Jumalan voima

miljoonat todisteet

Jumalan voima muuttaa ihmistä ja ihminen uudistuu (todisteita löytyy).
Kukaan ei voi tulla uskoon ellei Jumala kutsu häntä ja en tunne ketään uskovaa joka olisi käännytetty uskoon.
Jumalan olemassaolo ei ole mikään mielipideasia.
Voi olla että ateismissa jumalakäsitys on mutu-teoriaa.
Jumalakäsitettä ei voi ymmärtää jos ei ymmärrä mikä voi olla jumalan korvike eli epäjumala.
Kristitty haluaa siunata lähimmäisiä eikä kirota.

Sinulle saattaa jossain elämäsi vaihessa tulla todellinen hätä ja toivottomuus, voit kokeilla että onko Jumala todella olemassa ja rukoilla "Jumala Auta Minua Jos Olet Olemassa".

10

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitat varmasti vilpittömin mielin ja hyvää tarkoittaen.

En halua loukata sinua henkilökohtaisesti, enkö halua edes kovin paljoa horjuttaa uskoasi, mutta haluan kommentoida kovin asenteellisilta vaikuttavia väitteitäsi.

>>Jumalan voima muuttaa ihmistä ja ihminen uudistuu (todisteita löytyy). >Kukaan ei voi tulla uskoon ellei Jumala kutsu häntä ja en tunne ketään uskovaa joka olisi käännytetty uskoon. >Jumalan olemassaolo ei ole mikään mielipideasia. >Voi olla että ateismissa jumalakäsitys on mutu-teoriaa. >Jumalakäsitettä ei voi ymmärtää jos ei ymmärrä mikä voi olla jumalan korvike eli epäjumala. >Kristitty haluaa siunata lähimmäisiä eikä kirota. >Sinulle saattaa jossain elämäsi vaihessa tulla todellinen hätä ja toivottomuus, voit kokeilla että onko Jumala todella olemassa ja rukoilla "Jumala Auta Minua Jos Olet Olemassa". 

• +++++++++++++++

"Jumalan voima muuttaa ihmistä ja ihminen uudistuu (todisteita löytyy)."

Tämä jumalan voima on yllensä vain ihmisen oma halu muuttua.

"Kukaan ei voi tulla uskoon ellei Jumala kutsu häntä ja en tunne ketään uskovaa joka olisi käännytetty uskoon."

Miten tämä "kutsuminen" toimii? Olen kuullut vain, että uskoa pitää pyytää ja se ei ole kutsumista jumalan puolelta.

"Jumalan olemassaolo ei ole mikään mielipideasia."

Ei niin, mielipiteet tai usko ei tee jotakin todelliseksi vaan todisteet olemassaolosta.

"Voi olla että ateismissa jumalakäsitys on mutu-teoriaa."

Ateismissa ei ole jumalkäsitystä, mutta ateisteilla kyllä on jumalkäsityksiä.

"Jumalakäsitettä ei voi ymmärtää jos ei ymmärrä mikä voi olla jumalan korvike eli epäjumala."

Siten et sinäkään ymmärrä mikä on jumalan korvike, olet ihan samanlainen kuin kaikkien muidenkin uskontojen edustajat: Minun jumalani on oikea ja tämä toinen väärä ja kaikki sanoo näin.

"Kristitty haluaa siunata lähimmäisiä eikä kirota."

Silti se ainakin kerran kiroaa kaupungin joka ei halua kuunnella häntä ja ainakin kerran käskee tappamaan ne jotka eivät halua häntä johtajakseen.

"Sinulle saattaa jossain elämäsi vaihessa tulla todellinen hätä ja toivottomuus, voit kokeilla että onko Jumala todella olemassa ja rukoilla "Jumala Auta Minua Jos Olet Olemassa"."

Hyvin sitten jumala nolemassaolottomuus on tullut esille: Varmaan kaikki ihmiset rukoilevat jumalaansa esimerkiksi jonkin luonnon katastrofin aikana eikä mikään jumala auta tai tämä apu ei ilmene mitenkään.

• +++++++++

"Kristitty haluaa siunata lähimmäisiä eikä kirota."

Silti se ainakin kerran kiroaa kaupungin joka ei halua kuunnella häntä ja ainakin kerran käskee tappamaan ne jotka eivät halua häntä johtajakseen. "

Ensimmäinen kristitty siis eli Jeesus.

• gwrt

Kammottavaa että tuollaisia harhaisia on niin paljon. Hätä ja toivottomuus on monella jossain kohtaa elämässä, näin se on. Mutta on idioottimaista väittää että joku jumala on olemassa, joka auttaa. Missä se muka näkyy? Ei yhtään missään!

Elämä on biologiaa, ei yhtään sen kummempaa.

• Spagettihirviön voima muuttaa ihmistä ja ihminen uudistuu (todisteita löytyy).
      Kukaan ei voi tulla uskoon ellei Spagettihirviö kutsu häntä ja en tunne ketään pastafaria joka olisi käännytetty uskoon.
      Spagettihirviön olemassaolo ei ole mikään mielipideasia.
      Voi olla että kristinusko-nimisessä sekunda-ateismissa fsm-käsitys on mutu-teoriaa.
      Spagettihirviökäsitettä ei voi ymmärtää jos ei ymmärrä mikä voi olla FSM:n korvike eli väärä jumala.
      Pastafari haluaa siunata lähimmäisiä eikä kirota.

Sinulle saattaa jossain elämäsi vaihessa tulla todellinen hätä ja toivottomuus, voit kokeilla että onko Spagettihirviö todella olemassa ja rukoilla "Käpiöiten, Vuorten ja Metsän Luoja Auta Minua Jos Olet Olemassa". Se kannattaa tehdä varmuuden vuoksi vaikka siinä ei olisi mitään järkeä tai siihen ei uskoisi. Et voi hävitä mitään.

• Nuudelimaisen ulokkeen kosketus muuttaa ihmistä sisältäpäin. Tiedän sen, koska olen itse kokenut sen. Ette te sekunda-ateistit kristityt pysty todellakaan todistamaan toisin, joten miksette tekin tulisi järkiinne ja antaisi ulokkeen koskettaa itseänne?

Ramen.

• fsm or ever
        Aatami9 kirjoitti:

Nuudelimaisen ulokkeen kosketus muuttaa ihmistä sisältäpäin. Tiedän sen, koska olen itse kokenut sen. Ette te sekunda-ateistit kristityt pysty todellakaan todistamaan toisin, joten miksette tekin tulisi järkiinne ja antaisi ulokkeen koskettaa itseänne?

Ramen.

ylläpitoon yhteydessä muutaman kerra vaatiakseni FSM aluetta tänne uskontokeskustelu sarakkeeseen,jos scientologialla on miksei meillä ole??
        Näin meitä syrjitään aina,he vihaavat meitä tosiuskovia,pirun antispaghetiti.
        Joten eikös yhteen ääneen vaadita uskonnollemme omaa palstaa??

• fsm or ever kirjoitti:

ylläpitoon yhteydessä muutaman kerra vaatiakseni FSM aluetta tänne uskontokeskustelu sarakkeeseen,jos scientologialla on miksei meillä ole??
        Näin meitä syrjitään aina,he vihaavat meitä tosiuskovia,pirun antispaghetiti.
        Joten eikös yhteen ääneen vaadita uskonnollemme omaa palstaa??

Kun jokaiselle jeebususkon lohkolle ja lahkolle on oma palstansa, niin vähin mitä voisi vaatia olisi että OIKEASSA OLEVALLE USKOLLE, pastafarismille olisi oma palsta. Näinkö paljon Suomi24 vihaa TOTUUTTA?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      105
      5694
    2. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      180
      4807
    3. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3570
    4. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      69
      2723
    5. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      53
      2509
    6. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      21
      1973
    7. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1604
    8. Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia

Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä
      Ikävä
      14
      1293
    9. Mussu näytti taas

oikein hyvältä...
      Ikävä
      10
      1274
    10. Vähän kädet tärisee

Näköjään vieläkin ❤️ onko meidän välillä vielä jännitettä vai ei?
      Ikävä
      10
      1222
    Aihe