Voiko vielä alottaa?

Hockaaja

Olen 12v ja haluaisin alottaa lätkän maalivahtina. Mul on kaikki kamat ja osaan ihan hyvin olla veskas mut voiko vielä alottaa 12v maalivahtina lätkän? Ku kaikki mun kaverit sanoo ettei enää vois mut sanokaa te et voiko? Ja pitääkö kiekkokoulu käydä? ja jos pitää niin onko maalivahdeille joku eri kiekkokoulu? ja jos on tai ei oo nii kertokaa et voinko alottaa ja jos voin niin pitääkö pakosti maalivahtin kiekkokoulu ja jos pitää nii mikä olisi hyvä kiekkokoulu kun asun espoossa? ja sit jos voin alottaa nii mikä jengi olis hyvä? joku jossa olis noin 3 kertaa vikossa harkat. Kiitos jo etukäteen vastanneille! Anteeksi kirjoitus virheet.

5

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYMERI

JOO.JOO.EI.JOO.JOO,EI,EN TIEDÄ.EPS.

• merivaan

paikkakuntasi pikkuseuroihin, niisä saattaisi olla tilaa vielä yhdelle.

• AR156...

Katso noista ja ota sitten sopivaksi katsomaasi seuraan/seuroihin yhteyttä.

- EKS, Espoon Kiekkoseura
      - EPS, Espoon Palloseuran Jääkiekko
      - Espoon Jäähonka
      - GrIFK, Grankulla IFK
      - EJK, Espoon Jääklubi

http://www.blues.fi/joukkue/kasvattajaseurat

• Veellä

Ei hemmetti, aivan varmasti voi! Ajattelepa, joukkueeni veskari aloitti 15-vuotiaana kiekon harrastuksen ja oli päättyneen kauden C-junnujen AA-tasolla rehellisesti sanoen paras maalivahti. Keskimäärin 60-70 torjuntaa ottelussa. Me kenttäpelaajat emme sitten olleetkaan niin hyviä, sillä kauden n. neljästäkymmenestä ottelusta voitimme vain yhden. Olimmekin ensimmäistä kertaa hobbyhockey-sarjan ulkopuolella, joten eipä tuo ihme ole, mutta veskarista se ei ainakaan ollut kiinni. Ennätysmatsissaan alkusarjan puolella jätkä torjui pöytäkirjan mukaan 73 kertaa ja silti hävisimme 5-0.

Asennetta ja rento ote, niillä homma toimii ja saat harrastuksestasi jotain iloakin, minkä pitäisi
      olla lapsila ja nuorilla perussyy pelata kiekkoa. Heikkokin pelaaja pärjää ja nauttii kiekosta, kun vain ottaa oikealla asenteella - eikä ole itselleen tai muille liian ankara. Näin ainakin mun kokemukset kertovat.

T. C-joukkueen II vilttiketjun laituri ja kapteeni.

• TarUn Myllys

Hmm.. Mä aloitin vasta 29-vuotiaana ja olen vielä nainenkin.. Ja vääräkätinen veskari.. :)
      Olen menossa heinäkuussa Norrenan leirille, joka on mun elämäni eka leiri.
      Mulla siis vasta toinen kausi tuleva kausi.
      Että anna mennä vaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59