Oletko ikävä ihminen..

demoniiih

86

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hummeri / Heippa

      niin on fifti-fifti.

      • demoniiih

        Hyvä oikeissa mittasuhteissa..;o)...


    • sanonta sanoo : Mustanaamio on ikävä ikäville.

      • demoniiih

        mustanaamio, mut..upssanssaan..taitaakin olla nastamuumio..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mustanaamio, mut..upssanssaan..taitaakin olla nastamuumio..;o)...

        kun joskus murulia kannan reppuselässä metsässä, tulee sellainen villi tunne, että voisi hirnua sydämensä kyllyydestä.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        kun joskus murulia kannan reppuselässä metsässä, tulee sellainen villi tunne, että voisi hirnua sydämensä kyllyydestä.

        sitää onnellista vapaudentunnetta. Elämisen riemua..Sydämen kevättä ja vasikkataatia...;o)...

        Ihana tunne ja hurjan helposti tavoitan tunteesi...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        sitää onnellista vapaudentunnetta. Elämisen riemua..Sydämen kevättä ja vasikkataatia...;o)...

        Ihana tunne ja hurjan helposti tavoitan tunteesi...;o)...

        muruli huutaa jotta hiihaa, ni mennähän ja jälki on ku ois raivaustraktorilla mettä pantu sileeks.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        muruli huutaa jotta hiihaa, ni mennähän ja jälki on ku ois raivaustraktorilla mettä pantu sileeks.

        Te olette yhdessä sellainen..hyvä moto...;o)...


      • Hummeri / Heippa

        ihminen kokee ettei ole ikävä ihminen. Silloinhan vika ei ole kummassakaan vaan molemmat osaa elää omaa elämää niillä mausteilla mitä on.


      • demoniiih

        oliskin noin simppeliä...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        oliskin noin simppeliä...;o)...

        kun ei liikoja mieti ja murehdi.:D
        Annetaan hevosen miettiä, sillä on isompi pää.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        kun ei liikoja mieti ja murehdi.:D
        Annetaan hevosen miettiä, sillä on isompi pää.;)

        kovin olla miettimättä ja pähkäilemättä asioita..Yritän olla analysoimatta..Mut minkäs luonteelleen mahtaa...;o)...

        Onneksi geeniperimänä sain tuon kamalan hyymorintajun..seh kivasti kompensoi ja laittaa mun tassut maahan....;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kovin olla miettimättä ja pähkäilemättä asioita..Yritän olla analysoimatta..Mut minkäs luonteelleen mahtaa...;o)...

        Onneksi geeniperimänä sain tuon kamalan hyymorintajun..seh kivasti kompensoi ja laittaa mun tassut maahan....;o)...

        puhutaan, niin mä osaan kans nauraa itseäni koskevalle huumorille, vaikka siinä olisikin ilkeämielistäkin ironiaa.:DDD
        En vaan sitä tunnusta näin julkisesti.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        puhutaan, niin mä osaan kans nauraa itseäni koskevalle huumorille, vaikka siinä olisikin ilkeämielistäkin ironiaa.:DDD
        En vaan sitä tunnusta näin julkisesti.;)

        noita ilkeitä juttuja on helpompi ottaa vastaan, kuin noita ihania juttuja...;o)...


    • kova ikävä...onneksi ihan kohta pääsee kupsottelemaan...vaan nyt hommiin, kivaata päivänjatkoa :)

      • demoniiih

        noita lapsiani..Onneksi on kännyt, meset wepilliset..ja onneksi tavataan usein..:o)...

        Elämyksellista tätä päivää iinuska..:o)...


    • up

      up

      • up

        up


      • up
        up kirjoitti:

        up

        up


      • demoniiih
        up kirjoitti:

        up

        jo riittää..Ihan noloks vetää..:o/...


    • tylsyystestissa taannoin 74% tylsyysasteekseni. ja kun on viela kova ikava ihmista niin tamahan menee ihan skaalojen ulkopuolelle nytten. :-)

      • demoniiih

        samaisesta testistä 24% tylsyyttä...;o)...

        Ikävä on aika hieno asia..ikä'vä ihmisen luo..Niin ihanaa on, kun ikävälle antaa lopulta sen oikian lääkkeen...;o)....


    • Vilma.

      ikävä,tympee,keljumainen,tosikko ja todella ärsyttävä----minkä sitä ihminen luonnolleen voi

      • kerrottiin intialaisesta suurtilanomistajasta joka oli kanssa vahasen akanen. sitten selvisi etta silla oli meloninsiemen hampaanvalissa. siita tuli sitten hirmu ilonen ja positiivinen kun se siemen sielta porattiin poies :-)


      • Vilma.
        kielibasa kirjoitti:

        kerrottiin intialaisesta suurtilanomistajasta joka oli kanssa vahasen akanen. sitten selvisi etta silla oli meloninsiemen hampaanvalissa. siita tuli sitten hirmu ilonen ja positiivinen kun se siemen sielta porattiin poies :-)

        onko mulla siemen hampaanvälissä-------jos minusta vielä hirmu tulee


      • Vilma. kirjoitti:

        onko mulla siemen hampaanvälissä-------jos minusta vielä hirmu tulee

        suurtilanomistajalla se siemen paljastu vahingossa kun se søi meloonia ja ihmetteli miksei siemeen mee hampaan valiin. ei se menny kun se tila oli jo varattu! oli se sitten ilonen kaiken jalkeen. :-)


      • demoniiih

        hyviä biisejä laittelet..elikkäst tuubitat..julkisesti..;o)...


      • demoniiih

        Jonesista vaan en pidä..inha miäs..;o)...


    • Mie olin tua keskimmäinen ;) Olen katkeroitunut narraamaan kaikkia jopa itseäni, olen ikävä hemmo..

      • demoniiih

        ota jo pois se narrin naamari..ja hynyä huuleen..pleace..niinko..silleen..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        ota jo pois se narrin naamari..ja hynyä huuleen..pleace..niinko..silleen..;o)...

        Olen kauhiin katkeroitunut nallipyssy ;))


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Olen kauhiin katkeroitunut nallipyssy ;))

        mutta söpö rinnastus nallipyssyyn...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mutta söpö rinnastus nallipyssyyn...;o)...

        Rintamus siinä piti olla taas kirjoituvirhe!!


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Rintamus siinä piti olla taas kirjoituvirhe!!

        rintamus..ihan varmasti on...;o)...



      • demoniiih


      • demoniiih

      • demoniiih kirjoitti:

        se olla niinkin ja voi olla olemattakaan..;o)...

        En niih aikaa tapan väsyneenä;)


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        En niih aikaa tapan väsyneenä;)

        piristää..ajantappaminen...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        piristää..ajantappaminen...;o)...

        Ei kun tuli jo ikävystynyt olotila tosikolle..


    • veeravauhtiviiva

      sä olet ikävä ihminen, näin stadilaisen silmistä katsottuna :D

      • demoniiih

        Vallan itken nyt..:o/..


      • veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

        Vallan itken nyt..:o/..

        Ajatuskatko, kerron myöhemmin..

        Hmm..


    • Cassis-Alma

      siitä kuka tuota mun kohdalla miettii ;o},,, mut varmaan molempia, kun itse mietin ;o),,,

      • demoniiih

        tuo ikävä ihminen pitää sisällään..eli mitä se tarkoittaa...;o)...


      • veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

        tuo ikävä ihminen pitää sisällään..eli mitä se tarkoittaa...;o)...

        kiinnostunut joistakin puskista :)

        Onko sulla sittenkin huono itsetunto?


      • demoniiih
        veeravauhtiviiva kirjoitti:

        kiinnostunut joistakin puskista :)

        Onko sulla sittenkin huono itsetunto?

        Nyt olen aivan äimänä..?...


      • veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

        Nyt olen aivan äimänä..?...

        Että mä ihmettelen sun aloituksia, ja..

        Kuitenkin sä lässytät ympäripyöreitä vastauksia :D


      • Hummeri / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        Nyt olen aivan äimänä..?...

        monta kertaa päivässä, ei siitä kannata välittää. Ei hän ole veeravauhtiviiva vaan vauhtiviiraus.veera. Eikä mikään stadilainen. Pöndellä pusikkoon pullahtanut mötkäle.


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        tuo ikävä ihminen pitää sisällään..eli mitä se tarkoittaa...;o)...

        sen tietää?,,, kait se jolla on negatiivisia tunteita minua kohtaan,,, kait?,,, Itselleni kyllä kelpaan ;o),,, enkä muuksi muutu,,, eikä mua voissa paisteta,,, ;o),,,


      • veeravauhtiviiva
        Hummeri / Heippa kirjoitti:

        monta kertaa päivässä, ei siitä kannata välittää. Ei hän ole veeravauhtiviiva vaan vauhtiviiraus.veera. Eikä mikään stadilainen. Pöndellä pusikkoon pullahtanut mötkäle.

        Mä olen realisti..


      • demoniiih
        Hummeri / Heippa kirjoitti:

        monta kertaa päivässä, ei siitä kannata välittää. Ei hän ole veeravauhtiviiva vaan vauhtiviiraus.veera. Eikä mikään stadilainen. Pöndellä pusikkoon pullahtanut mötkäle.

        Ai se pikkulikka, joka juoksee mun perässä...;o)...


      • veeravauhtiviiva
        Cassis-Alma kirjoitti:

        sen tietää?,,, kait se jolla on negatiivisia tunteita minua kohtaan,,, kait?,,, Itselleni kyllä kelpaan ;o),,, enkä muuksi muutu,,, eikä mua voissa paisteta,,, ;o),,,

        HeeeH :D


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        sen tietää?,,, kait se jolla on negatiivisia tunteita minua kohtaan,,, kait?,,, Itselleni kyllä kelpaan ;o),,, enkä muuksi muutu,,, eikä mua voissa paisteta,,, ;o),,,

        ikävä ihminen on sellanen, joka ei arvosta toisia ihmisiä. Esim mollaa huuhaalla ja yrittää saastuttaa ilmapiiriä..;o)...


      • veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

        Ai se pikkulikka, joka juoksee mun perässä...;o)...

        Yks neuvo sulle, älä juokse mun perässä :))


      • veeravauhtiviiva
        demoniiih kirjoitti:

        ikävä ihminen on sellanen, joka ei arvosta toisia ihmisiä. Esim mollaa huuhaalla ja yrittää saastuttaa ilmapiiriä..;o)...

        Huuhaa on nettielämää, miks otat tän niin vakavasti :D Pelkkiä kirjaimia :))


      • demoniiih
        veeravauhtiviiva kirjoitti:

        Yks neuvo sulle, älä juokse mun perässä :))

        Sorry..en ikinä enää vastaa sun juttuihisi..Aloituksissasi en olekkaan käynyt aikoihin..Niin et se on heippa nyt Veera...Sinua ei ole olemassakaan..ninulle..:o)...


      • naurattoo
        demoniiih kirjoitti:

        Sorry..en ikinä enää vastaa sun juttuihisi..Aloituksissasi en olekkaan käynyt aikoihin..Niin et se on heippa nyt Veera...Sinua ei ole olemassakaan..ninulle..:o)...

        vauhtiviiraus veeruska, hihii hyvä nimi.


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        ikävä ihminen on sellanen, joka ei arvosta toisia ihmisiä. Esim mollaa huuhaalla ja yrittää saastuttaa ilmapiiriä..;o)...

        ihmisellä on ihmisarvonsa,,, ketään jalustalle nostamatta,,, ketään sieltä poispudottamatta,,, Mutta on asioita mistä en tosiaan tykkää täälläkään,,, ja jos olen jotain loukannu, osaan kyllä sanoa ANTEEKSI,,,
        No ainahan joku tulee sanomaan tänne, et tämä on vaan huuhaata,,, mutta onko?,,, No se siitä filosofioinnista ;o),,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ihmisellä on ihmisarvonsa,,, ketään jalustalle nostamatta,,, ketään sieltä poispudottamatta,,, Mutta on asioita mistä en tosiaan tykkää täälläkään,,, ja jos olen jotain loukannu, osaan kyllä sanoa ANTEEKSI,,,
        No ainahan joku tulee sanomaan tänne, et tämä on vaan huuhaata,,, mutta onko?,,, No se siitä filosofioinnista ;o),,,,

        taas..;o)...

        Moni huutelee paskakaa ja sit sanomisiaan selitellään, et huuhaatahan tää vaan on..jne..Siinäpäs tosi kömpelösti mennään huuhaan taakse piiloon..Se on luuserin merkki se...;o)...


        Mitä luulet..Alanko kohta olla ns katuuskottava..Hummeri/heippa sanoi mua liian neutraaliksi..Pähkäili, joskos osaisin raivostua kunnolla..Voehan..ei tienny Hummeri parka..minkä Pandorrranlippaan raotti...;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        taas..;o)...

        Moni huutelee paskakaa ja sit sanomisiaan selitellään, et huuhaatahan tää vaan on..jne..Siinäpäs tosi kömpelösti mennään huuhaan taakse piiloon..Se on luuserin merkki se...;o)...


        Mitä luulet..Alanko kohta olla ns katuuskottava..Hummeri/heippa sanoi mua liian neutraaliksi..Pähkäili, joskos osaisin raivostua kunnolla..Voehan..ei tienny Hummeri parka..minkä Pandorrranlippaan raotti...;o)...

        tuota,,, riippuu sen Pandoranlippaan sisällöstä,,, mites sitte porukka notkuu?,,, Mut rohkea rokan syö ;o),,,

        Miksi loukata täällä, tai tuolla privan puolella ketään,,, en jymmärrä,,, mut jollakin halu saada toise(i)lle paha olo,,, kait nauttivat siitä,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        tuota,,, riippuu sen Pandoranlippaan sisällöstä,,, mites sitte porukka notkuu?,,, Mut rohkea rokan syö ;o),,,

        Miksi loukata täällä, tai tuolla privan puolella ketään,,, en jymmärrä,,, mut jollakin halu saada toise(i)lle paha olo,,, kait nauttivat siitä,,,

        pahanolon kierrätystä joillekkin..Ja joillekkin silkkaa ilkeilynmieltä ja kateutta..Aikast simppeliä sinänsä..;o)..


      • demoniiih
        naurattoo kirjoitti:

        vauhtiviiraus veeruska, hihii hyvä nimi.

        tarjosi Hummeri/heippa..


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        pahanolon kierrätystä joillekkin..Ja joillekkin silkkaa ilkeilynmieltä ja kateutta..Aikast simppeliä sinänsä..;o)..

        maailma kutsuu,,, se vie joskus mennessään,,, ja tuo takaisin tullessaan,,, sillä eihän voi lähteä uudestaan, jos ei palaa edelliseltä retkeltään ;o),,, Käyn hakemassa sitä hyvää oloa ;o),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        maailma kutsuu,,, se vie joskus mennessään,,, ja tuo takaisin tullessaan,,, sillä eihän voi lähteä uudestaan, jos ei palaa edelliseltä retkeltään ;o),,, Käyn hakemassa sitä hyvää oloa ;o),,,

        Hyvä tulee vastaan hyvälle...;o)...

        Mä parantelen niskaani..Ompelin purjeita koko päivän..Nyt relaan ja olen..rakkaani viekussa...;o)...


    • veeran mesekamu

      pakeni kun ei kestän veeran kritiikkiä

    • veeravauhtiviiva

      Mä kiusaan sitä joku toinen päivä :))

    • tykkääjä :-)

      mie tykkään veeruskasta

    • Periaatteessa en...Mutta, samaa sopii kysyä myös sinulta. :-b

      • demoniiih

        ikävä ihminen, mitä itsekukin tilaa..;o)...Senkin Kollo...;o)...


      • Tykkääjä
        demoniiih kirjoitti:

        ikävä ihminen, mitä itsekukin tilaa..;o)...Senkin Kollo...;o)...

        Demoniiihstä;)


    • veeravauhtiviiva

      Mitä sä yleensäkää huuhaalla teet :D

      Sä et osaa keskustella, ts. sulla ei ole munaa..

      • Onko sinulla keskustelu lahjoja ja munaa ees tiedossa:))


      • ihmettelijä.

        kuin sinä huuhaan paras keskustelija kehtaat noin sanoa toiselle:-))))))))


      • mie vuan

        keskustella, sinä olet ihan pentu vielä niin et ymmärrä.


      • veeravauhtiviiva
        kultainen.narri kirjoitti:

        Onko sinulla keskustelu lahjoja ja munaa ees tiedossa:))

        On sori yhdusana :))


      • veeravauhtiviiva
        mie vuan kirjoitti:

        keskustella, sinä olet ihan pentu vielä niin et ymmärrä.

        Se on todella lande..


      • (¤_¤)
        veeravauhtiviiva kirjoitti:

        Se on todella lande..

        ja on fiksu, kaunis ja raikas. Ei kerro härskejä ja riettaita juttuja. On aivan ihannenainen;)


      • veeravauhtiviiva kirjoitti:

        On sori yhdusana :))

        Yhdyntää sanoilla vai ;)


      • Ihmetteliä

        kun et osaa keskustella. Demosta säteilee lämpö.


    • BUAAH

      luiseva akka halpis henkari luisevas luukus

      • veeravauhtiviiva

        ..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe