Rehtivippi TV:ssä

Paula 48

Näittekö äsken Rehtivipin TV-mainoksen, hyvä idea että joku lahjoittaa osan tuotoista hyväntekeväisyyteen.
Mä otan ainakin seuraavan vippini rehtivipiltä.

28

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeahhh

      toimii :)

      • mummelix

        millä kanavalla?


      • Paula 48
        mummelix kirjoitti:

        millä kanavalla?

        Subilla !


      • mummelix
        Paula 48 kirjoitti:

        Subilla !

        Kiitos tiedosta, tsekkasin jo nuo sivutkin ja ihan rehdiltä vaikutti. Aika edulliset kulut oli ainakin!


      • pelkkääpaskaa
        Paula 48 kirjoitti:

        Subilla !

        ihan pelkkää paskaa....


      • mummelix
        pelkkääpaskaa kirjoitti:

        ihan pelkkää paskaa....

        kaikki on pelkkää paskaa jos on luottotiedot kurallaaaaaa....


      • djdj

        testasin myös ja toimii, rahat tuli tosi nopeesti tilille, tosin ne menee yhtä nopeesti kun lähden just baariin...


    • subbipossu

      ooks kauan pyöriny telkkaris toi mainos, ite ainaki näin ekaa kertaa eilen? vippi tuli kyl otettu jo pari viikkoo sitten, samast paikast.

      • hegas

        aukioloaij´koaj, on enää auki vain arkisitin klo 09-13. Miksiköhän ?


      • revi22
        hegas kirjoitti:

        aukioloaij´koaj, on enää auki vain arkisitin klo 09-13. Miksiköhän ?

        "Vastaanotamme hakemuksia 24/7 ja myönnämme lainoja joka päivä klo 8:00-23:00"
        Suoraan etusivulta: http://www.rehtivippi.fi/ en tiiä mistä oot tommost tietoo löytäny?


      • Hegas
        revi22 kirjoitti:

        "Vastaanotamme hakemuksia 24/7 ja myönnämme lainoja joka päivä klo 8:00-23:00"
        Suoraan etusivulta: http://www.rehtivippi.fi/ en tiiä mistä oot tommost tietoo löytäny?

        siitä minä sen tiedon sain.


      • jhsdbmj
        Hegas kirjoitti:

        siitä minä sen tiedon sain.

        Soitin juuri aspaan kun en pysty maksamaan eräpäivänä, siellä oli tosi asiallinen nainen joka kertoi mitä nyt pitää tehdä ja toivotteli vielä hyvät päivän jatkot. Tästä tuli vähän eri fiilis kuin muutamasta muusta vippipaikasta jonne olen joutunut soittamaan samoissa asioissa.. Suosittelen rehtivippiä kyllä ihan rehdisti!!!


      • hegas
        jhsdbmj kirjoitti:

        Soitin juuri aspaan kun en pysty maksamaan eräpäivänä, siellä oli tosi asiallinen nainen joka kertoi mitä nyt pitää tehdä ja toivotteli vielä hyvät päivän jatkot. Tästä tuli vähän eri fiilis kuin muutamasta muusta vippipaikasta jonne olen joutunut soittamaan samoissa asioissa.. Suosittelen rehtivippiä kyllä ihan rehdisti!!!

        tuulella, kun ei ole toimisto auki. Rehdisti kiinni vai mitä ?


      • Mapetta
        hegas kirjoitti:

        tuulella, kun ei ole toimisto auki. Rehdisti kiinni vai mitä ?

        Olla Hegasin omat lainahanat vaan kiinni...


      • Vippivalvonta

        vähän asiallista keskustelua väliin, olemme tutkineet Rehtivipin toiminnan ja se täyttää kaikki vippivalvonnan kriteerit. Rehtivippi on todella luotettava ja edullinen pikaluottoyritys. Terveisin: Vippivalvonta


      • juudas ekr
        Vippivalvonta kirjoitti:

        vähän asiallista keskustelua väliin, olemme tutkineet Rehtivipin toiminnan ja se täyttää kaikki vippivalvonnan kriteerit. Rehtivippi on todella luotettava ja edullinen pikaluottoyritys. Terveisin: Vippivalvonta

        Mikä tuo vippivalvonta oikein on?


      • mara kalervo
        juudas ekr kirjoitti:

        Mikä tuo vippivalvonta oikein on?

        Se on puolueeton vippivalvonta komissio joka tutkii pikaluottoyritysten toimintaa.


      • matson 69
        juudas ekr kirjoitti:

        Mikä tuo vippivalvonta oikein on?

        Kai ne vähän seuraa noita vippifirmoja yleensä..


      • monkeytku
        matson 69 kirjoitti:

        Kai ne vähän seuraa noita vippifirmoja yleensä..

        No nyt tuli se mainos subilla, ihan hauska säästöpossu idea.


      • klah<
        monkeytku kirjoitti:

        No nyt tuli se mainos subilla, ihan hauska säästöpossu idea.

        yritin just hakea 500 egee mut en saanu...


      • monkeytku
        klah< kirjoitti:

        yritin just hakea 500 egee mut en saanu...

        no et kai kun sivuilla lukee et eka laina 50 ja sitä rataa, itse olen kyllä saanut lisää kun maksoin aiemman ajallaan pois!


      • pöllö1
        monkeytku kirjoitti:

        no et kai kun sivuilla lukee et eka laina 50 ja sitä rataa, itse olen kyllä saanut lisää kun maksoin aiemman ajallaan pois!

        Mä hain kans yöllä mut en saanu mut sit seuraavana aamuna tuli rahat tilille,


      • vippivalontaaaaaa
        pöllö1 kirjoitti:

        Mä hain kans yöllä mut en saanu mut sit seuraavana aamuna tuli rahat tilille,

        vippivalvonta? Juujuuuj.


      • vippisivustovalvonta
        vippivalontaaaaaa kirjoitti:

        vippivalvonta? Juujuuuj.

        Kyllä rehtivipillä on mainosmarkat vähissä, kun pitää yksinään täällä keskustella. Mutta vielä Vippivalvonta ? Onko ne keksineet jo oman valvontatoimistonkin? Kyllä mielikuvituksessa löytyy oikein rehdisti kyllä.


      • raikka k.
        vippisivustovalvonta kirjoitti:

        Kyllä rehtivipillä on mainosmarkat vähissä, kun pitää yksinään täällä keskustella. Mutta vielä Vippivalvonta ? Onko ne keksineet jo oman valvontatoimistonkin? Kyllä mielikuvituksessa löytyy oikein rehdisti kyllä.

        tietääks kukaan voiko rehtivippiin maksaa 100e kahdessa erässä? Mulla on näyttö pa..na ja haen tekstarilla jos maksu kahdessa erässä ok.


    • reeehtimies

      hyväntekeväisyyteen, ihan kokonaisen tonnin aikovat lahjoittaa :-) Melko rehdiltä vaikuttaa, kun vippiyhtiöiden voitot liikkuu kuitenkin sadoissa tuhansissa euroissa

      • ykäyrittäjä

        en tiedä miten olet lukenut mutta itse katsoin sivut juuri ja siellä puhutaan 5% tuloksesta eli esim. 100.000 tuloksesta 5000€. Olen itse yrittäjä ja arvostan kyllä sitä että joku haluaa maksaa johonkin hyväntekeväisyyteen ja kyllä tuo 5% on aika paljon enemmän kuin muiden 0%...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe