Sukkahousufetissi

Heke68

Naisten elegantit sääret upeissa sukkiksissa kiihottaa..varsinkin Wolfordit yms. Naiset onko tämä teidän kiihottavaa vai onko sukkikset pakkopullaa? Olen siinä uskossa että varsin harvoille naisille tämä on fetissi?

56

13908

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tears Down vm-82

      on -fetissisi katsoi asiaa miten päin tahansa. Mua just sukkikset ei tällä hetkellä jaksa kiinnostaa saati sitten kiihottaa. Oliko kysymyksessä ihan sellaisten ostaminen, ennen oli erikoisliikkeitä sukille, onko nykyään? Onhan ne kai jonkun baletin ja aerobicinkin edellytys? Joo ja mies joutuu aina tosiaan tekeen kaiken. Ei, kyllä se voi olla ihan päinvastoin. Meidän paikkakunnallamme tällainen sukupuolisuhde on saanut erityistä huomiotakin, osittain hyvä asia, osittain ei. Sukkikset tekee joskus sellaisen minkkitarhaolon, joka vain riisuu ja jättää huomiotta. Ne on märät ja inhottavat ja tarvitsevat erityiskohtelua. Sukkahousut on ontelo maailmassa. Näin pääsee ainakin Kiinaan.

    • oijjoi

      Sukkahousut on ihanat. Kaunis nainen sukkahousuissa saa ihailuni.

      • Reapect vm-82

        Jumalat ole, että voit tällä tavalla jättää kehosi Jumalan huomaan. :P. Katsoitko muuten, kun eilen lähetettiin kuuropappi Israeliin, mistähän tämä voisi kertoa, kun puhutaan fetisseistä? Olet jo varmaan tutustunut ainakin muoviin ja käsivarsiin. Ehkä fetissit liittyvät jotenkin viittomakielen kehittymiseen?

        5.Moos. 18:20-22
        "Jossa taas joku profeetta julkeaa minun nimissäsi puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava. Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:
        -Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." Olisi kyllä ihan kiva tutustua erityis- (erityisesti) kalliisiin sukkahousuihin, ei siinä mitään.


      • Heke68
        Reapect vm-82 kirjoitti:

        Jumalat ole, että voit tällä tavalla jättää kehosi Jumalan huomaan. :P. Katsoitko muuten, kun eilen lähetettiin kuuropappi Israeliin, mistähän tämä voisi kertoa, kun puhutaan fetisseistä? Olet jo varmaan tutustunut ainakin muoviin ja käsivarsiin. Ehkä fetissit liittyvät jotenkin viittomakielen kehittymiseen?

        5.Moos. 18:20-22
        "Jossa taas joku profeetta julkeaa minun nimissäsi puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava. Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:
        -Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." Olisi kyllä ihan kiva tutustua erityis- (erityisesti) kalliisiin sukkahousuihin, ei siinä mitään.

        Se minua kiinnostaisi miten naiset itse kokee olonsa seksikkääksi nailoneissa.. Itse melkeimpä kadehdin naisia heidän mahdollisuudestaan olla elegantteja sileissä säärissään ja upeissa sukkiksissa. Onneksi meillä uroksilla on mahdollisuus ihailla ja koskettaa teitä, ainakin itselleni tuottaa iloa hivellä kauniita säääriä ja antaa vaikka jalkapohjahierontaa.


      • Jaana4
        Heke68 kirjoitti:

        Se minua kiinnostaisi miten naiset itse kokee olonsa seksikkääksi nailoneissa.. Itse melkeimpä kadehdin naisia heidän mahdollisuudestaan olla elegantteja sileissä säärissään ja upeissa sukkiksissa. Onneksi meillä uroksilla on mahdollisuus ihailla ja koskettaa teitä, ainakin itselleni tuottaa iloa hivellä kauniita säääriä ja antaa vaikka jalkapohjahierontaa.

        Kysyit miltä olo tuntuu nailoneissa. Yleensähän ne ovat aivan tavallinen vaatekappale. Mutta olet oikeassa siinä että sääret näyttävät kauniilta sukkahousuissa. Itse niitä paljon käyttävänä voin sanoa että niissä on paljon eroja. Nuo mainitsemasi Wolfordit ovat kyllä todella hyviä, mutta aikamoisen kalliita. Niin, kyllähän ne tuntuvat ihan hyvältä jalassa, ja seksikkäiltäkin tavallaan :)


      • Heke68
        Jaana4 kirjoitti:

        Kysyit miltä olo tuntuu nailoneissa. Yleensähän ne ovat aivan tavallinen vaatekappale. Mutta olet oikeassa siinä että sääret näyttävät kauniilta sukkahousuissa. Itse niitä paljon käyttävänä voin sanoa että niissä on paljon eroja. Nuo mainitsemasi Wolfordit ovat kyllä todella hyviä, mutta aikamoisen kalliita. Niin, kyllähän ne tuntuvat ihan hyvältä jalassa, ja seksikkäiltäkin tavallaan :)

        On se varmaan niin että luxus tekee seksikkään olon, tuskinpa tarjoustalon alusvaatteet hirveesti säväyttää. Eleganssi tekee naisista itsevarmoja ja silmää säväyttäviä kuten vaikka Maria Lund, hänen jalkojaan minä mieluusti hivelisin.. Kuulin tossa naisesta kuka saa sävärit siitä että on ajanut itsensä posliiniksi ja pitää sukkiksia ilman pikkareita, on kuuulemma kiihottavan tuntuista;)


      • Paavo I

        Äskenkin näin kaksi nuorta kaunista naista vaaleat sukkahousut jaloissaan. Toisella oli kesämekko, toisella jonkinlaiset mikroshortsit. Sukkahousuihin verhotut sääret ovat paljon seksikkäämmät kuin paljaat, todella kääntävät pään!


    • sukkispari

      Vaimoni pitää sukkahousuja nykyisin seksikkäinä. Aikaisemmin ne olivat vain yksi vaatekappale muiden joukossa mutta huomattuaan kuinka kuumaksi sukkikset minut saa ovat ne muuttuneet häntäkin kiihottavaksi vaatteeksi ja ilmassa alkaa heti väreillä jo hänen valitessaan sukkahousuja. Niillä hän pystyy kiusaamaan minua vaikka koko päivän ja koska hän tietää mitä tuleman pitää on hänkin todella riettaalla tuulella nopeasti. Sukkahousuista on saatu paljon iloa elämäämme ja olen varma, että todella monet miehet pitää sukkahousuja seksikkäinä mutta siitä ei puhuta ääneen.

      • Jaana4

        Samoin kävi meillä aikanaan, kun olin samanlaisen miehen kanssa. Häntä pystyi hyvin kiusaamaan... ;) Ja kieltämättä se tuntui itsestäkin kivalta, jopa seksikkäältä. Paljaana etenkin....


      • Heke68
        Jaana4 kirjoitti:

        Samoin kävi meillä aikanaan, kun olin samanlaisen miehen kanssa. Häntä pystyi hyvin kiusaamaan... ;) Ja kieltämättä se tuntui itsestäkin kivalta, jopa seksikkäältä. Paljaana etenkin....

        Itse asiassa vasta hiljattain "salaisen paheeni", kumppanissa herätti lähinnä huvittuneisuutta.. Sille ei vaan voi mitään kuinka ihanalta naisen iho tuntuu ja näyttää kun ylle on vedetty upeat sukkikset. Tavaratalossakin käyn vaivihkaa katselemassa sukkishyllyjä ja etenkin wolfordeja;) Vaimo vaan ei osaa hyödyntää mahdollisuuksiaan:(


      • Jaana4
        Heke68 kirjoitti:

        Itse asiassa vasta hiljattain "salaisen paheeni", kumppanissa herätti lähinnä huvittuneisuutta.. Sille ei vaan voi mitään kuinka ihanalta naisen iho tuntuu ja näyttää kun ylle on vedetty upeat sukkikset. Tavaratalossakin käyn vaivihkaa katselemassa sukkishyllyjä ja etenkin wolfordeja;) Vaimo vaan ei osaa hyödyntää mahdollisuuksiaan:(

        Niin, miten tuo nyt niin kamala pahe voisi olla? Kait niitä pahempikiakin saattaisi olla :) Juttele kotona vaimon kanssa, ehkäpä hänkin huomaa mitä mahdollisuuksia tuossa on.


      • sukka housu

        Minunkaan vaimoni ei alussa ymmärtänyt sukkisten seksikkyyttä. Piti vain yhtenä, jopa inhottavana, vaatekappaleena. Mutta nyt kun on nähnyt, mikä vaikutus sukkissäärillä on minuun, on alkanut ymmärtää sukkisten merkityksen. Nyt hän jo ihan omasta aloitteesta kulkee talossamme iltaisin pelkissä sukkiksissta ja t-paita päällä. Ja aamun töihin lähdöt ovat minulle yhtä juhlaa. Vaimoni käyttää työssään hametta ja sukkiksia lähes päivittäin. Saan aamuisin autiopaikalla seurata kaunista pukeutumissessiota. Monesti se päättyy rajuun naintiin. Oodi sukkiksille!


      • Heke68
        sukka housu kirjoitti:

        Minunkaan vaimoni ei alussa ymmärtänyt sukkisten seksikkyyttä. Piti vain yhtenä, jopa inhottavana, vaatekappaleena. Mutta nyt kun on nähnyt, mikä vaikutus sukkissäärillä on minuun, on alkanut ymmärtää sukkisten merkityksen. Nyt hän jo ihan omasta aloitteesta kulkee talossamme iltaisin pelkissä sukkiksissta ja t-paita päällä. Ja aamun töihin lähdöt ovat minulle yhtä juhlaa. Vaimoni käyttää työssään hametta ja sukkiksia lähes päivittäin. Saan aamuisin autiopaikalla seurata kaunista pukeutumissessiota. Monesti se päättyy rajuun naintiin. Oodi sukkiksille!

        Niin kuin Jaana totesi ei sukkisfetissi kovin tuhma juttu ole, seksuaaliset mieltymykset ja fantasiat vaan ovat kovin henkilökohtaisia asioita eikä niiden julkituominen ole kauhean helppoa. Kotona ollaan puhuttu asioista ja se on kyllä ollut hyväksi,toivon että elämä saa jatkossa uusia ulottuvuuksia. Kiihdyttäviä kommentteja on tullut tähän keskusteluun..mikäpä on ihanampaa kuin sileät verhottuna kauniilla sukkiksilla:)


    • sukkispari

      Minkälaisia sukkahousuja Jaana usemmiten käytät. Ostan silloin tällöin vaimolleni sukkahousuja. Amareita ja norlyneitä pääasiassa. Joskus jotain kalliimpia. Aina kuitenkin ohuita ja joissa on housuosa ja kärkivahvikkeet.

      • Heke68

        Tuli käytyä oikein vaimon kanssa, stokkalta ostettiin hänelle sukkiksia ja steikkareita..oli mulle eka kerta eikä edes tuntunut vaivautuneelta kun rouva oli mukana. Nyt hänkin pääsee nauttimaan "wolffareiden" laadusta.Kaikkeen sitä aikamies innostuksissaan ryhtyy,mutta niinhän se on että jos mies saa jotain kiihottavaa ajatusta päähänsä niin jotain sille on pakko tehdä;)


      • Jaana.4
        Heke68 kirjoitti:

        Tuli käytyä oikein vaimon kanssa, stokkalta ostettiin hänelle sukkiksia ja steikkareita..oli mulle eka kerta eikä edes tuntunut vaivautuneelta kun rouva oli mukana. Nyt hänkin pääsee nauttimaan "wolffareiden" laadusta.Kaikkeen sitä aikamies innostuksissaan ryhtyy,mutta niinhän se on että jos mies saa jotain kiihottavaa ajatusta päähänsä niin jotain sille on pakko tehdä;)

        Hienoa että kävitte yhdessä! Noi W-merkkiset on aivan ihania. Sitten kokeilemaan ;)


      • heke68
        Jaana.4 kirjoitti:

        Hienoa että kävitte yhdessä! Noi W-merkkiset on aivan ihania. Sitten kokeilemaan ;)

        Vaimo laittoi Wolffarit jalkaan tänä aamuna ja lähetti mulle kännykkäkuvan sääristään jees..on kuulemma 100 kerta paremmat kuin perussukkikset.Upeeta!Olen antanut rouvalle jalkahierontaa saunassa ja pimperon sheivaus samaan laskuun..on kuulemma ylellistä;)


      • Heke68
        heke68 kirjoitti:

        Vaimo laittoi Wolffarit jalkaan tänä aamuna ja lähetti mulle kännykkäkuvan sääristään jees..on kuulemma 100 kerta paremmat kuin perussukkikset.Upeeta!Olen antanut rouvalle jalkahierontaa saunassa ja pimperon sheivaus samaan laskuun..on kuulemma ylellistä;)

        Heke kävi risteilyllä, voi jukra niitä upeita sääriä! Tallinkille varmaan oikein valkataan pitkäjalkaiaisia ladyjä, todella ilo silmälle!


      • Heke68
        Heke68 kirjoitti:

        Heke kävi risteilyllä, voi jukra niitä upeita sääriä! Tallinkille varmaan oikein valkataan pitkäjalkaiaisia ladyjä, todella ilo silmälle!

        Heke löysikin itselleen uuden lempiohjelman, Obladii musiikkivisan. Maria Lund ja muutkin ladyt pukeutuu tyylikkääst upeisiin vaatteisiin ja sukkiksiin. Kiva katsella;)


      • Sukkahousupari
        Heke68 kirjoitti:

        Tuli käytyä oikein vaimon kanssa, stokkalta ostettiin hänelle sukkiksia ja steikkareita..oli mulle eka kerta eikä edes tuntunut vaivautuneelta kun rouva oli mukana. Nyt hänkin pääsee nauttimaan "wolffareiden" laadusta.Kaikkeen sitä aikamies innostuksissaan ryhtyy,mutta niinhän se on että jos mies saa jotain kiihottavaa ajatusta päähänsä niin jotain sille on pakko tehdä;)

        Jäätiin viime kesänä vieraalle paikkakunnalle hotelliin yöksi. Olen aina pitänyt sukkahousuja vaimolla kiihottavana. En yhtään pannut pahakseni, kun vaimo ehdotti, että lähdettäisiin ostamaan muutamat sukkahousut paikallisesta kaupasta. Vaimo valitsi siinä muutamat sukkahousut ja sitten menimme kassalle maksamaan niitä. Kassa kysyi vaimolta, että onko tämä yksi pari tarkoituksella suurempi. Vaimo totesi, että kyllä se on, muut on hänelle itselleen, ja tuo yksi pari on miestä varten, kun hänkin haluaa kokeilla sukkahousuja. Kassa katsoi minua, ja totesi että aika paljon miehet nykyään käyttääkin sukkahousuja.

        Ostosten jälkeen menimme takaisin hotelliin, jossa kävimme molemmat suihkussa. Suihkun jälkeen vaimo totesi, että nyt laitetaankin molemmille sukkahousut jalkaan. Vaimo laittoi mekon päälleen, ja käski minua laittamaan shortsit jalkaan, ihmettelin sitä vähän, mutta tein niin kuitenkin. Sen jälkeen vaimo totesi, ettäö kylläpä on nälkä, joten lähdetäänkö syömään pitsat. Totesin että enhän minä voi mihinkään lähteä shortseissa ja sukkahousuissa. Vaimo totesi siihen, että kyllä voit. Ei noita sukkahousuja kukaan huomaa, ja hän on käyttänyt sukkahousuja minun iloksi vaikka kuinka usei, joten nyt on minun vuoro. Eikä täällä kukaan tunne meitä.

        Niin käytiin pitsalla, eikä kukaan ainakaan sanonut mitään sukkahousuista. Hotellille palattuamme vaimo kertoi kuinka iloinen oli siitä, että suostuin käyttämään sukkahousuja yleisellä paikalla. Se kiihotti molempia ihan älyttömästi. Yö menikin sitten aika villeissä merkeissä.


      • Hihahahahahahahahahh
        Sukkahousupari kirjoitti:

        Jäätiin viime kesänä vieraalle paikkakunnalle hotelliin yöksi. Olen aina pitänyt sukkahousuja vaimolla kiihottavana. En yhtään pannut pahakseni, kun vaimo ehdotti, että lähdettäisiin ostamaan muutamat sukkahousut paikallisesta kaupasta. Vaimo valitsi siinä muutamat sukkahousut ja sitten menimme kassalle maksamaan niitä. Kassa kysyi vaimolta, että onko tämä yksi pari tarkoituksella suurempi. Vaimo totesi, että kyllä se on, muut on hänelle itselleen, ja tuo yksi pari on miestä varten, kun hänkin haluaa kokeilla sukkahousuja. Kassa katsoi minua, ja totesi että aika paljon miehet nykyään käyttääkin sukkahousuja.

        Ostosten jälkeen menimme takaisin hotelliin, jossa kävimme molemmat suihkussa. Suihkun jälkeen vaimo totesi, että nyt laitetaankin molemmille sukkahousut jalkaan. Vaimo laittoi mekon päälleen, ja käski minua laittamaan shortsit jalkaan, ihmettelin sitä vähän, mutta tein niin kuitenkin. Sen jälkeen vaimo totesi, ettäö kylläpä on nälkä, joten lähdetäänkö syömään pitsat. Totesin että enhän minä voi mihinkään lähteä shortseissa ja sukkahousuissa. Vaimo totesi siihen, että kyllä voit. Ei noita sukkahousuja kukaan huomaa, ja hän on käyttänyt sukkahousuja minun iloksi vaikka kuinka usei, joten nyt on minun vuoro. Eikä täällä kukaan tunne meitä.

        Niin käytiin pitsalla, eikä kukaan ainakaan sanonut mitään sukkahousuista. Hotellille palattuamme vaimo kertoi kuinka iloinen oli siitä, että suostuin käyttämään sukkahousuja yleisellä paikalla. Se kiihotti molempia ihan älyttömästi. Yö menikin sitten aika villeissä merkeissä.

        Kassa katsoi minua joten lähdetäänkö syömään pitsat kertoi kuinka iloinen oli siitä, että suostuin käyttämään sukkahousuja villeissä merkeissä.


      • glossymies
        Sukkahousupari kirjoitti:

        Jäätiin viime kesänä vieraalle paikkakunnalle hotelliin yöksi. Olen aina pitänyt sukkahousuja vaimolla kiihottavana. En yhtään pannut pahakseni, kun vaimo ehdotti, että lähdettäisiin ostamaan muutamat sukkahousut paikallisesta kaupasta. Vaimo valitsi siinä muutamat sukkahousut ja sitten menimme kassalle maksamaan niitä. Kassa kysyi vaimolta, että onko tämä yksi pari tarkoituksella suurempi. Vaimo totesi, että kyllä se on, muut on hänelle itselleen, ja tuo yksi pari on miestä varten, kun hänkin haluaa kokeilla sukkahousuja. Kassa katsoi minua, ja totesi että aika paljon miehet nykyään käyttääkin sukkahousuja.

        Ostosten jälkeen menimme takaisin hotelliin, jossa kävimme molemmat suihkussa. Suihkun jälkeen vaimo totesi, että nyt laitetaankin molemmille sukkahousut jalkaan. Vaimo laittoi mekon päälleen, ja käski minua laittamaan shortsit jalkaan, ihmettelin sitä vähän, mutta tein niin kuitenkin. Sen jälkeen vaimo totesi, ettäö kylläpä on nälkä, joten lähdetäänkö syömään pitsat. Totesin että enhän minä voi mihinkään lähteä shortseissa ja sukkahousuissa. Vaimo totesi siihen, että kyllä voit. Ei noita sukkahousuja kukaan huomaa, ja hän on käyttänyt sukkahousuja minun iloksi vaikka kuinka usei, joten nyt on minun vuoro. Eikä täällä kukaan tunne meitä.

        Niin käytiin pitsalla, eikä kukaan ainakaan sanonut mitään sukkahousuista. Hotellille palattuamme vaimo kertoi kuinka iloinen oli siitä, että suostuin käyttämään sukkahousuja yleisellä paikalla. Se kiihotti molempia ihan älyttömästi. Yö menikin sitten aika villeissä merkeissä.

        olen mies ja kokeeksi ostin naisten sukkahousut, 40 den malliset sattui kohdalle. Sheivasin jaloista enimmät karvatkin ja laitoin jalkaan, kävellessä tuntuu että ilmavirta käy sukkahousujen läpi jalkoihin aika viileän tuntuisesti. Laitoin päällyshousut sukkahousujen päälle niin nekin tuntuvat jotenkin jännältä jalassa.
        Ei nämä hirveästi ole kyllä kiihottaneet mutta ovat kyllä ihan mukavat sinänsä, ehkä tuohon ilmavirran viileään tuntumaankin tottuisi jos pitäisin näitä vähän pidemmän aikaa.
        Kiiltävän sileä satiini on enemmän meikäläisen juttu, ainakaan näiden sukkahousujen sileys ja kiilto ei ole lähelläkään satiinin kiiltoa, liekö sellaisia edes olemassakaan.


      • Jaana.4
        glossymies kirjoitti:

        olen mies ja kokeeksi ostin naisten sukkahousut, 40 den malliset sattui kohdalle. Sheivasin jaloista enimmät karvatkin ja laitoin jalkaan, kävellessä tuntuu että ilmavirta käy sukkahousujen läpi jalkoihin aika viileän tuntuisesti. Laitoin päällyshousut sukkahousujen päälle niin nekin tuntuvat jotenkin jännältä jalassa.
        Ei nämä hirveästi ole kyllä kiihottaneet mutta ovat kyllä ihan mukavat sinänsä, ehkä tuohon ilmavirran viileään tuntumaankin tottuisi jos pitäisin näitä vähän pidemmän aikaa.
        Kiiltävän sileä satiini on enemmän meikäläisen juttu, ainakaan näiden sukkahousujen sileys ja kiilto ei ole lähelläkään satiinin kiiltoa, liekö sellaisia edes olemassakaan.

        Vai että kokeilit! :) Eihä niiden satiinisia kai ole tarkoitus ollakaan. Mutta mukavat ja hyvännäköiset jalassa kyllä... :)


      • Heke68
        Jaana.4 kirjoitti:

        Vai että kokeilit! :) Eihä niiden satiinisia kai ole tarkoitus ollakaan. Mutta mukavat ja hyvännäköiset jalassa kyllä... :)

        Joopa joo..aloittelin joskus tämän keskustelun hekumoimaan naisia sukkahousuissa/sukissa. Mielenkiintoista kyllä että sukkiksia käyttävät miehet täällä intoilee.. ei oikein ole mun juttu tuo mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.


      • Jaana.4
        Heke68 kirjoitti:

        Joopa joo..aloittelin joskus tämän keskustelun hekumoimaan naisia sukkahousuissa/sukissa. Mielenkiintoista kyllä että sukkiksia käyttävät miehet täällä intoilee.. ei oikein ole mun juttu tuo mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.

        Niin, moni äijäkin on innoissaan sukkiksista. Lähinnä kai naisilla, mutta kai joku on ihan itsekin kokeillut :) Pääasia kai että on "oivaltanut" sukkisten "ihanuuden" :)


      • glossymies
        Jaana.4 kirjoitti:

        Niin, moni äijäkin on innoissaan sukkiksista. Lähinnä kai naisilla, mutta kai joku on ihan itsekin kokeillut :) Pääasia kai että on "oivaltanut" sukkisten "ihanuuden" :)

        olen niitä miehiä jotka naiset kiertää kaukaa joten itse on kokeiltava tällaisia jos kiinnostaa.


      • Heke68
        glossymies kirjoitti:

        olen niitä miehiä jotka naiset kiertää kaukaa joten itse on kokeiltava tällaisia jos kiinnostaa.

        Kävinpä tossa Tulisuudelmassa pari kertaa,viimeksi eilen. Olipa kiva katsella kun naiset olivat laittaneet sukkiksia ja siistejä korkosaapikkaita jalkaan. Pikkasen 43v jannu tunsi itsensä törkyiseksi kun nuorien tyttöjen sääriä tuli tsiigattua, mutta ah niin kiihottavaa. Heke haluis lukea naisväen kommentteja mieluusti. Varsinaisia "asianharrastajia" naisista löytynee aika harvassa vai kuinka lienee?


      • Tuula_74
        Heke68 kirjoitti:

        Kävinpä tossa Tulisuudelmassa pari kertaa,viimeksi eilen. Olipa kiva katsella kun naiset olivat laittaneet sukkiksia ja siistejä korkosaapikkaita jalkaan. Pikkasen 43v jannu tunsi itsensä törkyiseksi kun nuorien tyttöjen sääriä tuli tsiigattua, mutta ah niin kiihottavaa. Heke haluis lukea naisväen kommentteja mieluusti. Varsinaisia "asianharrastajia" naisista löytynee aika harvassa vai kuinka lienee?

        Naisena oloni on itsevarmempi kun pukeudun näyttävästi, saappaat sukkikset saa olon seksikkääksi. Joo ja miehet tykkää..
        En tiedä onko naisilla fetissinä sukkikset kovinkaan yleinen juttu, ehkä se on kumminkin sen verran arkipäiväisempi juttu meille.


      • wwewee
        Tuula_74 kirjoitti:

        Naisena oloni on itsevarmempi kun pukeudun näyttävästi, saappaat sukkikset saa olon seksikkääksi. Joo ja miehet tykkää..
        En tiedä onko naisilla fetissinä sukkikset kovinkaan yleinen juttu, ehkä se on kumminkin sen verran arkipäiväisempi juttu meille.

        kun sitä hieroo naisen nailoniin verhoiltuun reiteen.


      • miki-66
        Tuula_74 kirjoitti:

        Naisena oloni on itsevarmempi kun pukeudun näyttävästi, saappaat sukkikset saa olon seksikkääksi. Joo ja miehet tykkää..
        En tiedä onko naisilla fetissinä sukkikset kovinkaan yleinen juttu, ehkä se on kumminkin sen verran arkipäiväisempi juttu meille.

        peppu näyttää kyllä tosi hyvältä sukkiksissa kun ei ole pikkareita niiden alla!


      • m39v.
        Jaana.4 kirjoitti:

        Niin, moni äijäkin on innoissaan sukkiksista. Lähinnä kai naisilla, mutta kai joku on ihan itsekin kokeillut :) Pääasia kai että on "oivaltanut" sukkisten "ihanuuden" :)

        Niinpä on nuo sukkahousut ihan lämpimät ja sexyt..minäkin pidän liikun usein erilaisissa hameissa ja korkkareisssa nyt kun sukkahousuja saa melkein joka väriä niin niillä pystyy kivasti muuttamaan tyyliä asuun kun vaihtaa eri väriset sukkikset niin kokonaisuus muuttuu todella paljon ja kieltämättä patukkakin usein kovana ja ihana kun sexyjä avokkaita polvipit.saappaita ym ..kenkiäkin löytyy jo hieman isompiakin kokoja meille miehille...


      • Yksi sukkahousumies
        Tuula_74 kirjoitti:

        Naisena oloni on itsevarmempi kun pukeudun näyttävästi, saappaat sukkikset saa olon seksikkääksi. Joo ja miehet tykkää..
        En tiedä onko naisilla fetissinä sukkikset kovinkaan yleinen juttu, ehkä se on kumminkin sen verran arkipäiväisempi juttu meille.

        Tuskin sukkahousut monelle naiselle fetissi on, kun niitä voi käyttää niin usein kun haluaa. Fetismi vaatii yleinsä jotain kiellettyä tai poikkeavaa. Sen sijaan moni nainen on varmasti huomannut sen kuinka heidän sukkahousujen käyttö vaikuttaa miehiin.

        Tyttöystävä innostui käyttämään lähes aina sukkahousuja, kun huomasi miten paljon ne minua kiihottivat. Hän totesikin, että on mukava kiusoitella, kun tietää miten sukkahousut vaikuttaa toiseen.


    • pitsiä....

      Nainen pitkäsäärinen ja mustat pitsisukkikset. Kovettaako?

    • ooooohhh....

      Tunnustan kerran olleeni kirkossa tiukassa nilkkapituisessa hameessa pelkät sukkikset alla koska pelkäsin alushousujen rajojen näkyvän tiukan hameen läpi. Oli aika eroottinen fiilis kun sukkisten saumakohta hiersi sopivia kohtia.

    • jpu77a

      Mua on myös aina kiihoittaneet naisten sukkikset ja yleensäkin sääriasiat. Oikeastaan
      ei tiedä muuta seksikkäämpää kuin nainen hameessa, sukkiksissa ja nahkasaappaissa.
      Tietysti myös ilman saappaita kelpaa mutta kyllä nekin kiva lisä ovat! Mun mielestä parhaimmillaan
      nainen olisi esim. hiukan kiiltävissä (joko ruskeissa tai ihonvärisissä) sukkiksissa, polvipituisessa
      hameessa ja just noissa saappaissa.

      Koska vaimo ei pidä harmikseni juurikaan noita asusteita, täytyy paineita purkaessaan käydä ainakin välillä
      tsekkaamassa netin pornosivustojen sukkiskuvia ja -videoita. Harmi myös ettei nykyiseltä
      työpaikaltakaan paljoa kyseistä silmäniloa löydy. Hemmetti, enemmän sukkiksia!

    • Kummottos ny

      Mua o myäs ain kiihoittaneet naisten sukkikset ja yleensäki sääriasiat. Oikeastaan

      ei tierä muuta seksikkäämpää ku naine hamees, sukkiksis vai kummottos ja nahkasaappais.

      tietysti myäs ilman saappait kelpaa mut kyl neki kiva lisä ovat! Mun mielest parhaimmillaan

      naine olis esim. hiukan kiiltävis (joko ruskeis mut kumminki tai ihonvärisis) sukkiksis, polvipituisessa

      hamees ja totanoi just nois saappais.



      koska vaimo ei mut kumminki pirä harmikseni juurikaan noit täsä ny asusteit, täytyy paineit purkaessas käyrä ainaki välillä

      tsekkaamas netin pornosivustoitten sukkiskuvia ja vireoit. Harmi myäs tiätty ettei simmottos sit vaa nykyiseltä

      tyäpaikaltakaan paljoa kyseist silmäniloa löyry. Hemmetti, kui vaa enemmän sukkikssi!

      • Kirkosa

        Kirkosa iliman pikkareita

        tunnustan kerran olleeni kirkosa tiukasa nilikkapituisesa hameesa pelekät sukkikset alla koska pelekäsin alushousujen rajojen näkyvän tiukan hameen läpi. Oli aika eroottinen fiilis kun sukkisten en tiijä saumakohta hijarsi sopivija kohtija.


    • Nylonlovers

      Tykkään hirveästi sukkiksistä ja käytän niitä kylminä päivinä housujen alla. Ja harrastaessa seksiä vaimoni kanssa käytetään mollemmat sukkahousuja, tai sukkija. Kiva olis olla joskus jossain kylässä, missä olis naisporukka ja mulla olis shortsien alla sukkikkset, mutta pelkään vähän, mitä naiset ajattelevat siitä.

    • nainen19v

      Tykkään käyttää sukkiksia ne on vaan niin pirun seksikkäät, ihon väriset mieluiten :))

      • Anonyymi

        Huuh


    • uklppwew

      19 vuotiaan nuoren naisen sukkisreisiä olisi kiihottavaa hieroa siittimellä.

    • Anonyymi

      olen 20-vuotias nainen ja mulla on sukkisfetissi :)) etenkin stay-upit todella kiihottavia. itse en sukkahousuja juuri käytä, mutta muilla naisilla ne näyttävät upeilta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulipa tässä juhannuksesta mieleen.

      Elettiin sitä kultaista kahdeksankymmentä lukua, ja silloin juhannusfestareiden tilalla oli aitoja lavatansseja. Silloin vasta koulun aloittaneena kakarana ei paremmasta tiedetty, joten paremman puutteessa koko suku kerääntyi johonkin järvenrantaan täysin tekaistuun turistirysään.

      Juhannus sää näytti tietenkin parhaita puoliaan ja helteinen kesäpäivä muuttui hyvin nopeasti koleaksi keliksi. Vaikka meillä oli mukana varalta pitkät paidat, niin minulla ja serkkutytöllä oli vain siihen aikaan muodikkaat satiinishortsit.

      Eli meillä oli kylmä.

      No mitä siihen aikaan sellaisesta paikasta löytäisikään tilannetta korjaamaan?

      Ainoa asia mitä serkkutytölle löytyi oli sukkahousut.

      Se puolestaan johti hyvin ahdistavaan ja painostavaan tilanteeseen kohdallani.

      Koko se ajatus, että jokin läpinäkyvä lämmittäisi oli mielestäni absurdi, mutta jouduin valitsemaan. Haluaisinko palella vai kokeilla jotain “syntistä”.

      Niin vain kävi, että sain elämäni ensimmäiset nylonit. Jotka oli valittu mahdollisimman huomaamattoman värisiksi.

      • Anonyymi

        Jäitkö heti koukkuun sukkahousuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäitkö heti koukkuun sukkahousuihin?

        Jos totta puhutaan, niin en oikein osaa sanoa.

        Päällimmäisenä oli tietenkin se että sehän pelotti ja jännitti aivan helkkaristi.

        Vaikka sitä jotenkin oli saanut luvan laittaa nylonit jalkaan, niin sitä toivoi ettei kukaan huomaisi, ainakaan joku sellainen poika jonka tunsin.

        (ei varsinaisesti liity tähän, mutta satuin tuntemaan erään puolitutun pojan jolla oli tapana hiippailla taakse rappusissa ja vetää jonkun ressukan shrotsit kinttuun. Kaiken hyvän lisäksi tämä poika oli kai vuoden tai kaksi nuorempi, eli häntä olisi ollut helppo leipoa vaikka nenään.

        Ilmeisesti kukaan ei sitä ollut kuitenkaan tehnyt, koska hän jatkoi hämmentävää harrastustaan. Omalta kohdaltani tämä pelleily loppui, kun annoin samalla mitalla takaisin.)

        Temppuni, tai tieto siitä että olisin voinut leipoa häntä nenään, ei juurikaan sinä iltana tuonut minulle itseluottamusta, vaan sinä iltana halusin kiertää hänet kaukaa.

        Mitään sellaista ei hänen kanssaan kuitenkaan tapahtunut ja näin jälkikäteen sanoisin, että oikeastaan vasta siinä vaiheessa kun jotenkin tajusi, etten siihen kuollutkaan aloin nauttia nylonista.

        Ei sitä osaa selittää, mikä siinä oli, se jännitys, että sai nauttia kielletystä hedelmästä, ja ne jopa lämmitti sopivasti sinä suviyönä. Ehkä näin jälkikäteen ajatellen se oli kuitenkin se häpeä, että niistä tykkäsi.


    • Anonyymi

      Minulla on voimakas viehtymys sukkahousuihin, pukeudun itse niihin ja ihailen muiden yllä, naisten, miesten, nuorten ja vanhojen säärissä. Sukkistakapuoli on niin kaunis ja nylonjalat niin seksikkäät. Sukkispenis vastustamaton

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä Sukkikset näyttävät kiihottavalta aikuisen naisen jaloissa.Suominaiset pitäisi rohkeammin näyttää upeita sukkissääriä,miehet kiihottuvat varmasti normaalia enempi..kaunista...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe