Löysin tosi kivan parvekkeelle sopivan kasvihuoneen itselleni ja nyt olisi into korkealla saada kaikki yrtit tomaateista ja kurkuista puhumattakaan ihan käden ulottuville ruokapöydän viereen. Onko täällä kukaan kokeillut näitä viherkivaa.fi malleja ja mitä kaikkea siinä kannattaa yrittää viljellä? Sipulikin varmaan menee ja saisiko tästä kevään ensimmäiset uudet perunat? Kennolevyt kai pidentävät kasvukautta melko paljon? Mielenkiinto olisi eniten juuri hyötykasveissa.
Parvekekasvihuone
1
589
Vastaukset
- odotellaan
Minäkin ostin sieltä sen terassimallin, kun oli sopivan kokoinen eikä tarvitse kykkiä sisällä niissä liian pienissä harjakattoisissa malleissa. On kasvitkin suojassa kun kaupungissa lentää pölyä joka lähtöön.
Ihan alussa ollaan ja se suurin sato taitaa olla vasta edessä :)) Laitoin kurkut ja tomaatit ja sipuliakin, kun tykkään pistää salaattiin vihreät varret. Ruohosipulia myös. Persiljaa ja muksuille herneitä! Perunoita en älynnyt kokeilla, mutta kaipa ne menevät nekin.
Katsele vaikka täältä vinkkejä, kaikkea voi kokeilla ja olen itse löytänyt vaikka mitä kunhan aika vaan riittäisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219