Etsiskelen metsästys/kalastus/vapaa-ajan käyttöön sit-on-top kajakkia jolla nyt jotenkuten voisi heittää myös pieniä päiväreissuja. Lueskeltuani interwebin ihmeellistä maailmaa,vaihtoehdoiksi on löytynyt pari mielenkiintoista vaihtoehtoa (otsikko). Onko kenelläkään käytännön kokemusta kummastakaan ja vielä parempi molemmista.
Käyttötarkoitus siis kalastus/metsätys/päiväreissut pienillä joilla ja järvillä. Toivomuksia keveys,kestävyys ja helppokäyttöisyys. Välillä joutuu raahaamaan kanoottia jopa kilometrejä suolammille yms metsästyspaikoille joten keveys on aikalailla vaatimus numero uuno.
Kiitoksia jos joku vaivautuu vastaamaan.
Tarpon 120/130 vs Teksport 290 X-cite/F:X 330 angler
6
729
Vastaukset
- melokkinen
...myös sellaiset kuin Hobie-kajakit.
Voit polkemalla uistella ja kädet on vapaat esim kelaamaan ja ampumaan tai vaikka valokuvaamaan.
Hbie-kajakilla pääsee lähimmäksi eläimiä kun melan liikekkään ei häiritse niitä.
Seuraava esittely on tietääkseni Erä-messuilla Riihimäellä kesäkuussa.- Tarponilla
polkimet ja peräsin ei ihan selitä tuota 1600e hintaeroa?
Itsellä Tarpon 120, minkä jaksaa nainenkin kantaa pienet siirtymiset kuivalla ja 35e sijoituksella saa tukevat, mutta helposti kasaanmenevät pyörät alle :-)
Itse käytän merellä ja olen ollut hyvin tyytyväinen.
- JykkeOlavi
Mulla olisi Ocean Kayak Scrambler. Todella huoleton peli ja pärjää isoissakin aalloissa. Voin luopua tilan puutteen takia siitä huokeasti.
- -Ride-
Wildernessin Ridet on metsästys ja kalastus käytössä kaikista parhaimpia, koska ovat tukevimpia! Liikkuu hienosti ja sillä pärjää isossakin kelissä!
WWW.KAJAKKIKALASTUS:FI/SMF- Teksport
Vuosaaren Melontakeskuksessa Helsingissä on vuokralla Teksport 290 Angler. Eli pääsee kokeilemaan.
www.melontakeskus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774