Heih..kamu...t...

demoniiih

Huolehdi vähemmän siitä,
mitä muut Sinusta ajattelevat,
ja enemmän siitä, mitä Sinä
ajattelet muista..;o)...

Ja ennenkaikkea...

Ellenmäärittelisi itse itseäni,
jauhautuisin toisten minusta
luomiinmielikuviin ja tulisin
syödyksi eläviltä ;o)...

Kuin ja myöskin...

Uskon tosissani, että
leveällä hymyllä saa paljon
aikaan. Tiedän, että se on
joistakuista kiusallista, mutta
vähät minä siitä..:o))))))))))


http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI&feature=related

65

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä sinulle oikein leveä ja ystävällinen virnistys:D

      • demoniiih

        Sellanen iloinen ja onnellinen..Hitsit..vähän ilkikurinenkin...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Sellanen iloinen ja onnellinen..Hitsit..vähän ilkikurinenkin...;o)...

        Olen ollut niin paljon pihalla, että kohta muutan nikkini Hummeri-Titityyksi:D


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Olen ollut niin paljon pihalla, että kohta muutan nikkini Hummeri-Titityyksi:D

        Ulkona minäkin..auingossa..Nyt olen ihan behmee ja kesy...:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ulkona minäkin..auingossa..Nyt olen ihan behmee ja kesy...:o/...

        ja aikuinen nainenkin punastuu...


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        ja aikuinen nainenkin punastuu...

        Mä olen jo ihan kypsä..niin ulkoisesti, kuin sisäisestikkin..;o)...

        Hiukset saa kummasti erisävyisiä raitoja..Talvella sain nää kivasti sileeks ja järjestykseen..Nyt aurinko tekee näistä taas sellasen kuontalon..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Mä olen jo ihan kypsä..niin ulkoisesti, kuin sisäisestikkin..;o)...

        Hiukset saa kummasti erisävyisiä raitoja..Talvella sain nää kivasti sileeks ja järjestykseen..Nyt aurinko tekee näistä taas sellasen kuontalon..:o/...

        Minä näytän ihan merirosvolta, kun hiippailen punainen huivi päässä pihalla:)


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Minä näytän ihan merirosvolta, kun hiippailen punainen huivi päässä pihalla:)

        Onks Sulla papukaija olkapäällä..puujalka ja koukkukäsi...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        Onks Sulla papukaija olkapäällä..puujalka ja koukkukäsi...;o)....

        mutta silmä oikkuilee taas siihen malliin, että kohta pitää laittaa lappu päälle:(


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        mutta silmä oikkuilee taas siihen malliin, että kohta pitää laittaa lappu päälle:(

        Toiv se oikuttelu menee nopiasti ohi :o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Toiv se oikuttelu menee nopiasti ohi :o)...

        Tämmösellä ilmalla silmät muutenkin sokaistuu.


      • demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

        Tämmösellä ilmalla silmät muutenkin sokaistuu.

        ja tuo ihanankamalavalo..laukaisee migreenin..Ei jole yhtään kivaa olla heikkopäinen..:o/...


      • demoniiih

        ...tosi muikea sellainen...;o)...


    • kultainen.narri.

      Uskon tosissani, että
      pienellä niiauksella saa paljon
      aikaan. Tiedän, että se on
      joistakuista kiusallista, mutta
      vähät minä siitä jos ei näy kuin miulle;)
      Ja minii päälle ilman pikkareita..
      En oo bervo vaan orpooo..

      • demoniiih

        Mini tantalla on bervoa...;o)...


      • kultainen.narri.
        demoniiih kirjoitti:

        Mini tantalla on bervoa...;o)...

        Mutta helmat ei silti laahusta kantapään alla;)


      • demoniiih
        kultainen.narri. kirjoitti:

        Mutta helmat ei silti laahusta kantapään alla;)

        mitkä helmat...kikatikikati...;o)...

        No ei niin pitkääääääääääh...;o)...


      • kultainen.narri.
        demoniiih kirjoitti:

        mitkä helmat...kikatikikati...;o)...

        No ei niin pitkääääääääääh...;o)...

        Mitääh pitkää sää pätkä taltiot tänne mulle ;) Stan on hyvä jätkä..


      • demoniiih
        kultainen.narri. kirjoitti:

        Mitääh pitkää sää pätkä taltiot tänne mulle ;) Stan on hyvä jätkä..

        En kyl muista..tehneeni mitään sellaista..Pahus..taas se poliittinen taati iskee...:o/...


      • kultainen.narri.

      • demoniiih

      • kultainen.narri.
        demoniiih kirjoitti:

        Puskissa taitaa nykyisin olla ruuhkaa..;o)..

        Joku ihana valisti mua, miks en ole koskaan puskissa..Siks, kun haluan AINA näkyä..;o)...

        Sitten siulla on puutarha kunnossa ja helluntaiksi leningikangaat tuotu..geles.


      • demoniiih
        kultainen.narri. kirjoitti:

        Sitten siulla on puutarha kunnossa ja helluntaiksi leningikangaat tuotu..geles.

        quules timmissä kunnossa...;o)...


      • kultainen.narri.
        demoniiih kirjoitti:

        quules timmissä kunnossa...;o)...

        Silloinkin oli 90 luvun alku puoliin..


      • demoniiih
        kultainen.narri. kirjoitti:

        Silloinkin oli 90 luvun alku puoliin..

        ..mut ei mitään helluntaikolttua...;o)...


      • kultainen.narri.
        demoniiih kirjoitti:

        ..mut ei mitään helluntaikolttua...;o)...

        pillua demoniiih?


      • hauskaa varmaan..
        kultainen.narri. kirjoitti:

        pillua demoniiih?

        Tätä mä vähän odotinkin provo...


      • demoniiih
        kultainen.narri. kirjoitti:

        pillua demoniiih?

        Ei jole minulla sellaista antaa Sinulle..:o/...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ei jole minulla sellaista antaa Sinulle..:o/...

        Tuo en ollut minä;) Sen teen kuiskaten ja ensin puren pienen näykyn korvalehteen!!


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Tuo en ollut minä;) Sen teen kuiskaten ja ensin puren pienen näykyn korvalehteen!!

        quules tunnen niin hyvin, et mä tiedän ettet ollut...;o)...


    • ,.,.,.,

      Että asioiden hymyllä peittäminen, hymyyn hautaaminen on eräänlaista hyväksynnän kerjäämistä, time to time, on myös vilpitöntä hymyä. Ei hymy ole minulle kiusallista, mutta saatan nähdä hymyn taakse, silti sulaa hymylle, ainakin hetkeksi, mutta sisin huutaa sieltä alta totuutta.

      • demoniiih

        paljastaa kaiken..;o)...

        Asiat asioina ja hymy hymynä..;o)...


      • ,.,..,.
        demoniiih kirjoitti:

        paljastaa kaiken..;o)...

        Asiat asioina ja hymy hymynä..;o)...

        Ettei ole vilpillistä hymyä, vilpillistä kehon kieltä, että hymyä ei käytetä, voida käyttää vääryyden aseena.


      • demoniiih
        ,.,..,. kirjoitti:

        Ettei ole vilpillistä hymyä, vilpillistä kehon kieltä, että hymyä ei käytetä, voida käyttää vääryyden aseena.

        Paitsi..silloin hymy ei ylety silmiin..Ei tavoita kehoa...Näin se vain on..;o)...


      • ,.,,.,
        ,.,..,. kirjoitti:

        Ettei ole vilpillistä hymyä, vilpillistä kehon kieltä, että hymyä ei käytetä, voida käyttää vääryyden aseena.

        Asian, asioiden todellisen luonteen, näätkö pintaa syvemmälle.


      • demoniiih
        ,.,,., kirjoitti:

        Asian, asioiden todellisen luonteen, näätkö pintaa syvemmälle.

        olen erehtynyt ihmisten suhteen..Johtuu kai ammatista...;o)...


      • ,.,...,
        ,.,,., kirjoitti:

        Asian, asioiden todellisen luonteen, näätkö pintaa syvemmälle.

        Kertoo, ainakin minulle, että tiedostat pahuutesi, onko niin, vai onko se ihan tuulesta temmattu ?


      • ,.,.,.
        demoniiih kirjoitti:

        olen erehtynyt ihmisten suhteen..Johtuu kai ammatista...;o)...

        Siis kysymys oli sulle, se meni vähän huti.


      • demoniiih
        ,.,..., kirjoitti:

        Kertoo, ainakin minulle, että tiedostat pahuutesi, onko niin, vai onko se ihan tuulesta temmattu ?

        On hyvä olla sinut itsensä kanssa..kaikkien puoliensa kanssa..Valita mitä puolta itsessään ruokkii..esim..hyvää..tai pahaa...;o)...


      • ,.,,...
        demoniiih kirjoitti:

        On hyvä olla sinut itsensä kanssa..kaikkien puoliensa kanssa..Valita mitä puolta itsessään ruokkii..esim..hyvää..tai pahaa...;o)...

        Hyväksymään pahuuttani, vaan kärsin siitä, tavalla tai toisella, en myöskään pysty siitä eroon pääsemään. Enkä sitä ruokkimalla ruoki, vaan tietysti nälässä koitan pitää, mutta se on sitkeä olento, ja nostaa päätään heti kun pienenkin murusen sattuu saamaan, tai ainakin yrittää niin tehdä, ja jos siinä onnistuu, se tuo kärsimyksen mukanaan.

        Tiedän että tämä tällainen ei ole se olotila mihin ihminen luotiin, ja tiedän myös, että on mahdollista päästä siihen olotilaan mihin ihminen alunperin luotiin, ja siinä ihmisessä ei ollut vielä pahuutta ollenkaan.


      • demoniiih
        ,.,,... kirjoitti:

        Hyväksymään pahuuttani, vaan kärsin siitä, tavalla tai toisella, en myöskään pysty siitä eroon pääsemään. Enkä sitä ruokkimalla ruoki, vaan tietysti nälässä koitan pitää, mutta se on sitkeä olento, ja nostaa päätään heti kun pienenkin murusen sattuu saamaan, tai ainakin yrittää niin tehdä, ja jos siinä onnistuu, se tuo kärsimyksen mukanaan.

        Tiedän että tämä tällainen ei ole se olotila mihin ihminen luotiin, ja tiedän myös, että on mahdollista päästä siihen olotilaan mihin ihminen alunperin luotiin, ja siinä ihmisessä ei ollut vielä pahuutta ollenkaan.

        ytekevät ihmisestä inhimillisen ...ihmisen.

        Hyväksytkö muutoin itsesi ihmisenä ?..Arvostatko itseäsi ? :o)...


      • ,,..
        demoniiih kirjoitti:

        ytekevät ihmisestä inhimillisen ...ihmisen.

        Hyväksytkö muutoin itsesi ihmisenä ?..Arvostatko itseäsi ? :o)...

        Nuo mitä sanot puutteiksi, tekevät ihmisestä pahan, sairaan, se millainen ihminen voisi olla, pitäisi olla, on ihmiseltä pimennossa, satua, utopiaa, sitä ei usko kukaan, tai sanotaanko tosi harvat, näitä puutteita pidetään normaalina asiana, vaikka kukaan ei ole todellisuudessa tyytyväinen, vaan yrittää elää näiden ns. inhimillisten puutteuden kanssa, tai peitellä niitä ulkoisilla jutuilla.

        En ole onneton, kohtalaisen tyytyväinen elämääni, arvostan itseäni, ehkä liikaakin, mutta tiedän myös, että kaikki ei ole kohdallan niin kauan kuin joudun "taistelemaan" pahuuteni kanssa. Pahuuttahan on jo toisen ihmisen ylenkatsominen, vähäinenkin, eihän sekään missään nimessä ole hyvyyttä, samoin kateus, jota perisynniksi sanotaan, sekin on jotenkin hyväksytty, mutta on pelkkää pahuutta.


      • demoniiih
        ,,.. kirjoitti:

        Nuo mitä sanot puutteiksi, tekevät ihmisestä pahan, sairaan, se millainen ihminen voisi olla, pitäisi olla, on ihmiseltä pimennossa, satua, utopiaa, sitä ei usko kukaan, tai sanotaanko tosi harvat, näitä puutteita pidetään normaalina asiana, vaikka kukaan ei ole todellisuudessa tyytyväinen, vaan yrittää elää näiden ns. inhimillisten puutteuden kanssa, tai peitellä niitä ulkoisilla jutuilla.

        En ole onneton, kohtalaisen tyytyväinen elämääni, arvostan itseäni, ehkä liikaakin, mutta tiedän myös, että kaikki ei ole kohdallan niin kauan kuin joudun "taistelemaan" pahuuteni kanssa. Pahuuttahan on jo toisen ihmisen ylenkatsominen, vähäinenkin, eihän sekään missään nimessä ole hyvyyttä, samoin kateus, jota perisynniksi sanotaan, sekin on jotenkin hyväksytty, mutta on pelkkää pahuutta.

        Olet liian ankara itsellesi..TAI SITTEN KIUSAILET MUA...;o)...


        Mä olen sinut itseni kanssa..Täysin tyytyväinen..tähän mitä nyt olen..:o)...


      • ,...
        demoniiih kirjoitti:

        Olet liian ankara itsellesi..TAI SITTEN KIUSAILET MUA...;o)...


        Mä olen sinut itseni kanssa..Täysin tyytyväinen..tähän mitä nyt olen..:o)...

        Enkä ole liian ankara. Ja äskenhän sanoin ettei sitä usko kukaan, ja sinä tavallaan vastauksellallasi sanoit siihen joo, varsinkin tuolla otsikolla, ja ehkä jopa vähän ylenkatsoit ?

        Jos itsensä hyväksyminen olisi noin helppoa, että päättäisi vain, että en kärsi pahuudestani, niin silloihan pahuudenkin, pahan hallinta olisi ihmisellä, mitä se ei todellakaan ole, eli ihminen olisi tavallaan Jumalan asemassa, jos niin olisi .Tämä on sellainen aihe josta voisi vääntää vaikka kuinka pitkään, sillä sen joko uskoo, tai sitten ei.


      • ,....

      • ,.,.
        ,... kirjoitti:

        Enkä ole liian ankara. Ja äskenhän sanoin ettei sitä usko kukaan, ja sinä tavallaan vastauksellallasi sanoit siihen joo, varsinkin tuolla otsikolla, ja ehkä jopa vähän ylenkatsoit ?

        Jos itsensä hyväksyminen olisi noin helppoa, että päättäisi vain, että en kärsi pahuudestani, niin silloihan pahuudenkin, pahan hallinta olisi ihmisellä, mitä se ei todellakaan ole, eli ihminen olisi tavallaan Jumalan asemassa, jos niin olisi .Tämä on sellainen aihe josta voisi vääntää vaikka kuinka pitkään, sillä sen joko uskoo, tai sitten ei.

        Voi olla niin jo paatuneita ihmisiä, joilla ei ole mitään tarvetta päästä pahuudestaan, jotka eivät sitä edes huomaa, tai ehkäpä se onkin juuri niin, että suurin osa ei huomaa pahuuttaan, tai jos huomaakin niin pitää sitä normaalina asiana, ja nyt taidan alkaa toistaa itseäni.


      • demoniiih
        ,.... kirjoitti:

        Kuva todella "komeista" miehistä.

        http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1127921/hui-ranskalaistahdet-pilasivat-kasvonsa-kauneusleikkauksilla

        mitä miehiä..:o/...


        Ehkä se, että minulla on hyvä itsetunto, olen onnellinen ja arvostan itseäni, että muita..saa kirjoitukseni tuntumaan ylimielisiltä..Se ei kuitenkaan ole niin..Kyllä elämänrealiteetit ovat laittaneet tämänkin tantan ns paikoilleen..Olen nähnyt niin paljon sairautta, epäoikeudenmukaisuutta, kärsimystä ja surua, siksi tajuan, ettei mikään tässä elämässä ole itsestäänselvyys..ja vain minulle tarkoitettua.

        Kyllä enenevässä määrin koen riittämättömyyden tunnetta...Se on vain pakko hyväksyä;o)...


        Sorry..mun päätä särkee..siksi kaikki mitä kirjoitan voi olla aikast sekavaa:o/...


    • buah

      demoni istuu illat pese hommeessaa huuhaal

      • demoniiih

        näkin niin tee...;o)...


      • demoniiih
        demoniiih kirjoitti:

        näkin niin tee...;o)...

        Se on sun syys..Sait nauramaan vedet silmissä, niin et jäi kirjaimia ja sanoja pois..Oi Sinä joka istut illat pitkät koneella...;o)...


    • Olen aina ollut oman tieni kulkia ja olen sitä edelleenkin.:)
      Hyvin itsepäisesti myös aion olla oma itseni kaikkine vikoineni.;)

      • demoniiih

        Niin sitä pitää..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Niin sitä pitää..:o)...

        olen ja pysyn myös.;)
        Ja hiton itsepäinen ainakin...ei enää tällä iällä lupia kysellä keltään, eletään tässä ja nyt ja nautitaan silloin kuin nautitaan elämästä, itketään kun itkettää, muttei jäädä murehtimaan mennyttä ja ollutta.:)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        olen ja pysyn myös.;)
        Ja hiton itsepäinen ainakin...ei enää tällä iällä lupia kysellä keltään, eletään tässä ja nyt ja nautitaan silloin kuin nautitaan elämästä, itketään kun itkettää, muttei jäädä murehtimaan mennyttä ja ollutta.:)

        juuri noin. Elämä nyt vain on liian lyhyt toisten ehdoilla menemään..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        juuri noin. Elämä nyt vain on liian lyhyt toisten ehdoilla menemään..:o)...

        suvaitse muuten kuin koulunpenkillä ja niistäkin voi luistella.;D


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        suvaitse muuten kuin koulunpenkillä ja niistäkin voi luistella.;D

        näpeilleen ehtojen asentaja..Tai sit jää nuolemaan näppejään..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        näpeilleen ehtojen asentaja..Tai sit jää nuolemaan näppejään..;o)...

        ilman mitään ehtoja sinulle hyvää yötä.=)
        Minun pitää yrittää taas aamulla herätä aikaisin.:)


      • demoniiih kirjoitti:

        näpeilleen ehtojen asentaja..Tai sit jää nuolemaan näppejään..;o)...

        tänään aukesi simmut mun vauvoilla.:D


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        ilman mitään ehtoja sinulle hyvää yötä.=)
        Minun pitää yrittää taas aamulla herätä aikaisin.:)

        Sinulle..Mä saan nukkua pitkään..Ainakin .siihen ,kun kisut ruokaa naukuu...;o)...


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tänään aukesi simmut mun vauvoilla.:D

        tosi suloisia ja vastustamattomia..:o)...


    • minä vähät välitän, mitä pösilöt ajattelevat minusta.

      • demoniiih

        Ja elämä hymyilee..;o)... Siis ihan kahelia ottaa painolastikseen kaikenmaailman vinkumisia...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ja elämä hymyilee..;o)... Siis ihan kahelia ottaa painolastikseen kaikenmaailman vinkumisia...;o)...

        pistää telkku kiinni ku siellä joku hyvä täti sanoi, että nämä Itä-EU:sta tulevat kerjälkäiset ovat koko EU:n, eli myös meidän ongelma, eli olemme vastuussa heidän hyvinvoinnistaan. Nyt vain mainostamaan, niin kyllä sieltä muutama miljoona kerjäläistä saadaan heti tänne Italiasta, Espanjasta ja muistakin Itä-EU:n maista.

        Ihan kun järjellä ajattelee, niin kyllä kerjäämisellä täytyy sitten tienata hyvin, että on varaa matkustaa tänne saakka sitä harjoittamaan. Vai pääsevätköhän ne lavalle kiikarikuorman sekaan.....


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        pistää telkku kiinni ku siellä joku hyvä täti sanoi, että nämä Itä-EU:sta tulevat kerjälkäiset ovat koko EU:n, eli myös meidän ongelma, eli olemme vastuussa heidän hyvinvoinnistaan. Nyt vain mainostamaan, niin kyllä sieltä muutama miljoona kerjäläistä saadaan heti tänne Italiasta, Espanjasta ja muistakin Itä-EU:n maista.

        Ihan kun järjellä ajattelee, niin kyllä kerjäämisellä täytyy sitten tienata hyvin, että on varaa matkustaa tänne saakka sitä harjoittamaan. Vai pääsevätköhän ne lavalle kiikarikuorman sekaan.....

        mikä tänään tehtiin..Tylysti laitettiin kerjääjä mäkeen meidän oven takaa...:o/...


        Ai täytyy olla rikas..Ei sit mitään mahiksia meikäläisellä lähtee kerjuulle tonne muualle euruuppaan...:o/...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe