Uskonnoista vapaiksi

Sanna ...

Kaikki koulut pitäisi olla uskonnoista vapaita alueita.

18

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Mossad.

jo viimein sinne kouluun. Isoveljesi Valteekin meni sinne 45-vuotiaana, kyllä sinä uskallat.

• ::::::: :

Todellisuus ja faktat on parempi pohja elämälle kuin harhat.

• Jos Kristiuskosta

opettaminen lopetetaan, niin silloin lapset joutuisi heitteille, eivät tietäisi Jumalasta. Joka niin paljon rakastaa ihmistä, että antoi ainutsyntyisen Poikansa; Jeesuksen, ettei yksikään joka uskoo syntinsä sovitetetuksi hänen veressään, tarvitse itse kärsiä iäti tulikivijärvessä.

• Uskontotunti täytyy pitää kouluissa,koska maailmassa on monta eksytäjää liikeellä.

• puseta

Aika luopua moisesta hömpästä,joka aiheuttaa enemmän ennakkoluuloja ja kaikkea sekamelskaa ihmisissä,kuin mitään todellista hyvää kokononaisuutena ottaen.Uskonnoilla yleensä vaikutetaan tunneelämän keskukseen,käyttäen mukamas jumallista perää olevilla tarinoilla,joihin sitten elämää ymmärtämättömät ihmiset jäävät koukkuun,kuin huumaaviin aieisiin.On kovasti säälittävää nähdä näitä uskon sekoittamia ihmispoloja selittelemässä ideologiaansa ja jakamassa hyvän elämän ohjeita,vaikka en ole vielä tavannut yhtään pappia tai muuta uskovaa joka olisi tiennyt mitä elämä on,siitä huolimatta jaksavat jauhaa ikiaikaista evakeiointi hömppää...tuntuu,kuin järjenvalot olisi sammutettu laajasti ihmiskunnan tietoisuuden maailmasta.

• 22

eihän aivopesua voi lopettaa kouluista, tulis liikaa järkeviä ihmisiä jos uskonto lopetettaisiin.
        uskonto on vitsi joka kuuluu lopettaa koko maapallolta ja vähän nopeasti.
        ei aiheuta muuta kuin sotia, hulluja, pedofiileja..jne..

tässä sinun jiisuksesi....

http://www.failparking.com/images/JESUS_FUCKING_BABY.jpg

• EL Reino

""silloin lapset joutuisi heitteille, eivät tietäisi Jumalasta""

Sä et tiedä jumalasta yhtään mitään. Jumala on satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan.
        Sä olet hyvä esimerkki ihmisestä jolle tuputettu satuja totena. Sinulla mopo karannut käsistä etkä enää tiedä mikä totta ja mikä satua.

Kannatan ehdottomasti ideaa että koulut olisisivat uskonnoista vapaata aluetta.

• KUOLLUT......

Sanna kirjoittaa täyttä asiaa!
      Lapsia pitää suojella eikä istuttaa nuorten päihin jotain epäjumalien hämärää joka aiheuttaa jatkuvan ristiriidan tunteen reaali maailman kanssa sekä uskominen on pahinta laatua ihmisen hillittömyyttä jolloin ihminen luulee tekevänsä suuria asioita vaikka todellisuudessa hän on kääntyneenä itseensä.

• Totta lapsille

Kouluissa pitäisi olla vain tosi faktaa ei mitään uskonnollisia aineita eikä politiikkaa.
        Lapsista voisi tulla terveitä vailla aikuisten petoksia.

• KUOLLUT.....
        Totta lapsille kirjoitti:

Kouluissa pitäisi olla vain tosi faktaa ei mitään uskonnollisia aineita eikä politiikkaa.
        Lapsista voisi tulla terveitä vailla aikuisten petoksia.

Olen samaa mieltä nim.merkki"totta lapsille"kanssa.
        Näin juuri meidät opetetaan vihaamaan jo ala-asteella naapureitamme sekä näin kylvetään vihan siemen.

• Vi##umainen Aine!

AIVOILLE!!
      OLET JO IHAN SEKAISIN JA AIVOT PASKANA!
      NARKKI! HUUMESIKA!!

• 21

KENESTÄ PUHUT NIM.MERKKI V##UMAINEN AINE?
        JOS TARKOITAT MINUA NIIN TEEN ILMOITUKSEN POLIISILLE KUNNIAN LOUKKAUKSESTA SAAVAT SELVITTÄÄ IP OSOITTEESI..KIITOS

• ON YHDYSSANA!
        21 kirjoitti:

KENESTÄ PUHUT NIM.MERKKI V##UMAINEN AINE?
        JOS TARKOITAT MINUA NIIN TEEN ILMOITUKSEN POLIISILLE KUNNIAN LOUKKAUKSESTA SAAVAT SELVITTÄÄ IP OSOITTEESI..KIITOS

KANNABIS PISTÄÄ AIVOT PASKAKSI, KUN EI OSAA EDES KIRJOITTAA!
        PÖHÖPÄÄ EI OSAA KIRJOITTAA KUIN HAMPPU OIKEIN!

• TAAS..
        ON YHDYSSANA! kirjoitti:

KANNABIS PISTÄÄ AIVOT PASKAKSI, KUN EI OSAA EDES KIRJOITTAA!
        PÖHÖPÄÄ EI OSAA KIRJOITTAA KUIN HAMPPU OIKEIN!

SEURAAVAN KERRAN ME TAPAAMME POLIISILAITOKSELLA JA SAAN NÄHDÄ SINUN NAAMASI SAMALLA.
        MANIA MULLE JA SAKKOJA SULLE..KIITOS

• 23
        TAAS.. kirjoitti:

SEURAAVAN KERRAN ME TAPAAMME POLIISILAITOKSELLA JA SAAN NÄHDÄ SINUN NAAMASI SAMALLA.

..keytän.. en tiedä oletko huomannut mutta kirjoittelet vastauksi ittelles.. oleko siis ittese haastamassa oikeuteen?

• SE PONIHÄNTÄ!
        TAAS.. kirjoitti:

JA VERKKOSUKAT, NIIN OLET USKOTTAVAMPI VIRANOMAISILLE, JA HUUMETESTI TEHDÄÄN TIETYSTI SAMALLA.

• mullahin mekko
        TAAS.. kirjoitti:

uskonto pakollinen oppiaine! Vanhemmat voivat itse erota kirkosta ja pistää penskansa elämänkatsomustieto tunneille!
        Mutta mitenkä siihen pitää suhtautua, kun muslimitytön isä ilmoitti ottavansa tytön pois koulusta, ellei tyttö saa pitää huivia päässään. Koululautakunta päätti, että huivia saa pitää. Siis ohjeet muuttuivat. Nyt onkin ongelmana se, että pojilla on pipon käyttö kielto oppituntien aikana. Se kielto on peruttava tasa-arvon nimissä.
        Näin siis Porvoossa! Ja näin pian koko Suomessa. Luterilaiset eroilevat kirkosta, muslimit hallitseva oppilaitoksissa.

• 1+1=?
        SE PONIHÄNTÄ! kirjoitti:

JA VERKKOSUKAT, NIIN OLET USKOTTAVAMPI VIRANOMAISILLE, JA HUUMETESTI TEHDÄÄN TIETYSTI SAMALLA.

ja ennakkoluulottomalle ihmiselle lyödään eteen raamattu, koraani, toora, pari hindulaista vedaa ja zarahustran ajatukset ja käsketään sanoa mikä niistä on oikessa niin mitä muuta se ihminen voi todeta kuin että ne on kaikki samaa?
        tätä taustaa vasten voidaan kysyä, kuinka kukaan voi vakavissaan väittää jotain uskontoa oikeaksi ja toista vääräksi?

sitten tiedoksi niille jotka peräävät "fakta tiedon" opettamista lapsille, eräskin viisas sanoi aikoinaan.

"absoluuttinen tieto on kouluttamattomien ja fanaatikkojen etuoikeus"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3289
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe