Odotan yhtä kirjettä. Se ei ole osoitettu minulle, vaan avomiehelleni. Kirje, joka määrittää tulevaisuutemme taas puoleksi vuodeksi tai jopa kolmeksi vuodeksi eteenpäin. Jos kirjeen viesti ei ole se, mitä toivomme, alkaa taas odotus, työ; jotta saisimme pienen unelmamme toteutumaan. Jos kirjeen viesti on se, mitä kovasti toivomme ja odotamme, kaikki muuttuu. Paremmaksi.
Se tarkoittaa vain muuttoa toiseen kaupunkiin. Mutta sitä päivää, kun voin muuttaa pois täältä, olen odottanut jo kauan. Muutto tarkoittaa pientä askelta eteenpäin suhteessamme.
Odotin kirjettä eilen. Toissapäivänä. Tänään. Vielä pari tuntia, niin posti tulee.
Olen jopa uskaltanut suunnitella asioita. Katsellut asuntoja, miettinyt tavaroiden pakkaamista ja muuttoautoja.
Olisin vain niin onnellinen, itse ja avomieheni puolesta.
Toivomus.
3
431
Vastaukset
- tytöntyllerö 96
älä sure, olen ihan varma että kohta postiluukku kolahtaa ja siellä on kaipaamanne kirje. Iloa ja lohdutusta sinulle!!!
- Romanja.
Tulihan se sieltä!!!!! Ja vielä toivotunlaisesti! Olemme molemmat niin innoissamme.
Kahdella ystäväpariskunnalla menee myös todella hyvin, mm. toivottua perheenlisäystä. Olemme vitsailleet, että tällä hetkellä planeetat ovat varmasti erittäin hyvässä järjestyksessä. Ainakin. =) Kun näin hyvin menee. - tytöntyllerö 96
Romanja. kirjoitti:
Tulihan se sieltä!!!!! Ja vielä toivotunlaisesti! Olemme molemmat niin innoissamme.
Kahdella ystäväpariskunnalla menee myös todella hyvin, mm. toivottua perheenlisäystä. Olemme vitsailleet, että tällä hetkellä planeetat ovat varmasti erittäin hyvässä järjestyksessä. Ainakin. =) Kun näin hyvin menee.Hyvä! Onneksi olkoon. Olen niin iloinen teidän puolesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813