Ongelmani on windows 7 ja xp ohjelmat.
Eli kysymykseen, onkohan mahdollista asentaa xp muistitikulle jos vain formatoi sen ntfs muotoon. Eli riittääköä muistitikun nopeus pyörittämään windows xp:tä suoraan tikulta. Koneen tehoista ei ole puutetta :D
Tarvitsisin yhtä sovellusta mikä toimii vain xp:ssä ja kun ei ole windows 7 prof niin ei ole tuota xp virtuaalia.
windows tikulle?
6
343
Vastaukset
Olen aika skeptinen sen suhteen, että osaako Windows XP:n asennusohjelma asentaa sitä tikulle ja osaako se bootata USB-laitteelta. Windowsin asennusohjelma kun on tunnetusti paskaa.
Eli enpä suosittele. Asenna vaikka Virtualbox ja siihen Windows XP.- totinen tosi
ulkonainen kovis käy hyvin USB kautta miksi ei sitten Wintoosa XP tikussa. Täytyy olla vähintään 2Gt kaikkineen ohjelmiin ja sitten yhtä paljon virtuaaliselle muistille. Mut en oo kokeillu
- totinen tosi
totinen tosi kirjoitti:
ulkonainen kovis käy hyvin USB kautta miksi ei sitten Wintoosa XP tikussa. Täytyy olla vähintään 2Gt kaikkineen ohjelmiin ja sitten yhtä paljon virtuaaliselle muistille. Mut en oo kokeillu
Vista on ainakin noin 6 Gt jotakin sellaista myös seiskalla. Ehdottaisin kokeilla vähintään 16 Gigan tikkua
totinen tosi kirjoitti:
Vista on ainakin noin 6 Gt jotakin sellaista myös seiskalla. Ehdottaisin kokeilla vähintään 16 Gigan tikkua
Noh siis lähinnä tarkoitin usb laitetta että toimiiko siitä win xp, löytyy kyllä 160gt ulkoinenkin muistitikkujen lisäksi :D
- Totinen tosi
Ei kannata olla skeptikko Aina kannattaa kokeila Sitten tiedät jos joku kysyy.
- dfe4
Totinen tosi kirjoitti:
Ei kannata olla skeptikko Aina kannattaa kokeila Sitten tiedät jos joku kysyy.
http://www.tomshardware.com/reviews/windows-pocket,1113.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423