Tarpon 120/130 vs Teksport 290 X-cite/F:X 330 angler

Eräsämpylä

Etsiskelen metsästys/kalastus/vapaa-ajan käyttöön sit-on-top kajakkia jolla nyt jotenkuten voisi heittää myös pieniä päiväreissuja. Lueskeltuani interwebin ihmeellistä maailmaa,vaihtoehdoiksi on löytynyt pari mielenkiintoista vaihtoehtoa (otsikko). Onko kenelläkään käytännön kokemusta kummastakaan ja vielä parempi molemmista.

Käyttötarkoitus siis kalastus/metsätys/päiväreissut pienillä joilla ja järvillä. Toivomuksia keveys,kestävyys ja helppokäyttöisyys. Välillä joutuu raahaamaan kanoottia jopa kilometrejä suolammille yms metsästyspaikoille joten keveys on aikalailla vaatimus numero uuno.

Kiitoksia jos joku vaivautuu vastaamaan.

6

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melokkinen

...myös sellaiset kuin Hobie-kajakit.

Voit polkemalla uistella ja kädet on vapaat esim kelaamaan ja ampumaan tai vaikka valokuvaamaan.
      Hbie-kajakilla pääsee lähimmäksi eläimiä kun melan liikekkään ei häiritse niitä.

Seuraava esittely on tietääkseni Erä-messuilla Riihimäellä kesäkuussa.

• Tarponilla

polkimet ja peräsin ei ihan selitä tuota 1600e hintaeroa?

Itsellä Tarpon 120, minkä jaksaa nainenkin kantaa pienet siirtymiset kuivalla ja 35e sijoituksella saa tukevat, mutta helposti kasaanmenevät pyörät alle :-)

Itse käytän merellä ja olen ollut hyvin tyytyväinen.

• JykkeOlavi

Mulla olisi Ocean Kayak Scrambler. Todella huoleton peli ja pärjää isoissakin aalloissa. Voin luopua tilan puutteen takia siitä huokeasti.

• -Ride-

Wildernessin Ridet on metsästys ja kalastus käytössä kaikista parhaimpia, koska ovat tukevimpia! Liikkuu hienosti ja sillä pärjää isossakin kelissä!

WWW.KAJAKKIKALASTUS:FI/SMF

• Teksport

Vuosaaren Melontakeskuksessa Helsingissä on vuokralla Teksport 290 Angler. Eli pääsee kokeilemaan.
        www.melontakeskus.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      222
      4098
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2315
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      886
    Aihe