Kähärä, ovela ukko

tiesi kuinka käy

sillä se mitä kirjoitti kahteenkin eri kertaan, niin kävi jokseenkin toteen. JHL sai armonaikaa asennoitua oikein, ja näillä sekalaisilla eväillä saatiin JYTYN ja JHL.n luotot nyrkin sisään, jolloin he eivät voi tehdä mitään. No nuorempia ja mahdollisesti alalle tulevia ajatellen HELB.n johto teki pitkäntähtäimen ratkaisun joilla he hallitsevat tulevaisuuden toiminnat, ilman että enään moisia akuutteja laittomuuksia tai äkkivääriä ylilyöntejä pystyy "aktiivit" suunnitella, tai niitä voisi suorittaa.

jk. kohta se möly alkaa taas!

46

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi, hyi!

se K:n p? Kun tuosta nimim.tiesi kuinka käy kirjoituksestasi ei saa mitään selkoa. Ruskea on ainakin kielesi lip, lip.. lipomisestasi.

• Tulkitaan

Peruspalkka nousee, erillislisät poistuvat

Uuden sopimuksen mukaan 1.1.2011 vanhoista lisistä (telilisä, kaksiosaisen
        päivän lisä, ruuhkaylityslisä ja HK-kuljetuserä) luovutaan ja vapautuvat erät
        käytetään peruspalkkojen nostamiseen. Lisäksi nykyinen toinen
        kokemuslisä (10 v /5 %) siirretään peruspalkkoihin, mikä merkitsee, että
        uusien ja alle viisi vuotta palvelleiden peruspalkka nousee 5 prosentilla.
        Muiden osalta tämä muutos ei nosta eikä laske varsinaisen palkan tasoa.

Saako noista vanhoista lisistä jotain palkankorotusta vai myytiinkö ne ilmaiseksi?

• Anonyymi

Tulen huomenna ja toivottavasti nämä ystävämmekin saapuvat. Saisvat kuulla meiltä elämäntotuuksia. Eivät liene uskalla tulla.

Helbheikki

• Anonyymi

Tuleko tana ?

• Anonyymi

Kesälomalla tässä ja voisi viimeinkin otaa Koira-Kähärän kanssa ne sovintokaljat. Se mokoma mulkku kun ei ole tuntevinaan kulkiessaan Kolumbuksen oviaukon ohitse. Jokin aika sitten se ajeli sielläpäin ja kävi kusella taukotilassa ja me olimme toverit siinä oviaukolla ulkopuolella, vaan ei tölkkikalja kelvannut. Ei tullut vaikka tekstiviestin laitoin että jos et mua muka muuten tunne, niin mulla hattu pässä siitnä porukassa.
      Parta-Jugi

• Anonyymi

Jokohan saisitte sen Kähäränmulkun sinne tulemaan ???

• Anonyymi

Ei näkynyt sitä tissiposkea taaskaan.
      Entäpä ensi perjantaina, jos miehensä Juhana suo.

Parta-Jugi

• Anonyymi

Ainakaan työhön ei mihinkään mene kun pian lakot alkavat.
      Siankusi tepsii tissiposkeenkin oikein hyvin ja haisee 2 viikkoa.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Onpa erikoinen fetissi 120-vuotiaalla Taavetti-pojulla? Vetää siankusta poskeensa; no mikäs minä olen tuomitsemaan..

• Anonyymi

Ari Kähärä kun otti oikeasti poskeensa Kontulan Mäyräbaarissa siellä metsikössä kunnes tapasi Juhanansa samasta puolueesta.
      Sitä voi toki kokeilla mutta ei suositella sen kovan ja pitkäkestoisen hajuhaitan ( 2 viikkoa ) takia, että tulee rikkuriksi pyrkimään pian alkavan lakon aikana ja tulla ruiskutetuksi siankusella.
      Se kusi kun jäätyy vielä fillaristi Helbinäijän nailoneihin, niin on rujon näköistäkin sen hajun lisäksi.
      Tänään perjantaina ystävänpäiväkaljat Pub Paris Kontula, sekä lakkoaiheesta lisää.

Helbheikki

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70