Vituttaa lukea TAn "tiltun" PASKATUUPAA!!!!
Hyvää yötä Länsimaisille ystäville!
t. rane....
Äärikommunisti(t) vallanut palstan
18
213
Vastaukset
- on tullut
muslimi, kun hän haluaa mummoja Suomi täyteen.
- Rosvotkuriin OY
täällä ÄÄRINATSIT, nuo Usan listojen nuoleskelijat, höpisivät kokapöllyssään jostain Osamasta ja hänen 19 rosvostaan, ja kuinka "HYVÄ" USA vie maailmaan DEMOKRATIAA.....arabit PAHA...PAHA....USA HYVÄ...HYVÄ...TORABORAN-MIELIKUVITUSLINNAKKEET, JOTKA ON TÄYNNÄ "JOUKKOTUHOASEITA", JA "PAHAN AKSELI", jota pyörittää JENKKI V-8
No eipähän valehtelevien neonconnien propagandaa jauhaville kamujen jää enää kuin muutama vaivainen välihuuto. - vaemittee..
Rosvotkuriin OY kirjoitti:
täällä ÄÄRINATSIT, nuo Usan listojen nuoleskelijat, höpisivät kokapöllyssään jostain Osamasta ja hänen 19 rosvostaan, ja kuinka "HYVÄ" USA vie maailmaan DEMOKRATIAA.....arabit PAHA...PAHA....USA HYVÄ...HYVÄ...TORABORAN-MIELIKUVITUSLINNAKKEET, JOTKA ON TÄYNNÄ "JOUKKOTUHOASEITA", JA "PAHAN AKSELI", jota pyörittää JENKKI V-8
No eipähän valehtelevien neonconnien propagandaa jauhaville kamujen jää enää kuin muutama vaivainen välihuuto.http://wapedia.mobi/fi/Kalmukin_kieli
.
"jauhaville kamujen jää " ? - vaemiettee...
vaemittee.. kirjoitti:
http://wapedia.mobi/fi/Kalmukin_kieli
.
"jauhaville kamujen jää " ?Kiinnitti huomion tuo , хальмг келн (halmg keln. Keln. Aivan kuin, suomenkielessä sana kieli.
- kielisana
vaemiettee... kirjoitti:
Kiinnitti huomion tuo , хальмг келн (halmg keln. Keln. Aivan kuin, suomenkielessä sana kieli.
on ikivanha, koska se tarkoittaa myös puhe-elintä.
- keskustelua!
Aihe on jokapäiväinen ilmiö, hyväkstäänkö me ÄÄRIKOMMUNISTIN PROBAGANDA mukisematta!
- millä tavalla
Tiedonantajan "tiltu" suhtautuu Juutalaisiin ja muihin Länsimaisiin!
Eihän SKP:stä ole enää muuhun kuin RAKKIKOIRAN osaan yhteiskunnassa! - Jääman
Oikea kysymys kuuluu kylläkin: Hyväksytäänkö me äärioikeiston propaganda mukisematta?
Mitä minä olen täällä käytäviä keskusteluja seurannut niin äärioikeisto suoltaa tänne jatkuvalla syötöllä rasistista propagandaa ja kun heitä vastustaa niin heti aletaan haukkua kommunisteiksi ja hyysäreiksi kun äärioikeisto ei keksi muita sanoja haukkumiseen. - nimitys?
Jääman kirjoitti:
Oikea kysymys kuuluu kylläkin: Hyväksytäänkö me äärioikeiston propaganda mukisematta?
Mitä minä olen täällä käytäviä keskusteluja seurannut niin äärioikeisto suoltaa tänne jatkuvalla syötöllä rasistista propagandaa ja kun heitä vastustaa niin heti aletaan haukkua kommunisteiksi ja hyysäreiksi kun äärioikeisto ei keksi muita sanoja haukkumiseen.Ennen ainakin kommunistit pitivät ylpeänä nimitystä kommunistiksi!
- TÄHÄN
EI OLE MITÄÄN LISÄTTÄVÄÄ!!!!!
Hermannin nuorisosura ry.- täällä....
ironmikess kirjoitti:
Rane on hullu kusipää.
Ranea "kusipääksi"????
Haluatko että sinun oikea henkilöllissyys paljastetaan taas? - joka...
täällä.... kirjoitti:
Ranea "kusipääksi"????
Haluatko että sinun oikea henkilöllissyys paljastetaan taas?on päivittäin SADOILLA viesteillä käy omaa SOTAANSA vähän kaikesta Länteen liittyvästä!
"Jutskut" ja mummot ovat tämän päivän pääaiheita! - toimii..
joka... kirjoitti:
on päivittäin SADOILLA viesteillä käy omaa SOTAANSA vähän kaikesta Länteen liittyvästä!
"Jutskut" ja mummot ovat tämän päivän pääaiheita!päätoimittajana Tiedonantajassa......
- ja siitä
Kataisen fantastisesta lainasta Kreikalle joka Kataisen mukaan on kannattava bisnes.
- .
.
- ggnnn
mitään, mutta kun lorvivat työttöminä kotona, eivätkä tee muuta kuin istuvat koneen ääressä, niin se vaan tuntuu siltä.
- J. Goebbels
Und ob mein Herz im Tode bricht,
wirst du doch drum ein Welscher nicht.
Reich, wie an Wasser deine Flut,
ist Deutschland ja an Heldenblut!
Lieb' Vaterland, magst ruhig sein,
lieb' Vaterland, magst ruhig sein,
Fest steht und treu die Wacht, die Wacht am Rhein!
Fest steht und treu die Wacht, die Wacht am Rhein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374