Koiratuote.fi VAROKAA

pitbulleni

33

4767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Jeeep.. Hyväuskoinen uhri minäkin.. Itsellä oli kiire ja luin, että nopeat toimitusajat, joten tilasin. En yleensä koskaan suostu mitään maksamaan etukäteen, mutta tämä oli hätätilanne ja näin siinä sitten kävi ja kyllä otti päähän. Monien monien kuukausien ja tappelun jälkeen sain rahani takaisin tehtyäni valituksen kuluttaja-asiamiehelle. Asia oli omalta kohdaltani selvä näin. Koko systeemiin meni ainakin 4 kuukautta. Kysyin vielä, että voiko tästä edelleen tehdä rikosilmoituksen, vaikka asia on kohdaltani selvitetty, siihen en saanut mitään vastausta.

      • En tilaa enää ikinä

        ÄLKÄÄ TILATKO !!

        Rahat meni, tavaraa ei vain useista lupauksista huolimatta näy. Nyt jo 3kk mennyt.


      • ...
        En tilaa enää ikinä kirjoitti:

        ÄLKÄÄ TILATKO !!

        Rahat meni, tavaraa ei vain useista lupauksista huolimatta näy. Nyt jo 3kk mennyt.

        Älkää missään nimessä tilatko koirtauote.fi sivuilta, huijausta!!! Olen yksi, joka meni lankaan. Tilauksesta pitkä aika, eikä rahoja ja tavaroita tullut. Lähetin sähköpostia useamman kerran ja vihdoin maksoivat, mutta eivät koko summaa. Sentään rahasumma, mikä puttuu on aika pieni. En ole tehnyt ilmoitusta vielä mihinkään. Yritän saada loputkin rahat. Pitäs tehä ilmoitus varmaankin. Tollanen nettifirma pitäs kokonaan lopettaa. Nyt vaan sanaa levittämään, ettei tulee lisää huijattuja. Kyllä sitä ensi kerralla paremmin katsoo, mistä tilaa, näin viisastuneena. Useita ilmoituksia tehty kuluttajariitalautakuntaan, sekä rikosilmoituksia useita. Menee syyteharkintaan petoksena. Sivut ovat todella hyvät, mitään huijausta ei huomaa, menee helposti lankaan ja sitten ei kuulu rahoja, eikä tuotteita. TODELLAKIN VAROKAA JA ÄLKÄÄ TILATKO!!!!


      • ...
        ... kirjoitti:

        Älkää missään nimessä tilatko koirtauote.fi sivuilta, huijausta!!! Olen yksi, joka meni lankaan. Tilauksesta pitkä aika, eikä rahoja ja tavaroita tullut. Lähetin sähköpostia useamman kerran ja vihdoin maksoivat, mutta eivät koko summaa. Sentään rahasumma, mikä puttuu on aika pieni. En ole tehnyt ilmoitusta vielä mihinkään. Yritän saada loputkin rahat. Pitäs tehä ilmoitus varmaankin. Tollanen nettifirma pitäs kokonaan lopettaa. Nyt vaan sanaa levittämään, ettei tulee lisää huijattuja. Kyllä sitä ensi kerralla paremmin katsoo, mistä tilaa, näin viisastuneena. Useita ilmoituksia tehty kuluttajariitalautakuntaan, sekä rikosilmoituksia useita. Menee syyteharkintaan petoksena. Sivut ovat todella hyvät, mitään huijausta ei huomaa, menee helposti lankaan ja sitten ei kuulu rahoja, eikä tuotteita. TODELLAKIN VAROKAA JA ÄLKÄÄ TILATKO!!!!

        Sain vihdoin loppurahasumman ja pääsin eroon koko firmasta. Laitoin useita vihaisia sähköpostiviestejä ja lopulta maksoivat. Ei tarvinnut tehdä ilmoitusta mihinkään. Monilla, vasta rikoisilmoitus auttaa. Toivon, että muutkin saavat rahansa takaisin ja pääsisivät eroon firmasta. Minulla meni yli puoli vuotta, kunnes asia oli hoidettu ja loppuunkäsitelty. ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO JA KIERTÄKÄÄ KAUKAA KOKO FIRMA!!!


      • Been there,done that
        ... kirjoitti:

        Sain vihdoin loppurahasumman ja pääsin eroon koko firmasta. Laitoin useita vihaisia sähköpostiviestejä ja lopulta maksoivat. Ei tarvinnut tehdä ilmoitusta mihinkään. Monilla, vasta rikoisilmoitus auttaa. Toivon, että muutkin saavat rahansa takaisin ja pääsisivät eroon firmasta. Minulla meni yli puoli vuotta, kunnes asia oli hoidettu ja loppuunkäsitelty. ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO JA KIERTÄKÄÄ KAUKAA KOKO FIRMA!!!

        Minulla meni puolivuotta että sain rahani takaisin!
        Tilasin tuotteita joita ei koskaan saapunut. Tyhmänä maksoin tilauksen yhteydessä rahat.
        Kun tilausta ei kuulunut, pyysin rahojani takaisin muttei niitäkään kuulunut. Pari pahoittelusähköpostia sain joissa luvattiin hyvittää rahat tilille. Eipä tullut rahoja.
        Sitten laitoin uhkauksen että vien asian eteenpäin jos ei rahoja ala kuulumaan.
        Eipä ne ottaneet kuuleviin korviinsakaan koko juttua ja kun yritin soittaa sinne niin NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ :) jepjep...
        Vasta kun tein rikosilmoituksen muutama kuukausi sitten, alkoi tapahtua.
        Sain lopunviimein rahani 6kk tilauspäivästä ja tänään tuli vielä puhelua poliisilta että vaadinko
        rangaistusta tekijälle vaikka sainkin rahani. Arvatkaapas.
        Komppaan siis muitakin: ÄLKÄÄ OSTAKO TUOLTA MITÄÄN! IKINÄ!

        Huijareita. :(


      • täti
        Been there,done that kirjoitti:

        Minulla meni puolivuotta että sain rahani takaisin!
        Tilasin tuotteita joita ei koskaan saapunut. Tyhmänä maksoin tilauksen yhteydessä rahat.
        Kun tilausta ei kuulunut, pyysin rahojani takaisin muttei niitäkään kuulunut. Pari pahoittelusähköpostia sain joissa luvattiin hyvittää rahat tilille. Eipä tullut rahoja.
        Sitten laitoin uhkauksen että vien asian eteenpäin jos ei rahoja ala kuulumaan.
        Eipä ne ottaneet kuuleviin korviinsakaan koko juttua ja kun yritin soittaa sinne niin NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ :) jepjep...
        Vasta kun tein rikosilmoituksen muutama kuukausi sitten, alkoi tapahtua.
        Sain lopunviimein rahani 6kk tilauspäivästä ja tänään tuli vielä puhelua poliisilta että vaadinko
        rangaistusta tekijälle vaikka sainkin rahani. Arvatkaapas.
        Komppaan siis muitakin: ÄLKÄÄ OSTAKO TUOLTA MITÄÄN! IKINÄ!

        Huijareita. :(

        ja muistakaa,että kyseiet tyypit ovat niitä koiratappelijoita.Eläinrääkkääjiä.Oksettavaa porukkaa.Sama kohtalo heille kuin mitä ovat koirat joutuneet kokemaan.


      • Setä *
        täti kirjoitti:

        ja muistakaa,että kyseiet tyypit ovat niitä koiratappelijoita.Eläinrääkkääjiä.Oksettavaa porukkaa.Sama kohtalo heille kuin mitä ovat koirat joutuneet kokemaan.

        Eli siis Koiratuote.fi:n omistajapariskunta Jonna ja Paul Dunkel on tuomittu koiratappeluista. Tapaus on tuttu BBC:n Suomessakin näytetystä TV-dokumentista.

        Ja jälleen tänään Kuluttajaliitto varoittelee yrityksestä sen nykytoimintatavoista:
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kuluttajaliitto varoittaa koiratuotteita myyvästä verkkokaupasta/1135257161491


      • nukka3
        Setä * kirjoitti:

        Eli siis Koiratuote.fi:n omistajapariskunta Jonna ja Paul Dunkel on tuomittu koiratappeluista. Tapaus on tuttu BBC:n Suomessakin näytetystä TV-dokumentista.

        Ja jälleen tänään Kuluttajaliitto varoittelee yrityksestä sen nykytoimintatavoista:
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kuluttajaliitto varoittaa koiratuotteita myyvästä verkkokaupasta/1135257161491

        Heitä ei tuomittu koiratappeluista, vaaan eläinsuojelurikoksista, koska tappeluista ei ollut näyttöä. Kovasti kyllä kertoivat videolla ja netissä, että heidän koiriaan on testattu ja tappelutettu pihalla.

        Mutta rahat meni täälläkin, ei minulta, vaan äidiltä, kun en tajunnut varoittaa. Rikosilmoitus kannattaa tehdä, kun talousrikoksista on tuomittu ennenkin käräjäoikeudessa liiketoimintakieltoon.


      • suskie
        nukka3 kirjoitti:

        Heitä ei tuomittu koiratappeluista, vaaan eläinsuojelurikoksista, koska tappeluista ei ollut näyttöä. Kovasti kyllä kertoivat videolla ja netissä, että heidän koiriaan on testattu ja tappelutettu pihalla.

        Mutta rahat meni täälläkin, ei minulta, vaan äidiltä, kun en tajunnut varoittaa. Rikosilmoitus kannattaa tehdä, kun talousrikoksista on tuomittu ennenkin käräjäoikeudessa liiketoimintakieltoon.

        Hyvä, että tulin tällä sivulla käymään, koska olin sieltä yhden tuotteen aikonut tilata. Täytyypi jostain muualta hommata.


      • kohta rikosilmoitus
        suskie kirjoitti:

        Hyvä, että tulin tällä sivulla käymään, koska olin sieltä yhden tuotteen aikonut tilata. Täytyypi jostain muualta hommata.

        Itse olen jo ollut yhteydessä kulutajaviranomaisiin...ja jos ei rahoja palauteta joka on alle 100 euroa, niin seuraavaksi minä ainakin teen rikosilmoituksen ja ehkä tutkintapyynön verottajalle , millä mallilla heidän kirjanpitonsa on. Onko siellä merkinnät näistä rahoista jotka on sinne maksettu mutta ei palautettu.Vai onko ne käytetty muuten vaan omiinmenoihin.
        Jokaisella joilla on saatavia heiltä on tilisiirtona maksanut niin tietenkin löytyy maksusuoritus kopio pankista.
        Saa nähdä kuinka kauan tässä menee.
        onhan niillä näköjään omaisuutta mistä ottaa nämä palauttamatta jättämätömät rahat


      • sdfposdfjoeijfqr
        kohta rikosilmoitus kirjoitti:

        Itse olen jo ollut yhteydessä kulutajaviranomaisiin...ja jos ei rahoja palauteta joka on alle 100 euroa, niin seuraavaksi minä ainakin teen rikosilmoituksen ja ehkä tutkintapyynön verottajalle , millä mallilla heidän kirjanpitonsa on. Onko siellä merkinnät näistä rahoista jotka on sinne maksettu mutta ei palautettu.Vai onko ne käytetty muuten vaan omiinmenoihin.
        Jokaisella joilla on saatavia heiltä on tilisiirtona maksanut niin tietenkin löytyy maksusuoritus kopio pankista.
        Saa nähdä kuinka kauan tässä menee.
        onhan niillä näköjään omaisuutta mistä ottaa nämä palauttamatta jättämätömät rahat

        täällä taas yksi uhri joka joutunut rahojen vietäväksi...sähköposti viesteissä tulee pumeragina takaisin joku valmis viesti ja numero on varattu,kuluttajaasiamies ei voi tehdä mitään kun ei ole tilauksen tietoja..


    • Koirafani.

      aikoinani todella hyvää palvelua. Tuotteet tulivat nopeasti perille ja tuotteiden laatuun olin erittäin tyytyväinen.

      • MP

        ...Mutta Tilaukseni tuote oli väärä ja yrittäessäni saada heihin yhteyttä vaihtaakseni tuotteen tai halutakseni rahat ko.tuotteesta takaisin,en saanut minkäänlaista vastausta mihinkään...
        Joten huonosta palvelusta sekin kertoo!!
        Olen uhannut heitä mm. kuluttaja-asiamiehillä,mutta tuloksetta.

        MInulla on siis myytävänä vuoden 2011 seinäkalenteri Englanninbulldog-kuvilla,jos joku haluaa ostaa:)


      • nicework
        MP kirjoitti:

        ...Mutta Tilaukseni tuote oli väärä ja yrittäessäni saada heihin yhteyttä vaihtaakseni tuotteen tai halutakseni rahat ko.tuotteesta takaisin,en saanut minkäänlaista vastausta mihinkään...
        Joten huonosta palvelusta sekin kertoo!!
        Olen uhannut heitä mm. kuluttaja-asiamiehillä,mutta tuloksetta.

        MInulla on siis myytävänä vuoden 2011 seinäkalenteri Englanninbulldog-kuvilla,jos joku haluaa ostaa:)

        Kovasti on toiminta laajentunut sitten viimenäkemän.
        Löytyy Farmia, eläinlääkäripalvelua ja myyntipalstaa jota ei ole helppo yhdistää k.o. pariskuntaan.
        Myös PingoPet sekä amerikan kääpiöterrierikasvatusta löytyy.


      • uhriii
        nicework kirjoitti:

        Kovasti on toiminta laajentunut sitten viimenäkemän.
        Löytyy Farmia, eläinlääkäripalvelua ja myyntipalstaa jota ei ole helppo yhdistää k.o. pariskuntaan.
        Myös PingoPet sekä amerikan kääpiöterrierikasvatusta löytyy.

        sain firmasta tilaamani koiran tyrvavyön mutta namipala pussi ei tullut ja nyt olen laittanu useita sähköposteja mutta en saa mitään vastausta..haluaisin namipala pussista rahat takaisin koska sitä ei kuulema saa enää....mihin s-posti osoitteeseen olette laittaneet viestiä???


    • Älä tule huijatuksi
      • hf ulf hgal

        tuntuu olevan aika laaja-alaista huijausta. Samoilla yhteystiedoilla löytyy undulaattikauppaa, eläinlääkäriä ym ym. Ja vielä koiratappeluepäilyt.. Kannattaa ottaa yrityksestä selvää ennen kuin lähtee tilaamaan mitään netissä.


      • Pöyristyttävää

        http://video.google.com/videoplay?docid=-3175698126741936720#
        Videosta löytyy kohdasta 12:20 suomalainen lemmikkieläinpassi Robert Gonzalesin nimissä Ypäjältä, Jyvämäentiellä, lemmikin nimi Cannon Ball.
        Siitä lennetäänkin Suomeen tapaamaan näitä vastuullisia eläinten kasvattajia.
        Sen jälkeen suomalainen osuus jatkuu kohdassa 26:40 jossa Paul Dunkel leuhkii nopeimmin kasvavalla koirabisneksellä ja kuinka tappelukoiria voi viedä Englantiin valehtelemalla niiden olevan jotain muuta kuin pitbulleja, boxer-labrador sekoituksia, muka täysin lailllisia ja sirutettuja.
        Jatkossa esitetään rekisteröititodistus, jossa koira on 100% American Pit Bull Terrier.
        Katsoin vain pätkittäin, koska en yksinkertaisesti pystynyt katsomaan hengiltä tai henkihieveriin raadeltujen lapsien kuvauksia ja loppuun asti en pystynyt katsomaan, koska aloin voimaan pahoin.

        Siitä vain tilaamaan "Nopeimmin kasvavalta" koirabisnesfirmalta sessulille puruluita!


    • Hmm...

      En puutu eläirääkkäykseen mitenkään koska en siitä tiedä mitään.

      MUTTA huomasin nettiä selaillessani koiratuote.fi verkkokaupan ja tein tilauksen, maksoin etukäteen.
      Tilaus tuli alle viikossa, kaikki tuottet mitä tilasin. Vasta tänään näin uutisen kyseisestä verkkokaupasta että huijaavat. Näin ei ainakaan oman tilaukseni kohdalla käynyt vaan sain hyvää palvelua ja tilaus toimitettiin.

      Ymmärrättekö ihmiset että yleensä vain huonoista kokemuksista kirjoitellaan netissä, niinkuin tässäkin keskustelussa. Nämä yksittäistapaukset joita ruoditaan aina netissä vahingoittaa todella paljon yritystä, tuhansien tilausten joukosta juuri ne 10 ihmistä kirjoittelee että verkkokauppa huijaa eikä toimita tilauksia vaikka loput 990 tilausta on toimitettu...

      Oli pakko tulla puolustamaan että ainakin täällä tyytyväinen asiakas.
      Asia "ärsyttää" siksi minua ja laittoi kirjoittamaan tänne koska itselläni oli aikoja sitten verkkokauppa ja oli kyllä tosi harmillista kun jotkut ihan pakkomielteisesti kirjoitteli pahaa kaupasta palstoilla, huuteli että älkää tilatko! jos esim. hänellä jostain syystä ei tilausta vielä tullut. Sekä pommitti sadoilla sähköposteilla joissa ei ollut päätä eikä häntää eli pelkkää haukkumista, kirosanoja ym. kehittävää... Tämä hidasti todenteolla työtä sekä vastaamista näihin muihin asiallisiin sähköposteihin.
      Ja eihän ne tyytyväiset asiakkaat sitten kirjoitellut paljoakaan yleisille palstoille vaikka sähköpostitse ja muuten tulikin kiitosta.
      No joo ei tuosta enempää mutta...

      ei saa yleistää että he eivät toimita kenellekkään tilausta jos tiedät vain miten omalle tilauksellesi on käynyt. Veikkaan että tämä yritys tarvisi lisää työntekijöitä(työntekijän), sain käsityksen että yksi henkilö tätä vain hoitaa ja siinä on toden totta iso urakka.

      En tunne enkä tiedä omistajia. Kerron vain että tilaukseni tuli ja olin tyytyväinen sekä toimitusaikaan että tilattuihin tuotteisiin.

      • evita.

        Olet joko päästäsi sekaisin tai töissä siellä paikassa. et varmana saanut jos kukaan muu ei saanut.


      • Anonyymi
        evita. kirjoitti:

        Olet joko päästäsi sekaisin tai töissä siellä paikassa. et varmana saanut jos kukaan muu ei saanut.

        Itse tilasin vuonna 2009 varmasti ainakin viisi kertaa kyseisestä paikasta, koska toimitus oli nopea ja tuotteiden päälle lähetettiin usein myös kaupanpäällisiä.
        Ikinä ei ollut mitään pahaa sanottavaa palvelusta, minkä vuoksi oli aika järkyttävää nyt nähdä tämä keskustelu, kun yritin etsiä heiltä ostetun lintuhäkin mittoja.
        Sitä suositteli lintujen kasvattaja, joka myös tilasi kaikki tuotteensa sieltä, Koiratuotteen alla toimivasta Lintutuotteesta.


    • !

      Rahat meni ja tuotteita ei saatu!!

      Huijari firma ja henkilöt taustalla!!Käyttävät yhteystietona myös [email protected]
      Tuolla löytyy googlestakin missä kaikessa mies mukana.

    • koiratieto

      Tästä puulaakista varoitellaan taas lehdissä, heidän sivuiltaan on vuotanut asiakkaiden yhteystietoja.

      Ovatko nänä koiratuotteen ihmiset Sathy ry:n perustajia, vai miksi he saavat olla vielä kyseisen yhdistyksen puuhamiehinä ja mainostaa koiratuotetta sathyn sivuilla? Muistanko väärin, vai eikö silloin BBC:n dokumentin aikoihin Sathy sanoutunut irti kyseisestä pariskunnasta?

      Paremmin tietävät kertokaa.

    • Oikolukija

      HUOMIOIKAA ETTEI KOIRATUOTTEET.FI YRITYKSELLÄ OLE MITÄÄN YHTEYKSIÄ UUTISOITUUN KOIRATUOTE.FI YRITYKSEEN.

    • vannon

      jos nään nämä kyseiset huijarit joskus lyön nyrkillä naamaan!

    • Vihainen3

      sigmatic.fi pitää yllä niiden sivuja ;) Vältäkää tuotakin firmaa kun varmasti tietää kuka on asiakkaana..

    • ei kannata tilata

      Itselläkin huonoja kokemuksia Koiratuote.fi:stä. Tuotteiden toimittaminen kesti todella kauan, kyselyviesteihin ei vastattu ja lopulta en edes saanut kaikkia luvattuja tuotteita. En siis suosittele tilaamaan paikasta. Kuluttajaviranomaisetkin ovat saaneet kaupasta lukuisia ilmoituksia.

    • Samat tyypitkö???

      Kauppaako nää nyt minipossuja ranch dunkel nimen alta???

      • Ääää!

        Kyllä vain...


      • Niinpäniin

        Joo minipossuja kasvattavat. Käytiin kerran katsomassa ja oli jotenkin hämärää. Miehen tietämys possuista oli ihan kummallista ja kuulosti vähän siltä, että olisi juttuja sepustanut ihan omasta päästään. Juuri kuulin jonkun possukasvattajan ihmetelleen noiden possutietämystä (tai sen puutetta). Ei pitäisi tukea eläinoikeusrikollisten kasvatustouhua ollenkaan. Seuraa vain ongelmia. Kannattaa suosia luotettavampia lähteitä.


    • 10+14

      Dunkelit olivat myymässä Johanna Tukiaiselle kerrostaloon minipossua! Siis tälle sekakäyttäjälle jolta on koiratkin otettu huostaan kertaalleen ja osan koiristaan kännissä lahjoittanut eteenpäin!!! Ja käteismaksua suositaan heillä.... Tukiaisen vuotaneet FB keskustelut kertoo että tilille oli kielletty maksamasta - käteisenä haettaessa....

      Anu Harkki - Kotoliving lehdessään hehkuttaa Dunkel Farmia - on ottanut heiltä eläimiä. Ei oikeen sovi tälän Harkin idylliseen maalaisromantiikkaan mitä yrittää edustaa tämä koiratappelu/talousrikos kuvio :D

    • Tyytymätön

      Tassumassu.com on myös hämärä. Toimitus kesti pitkään ja osa tuotteista olivat vääriä. Kaiken lisäksi osa tuotteista olivat rikkoontuneet, koska ne olivat niin huonosti pakatut.

    • iuyguiygiuygijhg

      Huomasin muuten, että Dunkel kauppaa nyt minipossuja Vihdissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe