Täällähän tämä ennustus ...

AdaFlink

... kait saa olla, vai?

Laitoin keväällä talousrikosforumille reilut kaksi vuotta sitten ennustukseni, jotta miten WinCapita jatkaa toimintaansa. Se juttu poistettiin ja samoin poistettiin linkki siihen mun silloisella verkostomarkkinointi-forumilla tekemääni juttuun. Joku näki melkoisen paljon vaivaa, kun mun juttuni ko. asiasta piti poistattaa parinkin vuoden takaa. Osuin siis melkoisen oikeaan ennustuksessani.

Tässä se ennustukseni, joka piti poistaa:

""""""Oikeestiko pitää ... AdaFlinkKäyttäjän viestit6.1.2008 15:43
... paikkansa (forum)huhut, että jotain suurta ja mullistavaa Winclub/Wincapitan toiminnassa on tulossa?

Saako ennustaa? No voin, eihän se voi haitata ketään.

Adan ennustus:

Jossakin päin maailmaa joku laittaa pienellä pääomalla jonkun "pöytälaatikkofirman" pystyyn. Se pulju ostaa Wincapitan jäsen-/asiakasrekisterin. Samalla suljetaan maksatus jäsenille. Jäsenille annetaan "tarjous, josta he eivät voi kieltäytyä". Joko hyväksyt uudet säännöt tai sitten et saa latin latiakaan.

Tuossa mulkkauksessa jäsenten rahat sidotaan osuuksina osakkeisiin tohon uuteen viritykseen lupaamalla aivan mahtavan kauhean hirmuisia voittoja, kunhan vaan jaksaa odottaa. Pyramidin huipulla oleville taataan etuosto(myynti)-oikeus uuden viritelmän osakkeista. Organisaation huippua lähellä olevat ovat saaneet syksyllä 2007 "sisäpiirin" tietoa, että KOTIUTTAKAA nyt kaikki, koska kohta se on mahdotonta. Lisäksi heillä on tiedossa, että kohta "lisenssien" hinnat ovat pohjalukemissa, joten pitäkää tonni pari sisällä, niin kohta ostatte halvalla panikoivien jäsenten osuuksia.

Tuossa vaiheessa firmaan tulee myös uudet (puhtaat) vastuuhenkilöt ja entiset Wincapitan todelliset perustajat ottavat organisaatiossa ns. jäsenen paikan (eivät ole enää vastuussa firman toiminnasta, mutta raha juoksee mutkattomasti mutkaista tietä näkymättömiin).

Jotain tuollaista uumoilisin. Katotaan miten hyvin osuin kohdalleen.

Ja mitaan ette voi...

""""""

Ja mitaan ette voi...

2

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AdaFlink

      ... kirotusvihre. Laitoin siis talousrikosforumille keväällä noin kaksi vuotta sitten verkostomarkkinointiforumilla tekemäni ennustuksen clubin jatkumosta. Pari vuotta sitten ei edes ollut talousrikosforumia.

      Tarkkana Ada!

      Ja mitaan ette voi...

      • Joku juristi luki sen aikoinaan ja ajatteli että pistetään pojat töihin.
        Pitkien vakuutelujen jälkeen asia lähti liikkeelle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe