tuominnut Israelin hyökkäyksen avustuslaivaa kohti?
Vastaukset 11
- itsepuolustusta
tuomita?
- pankasika
Israelin verenhimoinen kansa ei ole koskaan kunnioittanut kansanvälisiä sopimuksia ja lakeja. Järkyttävin joukkomurha oli noin kolmekymmentävuotta sitten kun israelin armeija tapatti sadoittain siviilejä Beirutissa. Israelin valtion teot ovat lähestulkoon täysin verrannollisia natsi-saksan tekoihin 1939-45 juutalaisia vastaan.
pankasika kirjoitti:
Israelin verenhimoinen kansa ei ole koskaan kunnioittanut kansanvälisiä sopimuksia ja lakeja. Järkyttävin joukkomurha oli noin kolmekymmentävuotta sitten kun israelin armeija tapatti sadoittain siviilejä Beirutissa. Israelin valtion teot ovat lähestulkoon täysin verrannollisia natsi-saksan tekoihin 1939-45 juutalaisia vastaan.
Arabimaat ovat niin rauhantahtoisia ja empaattisia valtioita!!! : )
- ne,
Mysterion kirjoitti:
Arabimaat ovat niin rauhantahtoisia ja empaattisia valtioita!!! : )
Esim. milloin Jordania on hyökännyt naapurimaita vastaan?
- Siionin viisas
Kokoomus ei päästä Beniä kameroiden eteen seuraavaan pariin viikkoon. Beniä pidetään jossain rotankolossa piilossa. Juudaan lapset eivät ole nyt oikein suosiossa.
Oikea naama oikeassa paikassa kuuluu kykypuolueen propagandataktiikkaan.- penjamina
on kuin kusi-sukassa nyt on vaikea kerätä pisteitä.
- ~shibbolet
voi omia touhujaan tuomita...~~
- egypti,
siellä surmattiin naag hammadissa 7 Kristittyä Jouluna ja vain siksi koska he ei muslimina olivat muslimien mielestä väärä uskoisia ja mitä teki aleksader stubbit. ei yhtään mitään hänen mielestä kaikki muut on tärkeitä ihmisiä paitsi Kristityt.
- ei ollut
egypti, kirjoitti:
siellä surmattiin naag hammadissa 7 Kristittyä Jouluna ja vain siksi koska he ei muslimina olivat muslimien mielestä väärä uskoisia ja mitä teki aleksader stubbit. ei yhtään mitään hänen mielestä kaikki muut on tärkeitä ihmisiä paitsi Kristityt.
kysymyksessä uskovaiset, vaan vapaaehtoiset avustajat laivoineen.
- hah.
ei ollut kirjoitti:
kysymyksessä uskovaiset, vaan vapaaehtoiset avustajat laivoineen.
Salli mun nauraa.....
- mitä ne vaarit ja
hah. kirjoitti:
Salli mun nauraa.....
mummot sitten olivat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491414- 1131360
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232677Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21591