Tänään tulee..

.. TV:stä ohjelma, jossa näytetään miten suomalaiset murhaajalahtarit ylläpitivät keskitysleiriä, jossa tapettiin nälkään ja kurjuuteen tuhansia vankeja. Vankeja oli noin 10 000 olet olivat kuin Hitlerin keskitysleireillä pahimmillaan toisen maailmasodan aikaan. Murha- Marski onkin ollut Hitlerin esikuvana, kun keskitysleirejä toteutettiin Natsi- Saksassa.

28

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (saa kopioida)

      tapa ittes.

      Buaahh!! :

    • Lahtari Ari

      mitkä syyt tekivät Mannerheimista homon?

      • Syy on se...

        Että yleisradiolla on hölmöt lampaat, jotka maksavat "teeveelupansa", niin kuin Gommi ja Pommi sen määrää.

        Uralin perhonen, Raamattu, Koraani, Star wars...


      • FEIKKAA

        TAAS LAHTARI ARIN NIMErkkiä!!!!


    • kanavalta

      tulee tämä "lahtari" dokkari????

      Milloin tulee "Vankileirien saaristo" tiedätkö?

      • Eikö Aku Ankassa ole tietoja TV-ohjelmista?


    • Ple!

      kuuluisi jokaisen suomalaisen nähdä!
      Tilanne ei vaatinut tekemään näin, vaan heidän pirulliset luonteensa sen sai aikaan!
      Suomessa on edelleen sama henki elossa ja sitä edustaa myös Suomea tuhoava "hyväveli-järjestelmä"!
      Näiden kapitalismin kätyrien jälkeläisten(valkoisten edustajien) tulisi pyytää anteeksi järjestöjensä kautta, jos niitä vielä on olemassa.

    • Suomen kansalainen-

      Leiritykset olivat osa humanitaarista työtä jota veteraanit tekivät sotien aikana. Heidän ansiostaan meillä on lähes ulkomaiden vaikutuspiiiristä vapaa maa. Vielä kun päästäisiin kommunisteja ihannoivasta presidentistä ja ryssiä lipovista poliitikoista eroon liittymällä Natoon niin Suomen aseman voisi sanoa olevan turvattu.

      • Mitä Suomi tekee Natossa TOLLO? Kuvitteletko, että Natosta olisi missään vaiheessa Suomea auttamaan, jos vastassa olisi Venäjä? Natolla menisi paskat housuihin jo pelkästä ajatuksesta vastustaa Venäjää ja puolustaa Suomea. Ruotsi tajusi lopultakin lopettaa täysin turhan ja kalliit sapelien kalistelut, mutta Suomen idiootit pitävät yllä täysin turhaa armeijaa, joka nitistyy hetkessä, jos Venäjä niin päättää.


      • juuesaa

        "Heidän ansiostaan meillä on lähes ulkomaiden vaikutuspiiiristä vapaa maa"

        ööö.. siis hä!!

        siis koko sinunki elämä on pelkkää usan vaikutusta :) kaikki tavarat,tv ohjelmat jne jne.. sekin että voit internetissä kirjoittaa tänne, ni sekin on usan ansiota, jopa puhetyyli ja käyttäytyminenkin.. siis aivan kaikki mitä yleensäkkin on nykyään olemassa on usan vaikutusta :)


    • palstalle,

      mutta auta armias, jos mustasta miehestä erehdyt kirjoittamaan totuuksia.

      n33k3rit ovat Suomen valtiovallan ylimmässä suojeluksessa.

    • -----------
      • Muutamalla kusipäällä ja Suur- Suomi haaveilijalla on näköjään komea Hitlerin kunniaksi natsitervehdyskin. Säälittäviä ja tyhmiä urpoja todellakin.


      • antiryssä

      • antiryssä kirjoitti:

        Molotov-Ribbentrop -sopimuksen solmimistilaisuudessa, missä kaksi maailmanhistorian suurinta riistäjävaltoita sopivat etupiirijaosta ja mm. Suomi joutui tyrannian uhan alle.

        http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135248950194.jpeg

        Koitahan taliavo tajuta, ettei ko. sopimusta ollut kummallakaan osapuolella tarkoitus edes noudattaa. Siinä pelattiin vain aikaa, sillä Hitler oli jo päättänyt hyökätä Neuvostoliittoon ja Stalin tiesi sen jo siinä vaiheessa kun sopimus alle kirjoitettiin.


      • ime kiviäsi
        ironmikess kirjoitti:

        Koitahan taliavo tajuta, ettei ko. sopimusta ollut kummallakaan osapuolella tarkoitus edes noudattaa. Siinä pelattiin vain aikaa, sillä Hitler oli jo päättänyt hyökätä Neuvostoliittoon ja Stalin tiesi sen jo siinä vaiheessa kun sopimus alle kirjoitettiin.

        Eikö ryssän propagandasi ole kertonut, että neukut olisivat hyökänneet Saksaan kesällä -41, mutta Hitler ehti ensin. Stalin ei ollut uskoa saksalaisten hyökkäyksen alkaneen, niin kovasti hän luotti kaveriinsa Hitleriin.


      • ime kiviäsi kirjoitti:

        Eikö ryssän propagandasi ole kertonut, että neukut olisivat hyökänneet Saksaan kesällä -41, mutta Hitler ehti ensin. Stalin ei ollut uskoa saksalaisten hyökkäyksen alkaneen, niin kovasti hän luotti kaveriinsa Hitleriin.

        Mitä sinä surkea paskahousu valehtelet? Et tiedä yhtään mitään historiasta, joten pidä pääsi kiinni täällä.


      • Moonrnan
        ironmikess kirjoitti:

        Koitahan taliavo tajuta, ettei ko. sopimusta ollut kummallakaan osapuolella tarkoitus edes noudattaa. Siinä pelattiin vain aikaa, sillä Hitler oli jo päättänyt hyökätä Neuvostoliittoon ja Stalin tiesi sen jo siinä vaiheessa kun sopimus alle kirjoitettiin.

        aikaa hyökkäämällä pienen Suomen kimppuun - voi vitsi mikä täystoope nettipelle ; kyllä Iiiro-syväkyykkijä on ehdottomasti surkein punakommari ,mitä löytyy. Se tankero ei edes tajua ,että Suomen sodanaikaisen politiikan ansiosta hänkin voi räkäistä finniturpaansa repiä täällä nyt !!!
        HAAAHHEEHEHHHOHOHOOO


      • Moonrnan kirjoitti:

        aikaa hyökkäämällä pienen Suomen kimppuun - voi vitsi mikä täystoope nettipelle ; kyllä Iiiro-syväkyykkijä on ehdottomasti surkein punakommari ,mitä löytyy. Se tankero ei edes tajua ,että Suomen sodanaikaisen politiikan ansiosta hänkin voi räkäistä finniturpaansa repiä täällä nyt !!!
        HAAAHHEEHEHHHOHOHOOO

        Etkö sinä tyhmä aivoton rääpäle ole edes lukenut historiaa, etkä tiedä, että Suomi oli jatkosodan alullepanija Suomessa? Tulivatko sakemannit ennen sotaa Lappiin hilloja poimimaan vain sotimaan? Eikö poju tiedä, että Suomi ja natsit miinoittivat ennen sotaa Suomenlahtea? Olet tyhmä vasurin poju joka suhteessa.


      • Moonrnan
        ironmikess kirjoitti:

        Etkö sinä tyhmä aivoton rääpäle ole edes lukenut historiaa, etkä tiedä, että Suomi oli jatkosodan alullepanija Suomessa? Tulivatko sakemannit ennen sotaa Lappiin hilloja poimimaan vain sotimaan? Eikö poju tiedä, että Suomi ja natsit miinoittivat ennen sotaa Suomenlahtea? Olet tyhmä vasurin poju joka suhteessa.

        - vai ei Suomella ollut oikeutta tavoitella idolisi Stalinin ryöstämiä alueita, jotka laillisesti kuuluivat Suomelle ennen talvisotaa - puolustelet häikäilemätöntä roistopolitiikkaa ,kommunisti kun olet.
        Onneksi saksalaiset olivat turvanamme Pohjois-Suomessa .
        Yritä nyt edes perusasiat selvittää itsellesi kuitenkin historiasta,kääkkä!


    • 777777,.-,-.,,.

      Itä-Karjalassa. Venäjällä.

    • Utelias Sergei

      Huhut ovat kertoneet, että tapoihisi kuuluu käydä hetkuttelemassa piliäsi marskin patsaan alla.

      Teetkö sitä vieläkin vai oletko jo lopettanut oudot tapasi?

      • Kusin sinne vain kerran, mutta pulut paskovat Murha- Marskin patsaalle minunkin puolestani. Parasta olisi kuskata patsas tästä natsimurhaajasta kaatopaikalle. Hävettävää, että natsien ja Hitlerin kanssa liittoutuneelle sotiensa häviäjälle on pantu patsas pystyyn Suomeen Muualla se olisi jo tuhottu.


      • tottapuhut

        isämaalliset ihmiset kusevat marskin pataalle.


      • porvariukko
        ironmikess kirjoitti:

        Kusin sinne vain kerran, mutta pulut paskovat Murha- Marskin patsaalle minunkin puolestani. Parasta olisi kuskata patsas tästä natsimurhaajasta kaatopaikalle. Hävettävää, että natsien ja Hitlerin kanssa liittoutuneelle sotiensa häviäjälle on pantu patsas pystyyn Suomeen Muualla se olisi jo tuhottu.

        oiekin johtuu - oletko pahoinkin pimahtanut -vai ainoastaan pienen lapsen tasolle jääny punikki??
        Aina tämä sama henkisesti häiriytynyt raakkuja sekoilee tämän pakkomielteensä kanssa täällä.Niinhän ne luuserit aina ottavat turpiinsa kun eivät osaaa myöntää liiskatuksi tulemistaan...


    • suomi poika:

      on päässyt taas bännistään ja hillii peloittelemalla naamallaan naisia ja lapsia... ? hyi helveta sinä alhainen muslimi

    • kaikenlaisia!

      Tiesitkö muuten, etä idolisi Stalin tappoi venäläisiä enemmän kuin Hitler?
      Et varmaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe