Toivonkohan turhaan

Ystäväni?

Sanoit aina ettet koskaan vihaa minua, mutta kuitenkin nyt epäilen että teet niin.

Toivoisinpa että voisimme olla kuitenkin ystävät ja kuulla ainakin joskus jotain ....


En haluaisi kadottaa sinua lopullisesti.

25

4926

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekään

      En minä mihinkään katoa. Etsiskelen vain kadonneita sanojani. En löydä niitä mistään, vaikka olen etsinyt joka puolelta.

      • lennukka

        tuntuu että olet kadonnut kokonaan.. minullekin lupasit että ollaan ystäviä, tapahtui mitä tahansa. ensin soitit päivittäin, puhuttiin pitkään. tekstailit ainakin 20 viestiä joka pv.
        sitten pikkuhiljaa soitit enää vain ehkä kerran viikossa, tekstarit lopetit kokonaan. ja nyt et enää soita ollenkaan. tämäkö sinusta on ystävyyttä? kelle nyt kerrot huolesi? ja kenelle minä uskoudun? jäin kuin nalli kalliolle..ja se sattuu.
        toivottavasti muistat minut vielä, edes joskus, vaikka vain unissasi..ja ehkä kadonneet sanat putkahtavat jostain esille..


      • lennukka kirjoitti:

        tuntuu että olet kadonnut kokonaan.. minullekin lupasit että ollaan ystäviä, tapahtui mitä tahansa. ensin soitit päivittäin, puhuttiin pitkään. tekstailit ainakin 20 viestiä joka pv.
        sitten pikkuhiljaa soitit enää vain ehkä kerran viikossa, tekstarit lopetit kokonaan. ja nyt et enää soita ollenkaan. tämäkö sinusta on ystävyyttä? kelle nyt kerrot huolesi? ja kenelle minä uskoudun? jäin kuin nalli kalliolle..ja se sattuu.
        toivottavasti muistat minut vielä, edes joskus, vaikka vain unissasi..ja ehkä kadonneet sanat putkahtavat jostain esille..

        Ajattele puhelinlaskuja, nyt ne on pienemmät ;)


    • tekemistä

      sitähän tämä elämä on.sinun täytyy uskaltaa,tulla puolitiehen vastaan.eiköhän se siitä taas lähtis.

    • .....

      muistohan jää jota voit säilyttää mielessä ainaisesti ystävyys pitää ansaita ja sitä pitää vaalia molempien jos toinen ei tahdo niin vaikea se on ystävyyttä ylläpitää

    • rohkeus

      Laita kaverillesi suora maili ja keskustele asia. Siinä selviää mikä on tilanne.

      Rohkeutta!

    • tietämätön

      Itsellä sama tilanne, paitsi toisinpäin. Minä en ole se, joka vihaa. Tahtoisin selvittää välit, mutta pelko siitä, että toinen vihaa? estää yhteydenoton sopimisen merkeissä.
      Vihan kohteena ei ole mukava olla, mutta kenties ansaitsin sen.?

      • sad oNe

        vihaa sinua, en ollenkaan. Toivoisin, että ottaisit yhteyttä ja kertoisit, miten sinulla menee. Kaipaan sinua ja seuraasi.


      • tietämätön
        sad oNe kirjoitti:

        vihaa sinua, en ollenkaan. Toivoisin, että ottaisit yhteyttä ja kertoisit, miten sinulla menee. Kaipaan sinua ja seuraasi.

        ...olet se kenelle viestini oli tarkoitettu.
        En voi ottaa yhteyttä...en enää...pysty, kykene, uskalla, vaikka toivoisin että voisimme olla ystäviä, mutta...


      • ystävä
        tietämätön kirjoitti:

        ...olet se kenelle viestini oli tarkoitettu.
        En voi ottaa yhteyttä...en enää...pysty, kykene, uskalla, vaikka toivoisin että voisimme olla ystäviä, mutta...

        minä pystyn ottamaan sinuun yhteyttä, mikset sinä voisi? Pystytkö nollaamaan tilanteen?
        Älä ajattele mitä on joskus tapahtunut, ajattele nykyhetkeä.Tai kerro mikset pysty ottamaan yhteytt, mikä sinun mieltäsi painaa*hali*


      • tietämätön
        ystävä kirjoitti:

        minä pystyn ottamaan sinuun yhteyttä, mikset sinä voisi? Pystytkö nollaamaan tilanteen?
        Älä ajattele mitä on joskus tapahtunut, ajattele nykyhetkeä.Tai kerro mikset pysty ottamaan yhteytt, mikä sinun mieltäsi painaa*hali*

        No milloin olet ottanut yhteyttä tähän ystävääsi viimeksi? Kyllä minä pystyn nollaamaan tilanteen, mutta kyse onkin siitä pystyykö hän? En ole pitkävihainen, ei ole syytä ja se mitä on tullut sanottua puolin ja toisin on jo unohdettu ainakin minun puolelta, tosin en koko totuutta tiedä, mutta se on mennyttä. Päällimmäisenä ajatuksena kyllä on ystävyyden säilyttäminen, ei mikään muu. Se miksi en pysty ottamaan yhteyttä, on yksinkertaisesti tylyn vastaanoton saaminen tai sen pelko. En tahtoisi enää pahoittaa mieltäni. Vaikka olenkin suht vahva ihminen niin joissakin asioissa olen erityisen herkkä ja hänen suhteensa viimeksi mainittu on enemmän kuin totta.


      • ..............
        tietämätön kirjoitti:

        No milloin olet ottanut yhteyttä tähän ystävääsi viimeksi? Kyllä minä pystyn nollaamaan tilanteen, mutta kyse onkin siitä pystyykö hän? En ole pitkävihainen, ei ole syytä ja se mitä on tullut sanottua puolin ja toisin on jo unohdettu ainakin minun puolelta, tosin en koko totuutta tiedä, mutta se on mennyttä. Päällimmäisenä ajatuksena kyllä on ystävyyden säilyttäminen, ei mikään muu. Se miksi en pysty ottamaan yhteyttä, on yksinkertaisesti tylyn vastaanoton saaminen tai sen pelko. En tahtoisi enää pahoittaa mieltäni. Vaikka olenkin suht vahva ihminen niin joissakin asioissa olen erityisen herkkä ja hänen suhteensa viimeksi mainittu on enemmän kuin totta.

        kyllä minä pystyn nollata, olen tehnyt sen jo..
        Mitä totuutta et tiedä? Minä ainakin sanon just
        niinku must tuntuu. Siitä on vähän aikaa..
        ja pääsiäis toivotuksen lähetin tietysti niinkuin kaikille ystävilleni..Nythän on kyse siitä kuinka tärkeä tämä ystävyys on sinulle?
        otatko niskasta kiinni ja lähetät vaik viestin.
        Minä en ainakaan ole tyly.


      • tietämätön
        .............. kirjoitti:

        kyllä minä pystyn nollata, olen tehnyt sen jo..
        Mitä totuutta et tiedä? Minä ainakin sanon just
        niinku must tuntuu. Siitä on vähän aikaa..
        ja pääsiäis toivotuksen lähetin tietysti niinkuin kaikille ystävilleni..Nythän on kyse siitä kuinka tärkeä tämä ystävyys on sinulle?
        otatko niskasta kiinni ja lähetät vaik viestin.
        Minä en ainakaan ole tyly.

        Minulle tämä ystävyys on tietysti tärkeä, mutta et ole sama henkilö, en ole saanut pääsiäistervehdystä! Joten se siitä!
        Kiitos vaivannäöstä ja hyvää kevättä!


      • ihmettelee
        tietämätön kirjoitti:

        Minulle tämä ystävyys on tietysti tärkeä, mutta et ole sama henkilö, en ole saanut pääsiäistervehdystä! Joten se siitä!
        Kiitos vaivannäöstä ja hyvää kevättä!

        Laittaa vain txt tai maili jossa on yksi sana ?
        Anteeksi!
        Ei tarvitse miettiä oletko sinä vai et se kaveri.
        Omat aidot ystäväni tietävät että näin se toimii, eikä jollain foorumilla jauheta onko vai eikö.
        Aito ystävä osaa pyytää anteeksi ja nöyrtyä jos se ystävyys on sen arvosta.


      • tietämätön
        ihmettelee kirjoitti:

        Laittaa vain txt tai maili jossa on yksi sana ?
        Anteeksi!
        Ei tarvitse miettiä oletko sinä vai et se kaveri.
        Omat aidot ystäväni tietävät että näin se toimii, eikä jollain foorumilla jauheta onko vai eikö.
        Aito ystävä osaa pyytää anteeksi ja nöyrtyä jos se ystävyys on sen arvosta.

        Mistä moinen kihahdus? Kun et tiedä asiasta mitään on parempi olla kommentoimatta. En "jauha" mitään, kunhan kommentoin yhteen tekstiin, joka vastasi paljon omia tuntemuksia. Kaikki meistä ei olla valettu samasta puusta, jokainen hoitaa ystävyyssuhteensa kuten parhaaksi katsoo (ystävyyttä kun on niin monenlaista). Jokin asia on toiselle vaikeampi kuin toiselle. Älä arvostele tuntemattoman ihmisen ystävyyden aitoutta. Ja sitäpaitsi minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää!


      • on se ...
        tietämätön kirjoitti:

        Mistä moinen kihahdus? Kun et tiedä asiasta mitään on parempi olla kommentoimatta. En "jauha" mitään, kunhan kommentoin yhteen tekstiin, joka vastasi paljon omia tuntemuksia. Kaikki meistä ei olla valettu samasta puusta, jokainen hoitaa ystävyyssuhteensa kuten parhaaksi katsoo (ystävyyttä kun on niin monenlaista). Jokin asia on toiselle vaikeampi kuin toiselle. Älä arvostele tuntemattoman ihmisen ystävyyden aitoutta. Ja sitäpaitsi minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää!

        Viimeinen lauseesi kuvaa jo ... Aina on kaksi osapuolta jotka riitelee. Itse miettisin olenko loukannut sitä toista osapuolta ja jos olen niin pyydän anteeksi jos anteeksi haluaisin. Ei asiat selviä kun keskustelemalla. Sitten on tietysti ihmisiä jotka esittää ihanaa, kultasta ja ystävää, mutta totuus tulee esiin juuri kun pitäsi todeksi näyttää tuo. Kylmä, tunteeton ihminen joka ei itse tee virheitä.

        ;)


      • tietämätön
        on se ... kirjoitti:

        Viimeinen lauseesi kuvaa jo ... Aina on kaksi osapuolta jotka riitelee. Itse miettisin olenko loukannut sitä toista osapuolta ja jos olen niin pyydän anteeksi jos anteeksi haluaisin. Ei asiat selviä kun keskustelemalla. Sitten on tietysti ihmisiä jotka esittää ihanaa, kultasta ja ystävää, mutta totuus tulee esiin juuri kun pitäsi todeksi näyttää tuo. Kylmä, tunteeton ihminen joka ei itse tee virheitä.

        ;)

        sanoa kuin huh huh... Ja mikähän sinusta tekee asiantuntijan tähän asiaan?????
        Just joo kylmä ja kamala ihminen olen varsin täydellinen!!!!!! hoh hoijaa ! Eikö sinullakaan ole parempaa tekemistä, kuin puida toisten ihmisten "ongelmia"!!!!????


      • *nauraa*
        tietämätön kirjoitti:

        sanoa kuin huh huh... Ja mikähän sinusta tekee asiantuntijan tähän asiaan?????
        Just joo kylmä ja kamala ihminen olen varsin täydellinen!!!!!! hoh hoijaa ! Eikö sinullakaan ole parempaa tekemistä, kuin puida toisten ihmisten "ongelmia"!!!!????

        Look whos talking :)


    • Ystävä

      Ota ihmeessä häneen yhteyttä, mistä muuten tiedät vihaako hän sinua vai ei. Älä täällä huuda ikävääsi vaan soita tai lähetä sähköpostia.

    • yksi ystävä

      Jos joskus tulee tilanne että pahoitan mieleni tai loukkaannun jostain pyrin kyllä näyttämään tunteeni. Samoin jos olen loukannut toista henkilöä asia "vaivaa" minua. Mieluummin sovin asian samana päivänä kuin jätän sen vaivaamaan mieltäni. ??Älä anna aamun nousta vihasi päälle, sanonta on ystävyys- ja rakkaussuhteissa oiva neuvo. Tietenkin on asioita jotka kolahtavat, voi jäädä pohtimaan asiaa, mennä itseensä, kasvaa asian mukana. Viha on aika voimakas sana. En vihaa sinua, ystäväni, en ketään muutakaan.

      Jos olet ystäväni jatkakaamme ystävyyttämme edelleen. Minulla ei ole sinulle anteeksi annettavaa. Toivon, että pystyt antamaan minulle anteeksi mahdollisesti aiheuttamani harmit. Mieleni nousee kevään etenemisen ja Sinun ansiostasi, olet tärkeämpi kuin luuletkaan.
      En ole kadonnut. Tunnen ettet sinäkään, löydät minut, rakas ystäväni.

      • sad oNe

        tekstisi oli koskettava.


    • Tomtom

      Voipi olla että hänkin toivoo sinun ilmoittelevan jotain itsestäsi!

      Paha tilanne jos kumpikin odottaa toisen tekevän jotain.

      Ehtii niittokone ensin ja silloin on kaikki kadotettu lopullisesti!

      Ei muuta kuin keräät kaiken sisun ja ilmoitat itsestäsi jotain, et todellakaan menetä mitään siinä teossasi!

    • entinen ystäväsi

      Mieti miksi emme enää koskaan voi olla ystäviä. Petit luottamukseni pahimmalla mahdollisella tavalla, vaikka tiesit, että kuulen asiasta varmasti.Miksi???? Luulin sinua ystäväkseni, luotin sinuun,mutta sinä käytitkin luottamustani hyväksi...
      Enää et kuule minusta, et kuulu minun elämääni. Älä enää soittele, älä tule käymään. Olisit miettinyt minkä arvoista ystävyytemme on ennenkuin menit minut pettämään. Minulla menee hyvin ilman sinuakin "ystäväni".

      • voih

        Lukea kuinka pettynyt olet, tiedän että asia ei kuulu minulle.. eikä varmaan monelle muulle täällä, tulee vaan tunne! Kuinka surullista, olet haavoittunut pahasti, älä anna katkeruuden pesiä itseesi. Mene elämässä eteenpäin ylväästi mutta anna anteeksi... oman itsesi takia. Nyt tiedät että et voi luottaa ystävääsi joten .. Hanki uusia ystäviä johon voit luottaa. Onnea elämällesi ja tiellesi *itse koin saman äskettäin ja katson että ei ole se ystäväni ees ajatuksen arvoinen joten annoin anteeksi ja jatkan elämääni iloisesti* aitojen ystävien hellässä huomassa.


      • ?
        voih kirjoitti:

        Lukea kuinka pettynyt olet, tiedän että asia ei kuulu minulle.. eikä varmaan monelle muulle täällä, tulee vaan tunne! Kuinka surullista, olet haavoittunut pahasti, älä anna katkeruuden pesiä itseesi. Mene elämässä eteenpäin ylväästi mutta anna anteeksi... oman itsesi takia. Nyt tiedät että et voi luottaa ystävääsi joten .. Hanki uusia ystäviä johon voit luottaa. Onnea elämällesi ja tiellesi *itse koin saman äskettäin ja katson että ei ole se ystäväni ees ajatuksen arvoinen joten annoin anteeksi ja jatkan elämääni iloisesti* aitojen ystävien hellässä huomassa.

        2004 ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe