Katsomo ei toimi

Ei aina kotona

Onko muilla samaa ongelmaa että Katsomosta ei näe jaksoja? Mulla pyörittää vain pelkkiä mainoksia :(

55

8539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä johtuu

      nähnyt kolmosen katsomosta mitään. Ylen areenasta kylläkin!

      • tm74vm.

        Kaista ei kuulemma riitä? Yle areenassa riittää hyvin. Maikkarin katsomo vaatii vissiin mainoksille 100mb laajakaistan?


      • Mangoriini

        On 100mb, muttei emmerdaalim jälkimmäinen osa näy ollenkaan perjantailta siis 25.11


      • Mangoriini
        Mangoriini kirjoitti:

        On 100mb, muttei emmerdaalim jälkimmäinen osa näy ollenkaan perjantailta siis 25.11

        Siis katsomosta


    • emmerda

      Nyt ei näyttänyt tulevan itse ohjelmaa, mainoksia kylläkin. Yleensä toiminut

    • antipaddy

      Tekstissä lukee selvästi, että video toimii vain microsoftin selaimella. Kokeilin juuri, eikä se toiminut Firefoxilla, mutta Explorer8:lla toimii.

      • heh..

        antiikkista IE:tä enää?


      • miksi IE
        heh.. kirjoitti:

        antiikkista IE:tä enää?

        on antiikkinen?


    • Goobye Katsomo!

      Tulin juuri tänne kirjoittamaan samasta ongelmasta enkä siis ole ainoa. Puoli tuntia jaksoin yrittää ja katsella mainoksia. Todella surkeata toimintaa Mtv3:lta!

      • vielä millä

        selaimella yritit katsoa?


      • Yle areenan ystävä
        vielä millä kirjoitti:

        selaimella yritit katsoa?

        Voisivat kyllä laittaa tuon katsomon silleen, että se näkyisi kaikille.
        Harmittavaa tuollainen selainrajoittelu!
        Korjausta asiaan odotellen.


      • vähän harmittaa!
        Yle areenan ystävä kirjoitti:

        Voisivat kyllä laittaa tuon katsomon silleen, että se näkyisi kaikille.
        Harmittavaa tuollainen selainrajoittelu!
        Korjausta asiaan odotellen.

        oikea selain, eikä silti näy. Sitten toinen asia, miksi siellä MTV3:n valikossa (katsomossa) ei ole CSI New Yorkia? Keskiviikkona oli tallennus katkennut ja yritin eilen sitä katsoa Katsomosta. Mutta eihän sitä edes siellä ollut! Joten en tiedä olisinko sen nähnytkään!


      • opera/expoler
        vähän harmittaa! kirjoitti:

        oikea selain, eikä silti näy. Sitten toinen asia, miksi siellä MTV3:n valikossa (katsomossa) ei ole CSI New Yorkia? Keskiviikkona oli tallennus katkennut ja yritin eilen sitä katsoa Katsomosta. Mutta eihän sitä edes siellä ollut! Joten en tiedä olisinko sen nähnytkään!

        En seuraa emmeä kuin ruotsin tv4 netti tv:stä...(on n. 4-5 viikkoa suomea edellä),mutta joskus on vaikuttanut ainakin minun koneella kummalla katsot. Jopea lainaten,en tiiä toimiiko,mutta ainahan sitä voi kokeilla ;)


      • hermo palaa
        vähän harmittaa! kirjoitti:

        oikea selain, eikä silti näy. Sitten toinen asia, miksi siellä MTV3:n valikossa (katsomossa) ei ole CSI New Yorkia? Keskiviikkona oli tallennus katkennut ja yritin eilen sitä katsoa Katsomosta. Mutta eihän sitä edes siellä ollut! Joten en tiedä olisinko sen nähnytkään!

        täälläkään ie:llä yritän katsoa mutta pyörittää pelkkiä mainoksia...


      • Toimii minulla

        Itse pari kuukautta taistelin saman asian kanssa. Sitten löytyi katsomon asiakaspalvelusta ratkaisu. Itsellä tämä ainakin toimi:

        1. Avaa Windows Media Player (Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat -> Viihde ->Windows Media Player).
        2. Valitse Työkalut-valikko ja sen jälkeen Asetukset.
        3. Valitse vaihtoehto Muodosta Internet-yhteys (ohittaa muut komennot).
        4. Napsauta OK ja sulje Windows Media Player.
        5. Käynnistä MTV3 Katsomo ja käynnistä video uudelleen.

        Myös tämän jälkeen Emmerdalea voi katsoa vain IE:lla, koska ko. ohjelma on suojattu Microsoftin DRM-teknologialla. Outoa kyllä, että Emmerdale on kai ainoa tällainen ohjelma Katsomossa. Kaikki muut, mitä olen katsonut toimii myös muilla selaimilla. Kaipa nämä on jotain tv-yhtiöiden välisiä sopimuksia...


    • IEeeh

      Näkyy ainoastaan IE:llä ja pitää olla viimeisin versio eli 8.

      Olen kokeillut eri selaimia ja pakkohan (vastentahtoisesti) se on myöntää, että IE on monipuolisin.

      • keksimuru

        Googleta semmoinen palvelu kuin nettidigiboksi, itse katson sieltä kaikki menneet tv ohjelmat.


      • emmerda
        keksimuru kirjoitti:

        Googleta semmoinen palvelu kuin nettidigiboksi, itse katson sieltä kaikki menneet tv ohjelmat.

        Kerropa meillekin tarkemmat ohjeet!


      • jimierkki
        keksimuru kirjoitti:

        Googleta semmoinen palvelu kuin nettidigiboksi, itse katson sieltä kaikki menneet tv ohjelmat.

        mutta kätevä sinänsä varmaankin. hyvä tietää.


      • pekka525

        Ymmärsithän kuitenkin, että video näkyy vain IE:llä koska Katsomon valitsema video-teknologia on Microsoftin. Toimimattomuus siis ei todellakaan johdu siitä että IE olisi jotenkin parempi, vaan Microsoft ei anna muiden pyörittää videoitaan jotta IE:tä olisi pakko käyttää. Typerä valinta maikkarilta!!


    • tyskä

      Juuri kokeilin katsoa eilen rästiin jääneet jaksot,mutta pyörittää vain Anssi Koivurannan mainosta.Olen kiukkuinen.Ennen sain katsoa ilman mitään temppuilua jaksot netistä.Miksi ei nyt?

      • ei pelitä ei!!!

        Miksi tosiaan aiemmin näkynyt sutkuilematta ja nyt pistetään hanat kiinni?!? Olen kokeillut mediaplayerinkin kikkaa, ei vaikutusta. Mainokset kyllä pyörii... Raivostuttaa!


    • Alexsanteri

      Yrittääkö mainosTV saada meidät katsojat maksullisellepuolelle koska
      Emerdalen uusinnat tökkii niin maar perusteellisesti ??? Tökkii-tökki-tökkii
      tehkää jotain siellä pääkallonpaikalla että saatais jotain katetta lupamaksuillekkin. Ihmettelen kauhiast onko teidän tekniikka vielä nykyaikana
      näin tavattoman huonoa.

    • Pläähh

      Eilen taistelin tuon MTV3:n katsomon kanssa. Katsoin Emmeralea ja ensimmäinen puolisko jaksoa meni hyvin, mitä nyt mainokset keskeyttivät aina välillä. Mutta sitten katkesi ja luki vain, että on virhe. Kokeilin kaikkia muitakin selaimia Internet Explorerin lisäksi, mutta harmi kyllä, se ei toimi muissa. Sitten tietokoneen uudelleen käynnistyksen jälkeen lopulta sain sen toimimaan, mutta hermoille kyllä tuollainen otti. Ja ne samat mainokset katsoin eilen varmaan kymmenen kertaa!

      • ke-pe mäkin

        Viimesen viikon on ollu enenmmän ja vähemmän ongelmia juuri Emmerdalen kanssa. Kuva pysähtelee tämän tästä ja jää ikäänkuin jumiin muutamaksi sekunniksi, ääni kyllä kuuluu koko ajan. Kun pitäisi tulla telkussakin nähtävä mainoskatko, pysähtyy koko Emmerdale ja pitää alottaa katsominen alusta ja kelata sen kohdan yli missä se mainoskatko oli tai junttaa taas samaan paikkaan. Viikkoa vanhemmat jaksot näkyy mukisematta ja pysähtelemättä. Laitoin perjantaina mailiakin katsomoon, mutta ei sieltä kukaan vaivaudu mitään vastaamaan. Varmaan monikaan ei vaivaudu ongelmista sinne ilmoittamaan niin eivät niitä korjaakaan. Muuten Katsomon ohjelmat näkyneet hyvin paitti tää Emmenrdale.


      • Nunnuka nunnuka loil
        ke-pe mäkin kirjoitti:

        Viimesen viikon on ollu enenmmän ja vähemmän ongelmia juuri Emmerdalen kanssa. Kuva pysähtelee tämän tästä ja jää ikäänkuin jumiin muutamaksi sekunniksi, ääni kyllä kuuluu koko ajan. Kun pitäisi tulla telkussakin nähtävä mainoskatko, pysähtyy koko Emmerdale ja pitää alottaa katsominen alusta ja kelata sen kohdan yli missä se mainoskatko oli tai junttaa taas samaan paikkaan. Viikkoa vanhemmat jaksot näkyy mukisematta ja pysähtelemättä. Laitoin perjantaina mailiakin katsomoon, mutta ei sieltä kukaan vaivaudu mitään vastaamaan. Varmaan monikaan ei vaivaudu ongelmista sinne ilmoittamaan niin eivät niitä korjaakaan. Muuten Katsomon ohjelmat näkyneet hyvin paitti tää Emmenrdale.

        Moi
        yritän itsekin katsoa Emmen jaksoja katsomosta ja se tökki suuri tuolla tavalla kun kirjoitit. Olen kyllä antanut palautetta joka kerta kun on mennyt hermot katsomon oikkujen takia, ja aika monta kertaa olen saanut vastauksenkin.


    • missä vika

      Moi minulla on sama vika ku monella muulla, minulla ei näy ollenkaa edes mainoksia katsomos. Minulla on windows 7 ja en kyl käsitä et miksei näy ennen kyllä näky ja nyt yhtäkkiä einäytä mitää tulee vaa joko prkl error 11104 tai jtn tollasta.
      Olisin kyl onnellinen jos joku vois ehdottaa joitakin keinoja mitä voisin kokeilla. KIITOS

      • takkari

        Katsoin aamulla tiistain jaksot Katsomosta, käyttiksenä W7. Hyvin näkyivät!


      • Chromem

    • lasuma

      www.tvkaista.fi

      20 €/ kuussa tai satasella vuodessa katselen kaikki ohjelmat telkkarista ongelmitta.

      • takkari

        Näkeehän ohjelmat netistä muutenkin, maksamatta.

        "katselen kaikki ohjelmat"
        Sulla pitää kiirettä, kun 13 kanavaa käytössä ja katsot kaikki...


      • lasuma
        takkari kirjoitti:

        Näkeehän ohjelmat netistä muutenkin, maksamatta.

        "katselen kaikki ohjelmat"
        Sulla pitää kiirettä, kun 13 kanavaa käytössä ja katsot kaikki...

        ps. ja vielä kun on kavereiden kanssa jaettu... niin eurolla katselee mieluusti emmensäkin ilman mainoksia. ;)


      • takkari
        lasuma kirjoitti:

        ps. ja vielä kun on kavereiden kanssa jaettu... niin eurolla katselee mieluusti emmensäkin ilman mainoksia. ;)

        Minäkin katson Emmerdalet ilman mainoksia. Hyppään yli digiboxilta katsoessa...


    • ta

      juuri näin ei pääse eteenpäi ja pitäis maksaa taas

    • Minä vain

      Näkeekin kukaan katsomosta emmerdalee? Itse en näe, muita ohjelmia kyllä näkyy.

    • marimanna

      Joo, en näe menneitä jaksoja, enkä uusia halua nähdäkään, en aina ainakaan etukäteen, mikä nyt näyttää pelkästään olevqan mahdollista!

    • fani1

      Ei näy minullakaan ,olisin katsonut Emmendalea tämän päivän jakson,mutta pyörittää vaan.
      Ei silti ,ei täällä näy tv -kanavatkaan,jos kerran viikossa näkee 4-5 kanavaa illassa,niin se on jo hyvin.
      Kaiken maailman veroja kumminkin kerätään mm.YLE-veroa.

    • ota selvää asioista

      MTV3 on ruotsalaisten omistama yksityinen tv yhtiö,joka rahoitetaaan mainoksilla.Mtv3 Katsomon katsominen vaatii MS Silverlight ominaisuuden,josta kerrotaan ko sivulla. Android tabletissa,mobiiliversioissa sovelluksesa Katsomon ohjelmat,Emmerdale näkyvät.

    • Kettu fire

      Macilla näkyy Firefoxilla Emmerdale.

    • saatana7

      Voi jeesuksen perse että oskentaavat taas MAINOKSIA! 2 Mainospaussia yhden jakson välissä ja ensimmäinen oli pitkä kuin nälkävuosi!

    • Pilallemenikaikki

      Ennen näkyi katsomo ihan normaalisti.Mutta windows 10 pakkotyrkytyksen jälkeen, kun vahingossa meinasin ladata sen.Sen jälkeen lakkasi paljon juttuja toimimasta, kone sekosi ja jatkuvasti jankkaa vaan-Windows ei ole aito, tämä on kopio.Ei toimi enää edes päivitykset.
      En saa näkymään millään ilveellä enää yhtään mitään katsomosta.Minulla on windows 7 ja firefox.En halua sitä gromea, se on monimutkainen.Mitä tämän kanssa pitäisi tehdä?

      • Janajees

        Mulla myös windows 7, ennen näkyi explorilla mutta lakkasi toimimasta.
        Latasin Chromen sillä näkyy hienosti, mikä siinä sun mielestä on hankalaa?
        Voi katsoa vaikka vaan Emmerdalit sillä ja muuten firefoxilla


      • Androidtabletizti

        W7 ja IE 11 selain näkyy Mtv Katsomo jos sallii evästeet. Käytän Android tablettia 10" aina tv ohjelmien katseluun ja koska Katsomo sovellus Chrome selaimella on helppoa käyttää. Kuvan laatu on parempi kuin kannettavassani. Samoin Areena ja Ruutukin on vaikka,siellä ei ole maksutonta katseltavaa. Netin käyttö on helpompaa Android tabletilla monestakin syystä. Puhelin on taas liian pieni em käyttöön. Älypuhelin on turhake. Kiinteä nettiyhteys ja siitä wifi,helppoa ja nopeata ilman Windows huolia.


      • W7pilalla
        Janajees kirjoitti:

        Mulla myös windows 7, ennen näkyi explorilla mutta lakkasi toimimasta.
        Latasin Chromen sillä näkyy hienosti, mikä siinä sun mielestä on hankalaa?
        Voi katsoa vaikka vaan Emmerdalit sillä ja muuten firefoxilla

        Jostain syystä ei onnistu gromen lataaminenkaan.Ilmoittaa sen olevan jo olemassa, ei voi muka asentaa.Vaikka ei ole asennettu.Käsittämätöntä.Kone ei toimi enää normaalisti, eikä suostu tekemään enää mitään sen jälkeen kun vahingossa tuon windows 10 melkein latasin.


      • xxxyyyy

        Jospa oot vahingossa ladannut sen jonkun päivityksen yhteydessä esim Adobe Flashin päivitys tarjoaa ainoa Google Chromea jos sitä ei huomaa käydä raksimassa pois. Ohjelman voi hakea esiin vaikka näin: paina käynnistysnappulasta vasemmmalla alhaall niin että saat näkyviin käynnistysvalikon, kirjoita Google Chrome alas kohtaan hae kaikista ohjelmista ja tiedoista suurennuslasin kuva.
        Jos ohjelma on jossain koneellasi sen pitäisi löytyä ja voit kiinnittää sen vaikka käynnitysvalikkoon niin löytyy jatkossa helpommin. Jos tuokaan ei tehoa, niin sitten täytyy varmaan ottamaan yhteyttä johonkin tietokoneguruun.


      • Qofufgfg

        Windows käyttäjät huom. Silverlight ei ole enää käytössä Katsomossa. Siellä Mtv sivustolla on ollut kyllä ohjeet mitkä selaimet toimii.


      • pppppppppppppppppp

        Voi herranen aika mitä höpötyksiä täällä taas. Opetelkaa käyttämään asioitanne, ja Windows 10 on nykyaikaa.


    • EmmyD

      Katselen iPadin Safarilla, ei ongelmia. Mainoksetkin pystyy hyppäämään yli.

    • mies_pp

      Minulla Chromella katsomo sotppailee joskus kuvaa? Jos en kerkiä nopeesti pausea painamaan, videokuva jumittuu ihan täysin, että on pakko aloittaa alusta ja kelattava kohtaa mihin ennen jumiutumista video jumittui. Tosi ärsyttävää!

      Netflix ei koskaan tee tuommoista.

    • Myykkeli

      Mullakaan ei näy ku mainokset... bläääh... viel kyl näky vähä aikaa sitte....

    • Pimeälläpimeää

      Minulla näkyy ja toimii katsomo. Katselen tietokoneen näytöltä. Mutta sellainen vika on, että jos esim.emmerdalessa on pimeää, tai ovat jossain pimeässä rakennuksessa, ei näy kuin mustaa. Sama juttu jos katson areenasta ohjelmia. Pimeässä kuvatut kohtaukset ei näy.
      Äänet kuuluu ja silloin tällöin näkyy joku valonväläys, jos pimeässä kohtauksessa tulee jostain valoa. En tiedä mistä tämä johtuu. Koska kaikki muu näkyy näytöltäni normaalisti.

    • Anonyymi

      ei emmerdalen tämän päivän tulevaa jaksoa näy katsomossa miksi

      • Anonyymi

        Mistä löydät vielä Katsomo-palvelun?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe