Jeremy Williams TPs:ään
10
481
Vastaukset
- tepsinnäköinepelaaja
´´
- tepsinnäköinenpelaaj
*
- se näyttää...
tosi TYHMÄLTÄ (monttu auki ja lasittunut katse)!!!
- sinun lisäksesi
sitä tepsiin "huhuilee".
- ddds
Tää on erittäin todennäköinen siirto, koska Ari Vuorella on todella hyvät kontaktit Detroitin organisaatioon, johon Williams siis kuuluu. Hyvä hankinta toteutuessaan.
- voi voi
Williams on oikea laitahyökkääjä. Tepsillähän on jo Erkinjuntti, Suominen, Venäläinen oikeita l-hyökkääjiä. Heistä tuskin kukaan oikein tyytyy 4. kenttään.
- venäläinen,,
on ainut rightin puolelta ampuva hyöökkääjä,joten tee tausta tutkimukset vähän paremmin. ja olihan tällä kaudella tepsin nelonen playoffeis erkinjuntti-virtal-hattunen ja hyvin näytti hommaa toimivan
- venäläinen,,,
venäläinen,, kirjoitti:
on ainut rightin puolelta ampuva hyöökkääjä,joten tee tausta tutkimukset vähän paremmin. ja olihan tällä kaudella tepsin nelonen playoffeis erkinjuntti-virtal-hattunen ja hyvin näytti hommaa toimivan
oli HÄMÄLÄISEN lisäksi ainut rightin puolelta ampuva hyökkääjä,joten tee tausta tutkimukset vähän paremmin.
- sadasdfdf
venäläinen,,, kirjoitti:
oli HÄMÄLÄISEN lisäksi ainut rightin puolelta ampuva hyökkääjä,joten tee tausta tutkimukset vähän paremmin.
ron jeremy on myös tulossa
- venäläinen,,,,
venäläinen,,, kirjoitti:
oli HÄMÄLÄISEN ja MÄKISEN lisäksi ainut rightin puolelta ampuva hyökkääjä,joten tehkää tausta tutkimukset vähän paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184