Riittääkö yksi DVD-R (4.7GB data)? ja miten käytännössä kopiointi onnistuu?
vista palautuslevyjen luominen
5
416
Vastaukset
- vista=vitsi
ohjauspaneeli - aloituskeskus - varmuuskopiointi- ja palautuskeskus
tuolta onnistuu ja liki kädestä pitäen pitäis olla ohjeistus.
itse soitin fujitsulle ja lähettivät sitä kautta kaiken tarvittavan. saksasta tuli viikossa kotiovelle toimitettuna kaikki mitä koneeseen on kuulunutkin. - Riippuu versiosta
Kahdesta Vista-koneesta on kokemusta ja toisessa riitti yksi DVD (Home Basic) ja toisessa tarvittiin kaksi (Business).
- winukkaextremer
ei riitä tarvii 3 levyy
- Tyyt
Vista Home Premium mahtui mulla kahdelle dvd-r levylle.
- gghhjtra
Tyyt kirjoitti:
Vista Home Premium mahtui mulla kahdelle dvd-r levylle.
imuroi servicepackeista (SP1, SP2) mikkisoftan sivustolta täysmittaiset paketit (useita satoja megatavuja), ja hanki käsille tarvittavat ajurilevyt, jos on. Varmuuskopion palautus merkitsee paluuta tehdasasetuksiin, eli menetät jo asentamasi ohjelmat (ne täytyy asentaa uudelleen). Samoin kaikki koodekit, jotka eivtä kuulu peruskokoonpanoon, ja näitä on paljon.
Hyvänä puolena on se, että voit palauttaa miten monta kertaa tahansa, ja laitteistokonoonpanokin voi vaihdella, kuten koneessa voi olla erilainen kiintolevy, tai näytönohjain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856