On minullakin hurjan laaja ajatusmaaiolma...

demoniiih

74

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H / Heippa

      puppu-jusselia se voi olla herätessään äkeä?

      • demoniiih

        aamusta saakka..Itseasiassa..jo kuukausia...:o/...

        Sitä ja paitsi..se on jänöpupukaniini...;o)...

        Mä näin unta Sinusta ..keles vieh..:o/...


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        aamusta saakka..Itseasiassa..jo kuukausia...:o/...

        Sitä ja paitsi..se on jänöpupukaniini...;o)...

        Mä näin unta Sinusta ..keles vieh..:o/...

        voi nähdä unia kun kuvani on piilotettu väestörekisteri mappien pohjimmaiseksi ja sukuselvityksessäkään ei ole kuin ohimenevä maininta, lie syntynyt sukuun.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        voi nähdä unia kun kuvani on piilotettu väestörekisteri mappien pohjimmaiseksi ja sukuselvityksessäkään ei ole kuin ohimenevä maininta, lie syntynyt sukuun.

        Olit kuin mikäkin Nuuskamuikkunen ..mietelmiä lausumassa meidän partsilla..tupekki huulessa roikkuen..Sellainen holkkitupekki..;o)...

        Kerroit , et huuhaalla on jotain mätää, kuin Tanskanmaalla aikoinaan..;o):..


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        Olit kuin mikäkin Nuuskamuikkunen ..mietelmiä lausumassa meidän partsilla..tupekki huulessa roikkuen..Sellainen holkkitupekki..;o)...

        Kerroit , et huuhaalla on jotain mätää, kuin Tanskanmaalla aikoinaan..;o):..

        huuhaa jutut. Ittellä vaan työasiat, olin kolmen päivän keikalla. Eilen seisoin tikapuilla yli 6 h ja seisoin vielä unissakin viime yönä. Nilkat huusi apuva, oli niin rasittavaa. Tänään seisoin vain omilla jaloilla koko päivän.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        huuhaa jutut. Ittellä vaan työasiat, olin kolmen päivän keikalla. Eilen seisoin tikapuilla yli 6 h ja seisoin vielä unissakin viime yönä. Nilkat huusi apuva, oli niin rasittavaa. Tänään seisoin vain omilla jaloilla koko päivän.

        unia huuhaalta nähneeni..Unimaailmani on kyl hurjan vilkas..Useimmiten nään unia erilaisista..sokkeloisista taloista..Tiedän et talo unessa tarkoittaa unennäkijää itseään...;o)...

        Työunia nään harvoin..Joskus stressautuneena vain...;o)...

        Unet on alitajunnan tapakertoa jotain itselleen..jotain tärkeää...;o)...


      • ?k.n?
        demoniiih kirjoitti:

        aamusta saakka..Itseasiassa..jo kuukausia...:o/...

        Sitä ja paitsi..se on jänöpupukaniini...;o)...

        Mä näin unta Sinusta ..keles vieh..:o/...

        Minä kun luulin et näe unia vain miusta;))


      • demoniiih
        ?k.n? kirjoitti:

        Minä kun luulin et näe unia vain miusta;))

        Pahuksen unet...:o/...


      • pahus...
        demoniiih kirjoitti:

        Pahuksen unet...:o/...

        Minusta ei hyviä unia saisikaan aikaan;)


    • Kerran olen käynyt siellä Murulin kanssa pari vuotta sitten alkusyksystä. Luultavasti en edes huomannut niitä nähtävyyksiä, kun pitäisi, vaan kaikkea muuta. Sapokan puisto on mahtava, vaikka oli jo syksy ja sitten se puisto siinä suuren ostoskeskuksen edessä. Kairo oli tyly paikka, kun emme päässeet sisään ja sataman olutlaivat..... no, niitä on joka satamassa....

      • H / Heippa

        lämmennyt edelleen. Jahka kaikki Kotkan eläkeläiset on haudassa, voi nuorempikin väki sinne päästä. Tosin paljon sieltä on porukkaa poistunut "monttu-pubiin" viimeisen 25 vuoden aikana.


      • demoniiih

        kehuu juuri parhaillaan Kotkaa...;o)...

        Sapokka on ehdottomasti Kotkan parhainta antia..meripäivät anaalista...;o)...


        Kairo on ylimainostettu mesta..Ennenvanhaan..siel kai ollutkin sitä..hohtoa..tai sitten ei...;o)...


        Tuo Kotkan kyljessä kököttävä Hamina on mun mieleeni..Ihanan pieni ja silleen hurjan nostalginen kaupunki..;o)....


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        kehuu juuri parhaillaan Kotkaa...;o)...

        Sapokka on ehdottomasti Kotkan parhainta antia..meripäivät anaalista...;o)...


        Kairo on ylimainostettu mesta..Ennenvanhaan..siel kai ollutkin sitä..hohtoa..tai sitten ei...;o)...


        Tuo Kotkan kyljessä kököttävä Hamina on mun mieleeni..Ihanan pieni ja silleen hurjan nostalginen kaupunki..;o)....

        Kotkassa useinkin ja Kairo oli 70-luvulla jos ei hintansa niin nimensä väärti eli nostalgista meininkiä. Sukua asuu vieläkin Kotkassa.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        Kotkassa useinkin ja Kairo oli 70-luvulla jos ei hintansa niin nimensä väärti eli nostalgista meininkiä. Sukua asuu vieläkin Kotkassa.

        Kotkassa..;o)...

        Tykkäsi käydä Kotkan teatterissa..ja siel Sapokassa..Kairossa kävin vain muutaman kerran..Ihmettelin sen vetovoimaa..tai mainetta...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kehuu juuri parhaillaan Kotkaa...;o)...

        Sapokka on ehdottomasti Kotkan parhainta antia..meripäivät anaalista...;o)...


        Kairo on ylimainostettu mesta..Ennenvanhaan..siel kai ollutkin sitä..hohtoa..tai sitten ei...;o)...


        Tuo Kotkan kyljessä kököttävä Hamina on mun mieleeni..Ihanan pieni ja silleen hurjan nostalginen kaupunki..;o)....

        koko ilta ei riitä kertomaan kokemuksia Haminasta. Yksi uskomaton elämänvaihe siellä elettiin.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        koko ilta ei riitä kertomaan kokemuksia Haminasta. Yksi uskomaton elämänvaihe siellä elettiin.

        Kuin myöskin minäkin...;o)...

        Haminassa on yksi ihana kahvila, jossa on aivan pakko käydä..joka kerta, kun kaupunkiin eksyy..Ihan vaan sen kahvilan atmosfäärin ja leivareiden vuoksi..ja ne ihanat kaalipiiraat..Voehan..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Kuin myöskin minäkin...;o)...

        Haminassa on yksi ihana kahvila, jossa on aivan pakko käydä..joka kerta, kun kaupunkiin eksyy..Ihan vaan sen kahvilan atmosfäärin ja leivareiden vuoksi..ja ne ihanat kaalipiiraat..Voehan..:o)...

        mentiin murulin kanssa kihloihin, ni juhla-ateriaksi otettiin monen nakin lihatsut torilta.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        mentiin murulin kanssa kihloihin, ni juhla-ateriaksi otettiin monen nakin lihatsut torilta.

        onkin tosi hyvät lihikset..melkeistäs yhtä hyvät, kun Kuopion torilla...;o)....

        Mä treffasin Sun murulin eka kertaa haminan torilla..Voi hitsit..siitä onkin jo aikaa...;o)...


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        onkin tosi hyvät lihikset..melkeistäs yhtä hyvät, kun Kuopion torilla...;o)....

        Mä treffasin Sun murulin eka kertaa haminan torilla..Voi hitsit..siitä onkin jo aikaa...;o)...

        kihloihin joskus 1976-1977 mutta menneitä on ne ajat. Ei ole sitä nuorikkoakaan näkynyt vuoden 1979 kesäkuun jälkeen. Pitäisikö pistää haku ja kysyä ollaanko me vielä kihloissa? Onhan tässä sentään mennyt aika tarkkaan 31 vuotta.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        kihloihin joskus 1976-1977 mutta menneitä on ne ajat. Ei ole sitä nuorikkoakaan näkynyt vuoden 1979 kesäkuun jälkeen. Pitäisikö pistää haku ja kysyä ollaanko me vielä kihloissa? Onhan tässä sentään mennyt aika tarkkaan 31 vuotta.

        etsintäkuulutuspalstalle hakua...;o)..

        Mä lopettelin -79 keskikouluni...Ei ollu kihloista tietoakaan...;o)...


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        etsintäkuulutuspalstalle hakua...;o)..

        Mä lopettelin -79 keskikouluni...Ei ollu kihloista tietoakaan...;o)...

        hyvinkin täysi ikäinen tuohon aikaan, elämän kiertokeskikoulu kesken.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        hyvinkin täysi ikäinen tuohon aikaan, elämän kiertokeskikoulu kesken.

        edessä ja tukka takana..siis...;o)...

        On se kuitenkin aivan ihanaa, et tuo aika on takana..Ja et ollaan tässä ja nyt...Kai me ollaan tarvittu tuo historiammekin, et ollaan tultu juuri näiksi mitä nyt olemme...Eli hemmetin ihania ihmisiä..ja hyvässä iässä viel...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        onkin tosi hyvät lihikset..melkeistäs yhtä hyvät, kun Kuopion torilla...;o)....

        Mä treffasin Sun murulin eka kertaa haminan torilla..Voi hitsit..siitä onkin jo aikaa...;o)...

        hämärä muistikuva kaukaa nuoruudesta on, kun vietin juhannuksen Kuorsalossa, joka on siinä jossain rannikolla, ja paluumatkalla haettiin Haminan torilta lihapiirakat. Ja siitä on aikaa.....


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        hämärä muistikuva kaukaa nuoruudesta on, kun vietin juhannuksen Kuorsalossa, joka on siinä jossain rannikolla, ja paluumatkalla haettiin Haminan torilta lihapiirakat. Ja siitä on aikaa.....

        alkaa olla jo aikaa...;o)...

        Haminaan kuitenkin johtaa moni muisto...qummasti..;o)... Niin se elämä meitä kuljettaa...:o)....


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        edessä ja tukka takana..siis...;o)...

        On se kuitenkin aivan ihanaa, et tuo aika on takana..Ja et ollaan tässä ja nyt...Kai me ollaan tarvittu tuo historiammekin, et ollaan tultu juuri näiksi mitä nyt olemme...Eli hemmetin ihania ihmisiä..ja hyvässä iässä viel...;o)....

        historia, negatiivinenkin, on tärkeä liimatuubi ja rakennusaine. Joskus tietysti joillakin voi mennä munilleen ja valmista ei tule, mutta useinmiten tulee ja se elämä kouluttaa kovalla tai lempeällä kätösellään.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        historia, negatiivinenkin, on tärkeä liimatuubi ja rakennusaine. Joskus tietysti joillakin voi mennä munilleen ja valmista ei tule, mutta useinmiten tulee ja se elämä kouluttaa kovalla tai lempeällä kätösellään.

        Mä en ainakaan viitti päätäni iskee samaan seinään montaa kertaa..tai opetella kaikkea kantapään kautta...;o)... Laiskuutta se kai on...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        kehuu juuri parhaillaan Kotkaa...;o)...

        Sapokka on ehdottomasti Kotkan parhainta antia..meripäivät anaalista...;o)...


        Kairo on ylimainostettu mesta..Ennenvanhaan..siel kai ollutkin sitä..hohtoa..tai sitten ei...;o)...


        Tuo Kotkan kyljessä kököttävä Hamina on mun mieleeni..Ihanan pieni ja silleen hurjan nostalginen kaupunki..;o)....

        Silloin kauuuuaaaaan sitten oli jokaisessa itseään kunnioittavassa rannikkokaupunkissa merimies kapakka, ja ne oli tarjoilioiden ja vahtimestarien kultakaivoksia;))

        Mutta niissä oli kans tunnelmaa, siellä ei noudatettu näitä alkon kristillisiä arvoja ihan pilkulleen....ei kyllä edes lauseelleen...

        Kairo on nitä viimeisiä jotka henkitoreissaan elää vanhoilla muistoilla....


      • demoniiih
        bar.sinistra kirjoitti:

        Silloin kauuuuaaaaan sitten oli jokaisessa itseään kunnioittavassa rannikkokaupunkissa merimies kapakka, ja ne oli tarjoilioiden ja vahtimestarien kultakaivoksia;))

        Mutta niissä oli kans tunnelmaa, siellä ei noudatettu näitä alkon kristillisiä arvoja ihan pilkulleen....ei kyllä edes lauseelleen...

        Kairo on nitä viimeisiä jotka henkitoreissaan elää vanhoilla muistoilla....

        sinnittelee..entisaikojen klamourillaan...;o)...ja legenda elää...:o)...


    • ja oli niin juukelin kylmää:(

      Muuten pidän kotkia mukavina ilmiöinä:)

      • demoniiih

        mesta..savolaisten "amerikka"...;o)...

        Huuhaalla tuo on ilmiö...:o)....


      • H / Heippa
        demoniiih kirjoitti:

        mesta..savolaisten "amerikka"...;o)...

        Huuhaalla tuo on ilmiö...:o)....

        Ameriikka ja olenhan syntyisin Demoniihin yläpuolelta samalta puolen rajaa.


      • demoniiih
        H / Heippa kirjoitti:

        Ameriikka ja olenhan syntyisin Demoniihin yläpuolelta samalta puolen rajaa.

        Lähes sukua siis...;o)...

        Demoniiih..on syntyjään pohojoissuomesta..:o/...Mut silti ihan savolaiskarjalainen..geenistöltään..:o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        mesta..savolaisten "amerikka"...;o)...

        Huuhaalla tuo on ilmiö...:o)....

        uusi nimi...kotkaaa....;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        uusi nimi...kotkaaa....;)

        Yleisön..eli siis kirjoittajien pyynnöstä...;o)...


      • H / Heippa
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        uusi nimi...kotkaaa....;)

        kolmella aaalla.


      • demoniiih kirjoitti:

        Yleisön..eli siis kirjoittajien pyynnöstä...;o)...

        se on tehtävä sitten, laitetaanpas ehdotus ylläpidolle palstan uudesta nimestä.:)
        Sitten olis kellon ympäri kotkaa, ettei tarvii joka aloitukseen vääntää kotka sitä tai tätä.=)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        se on tehtävä sitten, laitetaanpas ehdotus ylläpidolle palstan uudesta nimestä.:)
        Sitten olis kellon ympäri kotkaa, ettei tarvii joka aloitukseen vääntää kotka sitä tai tätä.=)

        laitetaans vauhtia asiaan..eli lihhaa luun ympärille...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        laitetaans vauhtia asiaan..eli lihhaa luun ympärille...;o)...

        asiasta adressi....luulen kyllä, että porukka on aika yksimielistä palstan nimen vaihdosta juttujen perusteella ainakin.:D


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        asiasta adressi....luulen kyllä, että porukka on aika yksimielistä palstan nimen vaihdosta juttujen perusteella ainakin.:D

        vastaan laittavat, niin huijaavat pahasti...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        vastaan laittavat, niin huijaavat pahasti...;o)...

        kukaan vastaan laittaa ja samalla se sefunkin valinta on selvä, sehän tulee palstan nimen kantajasta ilman muuta yksimielisesti.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        kukaan vastaan laittaa ja samalla se sefunkin valinta on selvä, sehän tulee palstan nimen kantajasta ilman muuta yksimielisesti.;)

        ajattelin..Ehkäpä me voisimmekin julistaa piakkoin palstan uuden nimen ja sheriffin..Voi sitä ilonpäivää, mikä siitä palstalla repeää...;o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        ajattelin..Ehkäpä me voisimmekin julistaa piakkoin palstan uuden nimen ja sheriffin..Voi sitä ilonpäivää, mikä siitä palstalla repeää...;o)....

        hyppelehtivät puskissa jo onnessaan.:DDD


      • qwrarew
        H / Heippa kirjoitti:

        kolmella aaalla.

        savolaisii,syntynyt st.michel.


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        hyppelehtivät puskissa jo onnessaan.:DDD

        suunnitellen samalla upouutta ja lystikästä nicciään...juhlistamaan uuden aikakauden alkua...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        suunnitellen samalla upouutta ja lystikästä nicciään...juhlistamaan uuden aikakauden alkua...;o)...

        taas asian kunniaksi juhlijoille varta vasten omistetun tunnusbiisin.;)

        Tässä he ylistävät palstan uutta sefua vissiin.:D

        http://www.youtube.com/watch?v=jyw_R2vSVfs


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        taas asian kunniaksi juhlijoille varta vasten omistetun tunnusbiisin.;)

        Tässä he ylistävät palstan uutta sefua vissiin.:D

        http://www.youtube.com/watch?v=jyw_R2vSVfs

        söpöä..Kertakaikkisen sööttiä...:o)....

        Nyt jokunen voisi luulla, et piruillaan..Mutta ei..Ihan valtavirrassa me vain sukkuloidaan..Tämä on sitä demokratiaa...:o)....


      • demoniiih kirjoitti:

        söpöä..Kertakaikkisen sööttiä...:o)....

        Nyt jokunen voisi luulla, et piruillaan..Mutta ei..Ihan valtavirrassa me vain sukkuloidaan..Tämä on sitä demokratiaa...:o)....

        enkulit koskaan piruilla.;)
        Nuo apinat on tosi söpöjä eläimiä...mä ainakin tykkään kaikista apinoista.=)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        enkulit koskaan piruilla.;)
        Nuo apinat on tosi söpöjä eläimiä...mä ainakin tykkään kaikista apinoista.=)

        Ihan totta..Apinat on älykkäitä ja hellyyttäviä..Tosi ihania :o)... Ja serkkujakin viel...;o)...


        http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/12725/199171.jpg


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Demosta ;)

      • demoniiih

        joku äänite..tai jotain..sellanen..No..kyl sä tiedät...;o)...


      • voi sentään
        demoniiih kirjoitti:

        joku äänite..tai jotain..sellanen..No..kyl sä tiedät...;o)...

        tulee sanasta demonstration, eli esitys. Esitys jolla bändi yrittää vakuuttaa levy-yhtiön osaamisestaan!


      • demoniiih
        voi sentään kirjoitti:

        tulee sanasta demonstration, eli esitys. Esitys jolla bändi yrittää vakuuttaa levy-yhtiön osaamisestaan!

        tollasta olisin voinu tietää..tietenkään...:o/...


      • voi sentään kirjoitti:

        tulee sanasta demonstration, eli esitys. Esitys jolla bändi yrittää vakuuttaa levy-yhtiön osaamisestaan!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Demo


    • vink.

      Ärrämäki on paras paikka asua ;))

      • demoniiih

        täytyisi olla se paikka missä paras asua..Tunne siitä, et on onnellinen :o)...


    • Hyvää musiikkia The Eagles..

      • demoniiih

        silloin ja tällöin nautittuna...siis kohtuudella..;o)...


      • ;))
        demoniiih kirjoitti:

        silloin ja tällöin nautittuna...siis kohtuudella..;o)...

        Minä vedän pääni täyteen musiikista ja kauniista/hellästä naisesta;)


      • demoniiih
        ;)) kirjoitti:

        Minä vedän pääni täyteen musiikista ja kauniista/hellästä naisesta;)

        voi addigtoitua...Nouti siis varoen...;o)...


      • ;))
        demoniiih kirjoitti:

        voi addigtoitua...Nouti siis varoen...;o)...

        En usko siuta, vänkään vastaan ahdinkoa;)


      • demoniiih
        ;)) kirjoitti:

        En usko siuta, vänkään vastaan ahdinkoa;)

        se onkin..Ahdinkoon en vie ketään..Pois sieltä vien..;o)..


      • demoniiih kirjoitti:

        se onkin..Ahdinkoon en vie ketään..Pois sieltä vien..;o)..

        Et kai;) Selasin tuota wigiä ;) kiljumerikotkakin näköjään..Tänään vähän sanaton päivä:( työt odottaa ottajaa ) Edessä vielä..


      • demoniiih
        kultainen.narri kirjoitti:

        Et kai;) Selasin tuota wigiä ;) kiljumerikotkakin näköjään..Tänään vähän sanaton päivä:( työt odottaa ottajaa ) Edessä vielä..

        sellainenkin uljas otus luonnosta löytyy..;o)...

        Vapaalla ei onneksi pakollisia töitä edessä...;o)...


      • ;))
        demoniiih kirjoitti:

        sellainenkin uljas otus luonnosta löytyy..;o)...

        Vapaalla ei onneksi pakollisia töitä edessä...;o)...

        Vapaa kun oisitkin;) Lepäile...Lähdettävä muisku sulle;)


    • ,.olenko minä viimeinen joka ei halua sekaantua näihin kotkamullijuttuihin ,.
      mää julistan kohta keskustelun päättyneeksi ,. ehkä teen padmet ja katoan jonnekin kauas puis ,.

      • demoniiih

        joka kokee samoin..Mä olen kurkkuani myöten täynnä..kotkakeskustelua..(jos sitä edes keskusteluksi voi kutsua)...Siksi esitinkin vaihtoehtoisia aiheita..välillä..

        Sähköshokkeja ajatusradan ainokaisen ajatuksen muuntamiseksi muuksi.suosittelen..;o)...


      • H / Heippa

        viimeinen tilaisuus osallistua kotkamulliin, koska kaikki muutkin ovat osallistuneet. Et kai halua pettää huuhaan hyvää porukkaa. Anna palaa kerran se kirpaisee ja sen jälkeen tulee hyvä ja raukea olo.


      • demoniiih kirjoitti:

        joka kokee samoin..Mä olen kurkkuani myöten täynnä..kotkakeskustelua..(jos sitä edes keskusteluksi voi kutsua)...Siksi esitinkin vaihtoehtoisia aiheita..välillä..

        Sähköshokkeja ajatusradan ainokaisen ajatuksen muuntamiseksi muuksi.suosittelen..;o)...

        no ei tuo sun avaus kyllä vaihtelulta tuntunut ,. päinvatsoin ,.


      • H / Heippa kirjoitti:

        viimeinen tilaisuus osallistua kotkamulliin, koska kaikki muutkin ovat osallistuneet. Et kai halua pettää huuhaan hyvää porukkaa. Anna palaa kerran se kirpaisee ja sen jälkeen tulee hyvä ja raukea olo.

        ei näissä nettivänkäyksissä ole koskaan voittajaa ,. ja mikä olisi voitto ,. toinen katoaa?
        viimeiseksi jääneelle vänkääjälle ei ole luvassa erikoispalkintoa


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        no ei tuo sun avaus kyllä vaihtelulta tuntunut ,. päinvatsoin ,.

        Siinä ei mollattu palstan kirjoittajaa..Tarkoitus oli keskustella kaupungista, elikosta tai musiikista..Hitsin, kyl Sä sen tajusit...;o):..Ironian..


      • H / Heippa
        HugaZaga kirjoitti:

        ei näissä nettivänkäyksissä ole koskaan voittajaa ,. ja mikä olisi voitto ,. toinen katoaa?
        viimeiseksi jääneelle vänkääjälle ei ole luvassa erikoispalkintoa

        valtaosa taisteluista käyty puskat vastaan päähenkilö ja loppuyhteenvetoa ei ole näkyvissä vieläkään, paitsi osattomat saattaa tosiaan häippäistä kokonaan pois.


      • demoniiih kirjoitti:

        Siinä ei mollattu palstan kirjoittajaa..Tarkoitus oli keskustella kaupungista, elikosta tai musiikista..Hitsin, kyl Sä sen tajusit...;o):..Ironian..

        en tajunnu ,. täältä kun on vähän aikaa pois niin kaikki on muuttunut ., aina on jokin katastrofi tapahtunut, tai ehkä jopa kalabaliikki ,. myös äärimmäiset hässäkät ja kaikkein hirvittävimmät eli kipakat sananvaihdot, ovat tapahtuneet poissaollessani .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        en tajunnu ,. täältä kun on vähän aikaa pois niin kaikki on muuttunut ., aina on jokin katastrofi tapahtunut, tai ehkä jopa kalabaliikki ,. myös äärimmäiset hässäkät ja kaikkein hirvittävimmät eli kipakat sananvaihdot, ovat tapahtuneet poissaollessani .,

        kaikkien katastrooofffffien äiti...;o)...

        Yritän olla ottamatta osaa noihin kaikenlaisiin kalapaliikkeihin...Joskus vain osun suoraan myrskynsilmään..;o)...

        Älä käännä selkää palstalle..:o)...


    • up

      up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe