huomenna markkinat, kun näyttää täällä olevan jo toripäivät käynnissä :)
Käykäähän nyt pesulla, pisulla ja syökää hyvin. Nälkä se on, kun laittaa tuollaista tekstiä kirjoittamaan.
Lukekaa oikein mitä olette taas palstalle suoltaneet!!!
Tosi lapsellista aikuisilta ihmisiltä.
Rasvanen pyttäri ja iso lasi maitoa on räkänokan iltapala :)
http://www.youtube.com/watch?v=ldCc2Sk001Q&feature=related
Onko
18
156
Vastaukset
- olet sairas!
huomenna on turpakäräjät. Mutta sinä asianomaisena et uskaltadu paikalle.
- totuus esiin
aloituksellaan et meinaat tehdä kotkat et tule paikalle.
- demoniiih
käräjäkalliolla..Mukana jokunen helppoheikki pökköä lyömässä pesään...Kansa hurraa verenmaku suussaan toivoen ensimmäistä mestausta..:o/...
miehen tiellä pitää :)
Sirkushuvit on taas asia erikseen. Kyllä niissäkin on oma viehätyksensä, jos osuu oikeaan sirkukseen oikeaan aikaan.
mä olen jotain sopimatonta kirjoitellut? Löytyykö todisteita, pistäppä näytille, jos jostain sellaista löydät :)) No, ei kannate turhaan etsiä, kun ei sellaista tekstiä löydy mun nimmarin kirjoittamana, ei Gaabrielina, Gabriolettina tai PerErikkinä :)
Oliko toi mun kaksoisveli tuossa linkissä, joka tuota olutta särpi kuvassa :)) Hiukka samat tavatkin hällä näytti olevan :))- sitten
vielä vittuillaan jos jollakin toisella on useampi nicki.
sullakin noin hyviä tapoja? Eihän sitä voi nälkäsenä mennä nukkumaan. Uskon, että laulaja voi muistuttaa montaa täällä kirjoittavaa.
En nyt etsinyt kirjoituksiasi, mutta tuskin sä haastat pahemmin riitaa kuin haukutkaan.sitten kirjoitti:
vielä vittuillaan jos jollakin toisella on useampi nicki.
muuta, noi on mun täällä käyttämiä nimmareita, muualla olen vielä Matti-Annikkina, Zandorina ja erinäisillä lintujen nimillä esiintynyt. Rekattuja nimmareita mulla on vaan tää yks :(( Mis mä oon jollekin vittullut useammasta nimmarista?? Oonhan mä voinut senkin tehdä, mutta sekin on anteeksi pyydetty ja saatukin jo anteeksi :))))))))
foorumilta, ja jo putosin kärreiltä. Joteskin taidan ymmärtää näitä 24/7 päivystäjiä:o/
täällä on kirjoitella kun ei kaikkea ymmärrä eikä lue koko sivuakaan :) Päivystys vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. Kymmenen pojoa heille.
- ei haittaa
michaelone kirjoitti:
täällä on kirjoitella kun ei kaikkea ymmärrä eikä lue koko sivuakaan :) Päivystys vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. Kymmenen pojoa heille.
Laita siihen reilusti ämmä vaan .........siinen ännän paikalle
- hihiihihihiihihhh
ei haittaa kirjoitti:
Laita siihen reilusti ämmä vaan .........siinen ännän paikalle
siinen?????hihihihihihihihihihhhh
michaelone kirjoitti:
Joteskin tuntuu siltä, että ei tosiaan kannata kaikkea edes tietää, saati sit ymmärtää;)
- SULOINENKO
hihiihihihiihihhh kirjoitti:
siihen -korjaus ...koska ET OSAA ITSE KORJATA TOISEN KIRJOITUSVIHRETTÄ
tuputuu kirjoitti:
Joteskin tuntuu siltä, että ei tosiaan kannata kaikkea edes tietää, saati sit ymmärtää;)
on kuin joku liian kauan jatkuva tv-sarja. Kannattaa katsoa vain kerran viikossa koko jakso, niin hyvin pysyy ajantasalla tapahtumista :)
- juujuujuujuu
hihiihihihiihihhh kirjoitti:
MIKSI ET VASTANNUT TAASKAAN NICILLÄSI ,,,,PASKAPÄÄ
- mullikkinen
michaelone kirjoitti:
on kuin joku liian kauan jatkuva tv-sarja. Kannattaa katsoa vain kerran viikossa koko jakso, niin hyvin pysyy ajantasalla tapahtumista :)
ÄLÄ valehtele korvas heiluu ja ,,,,,,,,,,
- ohhosta.
Samaa paskasakkia tunnut olevan joka tänne pesiytyi vuosisitten.)))valitettavasti. "urheilijanuorukainen" heko heko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275