Ongelmani on windows 7 ja xp ohjelmat.
Eli kysymykseen, onkohan mahdollista asentaa xp muistitikulle jos vain formatoi sen ntfs muotoon. Eli riittääköä muistitikun nopeus pyörittämään windows xp:tä suoraan tikulta. Koneen tehoista ei ole puutetta :D
Tarvitsisin yhtä sovellusta mikä toimii vain xp:ssä ja kun ei ole windows 7 prof niin ei ole tuota xp virtuaalia.
windows tikulle?
6
448
Vastaukset
Olen aika skeptinen sen suhteen, että osaako Windows XP:n asennusohjelma asentaa sitä tikulle ja osaako se bootata USB-laitteelta. Windowsin asennusohjelma kun on tunnetusti paskaa.
Eli enpä suosittele. Asenna vaikka Virtualbox ja siihen Windows XP.- totinen tosi
ulkonainen kovis käy hyvin USB kautta miksi ei sitten Wintoosa XP tikussa. Täytyy olla vähintään 2Gt kaikkineen ohjelmiin ja sitten yhtä paljon virtuaaliselle muistille. Mut en oo kokeillu
- totinen tosi
totinen tosi kirjoitti:
ulkonainen kovis käy hyvin USB kautta miksi ei sitten Wintoosa XP tikussa. Täytyy olla vähintään 2Gt kaikkineen ohjelmiin ja sitten yhtä paljon virtuaaliselle muistille. Mut en oo kokeillu
Vista on ainakin noin 6 Gt jotakin sellaista myös seiskalla. Ehdottaisin kokeilla vähintään 16 Gigan tikkua
totinen tosi kirjoitti:
Vista on ainakin noin 6 Gt jotakin sellaista myös seiskalla. Ehdottaisin kokeilla vähintään 16 Gigan tikkua
Noh siis lähinnä tarkoitin usb laitetta että toimiiko siitä win xp, löytyy kyllä 160gt ulkoinenkin muistitikkujen lisäksi :D
- Totinen tosi
Ei kannata olla skeptikko Aina kannattaa kokeila Sitten tiedät jos joku kysyy.
- dfe4
Totinen tosi kirjoitti:
Ei kannata olla skeptikko Aina kannattaa kokeila Sitten tiedät jos joku kysyy.
http://www.tomshardware.com/reviews/windows-pocket,1113.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465