Aktivistit hakkasivat!

Se siitä.

Iltalehti nyt: Aktivistit hakkasivat Israelin sotilaita. Ei pitäisi olle kenellekään epäselvää kuka hyökkäsi kenenkin kimppuun. Ei edes Iltalehti kehdannut käyttää sanaa "rauhanaktivistit". Liian irvokasta?

26

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pidä paikkaansa

      Iltalehdessä ei tuollaista lue.

    • Matti von Mer.

      Kansainvälisillä vesillä omassa laivassa. Järkesi ei ole edes apinan arvoinen!

      • Totuus sattuu.

        Osaan sentään lukea. Sama ei näytä koskevan vasemmistoluusereita jotka tänne kirjottelee kunnan maksamalla nettiyhteydellä.


      • ooooaooaoooo
        Totuus sattuu. kirjoitti:

        Osaan sentään lukea. Sama ei näytä koskevan vasemmistoluusereita jotka tänne kirjottelee kunnan maksamalla nettiyhteydellä.

        siellä joku oooo eikö ne ole tapellu siellä jo monta sataa vuotta ooooo kiinnosti ihan sikana.


      • Eeheheeeheheee!
        Totuus sattuu. kirjoitti:

        Osaan sentään lukea. Sama ei näytä koskevan vasemmistoluusereita jotka tänne kirjottelee kunnan maksamalla nettiyhteydellä.

        varmaan maistuu sinulle, saatanan typerys. Mene nuolemaan, niitä paskaperseitä ja muista, että kommunismi on juutalaisten keksimä. Lenin setäsikin oli juutalainen.


      • kun puhut
        Eeheheeeheheee! kirjoitti:

        varmaan maistuu sinulle, saatanan typerys. Mene nuolemaan, niitä paskaperseitä ja muista, että kommunismi on juutalaisten keksimä. Lenin setäsikin oli juutalainen.

        juuri kuten se eunukki ?

        Hyi kakkaa hyi.


      • Eeheheeee!
        kun puhut kirjoitti:

        juuri kuten se eunukki ?

        Hyi kakkaa hyi.

        hra Hileriä. Ei vaikuta suomalaiselle.


      • Eeheheeeehehehe!
        Eeheheeee! kirjoitti:

        hra Hileriä. Ei vaikuta suomalaiselle.

        en tunne. Kuinka voisin olla kaveri.


    • Kotona!

      Tässä nämä laivan seniorit, jotka palasivat tänään Israelin vankeudesta Saksaan. Tämäkö herrasväki ja heidän kaltaisensa hyökkäävät Israelin ammattiarmeijan kimppuun niin, ettei eliittisotilailla ole muuta mahdollisuutta kuin ampua? :-)

      http://www.faz.net/s/Rub594835B672714A1DB1A121534F010EE1/Doc~E36C7E115354F4A2BB4706B5FFDE4858A~ATpl~Ecommon~SMed.html

      • NAPPIOTsAAN

        Menevätköhän vielä sinne! RUAHAHAHHAHAH!


      • Mummuenergiaa

        Mitä ammattisotilas tekee kotiin palatessaan, jos eukko odottaa siellä kauluminen kanssa? Repeääkö taas hermot? Kun laivakeittiön keittokauhaa heristävä mummukin saa noin vain vetämään konekiväärin esiin ja pistämään porukan matalaksi.


      • törkeää lyödä

      • mummot kotiin
        Mummuenergiaa kirjoitti:

        Mitä ammattisotilas tekee kotiin palatessaan, jos eukko odottaa siellä kauluminen kanssa? Repeääkö taas hermot? Kun laivakeittiön keittokauhaa heristävä mummukin saa noin vain vetämään konekiväärin esiin ja pistämään porukan matalaksi.

        oliko Egyptin mummo siellä? Entä tämä ryssä mummo? Oliko sekin?


      • :-D
        mummot kotiin kirjoitti:

        oliko Egyptin mummo siellä? Entä tämä ryssä mummo? Oliko sekin?

        Ei kun Saksan mummo. Mutta sellainen saksanmummo on takuulla uhkaava ilmestys.


    • ex portinvartija

      Aktivistit ovat menneet vaihteeksi islamistien kelkkaan. Päätarkoituksena on ollut Israelin provosoiminen, johon Suomen poliittiset hörhöt ovat menneet mukaan lausunnoillaan.
      Todella säälittävää Suomen taholta ja erittäin kaksinaismoralistista.
      Panepa itsesi israelilaisen sotilaan tilanteeseen. Olisitko halunnut tulla tapetuksi, vai asettunut puolustuskannalle. ;;Siinäpä kysymys, mitä kannattaa miettiä.

      • Varo mummoja!

        Eläkeläisristeily sai ikävän lopun. Nolointa se on tietenkin Israelin asevoimien erikoisyksikölle, kun suurelle yleisölle paljastuu, että laivan aktivisteista suurin osa oli iäkkäitä mummoja.


      • Niin....

        Toki minä ilman muuta asetun puolustuskannalle, jos runkeudun jonkun taloon katon kautta ja talon emäntä alkaa heristää minulle kaulinta.


      • Niin.... kirjoitti:

        Toki minä ilman muuta asetun puolustuskannalle, jos runkeudun jonkun taloon katon kautta ja talon emäntä alkaa heristää minulle kaulinta.

        jos mummo hakkaa rautaputkella pataan oikein kunnolla??


      • ja mennään
        Mysterion kirjoitti:

        jos mummo hakkaa rautaputkella pataan oikein kunnolla??

        "luvattuun maahan".


      • Niin...
        Mysterion kirjoitti:

        jos mummo hakkaa rautaputkella pataan oikein kunnolla??

        Mitäs se haittaa, minullahan on asevoimien commando-yksikön turvakamppeet päällä ja mummolla pelkät kesähepeneet ja kaulin.


      • siinä mulkut töissä

      • Kyl meille mahtuu.

      • Rangon

        "Seilori" ei ole seilori. Jokainen merimies tietää, että ilman kapteenin lupaa alukseen ase kädessä tunkeva on merirosvo, kun ollaan kansainvälisillä vesillä. Sitä totuutta ei muuksi muuta vaikka olisi kuinka ympärileikattu Abrahamin kyrpä. Siionistit toimivat omalla fasistilogiikallaan vähät välittämättä muista ja heidän oikeuksistaan. "Ikuinen juutalainen" oli käsite natseilla, jossa näyttää, näemmä olevan vinha perä. On ikävää, että monet ääliöt laillasi ovat valmiita valehtelemaan ja antamaan tukensa tälle läpeensä rikolliselle toiminnalle. En osaa muuta sanoa, että HÄPEÄ, "seilori".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe