Eli kysympä seuraavaa; Kuka on mielestäsi Suomen vihatuin ELOSSA OLEVA henkilö??
Saa perustellakin mikäli tahtoo.
Oma (ja varmaan monen muunkin) vastaus; JAMMU-SETÄ!!!!
(Tuskin kaipaa perusteluja...)
GALLUP; SUOMEN VIHATUIN HENKILÖ?
14
801
Vastaukset
- FinnyFannyDanny
varmaan joku kauhee henkilö, joka on tehny pahaa joillekkin pikkulapsille.... tai ees joillekki yläasteikäsille. varmaan joku murhaaja tai vastaava.
- jetj53
Johanna Tukiainen, näyttää virtahevolta
- Neridira
Anu Saagim.
- Neridira
Anus Aagim on täysin vajaa pöljä, jolla naama kuin paviaanin perse.
- paul93
Tuksu? Marianne Kallio? Cheek ja Elastinen?
- ehroton ykkönen
Pelle Wahlroos.
Jos etsii sanakirjasta narsistin määritelmää niin sieltä löytyy varmaan tämän kaverin kuva.- 1Tykkääjostain
Nalle on kyllä siitä erikoinen tyyppi että sehän tuntuu oikein nauttivan julkisuudesta ja siitä että sitä (ihan syystäkin) haukutaan ylimieliseksi pa*kiaiseksi. Ihmisellä on melkein pakko olla ainakin joku oireyhtymä että saa tuollaisesta kiksit tietäen että ei voi ikinä kävellä esimerkiksi yksin kaupungilla kun tiedossa saattaa hyvinkin olla ns. turpakeikka.
- To the moon
Jyrki Katainen tai Jutta Urpilainen
- Eiainakaatuksufani
Johanna Tukiainen .. :D
- pirate bay is best
Antti Kotilainen tietenkin. Ukko on saanut paljon pahaa aikaan tekijänoikeuksien nimissä.
- disappear2
Tuksuttaja :d mitä nyt jaksanut kattoa pari sen videota..
- RobinPönttöön
Robin
- Anonyymi
Suurinosa iskelmätähdistä! Hyi. Ei ne osaa tottavie laulaa.
- Anonyymi
Riika purra
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221