Nimiehdotuksii..(=

M+L

Moi!!
Mä olen Milla 12 vuotta Lapin läänistä. Minä ja mun paras kaveri Lilli mietittiin vähän elukoille nimii xD
Tässä pari :
-Lyyti
-Myski
-Ylermi
-Ester
-Jaakko-Pekka (lillin ihastus xDDDD)
-Kisu-Misu (tai Misu-Kisu ihan miten itse haluat)

Jos päätät nimetä elukkasi (xD) jonkun näistä nimestä mukaan, olethan kiltti ja ilmoitat tähän palstalle! Me arvostettaisi Lillin kanssa hirveesti sitä..
No.. moikka vaan!!

T:Milla ja Lilli

4

607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläin ekspertti

Voisitte kertoo asioista selvemmin tosta ie saa mitään tolkkua!Elikä selvemmin!Kiitos!

• .minna.95

Itse asiassa aloittajan kieli oli mielestäni selvempää kuin sinulla. Korjaisitko ensin itse tekstisi kieliopillisesti oikeaksi, ennen kuin tulet huomauttamaan samasta asiasta muille. Kiitos.

• Eläin ekspertti
        .minna.95 kirjoitti:

Itse asiassa aloittajan kieli oli mielestäni selvempää kuin sinulla. Korjaisitko ensin itse tekstisi kieliopillisesti oikeaksi, ennen kuin tulet huomauttamaan samasta asiasta muille. Kiitos.

Katonyt!Sä vaan trollailet pitkin suomi24.Ja voisitko olla hiljaa?Vai oletko vain trollari joka kirjottelee kaikkea ilkeätä muille?Mitä mäsille voin etää säet ymmärrrä mun teksitiä!Oot luku vammanen!HAISTA PASKA!!!

• minna.95.
        Eläin ekspertti kirjoitti:

Katonyt!Sä vaan trollailet pitkin suomi24.Ja voisitko olla hiljaa?Vai oletko vain trollari joka kirjottelee kaikkea ilkeätä muille?Mitä mäsille voin etää säet ymmärrrä mun teksitiä!Oot luku vammanen!HAISTA PASKA!!!

Mietippäs lapsi uudelleen että kuka tässä trollailee. Mullakin on oikeus kirjottaa täällä viestejä. Yritä käyttäytyä.

Ps. Lukuvammainen on yhdyssana ja pisteiden sekä kysymys-ja huutomerkkien jälkeen seuraa väli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1927
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1154
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe