeuksia tarvitaan jos Jeesukesen on päästävä pois Linnunradalta. Toki asia mutkistuu jos Jeesus on kovin kevyt tai peräti massaton. Kuvittele vaikka höyhentä, ei ole mitään keinoa ampua sitä pois maan vetovoimakentästä.


      • Nythän on asia niin
        3+3 tosi helppo kirjoitti:

        Ensiksi tulisi tietää jeesuksen ilmanvastus. Se saadaan kaavasta ilmaa vastustava pinta-ala x muotokerroin. Pisara muoto on edullisin ainakin alle äänennopeuden mutta vanhan koulun inssinä tiedän että esim tykin kranaatilla täytyy lähtönopeus olla n. 11km/sek ja tällöin muotokertoimella ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Tämä nopeus täytyy olla että pääsee maan aiheuttamasta gravitaatiokentästä ulos. Miten päästä pois Auringon ja planeettojen yhteisestä painovoimakentästä onkin toinen juttu ja vielä suurempia nopeuksia tarvitaan jos Jeesukesen on päästävä pois Linnunradalta. Toki asia mutkistuu jos Jeesus on kovin kevyt tai peräti massaton. Kuvittele vaikka höyhentä, ei ole mitään keinoa ampua sitä pois maan vetovoimakentästä.

        että joskus on liikkunut tarinoita että jösse ei ole suinkaan kadonnut jäljettömiin, vaan on maata kiertävällä radalla!
        Pientä epätäsmällisyyttä esiintyy myös kohdassa missä väität etteikö esimerkiksi höyhentä voitaisi ampua pois maan vetovoimakentästä sen keveyden takia. Kyllä voidaan !! Oli kyse höyhenestä tai tsiisöksestä niin molemmat lentää komiassa kaaressa linnunradan tuolle puolen yhdistämällä ne suurempaan massaan.


      • kuin tarinat
        Nythän on asia niin kirjoitti:

        että joskus on liikkunut tarinoita että jösse ei ole suinkaan kadonnut jäljettömiin, vaan on maata kiertävällä radalla!
        Pientä epätäsmällisyyttä esiintyy myös kohdassa missä väität etteikö esimerkiksi höyhentä voitaisi ampua pois maan vetovoimakentästä sen keveyden takia. Kyllä voidaan !! Oli kyse höyhenestä tai tsiisöksestä niin molemmat lentää komiassa kaaressa linnunradan tuolle puolen yhdistämällä ne suurempaan massaan.

        Jeesuksen maata kiertävällä radalla olemisesta löytyy seuraavastakin lääkäri Luukaisen väitteistä. En siis millään malttanut olla laittamatta tätä toistenkin luettavaksi.

        Luukanen: "UFOT tunnustetaan vielä tänä vuonna."
        Rauni-Leena Luukanen on vakuuttunut siitä, että "tämän vuoden loppuun mennessä julkiset tahot tulevat myöntämään maan ulkopuolisen elämän olemassaolon. Mitään näin suurta ei ole tapahtunut vuosisatoihin". Hän myös toistaa usein aiemminkin esittämänsä käsityksen siitä, että "Nyt yhdellä rysäyksellä maailmankuvamme romahtaa...". Ihmiskunnan on nyt katsottu olevan valmis siihen ja sitäpaitsi Roswellin rysäyksestä on kulunut sopivasti 50 vuotta. Luukanen on varma myös mm. seuraavista asioista:

        Yhdysvaltain hallitus, CIA ja media suoltavat kaksitahoista informatiota, osaksi tosiasioita ja osaksi huu-haata ja väärää tietoa. Kaikki on tarkoin suunniteltua, jopa television lastenohjelmat valmentavat lapsia avaruusaiheisilla ohjelmillaan vastaanottamaan 'avaruuden väkeä'. Myös skeptikoita käytetään tarpeen vaatiessa antamaan takapakkia, jos ihmisten reaktiot uhkaavat käydä kielteisiksi.
        Avaruuden väki tulee tänne auttaakseen meitä, jotka olemme vuosituhansia jäljessä muiden maailmojen kehityksestä. Amerikkalaiset elokuvat antavat asiasta aivan väärän kuvan pelotellessaan meitä ulkoavaruudesta tulevilla valloittajilla.
        Uskonnot romahtavat, kun niiltä putoaa pohja.
        Maan ulkopuolinen elämä on tuhansia vuosia edellä omaamme, heidän ekonomiansa ei tunne rahaa.
        Meidän fysiikan lakimme eivät päde siellä, valonnopeus ei ole absoluuttinen raja.
        Avaruuden teknologiaa käytetään jo maan päällä. USA:n armeija tekee jo koelentoja avaruusaluksilla. Myös kloonitekniikkaa käytetään; USA:n armeijalla on käytössä kloonattuja naisprostituoituja sotilaiden viihdyttämiseen! 'Ufonauteilta' on opittu myös menetelmä, jolla voidaan hallita toisten ihmisten mieliä (mind control- menetelmä). Luukanen kertoi itsekin kerran joutuneensa tällaisen käsittelyn kohteeksi; eräs Mind Controller "vain imi kaiken informaation päästäni varoittaakseen minua puhumasta liikaa". Kalifornian hiljattainen joukkoitsemurhakin oli Luukasen mukaan tällaista hallituksen manipulointia.
        Kuussa asuu ihmisiä! Vaikka kuulennot on virallisesti lopetettu vuoden 1972 jälkeen, sinne lähtee edelleen sukkula kaksi kertaa viikossa. Tällä hetkellä siellä on jo 36 000 asukkaan kaupunki. Se selittää kadonneet tiedemiehetkin, sanoo Luukanen. (Pohjalainen 27.4.97/ Tommi Hakko)
        Luukanen toisti edelläolevia väitteitä TV:ssä Ruben Stillerin ohjelmassa marraskuussa -98. Lisäksi hän kertoi mm. seuraavia tietoja:

        Nasalla on jo 300 humanoidia säilössä pakastettuna. Tämän tiedon hän sanoi olevan peräisin eräältä CIA-agentilta.
        Koko ihmiskunnan historia on salattu meiltä, tämän osoittaa mm. Etelä- Afrikasta löydetty, keinotekoisesti muovattu rautapallo, jonka iäksi on määritelty 2,8 biljoonaa vuotta! (Amerikan ja Euroopan biljoonat tainneet tässä sekaantua?)
        Amerikkalaiset ja venäläiset ovat käyneet Marsissa jo v. -62 ja saksalaiset kuussa jo v. -47. Sieltä löytyy mm. Hitlerin tunnus (hakaristi?). Siellä on myös nähtävissä rakennuksia, siltoja ym.
        MoonScan-projektin, jossa v. -87 asennettiin satelliitti kuuta kiertämään, perimmäinen tarkoitus on toteuttaa Kuusta käsin Mind-Control -ohjelmaa.
        Kuussa suoritetaan paitsi tieteellistä tutkimusta, myös laajamittaista kaivostoimintaa. Sieltä saadaan mm. helium3- alkuainetta, jota on siellä erittäin runsaasti.
        Humanoidien avaruusalukset käyttävät 'vapaata energiaa'. Se on jo käytössä amerikkalaistenkin aluksissa, vaikka siitä ei kerrota.
        Salausoperaation taustavoimina ovat pankkiirit, öljy-yhtiöt, Rotschild, Roosevelt, Kissinger ym. (kaikki juutalaisia!). CIA ja muut salaiset palvelut ovat näiden 'juoksupoikia'. Ne olivat Luukasen mukaan Kennedyn ja Palmen murhien tekijöinä. (TV4, Stiller, 18.11.98)

        Eli sellainen tapaus tällä kertaa..ja tosi on.


      • en ole roskapostirop
        Nythän on asia niin kirjoitti:

        että joskus on liikkunut tarinoita että jösse ei ole suinkaan kadonnut jäljettömiin, vaan on maata kiertävällä radalla!
        Pientä epätäsmällisyyttä esiintyy myös kohdassa missä väität etteikö esimerkiksi höyhentä voitaisi ampua pois maan vetovoimakentästä sen keveyden takia. Kyllä voidaan !! Oli kyse höyhenestä tai tsiisöksestä niin molemmat lentää komiassa kaaressa linnunradan tuolle puolen yhdistämällä ne suurempaan massaan.

        Olen lukenut Raamatun ehkä 50 kertaa kannesta kanteen eikä siellä kerrottu Jeesuksen loppusijoitus paikasta kuin että Johanneksen nautittua sienibaarissa sieniä hän koki ilmestyksen jonka hän kirjoitti ylös Ilmestyskirjaksi. Siinä Johannes väittää Jeesuksen sanoneen että; "Minä olin se kointähti" (Luc-i-fer)
        Tämän tiedon mukaan Jeesus kiertäisi ehkä ikuisesti n. 30 000 km:n korkeudessa merenpinnasta mitaten. Mikäli kiertorata poikeaisi suuntaan tai toiseen hän joko luisuisi ulkoavaruuteen tai syöksyisi ilmakehään tunnetuin seurauksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      743
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      724
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      59
      718
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe