Eli kysymykseni kuuluu näin:
Mikä on ruk kurssijuhla?? Miksi sitä juhlitaan ja mitä siellä juhlitaan?? Armeijan käyneitä poikia?? Kuka tai ketkä saavat kutsun mennä ruk:n kurssijuhlaan? Saako sen kuka vaan? Kuka juhlat kustansaa?
Eli kurssijuhla vietetään joka vuosi ja kaikki Suomen armeijan käyneet miehet saavat kutsut ja heidän huomionkipeät pikku ämmät? Sinnehän tulisi melkein koko Suomi? esim jos ne pissaliisat laskettaisiin mukaan.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, kuka tai ketkä oikein saavat kutsun sinne ruk: juhlaan.
Kuka saa kutsun ruk:n kurssijuhlaan?
11
3139
Vastaukset
- hesssulllaaa
Sitä ei tietääkseni saa kun satunnaiset, eikö ne arvota jotkut,,,, en tiiä
- bn
'
- Sarpppaaaa
bn kirjoitti:
'
No kerros sitten kun luulet tietäväsi niin ketkä sinne ruk sitten pääsee? Kuka vain? Vai valitaanko sinne muutama. Saako naisetki hakea sinne?
- RUK...
Sarpppaaaa kirjoitti:
No kerros sitten kun luulet tietäväsi niin ketkä sinne ruk sitten pääsee? Kuka vain? Vai valitaanko sinne muutama. Saako naisetki hakea sinne?
Useimmat upseerioppilaat valitaan aliupseerikurssin ensimmäisen seitsemän viikon aikana osoittamansa soveltuvuuden ja kyvykkyyden perusteella. Loput ovat vapaaehtoisia, menestyneitä aliupseereja, jotka ovat pyrkineet niin sanottuun jälki-RUK:hon. Reserviupseerikurssi kestää 14 viikkoa.
- - Rate -
paikallisen hirviporukan hirvipeijaisiin?
- HAHHATTELIJA
HAHAHAAHAHAHAHAAA HAHAHAHAA OLIPA HYVIN SANOTTU RATE, POINTSIT SULLE RATE.
ELI SARPPPA VASTAUKSEMME ON HIRVIPORUKKA.
HAHAHAHAAHAAA
- Savommuan Hilima
Ainakin meijän nuapurin Tuakolle ja Heinämäjen Alapille ja sen eukolle tul kutsu viime perjantaina.
- aijaaa.com
aijaa
- j.bj.,bj.
RUK:n kukin kurssi järjestää kurssijuhlan ja kukin varusmies saa kutsua tyttöystävän juhlaan.
Vastaa vähän peruskoulun diskoiltaa, mutta muka hienompi juttu.
Ja suorastaan pakko on joku kutsua, sillä se ettei ole ketään kutsuttavaa on suuri häpeä.
Valatilaisuuksissa puolestaan käyvät lähinnä vanhemmat, mutta heitä ei sentään ole pakko kutsua.- sarkkuuuuuu20
Kiitos vastauksesta.
- näin on näreet
Kutsut arvotaan kaikkien varusmiesten kesken. Juhlien tarjoilijat, siivoojat yms. palvelijat taas arvotaan sivariporukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197