EPC PLC + Stockholm parkering Huijaus?

Nimetönn

Hei

Sain kirjeen jossa mainitaan että olen saanut parkkisakon ruotsissa viime jouluna, viimeksi minä kävin ruotsissa noin 20vuotta sitten ja autoni ei siellä ikinä ole käynytkään. Sakon on raapustanut Stockholm Parkering ja maksun haluaan lontoolainen EPC PLC firma. Poliisille asiasta on ilmoitettu, onko muita keitä on kanssa huijattu ulkomaalaisilla sakoilla?

5

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minuakin

      muita on huijattu kanssa

    • stoboende

      Tuo sama rahasti minuakin. ja pakko oli maksaa

      • ...

        Itselleni.


    • fjh

      Siin on katos ollu huononäköinen valvoja. Ilman kansallisuustunnusta olevilla rekkareilla on heikkonäköisen helppo sotkea Liettuan, Latvian, Suomen, Ruotsin ja ainakin Unkarin kilvet keskenään.

    • Anonyymi

      Hei,

      Kyllä on tuttu juttu. Olin automatkalla Norjassa kesä-heinäkuun vaihteessa 2019.
      Olin rekisteröitynyt plc:hen ja luulin, että onpa hieno juttu. Voi ajella vapaasti
      ja maksaa sitten jälkikäteen laskulla. Ennen maksettiin luukkuun kolikoilla.
      No, lasku tuli syyskuussa 36,01 € ja maksoin sen eräpäivänä.
      Ja luulin, että asia on sillä selvä.
      Mutta eipä ollut. Sitten rupesi tulemaan laskuja kuukauden välein.
      Lähetin kuitit maksuista ja tarkan selostuksen mistä on kysymys.
      Ei auttanut. Laskuja vaan tuli ja minä lähetin aina kuitit maksetusta laskusta.
      Sitten tuli plc:n hovihankkijalta eli perintäyhtiöltä lasku 60,90 €.
      Ja kova uhkavaatimus, jos et maksa niin perintätoimet ja ulosottotoimet
      aloitetaan välittömästi ja varmaan vankilatuomio myös odottaa.
      Senverran pelästyin, että maksoin. Kovan kirjeenvaihdon ja kuittien kera.
      Viidesti olen ollut kirjeenvaihdossa ja vaatinut korjausta mutta väittävät olevan
      oikeassa. Eli sama kuin puhuisin seinille.
      Viikon Norjan matkan tie- ja tunnelimaksut maksoivat melkein sata euroa.
      Nyt riitti Norjan automatkat. Tämä on törkeää rahastusta ja huijausta.
      Vihjeeksi Suomen päättäjille. Kun te päätätte Suomen tietulleista,
      niin ottakaa brittiläinen EPC Plc hoitamaan asia, niin kyllä se hyvin hoituu !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe