Osaisiko kukaan selittää miksi norjanangervot ovat huonovointisia tänä vuonna? Ainakin täällä Vaasan seudulla norjanangervot näyttäisivät ihan yleisesti olevan kurjassa kunnossa tänä keväänä. Oliko viime talvi kenties liian ankara niille, vai missä lienee vika?
Norjanangervo-ongelma
moilaska
3
579
Vastaukset
- 15
Pakkasia veikkaan. Ainakin, ellei lunta ollut suojana.
- dfgödfögö
Talvivaurioita, ei niinkään pakkasen vaan lumen aiheuttamia. Meilläkin päin (pääkaupunkiseutu) pensaat olivat aika rönttäsien näköisiä, kun lunta oli tullut päälle paljon. Pikkuhiljaa ne siitä kohenivat ja kukinta oli hieno.
- moilaska
Meillä kukinta ei ollut hieneo, vaan tavallista vaatimattomampi. Lehtien puhkeaminenkin näytti vievän normaalia pitemmän ajan. lumikuorman alta ne kyllä nousivat lopulta ihan ok., vaikka alussa näyttikin pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509