Näittekö äsken Rehtivipin TV-mainoksen, hyvä idea että joku lahjoittaa osan tuotoista hyväntekeväisyyteen.
Mä otan ainakin seuraavan vippini rehtivipiltä.
Rehtivippi TV:ssä
28
732
Vastaukset
- jeahhh
toimii :)
- mummelix
millä kanavalla?
- Paula 48
mummelix kirjoitti:
millä kanavalla?
Subilla !
- mummelix
Paula 48 kirjoitti:
Subilla !
Kiitos tiedosta, tsekkasin jo nuo sivutkin ja ihan rehdiltä vaikutti. Aika edulliset kulut oli ainakin!
- pelkkääpaskaa
Paula 48 kirjoitti:
Subilla !
ihan pelkkää paskaa....
- mummelix
pelkkääpaskaa kirjoitti:
ihan pelkkää paskaa....
kaikki on pelkkää paskaa jos on luottotiedot kurallaaaaaa....
- djdj
testasin myös ja toimii, rahat tuli tosi nopeesti tilille, tosin ne menee yhtä nopeesti kun lähden just baariin...
- subbipossu
ooks kauan pyöriny telkkaris toi mainos, ite ainaki näin ekaa kertaa eilen? vippi tuli kyl otettu jo pari viikkoo sitten, samast paikast.
- hegas
aukioloaij´koaj, on enää auki vain arkisitin klo 09-13. Miksiköhän ?
- revi22
hegas kirjoitti:
aukioloaij´koaj, on enää auki vain arkisitin klo 09-13. Miksiköhän ?
"Vastaanotamme hakemuksia 24/7 ja myönnämme lainoja joka päivä klo 8:00-23:00"
Suoraan etusivulta: http://www.rehtivippi.fi/ en tiiä mistä oot tommost tietoo löytäny? - Hegas
revi22 kirjoitti:
"Vastaanotamme hakemuksia 24/7 ja myönnämme lainoja joka päivä klo 8:00-23:00"
Suoraan etusivulta: http://www.rehtivippi.fi/ en tiiä mistä oot tommost tietoo löytäny?siitä minä sen tiedon sain.
- jhsdbmj
Hegas kirjoitti:
siitä minä sen tiedon sain.
Soitin juuri aspaan kun en pysty maksamaan eräpäivänä, siellä oli tosi asiallinen nainen joka kertoi mitä nyt pitää tehdä ja toivotteli vielä hyvät päivän jatkot. Tästä tuli vähän eri fiilis kuin muutamasta muusta vippipaikasta jonne olen joutunut soittamaan samoissa asioissa.. Suosittelen rehtivippiä kyllä ihan rehdisti!!!
- hegas
jhsdbmj kirjoitti:
Soitin juuri aspaan kun en pysty maksamaan eräpäivänä, siellä oli tosi asiallinen nainen joka kertoi mitä nyt pitää tehdä ja toivotteli vielä hyvät päivän jatkot. Tästä tuli vähän eri fiilis kuin muutamasta muusta vippipaikasta jonne olen joutunut soittamaan samoissa asioissa.. Suosittelen rehtivippiä kyllä ihan rehdisti!!!
tuulella, kun ei ole toimisto auki. Rehdisti kiinni vai mitä ?
- Mapetta
hegas kirjoitti:
tuulella, kun ei ole toimisto auki. Rehdisti kiinni vai mitä ?
Olla Hegasin omat lainahanat vaan kiinni...
- Vippivalvonta
vähän asiallista keskustelua väliin, olemme tutkineet Rehtivipin toiminnan ja se täyttää kaikki vippivalvonnan kriteerit. Rehtivippi on todella luotettava ja edullinen pikaluottoyritys. Terveisin: Vippivalvonta
- juudas ekr
Vippivalvonta kirjoitti:
vähän asiallista keskustelua väliin, olemme tutkineet Rehtivipin toiminnan ja se täyttää kaikki vippivalvonnan kriteerit. Rehtivippi on todella luotettava ja edullinen pikaluottoyritys. Terveisin: Vippivalvonta
Mikä tuo vippivalvonta oikein on?
- mara kalervo
juudas ekr kirjoitti:
Mikä tuo vippivalvonta oikein on?
Se on puolueeton vippivalvonta komissio joka tutkii pikaluottoyritysten toimintaa.
- matson 69
juudas ekr kirjoitti:
Mikä tuo vippivalvonta oikein on?
Kai ne vähän seuraa noita vippifirmoja yleensä..
- monkeytku
matson 69 kirjoitti:
Kai ne vähän seuraa noita vippifirmoja yleensä..
No nyt tuli se mainos subilla, ihan hauska säästöpossu idea.
- klah<
monkeytku kirjoitti:
No nyt tuli se mainos subilla, ihan hauska säästöpossu idea.
yritin just hakea 500 egee mut en saanu...
- monkeytku
klah< kirjoitti:
yritin just hakea 500 egee mut en saanu...
no et kai kun sivuilla lukee et eka laina 50 ja sitä rataa, itse olen kyllä saanut lisää kun maksoin aiemman ajallaan pois!
- pöllö1
monkeytku kirjoitti:
no et kai kun sivuilla lukee et eka laina 50 ja sitä rataa, itse olen kyllä saanut lisää kun maksoin aiemman ajallaan pois!
Mä hain kans yöllä mut en saanu mut sit seuraavana aamuna tuli rahat tilille,
- vippivalontaaaaaa
pöllö1 kirjoitti:
Mä hain kans yöllä mut en saanu mut sit seuraavana aamuna tuli rahat tilille,
vippivalvonta? Juujuuuj.
- vippisivustovalvonta
vippivalontaaaaaa kirjoitti:
vippivalvonta? Juujuuuj.
Kyllä rehtivipillä on mainosmarkat vähissä, kun pitää yksinään täällä keskustella. Mutta vielä Vippivalvonta ? Onko ne keksineet jo oman valvontatoimistonkin? Kyllä mielikuvituksessa löytyy oikein rehdisti kyllä.
- raikka k.
vippisivustovalvonta kirjoitti:
Kyllä rehtivipillä on mainosmarkat vähissä, kun pitää yksinään täällä keskustella. Mutta vielä Vippivalvonta ? Onko ne keksineet jo oman valvontatoimistonkin? Kyllä mielikuvituksessa löytyy oikein rehdisti kyllä.
tietääks kukaan voiko rehtivippiin maksaa 100e kahdessa erässä? Mulla on näyttö pa..na ja haen tekstarilla jos maksu kahdessa erässä ok.
- reeehtimies
hyväntekeväisyyteen, ihan kokonaisen tonnin aikovat lahjoittaa :-) Melko rehdiltä vaikuttaa, kun vippiyhtiöiden voitot liikkuu kuitenkin sadoissa tuhansissa euroissa
- ykäyrittäjä
en tiedä miten olet lukenut mutta itse katsoin sivut juuri ja siellä puhutaan 5% tuloksesta eli esim. 100.000 tuloksesta 5000€. Olen itse yrittäjä ja arvostan kyllä sitä että joku haluaa maksaa johonkin hyväntekeväisyyteen ja kyllä tuo 5% on aika paljon enemmän kuin muiden 0%...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511