Osuuspankin visa debet credit kortti taitaa olla aika järkevä valinta. (?) Sain tietää pankistani että tämän kortin myötä saisin suoraan korttiin PLUSSA-ominaisuuden, eli kun maksan sillä K-ryhmän kaupoissa, tulee plussat automaattisesti. Lisäksi saan omistajajäsenen edut, kun kortissa lukee "OP-Omistajajäsen". Ajattelin hakea tuota korttia.
Lisää etuja: saan kaikkiin ostamiini tavaroihin (visalla ostettuihin) 3 kk vakuutuksen. Se kuuluu tähän Osuuspankin korttiin. Eli jos vaikka ostan telkkarin kortilla, ja se putoaa ja rikkuu, saan uuden tai vanhan korjattua.
Pankissa sanottiin, että Luottokunta on kortin takaaja eli myös saan korvauksen jos minua huijataan ostoksissa netissä. Tällaista turvaa ei kuulemma ole muissa kuin Luottokunnan visa korteissa, esimerkkinä S-Visa.
Kaikki kortin käyttökustannukset menevät OP-Bonuksista, eli kyseessä olis kaiken lisäksi vieläpä ilmainen luottokortti. Kortin ulkoasukin on hieno, siellä on upeita kortin kuvia, joista saa valita.
Mitä mieltä olette?
Op Visa Plussa-kortti
16
1374
Vastaukset
- ...
"Mitä mieltä olette? "
Olisit voinut mainostaa vähän hienovaraisemmin.- tieto lisää tuskaa
"Osuuspankin visa debet credit kortti taitaa olla aika järkevä valinta"
Kapeakatseiselle voi tuntua siltä kun ei tiedä kaikkea ja uskoa sanoja eikä vaadi numeroja.
On niitä Masteriakin, saa joka kaupasta kaksinverroin alennusta, Op bonuksiin verrattuna.
"Kaikki kortin käyttökustannukset menevät OP-Bonuksista"
jos Op- todella olet rakastunut, on sielläkin K-Plussa Masteri, joka on täysin ilmainen,
ei mene mitään bonuksia, eikä todella yhtään mitään kuluja, saat ne rakastamasi bonukset rahana tms.
Mutta käytä vain omiasi, jotta säilyy kilpailu,
ei ole hyväksi jos kaikki edullisempia hankkii.
. - olet pimennossa
tieto lisää tuskaa kirjoitti:
"Osuuspankin visa debet credit kortti taitaa olla aika järkevä valinta"
Kapeakatseiselle voi tuntua siltä kun ei tiedä kaikkea ja uskoa sanoja eikä vaadi numeroja.
On niitä Masteriakin, saa joka kaupasta kaksinverroin alennusta, Op bonuksiin verrattuna.
"Kaikki kortin käyttökustannukset menevät OP-Bonuksista"
jos Op- todella olet rakastunut, on sielläkin K-Plussa Masteri, joka on täysin ilmainen,
ei mene mitään bonuksia, eikä todella yhtään mitään kuluja, saat ne rakastamasi bonukset rahana tms.
Mutta käytä vain omiasi, jotta säilyy kilpailu,
ei ole hyväksi jos kaikki edullisempia hankkii.
.Pelkäät niin paljon tietoa, kun luulet, että se lisää tuskaa, että elät itse pimennossa. Kilpailu säilyy joka tapauksessa, siihen ei minun tai muiden OP:ta käyttävien toimet vaikuta. Kilpailun lisääntymisestä itse asiassa ovat vastuussa nämä uudet himphamppu -pankit kuten "ÄSS-pankki", "Tapola", "Sohvi" ja muut roskapankit.
On ihan tarpeeksi leveäkatseista saada lähes ilmaiset vakuutukset, ei minun ainakaan tarvitse sen leveämmälle katsella, mieluummin katselen vakuutuslaskujen loppusummia, jotka ovat ***** (viisi tähteä).
Tyhmille ei koskaan tällaisia etuja tule, koska heillä ei ole älyä ottaa irti se mitä annetaan.... kuten edellinen kirjoittaja hyvin osoitti. - kaikkia pässejä....
Ei ole kyse mainostuksesta, vaan tämän palstan idea on keskustella maksukorteista. On ihan luonnollista kysyä mielipiteitä, vaan asiallisia, perusteltuja mielipiteitä en ole vielä saanut, vaan ainoastaan kateellisten ja tyhmien parjausta siitä, miten huono valinta muka OP kokonaisuudesssan on, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa, jos osaa vain valita sieltä oikeat asiat.
Mutta eihän tältä palstalta näköjään voi järkeviä vastauksia odottaakaan, olen yliarvoinut teidät!!! Jatkakaa piehtarointianne tietämättömyydessä, kateudessa ja pahansuopaisuudessanne ... Teidän on näköjään hyvä olla noissa fiiliksissä, niin siitä vaan. - työnnä op:si anaalii
olet pimennossa kirjoitti:
Pelkäät niin paljon tietoa, kun luulet, että se lisää tuskaa, että elät itse pimennossa. Kilpailu säilyy joka tapauksessa, siihen ei minun tai muiden OP:ta käyttävien toimet vaikuta. Kilpailun lisääntymisestä itse asiassa ovat vastuussa nämä uudet himphamppu -pankit kuten "ÄSS-pankki", "Tapola", "Sohvi" ja muut roskapankit.
On ihan tarpeeksi leveäkatseista saada lähes ilmaiset vakuutukset, ei minun ainakaan tarvitse sen leveämmälle katsella, mieluummin katselen vakuutuslaskujen loppusummia, jotka ovat ***** (viisi tähteä).
Tyhmille ei koskaan tällaisia etuja tule, koska heillä ei ole älyä ottaa irti se mitä annetaan.... kuten edellinen kirjoittaja hyvin osoitti."Kilpailun lisääntymisestä itse asiassa ovat vastuussa nämä uudet himphamppu -pankit kuten "ÄSS-pankki", "Tapola", "Sohvi" ja muut roskapankit."
Sofia-pankki on roskapankki mutta S-pankki ja Tapiolapankki eivät ole mitään himphamppupankkeja eikä roskapankkeja! Tuo on vaan siis kateellisten silkkaa panettelua!!!!
Isot pankit ja niiden asiakkaat, erityisesti just osuuspankin asiakkaat on aina olleet katkeria kilpailun lisääntymisestä! Sen juuri huomaa sunkin viestistäsi! - oikeat pankit rulaa
työnnä op:si anaalii kirjoitti:
"Kilpailun lisääntymisestä itse asiassa ovat vastuussa nämä uudet himphamppu -pankit kuten "ÄSS-pankki", "Tapola", "Sohvi" ja muut roskapankit."
Sofia-pankki on roskapankki mutta S-pankki ja Tapiolapankki eivät ole mitään himphamppupankkeja eikä roskapankkeja! Tuo on vaan siis kateellisten silkkaa panettelua!!!!
Isot pankit ja niiden asiakkaat, erityisesti just osuuspankin asiakkaat on aina olleet katkeria kilpailun lisääntymisestä! Sen juuri huomaa sunkin viestistäsi!Himp hamppu pankkeja on s-pankki, tapola ja sofia. Ei sellaisia kukaan järkevä käytä, paitsi korkeintaan ns. kakkospankkeina. Itsellänikin on himphamppu ässä pankin kortti kaiken varalta vaikka en ole vielä tarvinut kuin yhden kerran pysäköintimittarilla kun osuuspankin korttini oli niin kulunut ahkerasta käytöstä ettei laite pystynyt sitä lukemaan.
- ...
oikeat pankit rulaa kirjoitti:
Himp hamppu pankkeja on s-pankki, tapola ja sofia. Ei sellaisia kukaan järkevä käytä, paitsi korkeintaan ns. kakkospankkeina. Itsellänikin on himphamppu ässä pankin kortti kaiken varalta vaikka en ole vielä tarvinut kuin yhden kerran pysäköintimittarilla kun osuuspankin korttini oli niin kulunut ahkerasta käytöstä ettei laite pystynyt sitä lukemaan.
Miksi ei järkevä ihminen käyttäisi vaikkapa tuota sinullakin olevaa "ässäkorttia"?
Ihan samalla tavalla ne laskut saa maksettua pois aina kuukauden lopussa kuin muidenkin pankkien korteilla...
- 133
Taidatpa kirjoitella omiasi.
S-Pankin kortilla tulee S-ryhmän kaupoissa bonukset automaattisesti. Kortti on täysin maksuton samoin kuin verkkopankki.
Eikö OP:n bonuksilla saa maksettua laajan kotivakuutuksen, joka pitää sisällään televison putoamissuojan 3 kk jälkeenkin? Vai eikö?
Kaikilla luottokorteilla luottokortin myöntäjä on velvollinen korvaamaan huijaustapauksissa asiakkaalle, jos asiakas on noudattanut riittävää huolellisuutta. Näin on menetellyt myös S-Pankki.
S-Pankin kortit eivät vaadi mitään bonusten käyttöä, koska ovat maksuttomia. Paljonko OP:sta tulee bonuksia, jos tilillä ei ole rahaa eikä ole lainoja? Kai se kortti ja verkkopankki ainakin ovat maksuttomia tällöinkin?
OP:n Visa ei ole aito Luottokunnan myöntämä Visa, vaan jotakin muuta epämääräisempää.- 55
"Eikö OP:n bonuksilla saa maksettua laajan kotivakuutuksen"
ainakin siihen saakka tuntuu hienolta kun alkaa
ajattelemaan omilla aivoillaan,
tietää oikeat laina- ja talletuskorot, sekä vakuutuksien hinnat ja mitä ne korvaavat.
Ainakaan meidän suvussa, ei oltaisi kukaan hyötyneet tv-putoamistakuusta, mutta ehkä teillä
. - älä nyt viitsi
Taidatpa kirjoitella omiasi. OP:n visa on Luottokunnan kortti. Sen kortinsaantipäätöksen myöntää vain "OP-Kotipankki" - tämä ilmeisesti on sekoittanut sinut. Vaikka mistä minä tiedän, mikä sinut on sekoittanut ;)
- älä nyt viitsi
55 kirjoitti:
"Eikö OP:n bonuksilla saa maksettua laajan kotivakuutuksen"
ainakin siihen saakka tuntuu hienolta kun alkaa
ajattelemaan omilla aivoillaan,
tietää oikeat laina- ja talletuskorot, sekä vakuutuksien hinnat ja mitä ne korvaavat.
Ainakaan meidän suvussa, ei oltaisi kukaan hyötyneet tv-putoamistakuusta, mutta ehkä teillä
.Lainan korot ovat tiedossa, ja jos ei ole, ne voi tarkistaa OP verkkopankista, sekä OP:n asiakasviesteistä. Joka kuukausi tulee viesti verkkopankkiin, joka kertoo lainan kokonaiskoron (sidottu 1 kk euriboriin) Vakuutuksien hinnat ovat tiedossa, ja samoin mitä ne korvaavat, vakuutusehtojen mukaanhan noilla on tapana korvata. Viimeksi korvasi Pohjola automurron ja varastetut tavarat... yhteensä toista tuhatta euroa. Niin ja se vakuutuslasku, se oli ***** ,eli 5 tähden lasku, eli 0 euroa.
TEIDÄN suvussa, ei tehdä virheitä, se tiedetään, mutta MEIDÄN suvussa ei olla täydellisiä, joten joskus voi jalka livetä ja kompastua, ja se telkkari voi pudota.
- 33
on tosi järkevä, suosittelen,
ainakin siihen tuntuu hyvältä, kun myös muihin korteihin oikeasti tutustuu.
"Pankissa sanottiin, että Luottokunta on kortin takaaja eli myös saan korvauksen jos minua huijataan ostoksissa netissä. "
MISSÄ pankissa tuolatavoin kerrottiin, olis kiva tietää, minkä seudun OP-oli ? - setupaavo
Joo...
Kortista o aina vastuussa se käyttäjä!
Luottokunnalla on omat säännöt.
Kyllä kaikki kulut menee bonuksista, jos talouden suuruus on 5000e. Ja muista, että jos sinulla on velkaa, nii maksat kyllä ne kulusi moninkerroin suuremmin, eli kyse o siitä että sinulla olisi reilusti enemmän kuin 5000e sitä rahaa... siis oikeesti omaa rahaa.
S-etukortin Visa o muuten maksuton, ja siinäkin on säännöt, että pitää olla rahaa, että on hyötyä.
Sinäänsä S-etujuttu o paljon selkeempi kuin k-plussa.- ÄLÄ PASKAA KIRJOITA
Velkaa tietysti on enhän nyt pysty asuntoa perheelle ostamaan säästöillä ja kuka hullu vuokralla asuisi, kun joka euro menee kankkulan kaivoon. Ja totta kai velasta korkoa menee. Asuntovelkani on kuitenkin edullista velkaa kun maksan tällä hetkellä alle 0,8 % kokonaiskorkoa OP:lle. Siitä hyvästä saan niin paljon boonuksia että visat ja kaikki palvelut OP:ssa ovat ilmaisia. Sen lisäksi minulle jää niitä boonuksia aika paljon vuosittain yli, niin että suurin osa Pohjolan vakuutuslaskuista on ilmaisia.
Kortin käytöstä EI todellakaan ole "aina vastuussa käyttäjä". Mistä ihmeestä olet "tietosi" saanut? Kortista on vastuussa tietyissä tapauksissa Luottokunnan riskienvalvonta, joka esim. minulle maksoi takaisin vähän aikaa sitten ulkomailta huijarifirmasta tilaamani urheiluvälineet, joita en koskaan saanut.
Luuletko että joku S-pankin visa olisi nämä hyvittänyt? Ei todellakaan, koska se ei ole Luottokunnan kortti! - 1516
ÄLÄ PASKAA KIRJOITA kirjoitti:
Velkaa tietysti on enhän nyt pysty asuntoa perheelle ostamaan säästöillä ja kuka hullu vuokralla asuisi, kun joka euro menee kankkulan kaivoon. Ja totta kai velasta korkoa menee. Asuntovelkani on kuitenkin edullista velkaa kun maksan tällä hetkellä alle 0,8 % kokonaiskorkoa OP:lle. Siitä hyvästä saan niin paljon boonuksia että visat ja kaikki palvelut OP:ssa ovat ilmaisia. Sen lisäksi minulle jää niitä boonuksia aika paljon vuosittain yli, niin että suurin osa Pohjolan vakuutuslaskuista on ilmaisia.
Kortin käytöstä EI todellakaan ole "aina vastuussa käyttäjä". Mistä ihmeestä olet "tietosi" saanut? Kortista on vastuussa tietyissä tapauksissa Luottokunnan riskienvalvonta, joka esim. minulle maksoi takaisin vähän aikaa sitten ulkomailta huijarifirmasta tilaamani urheiluvälineet, joita en koskaan saanut.
Luuletko että joku S-pankin visa olisi nämä hyvittänyt? Ei todellakaan, koska se ei ole Luottokunnan kortti!"Luuletko että joku S-pankin visa olisi nämä hyvittänyt? Ei todellakaan, koska se ei ole Luottokunnan kortti! "
Ei kannata perustaa tietojaan luuloon. Samat määräykset rahojen palauttamisesta koskevat kaikkia luottokortteja. Jos luottokortin myöntäjä ei suostu hyvittämään, niin yhteys kuluttajavirastoon. - huono kortti
1516 kirjoitti:
"Luuletko että joku S-pankin visa olisi nämä hyvittänyt? Ei todellakaan, koska se ei ole Luottokunnan kortti! "
Ei kannata perustaa tietojaan luuloon. Samat määräykset rahojen palauttamisesta koskevat kaikkia luottokortteja. Jos luottokortin myöntäjä ei suostu hyvittämään, niin yhteys kuluttajavirastoon.ei korvaa s-visa yhtä hyvin kuin luottokunnan kortit- saanut itse tämän karvaasti kokea. s-pankki viimeiseen asti yrittää evätä korvausvelvollisuuden. se muuten sanotaan niiden korttiehdoissakin, että asiakas vastaa kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3702878Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201569Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan131101Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571017Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28988En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849