Hei, vähän tyhmä kysymys, mutta olen kiitollinen jos joku viitsii vastata minulle tietämättömälle seuraavaan: jos on saanut luoton (joka ei ole vielä ehtinyt tulla) Nordea Rahoitus Suomi Oy:ltä, niin näkyykö kyseinen luotto Nordean verkkopankissa kohdassa lainat? Esim. missä voi näkyä opintolaina tai Nordean joustoluotto. Mietin vain, että eikö tämä Nordea rahoitus suomi oy ole eri yritys kuin Nordea pankki? Joten luotto ei varmaankaan näy verkkopankissa...? Tämä on tärkeää tietää, kiitos jos joku osaa vastata!
Nordea rahoitus suomi oy
3
4377
Vastaukset
- 710
Mulla oli nettipankin kautta haettu joustoluotto joka ei näkynyt siellä verkkopankissa ennen kuin pankkineiti laittoi sen sinne näkymään. Syytä en oikeastaan tiedä miksi ei näkynyt. Siis vaikka pankki oli Nordea Rahoitus Suomi Oy. Eli sen saa sinne kyllä näkymään halutessaan mutta miksi se ei näy heti, niin sihen en syytä tiedä. Soitappa vaikka sinne asiakaspalveluun että laittavat näkymään jos niin tahdot.
- 20+7
Tuliko myönnetystä luotosta tieto verkkopankin viesteihin ja myöhemmin vielä kirjallisena? Vai soittiko pankkineiti jopa ?
- 417
20+7 kirjoitti:
Tuliko myönnetystä luotosta tieto verkkopankin viesteihin ja myöhemmin vielä kirjallisena? Vai soittiko pankkineiti jopa ?
Sorry mä olen sekoillut tuon edellisen viestin kanssa... Siis mulla oli Nordea Rahoituksen luotto joka oli haettu ja myönnetty pankin tiskillä. No sitten myöhemmin hain joustoluottoa verkkopankkitunnuksilla ja se myönnettiin. Se meni niin, että verkkopankki-luotto näkyi siis siellä verkkopankissa mutta tämä tiskin kautta aiemmin haettu ei. Ja sitten kun soitin sinne pankkiin niin laittoivat sen näkyviin myös verkkopankkiin. Sori kun sekoilin edellisessä viestissä mutta touhusta on jo pari vuotta aikaa ja yövuorossa vastuksen kirjoittelin niin ei niin tarkkaan muistanut enää :) . Mutta siis verkkopannkiluotosta ei muistaakseni tullut mitään papereita koskaan kun se oli "allekirjoitettu" sähköisesti. Tuosta tiskillä tehdystä luotosta tehtiin normi paperit mutta ei siis tullut mitään viestejä mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006404
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869