tuominnut Israelin hyökkäyksen avustuslaivaa kohti?
Ben hiljaa kuin hiiri?
11
217
Vastaukset
- itsepuolustusta
tuomita?
- pankasika
Israelin verenhimoinen kansa ei ole koskaan kunnioittanut kansanvälisiä sopimuksia ja lakeja. Järkyttävin joukkomurha oli noin kolmekymmentävuotta sitten kun israelin armeija tapatti sadoittain siviilejä Beirutissa. Israelin valtion teot ovat lähestulkoon täysin verrannollisia natsi-saksan tekoihin 1939-45 juutalaisia vastaan.
pankasika kirjoitti:
Israelin verenhimoinen kansa ei ole koskaan kunnioittanut kansanvälisiä sopimuksia ja lakeja. Järkyttävin joukkomurha oli noin kolmekymmentävuotta sitten kun israelin armeija tapatti sadoittain siviilejä Beirutissa. Israelin valtion teot ovat lähestulkoon täysin verrannollisia natsi-saksan tekoihin 1939-45 juutalaisia vastaan.
Arabimaat ovat niin rauhantahtoisia ja empaattisia valtioita!!! : )
- ne,
Mysterion kirjoitti:
Arabimaat ovat niin rauhantahtoisia ja empaattisia valtioita!!! : )
Esim. milloin Jordania on hyökännyt naapurimaita vastaan?
- Siionin viisas
Kokoomus ei päästä Beniä kameroiden eteen seuraavaan pariin viikkoon. Beniä pidetään jossain rotankolossa piilossa. Juudaan lapset eivät ole nyt oikein suosiossa.
Oikea naama oikeassa paikassa kuuluu kykypuolueen propagandataktiikkaan.- penjamina
on kuin kusi-sukassa nyt on vaikea kerätä pisteitä.
- ~shibbolet
voi omia touhujaan tuomita...~~
- egypti,
siellä surmattiin naag hammadissa 7 Kristittyä Jouluna ja vain siksi koska he ei muslimina olivat muslimien mielestä väärä uskoisia ja mitä teki aleksader stubbit. ei yhtään mitään hänen mielestä kaikki muut on tärkeitä ihmisiä paitsi Kristityt.
- ei ollut
egypti, kirjoitti:
siellä surmattiin naag hammadissa 7 Kristittyä Jouluna ja vain siksi koska he ei muslimina olivat muslimien mielestä väärä uskoisia ja mitä teki aleksader stubbit. ei yhtään mitään hänen mielestä kaikki muut on tärkeitä ihmisiä paitsi Kristityt.
kysymyksessä uskovaiset, vaan vapaaehtoiset avustajat laivoineen.
- hah.
ei ollut kirjoitti:
kysymyksessä uskovaiset, vaan vapaaehtoiset avustajat laivoineen.
Salli mun nauraa.....
- mitä ne vaarit ja
hah. kirjoitti:
Salli mun nauraa.....
mummot sitten olivat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483