Kuka saa kutsun ruk:n kurssijuhlaan?

Saarkkuuu20

Eli kysymykseni kuuluu näin:

Mikä on ruk kurssijuhla?? Miksi sitä juhlitaan ja mitä siellä juhlitaan?? Armeijan käyneitä poikia?? Kuka tai ketkä saavat kutsun mennä ruk:n kurssijuhlaan? Saako sen kuka vaan? Kuka juhlat kustansaa?

Eli kurssijuhla vietetään joka vuosi ja kaikki Suomen armeijan käyneet miehet saavat kutsut ja heidän huomionkipeät pikku ämmät? Sinnehän tulisi melkein koko Suomi? esim jos ne pissaliisat laskettaisiin mukaan.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, kuka tai ketkä oikein saavat kutsun sinne ruk: juhlaan.

11

3139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hesssulllaaa

Sitä ei tietääkseni saa kun satunnaiset, eikö ne arvota jotkut,,,, en tiiä

• bn

'

• Sarpppaaaa
        bn kirjoitti:

'

No kerros sitten kun luulet tietäväsi niin ketkä sinne ruk sitten pääsee? Kuka vain? Vai valitaanko sinne muutama. Saako naisetki hakea sinne?

• RUK...
        Sarpppaaaa kirjoitti:

No kerros sitten kun luulet tietäväsi niin ketkä sinne ruk sitten pääsee? Kuka vain? Vai valitaanko sinne muutama. Saako naisetki hakea sinne?

Useimmat upseerioppilaat valitaan aliupseerikurssin ensimmäisen seitsemän viikon aikana osoittamansa soveltuvuuden ja kyvykkyyden perusteella. Loput ovat vapaaehtoisia, menestyneitä aliupseereja, jotka ovat pyrkineet niin sanottuun jälki-RUK:hon. Reserviupseerikurssi kestää 14 viikkoa.

• - Rate -

paikallisen hirviporukan hirvipeijaisiin?

• HAHHATTELIJA

HAHAHAAHAHAHAHAAA HAHAHAHAA OLIPA HYVIN SANOTTU RATE, POINTSIT SULLE RATE.

ELI SARPPPA VASTAUKSEMME ON HIRVIPORUKKA.

HAHAHAHAAHAAA

• Savommuan Hilima

Ainakin meijän nuapurin Tuakolle ja Heinämäjen Alapille ja sen eukolle tul kutsu viime perjantaina.

• aijaaa.com

aijaa

• j.bj.,bj.

RUK:n kukin kurssi järjestää kurssijuhlan ja kukin varusmies saa kutsua tyttöystävän juhlaan.
      Vastaa vähän peruskoulun diskoiltaa, mutta muka hienompi juttu.
      Ja suorastaan pakko on joku kutsua, sillä se ettei ole ketään kutsuttavaa on suuri häpeä.
      Valatilaisuuksissa puolestaan käyvät lähinnä vanhemmat, mutta heitä ei sentään ole pakko kutsua.

• sarkkuuuuuu20

Kiitos vastauksesta.

• näin on näreet

Kutsut arvotaan kaikkien varusmiesten kesken. Juhlien tarjoilijat, siivoojat yms. palvelijat taas arvotaan sivariporukasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe